اتاق کمپرسی| کامیون حمل زباله

اتاق کمپرسی| کامیون حمل زباله| احمدی خیبر


اتاق کمپرسی اتاقی می‌باشد که بر روی انواع کامیون ،ترلیر ،و یا نیسان ها و .. نصب می‌شود. و در هدف حمل و جا به جایی با ساختار های متنوع استفاده می‌شود. برخی از  اتاق های کمپرسی از کیفیت و ظرفیت بالایی برخوردار و توانمند هستند.

و شما می‌توانید کالا را با خیال راحت و مطمئن به مقصد برسانید. این کامیون ها بسته به نیاز مشتری با توجه بر زمینه ای که کار می‌کند در احمدی خیبر تولید می‌شود.  از این اتاق ها و انواع آن ها در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارد. هر یک از آنها برای حمل مواد خاص استفاده می‌شود. برای مثال از زباله کش برای حمل و جا به جایی زباله استفاده می‌شود که در ادامه بیشتر با آن اشنا می‌شویم.

فهرست عناوین

کامیون های زباله  کش و نحوه کارکرد آنها چگونه است؟

قطعات اتاق  کمپرسی و کامیون ها به چند دسته تقسیم می‌شود:

درب باز کن و بازوی نگهدارنده هر کامیون حمل زباله

بدنه یکی از قسمت های اصلی و مهم هر کامیون کمپرسی

سرعت و فشار دفع زباله چگونه افزایش یافته است؟

کامیون های زباله و مدیریت حمل و نقل آنها چگونه است؟

نتیجه گیری از کامیون های حمل زباله و اتاقک های ان

سوالات متداول از ساخت اتاقک و کامیون های کمپرسی

فهرست تصاویر

کمپرسی 1 انواع ان

کمپرسی 2 بازوی نگهدارنده کامیون

کمپرسی 3 انواع کامیون زباله

عنوان اتاق کمپرسی
نویسنده هانیه ربیعی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه ها 1545
مدت زمان مطالعه 15 دقیقه

کامیون های زباله کش و نحوه کارکرد آنها چگونه است؟

کامیون های حمل زباله جزء ضروری شهر هستند. آنها به حذف زباله ها و تمیز نگه داشتن خیابان های ما کمک می‌کنند. اما بیشتر مردم نمی‌دانند این وسایل نقلیه چگونه کار می‌کنند. کامیون های زباله لودر عقب برای مسیرهای تجاری یا مسکونی سخت کار می‌کنند. آنها به طور کلی ماشین های بادوام و قابل اعتمادی هستند. اما ahmadikheybar مدل های برتر را با تمام مشخصات کامیون زباله لودر عقب که شما نیاز دارید ارائه می‌‌دهد.

ما شاسی‌های راحت تولید شده توسط رهبران صنعت Freightliner و Peterbilt را اجاره می‌کنیم. با 16000/20000 پوند محور جلو و 40000 / 46000 محور عقب، می‌توانید روی کارآمدتر و صرفه جویی در مصرف سوخت زباله کش حساب کنید. خرید حداکثر انعطاف ‌پذیری را در اختیار شما قرار می‌دهد. در حالی که به شما امکان می‌دهد به جدیدترین فناوری، از تخلیه‌کننده گاری گرفته تا سیلندرها دسترسی داشته باشید. اینجا کمپرسی 1 را مشاهده می‌کنید.

قطعات اتاق کمپرسی و کامیون ها به چند دسته تقسیم می‌شود:

صفحه تخلیه: صفحه تخلیه انتهای جلوی کامیون زباله است، جایی که تمام زباله ها را در آن می‌ریزد.

این شکاف‌ها به یک سیستم تسمه اتصال دارد که زباله‌های شما را پس از گردآوری در کامیون حمل می‌کند. این کمربند با زاویه ای حرکت می‌کند تا وقتی کارتان تمام شد، بتواند تمام زباله های شما را در ظرفی بریزد!

درب عقب: درب عقبی، انتها و پایان عقب کامیون است و می‌توان این درب را برای ریختن محتویات و مواد کانتینر بالا برد. این زباله کش دارای درب بزرگی است که می‌توان آن را بالا برد. در حالی که بیشتر درها به سمت بیرون باز می‌شوند.

