بهترین ماشین های تریلی کمپرسی - کمپرس سازی

بهترین ماشین های تریلی کمپرسی - کمپرس سازی - احمدی خیبر -


بهترین ماشین های تریلی کمپرسی در مقاله کمپرس سازی با 10 بهترین کامیون دنیا در سال 2020 آشنا شوید. در این مقاله به 10 مورد از بهترین کامیون های جهان در سال 2020 می پردازیم. اگر می خواهیم با مدرن ترین کامیون های دنیا آشنا شویم این مقاله را از دست ندهید. به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، کامیون ها مهمترین بخش صنعت حمل و نقل جاده ای هستند. حمل بارهای سنگین در جاده ها بدون این دستگاه های غول پیکر تقریبا غیرممکن خواهد بود. در این مقاله تلاش داریم تا شما را با عملکرد و خدماتی که شرکت های سازنده ارائه می دهند آشنا کنیم این مقاله را انتها بخوانید و از با بازدید از سایت مقالات را بخوانید.

فهرست تصاویر

بهترین کامیون کمپرسی 1 – کامیون

بهترین کامیون کمپرسی 2 – تریلی

بهترین کامیون کمپرسی 3 – کامیون کمپرسی

نقش پر اهمیت کمپرسی و زباله کش در خدمات شهری و روستایی

کمپرسی و زباله کش در خدمات شهری و روستایی نقش بسیار حیاتی در بهبود مدیریت زباله و ارتقاء سطح خدمات ایفا می‌کنند. کمپرسی، با فشرده‌سازی زباله‌ها، فضای ذخیره‌سازی را بهبود می‌بخشد و حمل و نقل زباله‌ها را بهینه‌تر می‌کند. این فناوری موجب کاهش هزینه‌ها، مصرف انرژی و تاثیرات زیست‌محیطی مرتبط با دفن زباله می‌شود. در شهرها، کمپرسی زباله باعث حداقل میزان فضای اشغالی می‌شود و زیرساخت‌های شهری را از نظر زیبایی و بهداشت ترتیب می‌دهد. در روستاها، این فناوری می‌تواند به ارتقاء سطح خدمات عمومی و بهبود شرایط زیست محیطی منطقه کمک کند. به کمک زباله کش و کمپرسی، مدیریت پایدار و مؤثر زباله در شهرها و روستاها تسهیل یافته و به سازگاری با محیط زیست کمک می‌شود.

کامیون ها در طول زمان دستخوش تغییرات زیادی شده اند.

در گذشته فقط به قدرت و ظرفیت حمل کامیون ها مربوط می شد، اما امروزه نه تنها استانداردهای ایمنی زیادی در ساخت این خودروها رعایت می شود، بلکه از نظر طراحی بیرونی نیز شاهد بهترین ماشین های تریلی کمپرسی پیشرفت های زیادی هستیم. کامیون سازی و تراکتورسازی. در این مقاله شما را با بهترین کامیون های دنیا در سال 2020 ساخت شرکت های مختلف آشنا می کنیم. این کامیون ها ویژگی های جذابی دارند که شاید دیدن برخی از آن ها تعجب کنید. همچنین می توانید مقاله کارگاه تریلی سازی دراصفهان را مطالعه نمایید.

عنوان بهترین ماشین های تریلی کمپرسی
نویسنده سهرابی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1946
زمان مطالعه 1997 دقیقه

10 رنو سری T بهترین کامیون فرانسوی و بهترین ماشین های تریلی کمپرسی

در رتبه 10 لیست بهترین کامیون های جهان در سال 2020، یکی از مدل های شرکت فرانسوی رنو مقام اول را به خود اختصاص داده است. کامیون های سری T این شرکت را می توان با کامیون های Volvo FH مقایسه کرد زیرا ظاهر بسیار مشابهی دارند. کامیون های سری T رنو برای حمل و نقل بار در مسافت های طولانی و بین المللی طراحی شده اند.

موتورهای شش سیلندر DTI 13 به کار رفته در این کامیون ها در مدل های 440، 480 و 550 اسب بخاری موجود است و طبیعتا هر چه قدرت موتور بیشتر باشد، قیمت مدل مربوطه نیز بیشتر می شود. رنو مدعی است که موتورهای کامیون های سری T نه تنها قدرت و سرعت بالای این کامیون ها را تضمین می کند، بلکه مصرف سوخت قابل توجهی در مقایسه با سایر کامیون ها نیز کاهش می دهد. البته در طراحی کابین این کامیون به صرفه جویی در مصرف سوخت توجه شده است. این کابین ذوزنقه ای دارای شیب محاسبه شده ای است که آن را آیرودینامیک می کند. بهترین کامیون کمپرسی 1 را مشاهده نمایید.

9. Kenworth W99؛ترکیبی از طرح های مدرن و کلاسیک در ساخت تریلی ها

طراحان مجرب کنورث که سال هاست طیف وسیعی از کامیون ها را طراحی و تولید می کنند، با ساخت مدل W99 جای خود را نشان دادند. این کامیون ترکیبی از قدرت، سبک کلاسیک و لوکس است. در واقع وقتی به یک کامیون Kenworth W99 نگاه می کنید، بلافاصله به یاد مدل های قدیمی این شرکت می افتید، بهترین ماشین های تریلی کمپرسی اما با کمی دقت و توجه به جزئیات، به راحتی متوجه خواهید شد که با یک کامیون مدرن و متفاوت روبرو هستید. فاصله سپر جلو و عقب کابین Kenworth W99 بیش از 3 متر است.

موتور این کامیون Paccar MX-13 است که در مدل های 405 و 510 اسب بخار موجود است. اگرچه این کامیون با گیربکس 14 سرعته Paccar عرضه می شود، منصفانه است که بگوییم هیچ کمبودی در قدرت و سرعت وجود ندارد. در مجموع، Kenworth W99 هم از نظر ظاهر و هم از نظر مشخصات فنی یکی از بهترین کامیون های جهان در سال 2020 محسوب می شود.

کمپرسور - کمپرسی

کمپرسور – کمپرسی – احمدی خیبر

بهترین کامیون کمپرسی 1 – کامیون

8. Volvo FH بهترین ماشین های تریلی کمپرسی ؛ توانا اما فروتن

کامیون Volvo FH برادر اروپایی مدل VNL است. با نگاهی به کابین این کامیون، ممکن است فکر کنید که برای سفرهای طولانی مناسب نیست، اما وقتی به موتور قدرتمند این کامیون و مشخصات آن نگاه می‌کنیم، چنین فکری نمی‌کنیم. موتور شش سیلندر FH16 این کامیون را تامین می کند و آن را برای حمل بارهای بسیار سنگین مناسب می کند.

شیارهای بزرگ در کناره های کامیون و همچنین طراحی بیرونی کاملاً مبتنی بر اصول آیرودینامیک، سبک منحصر به فرد ولوو FH را به آن بخشیده است. ولوو در این کامیون از سیستم جدیدی به نام Dynamic Steering استفاده می کند که قدرت مانور آن را بهبود می بخشد. علاوه بر این سیستم کروز کنترل I-SEE باعث کاهش مصرف سوخت این کامیون می شود.

7. International LT؛ بهترین کامیون دنیا از نظر راحتی و مصرف سوخت

یکی از بهترین کامیون هایی که برای کاهش مصرف سوخت طراحی شده است International LT نام دارد. این کامیون به گونه ای طراحی شده است که راحتی و کارایی راننده را در عین حال فراهم کند. از سوی دیگر اینترنشنال LT مصرف سوخت را 9 درصد کاهش می دهد. در داخل کابین این کامیون از یک سیستم گرمایشی و سرمایشی کاملاً جدید به نام HVAC استفاده شده است و بهترین ماشین های تریلی کمپرسی از دیگر امکانات اضافی می توان به چراغ های LED و مه شکن اشاره کرد.

شیشه های این کامیون کاملا ضد یخ و بخار می باشد. در عین حال، سیستم ضد انتشارکمپرس سازی مدل جدید بین المللی LT نیز تغییر کرده است و حجم آن را حدود 60٪ و وزن را تا 40٪ کاهش داده است. قلب تپنده این کامیون موتور بین المللی A26 است، البته مدل دیگری با موتور کامینز X15 وجود دارد.

6. MAN TGX EvoLion؛ بهترین ماشین های تریلی کمپرسی هیولای آلمانی

کامیون های سری TG شرکت معروف MAN از سال 2000 تولید شده اند. نسخه ارتقا یافته این کامیون ها TGX نام دارد و نسل دوم آن در سال 2019 روانه بازار شد. مدل جدید TGX EvoLion دستخوش تغییرات زیادی شده بهترین ماشین های تریلی کمپرسی و طراحی بیرونی و کابین آن به کلی تغییر کرده است.

این کامیون با استاندارد یورو 6 مطابقت دارد و سیستم های کمک راننده بهبود یافته است. موتور D38 این کامیون می تواند به 3000 نیوتن متر گشتاور برسد و قدرتی معادل 640 اسب بخار تولید کند. همه اینها در حالی که مصرف سوخت را تقریباً 2 درصد کاهش می دهد. شرکت