اتاق کمپرسی| حمل زباله با کامیون

اتاق کمپرسی| حمل زباله با کامیون| احمدی خیبر

کمپرسی 1 انواع ان

هدف اصلی این کمپرسی در ahmadikheybar، امکان ریختن آسان سطل های زباله در پشت کامیون است. در دو طرف پشت این ناحیه چرخ ‌های عقب قرار دارند . در جلو توسط موتوری که زیر پای شما قرار دارد، چرخ‌های بیشتری به حرکت در می‌آیند.

صفحه تراکم: صفحه تراکم یک صفحه بزرگ است که تمام زباله های ریخته شده را فشرده می‌کند. تا جایی برای زباله های بیشتری ایجاد شود. این کار توسط راننده یا اپراتور کامیون حمل زباله و اتاق کمپرسی انجام می‌شود.

که از پای خود برای فشار دادن زباله ها به داخل محفظه تراکم کننده استفاده می‌کند. صفحه تراکم در جلوی کامیون قرار دارد و بخشی از  زباله شما در کامیون را تشکیل می‌دهد، بنابراین لازم نیست نگران لمس هیچ بخشی از آن باشید! برای مشاهده به کمپرسی 2 رجوع کنید.ُ

درب باز کن و بازوی نگهدارنده هر کامیون حمل زباله

درب بازکن ظروف بازویی هیدرولیکی است که ظروف مورد استفاده مشاغل یا ساختمان را گرفته و آنها را باز می‌کند. این به راننده کامیون حمل زباله اجازه می‌دهد تا ظرف را بلند کند.آن را از شکاف زباله کش آن خارج کند و در کامیون خود قرار دهد. درب بازکن ظروف یکی از بسیاری از قطعاتی است که یک کامیون زباله مدرن را تشکیل می‌دهد.

بازوی نگهدارنده ظرف: بازوی نگهدارنده ظروف یک بازوی فلزی بلند است که ظروف را در کناره ‌های خود در هنگام تخلیه نگه می‌دارد. به بدنه کامیون متصل می‌شود و به همراه درب بازکن ظروف استفاده می‌شود که بالای هر سطل را بالا می‌برد تا بتوان آن را جدا کرد.

پوشش یک ظرف رول آف در بالا: روکش ظرف رول آف با رول باز روی لولاها با زاویه 90 درجه می‌چرخد. تا کارکنانی بتوانند با اتاق کمپرسی، وسایل حجیم بار کنند. روکش نیز بالا و پایین می‌چرخد تا کارگران بتوانند ظرف را تخلیه کنند.  برای اطلاعات بیشتر  به سایت احمدی خیبر  رجوع کنید.

اتاق کمپرسی| بازوی نگهدارنده کامیون

اتاق کمپرسی| بازوی نگهدارنده کامیون| احمدی خیبر

کمپرسی 2 بازوی نگهدارنده کامیون

بدنه یکی از قسمت های اصلی و مهم هر کامیون کمپرسی

بدنه قسمت اصلی کامیون است. جایی است که بیشتر بار قبل از تخلیه از جلو و در محل دفن زباله یا ایستگاه انتقال ذخیره می‌شود.

بدنه دارای دو در در هر طرف است، یکی برای بارگیری و دیگری برای تخلیه زباله. راننده  با کشیدن اهرم های داخل کابین درب کامیون  را باز می‌کند. این به او اجازه می‌دهد تا زباله کش هایی را که مخصوص نگهداری زباله (همچنین به عنوان “وسایل نقلیه جمع آوری زباله” شناخته می شود) طراحی شده اند، وارد و خارج کند.

هنگامی که این درها باز هستند، می توان از آنها به عنوان رمپ استفاده کرد تا کارگران به جای اینکه مجبور باشند بارهای سنگین را با دست بلند کنند یا از وسایل مکانیکی دیگر مانند جرثقیل یا لیفتراک استفاده کنند که در صورت عدم کارکرد صحیح ممکن است به تجهیزات آسیب برساند، کامیون ها را به داخل آنها برانند!

سرعت و فشار دفع زباله چگونه افزایش یافته است؟

در سال 1955، اولین  اتاق کمپرسی حمل زباله بارگیری از جلو به بازار آمد. اما این وسایل نقلیه بار جلو تا دهه 1970 رایج تر نشدند. در اواسط دهه 1970، صنایع پترسون اولین کامیون های گرپل را برای دفع زباله های شهری معرفی کرد. در سال 1997، لی راثبون کامیون زباله را با یک محفظه تخلیه فرمان عقب در کامیون زباله معرفی کرد. این سیستم راننده را قادر می‌سازد تا با کمک کابین طولانی و رو به عقب، لودر را همزمان هدایت و کار کند. این امر سرعت دفع زباله را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

کامیون‌های زباله کش موجود امروزی دارای طرح‌های مکانیکی پیچیده هستند و در پیکربندی‌های مختلفی ارائه می‌شوند. این کامیون ها از نظر موارد و ویژگی های خاص با سایر کامیون های موجود تفاوت دارند. معمولاً هر کامیون زباله حاوی یک قیف و یک کابین است. برای دیدن به کمپرسی 3 مراجعه فرمایید.

کامیون های زباله و مدیریت حمل و نقل آنها چگونه است؟

کامیون های حمل زباله بخشی ضروری از فرهنگ و تمدن مدرن هستند. اواخر شب یا صبح زود، ماشین های حمل زباله زیادی در جاده ها و خیابان ها دیده می‌شود. ماشین های حمل زباله مهم ترین وسیله حمل و نقل برای تمیز و سالم نگه داشتن محیط اطرافمان هستند. کامیون‌ها زباله‌ ها را از نقاط مختلف شهر یا شهر جمع‌آوری می‌کنند . و آن‌ها را در محل‌های دفن زباله یا مکان‌های مدیریت زباله که برای این منظور ایجاد شده‌اند، بار می‌کنند.

وب سایت های زیادی وجود دارند که می‌توانید اطلاعات مفیدی در مورد کامیون های زباله کش بدست بیاورید. شما همچنین می‌توانید در سایت احمدی خیبر از کامیون های نو و یا دست دوم  اطلاعات بدست اورید. با افزایش شهرنشینی، میزان زباله تولید شده توسط همه خانوارها به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. بدون این وسایل نقلیه مفید نمی‌توان محیطی تمیز و عاری از آلودگی را تصور کرد.

اتاق کمپرسی| انواع کامیون

اتاق کمپرسی| انواع کامیون| احمدی خیبر

کمپرسی 3 انواع کامیون زباله

نتیجه گیری از کامیون های حمل زباله و اتاقک های ان

کامیون هایی که با هدف حمل زباله تولید می‌شوند در انواع متنوعی بر روی انواع شاسی قابل نصب می‌‌باشد. شرکت  ahmadikheybar  یک شرکت ساخت و ساز در زمینه کمپرسی سازی و ساخت اتاقک های مختلف می‌باشد. که مانند اتاق های حمل نوشابه، اتاق های حمل مواد معدنی، اتاق های حمل مصالح ساختمانی و یا اتاق های حمل زباله و … فعالیت می‌کند. این مجموعه به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می‌دهد که در زمان خرید در مورد گارانتی اطلاعات کسب کنید. اگر می خواهید یک کامیون زباله دست دوم خریداری کنید، پیشنهاد می‌کنیم گزینه های گارانتی را بررسی کنید.

یکی از تریلرهایی که امروزه در حمل و نقل کالا بسیار موثر است. اتاق کمپرسی اتاقی است که بر روی تریلر نصب شده است که در مدل های مختلف تولید می شود. نوع کمپرسی در صنعت تریلر، تریلر مخصوص است. جابجایی و حمل کالا بدون بسته بندی تاثیر موثری دارد.  می‌توانید به مقاله حمل زباله برای دریافت اطلاعات بیشتر مراجعه کنید.

سوالات متداول از ساخت اتاقک و کامیون های کمپرسی

در چه سالی اولین کامیون های کمپرسی عرضه و به بازار  ارائه شد؟  1955

صفحه تخلیه در کامیون های زباله کجا قرار  دارد؟ انتهای کامیون های زباله

چگونه می‌توانیم درخواست ساخت کامیون زباله از شرکت شما داشته باشیم؟ با مراجعه به سایت

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *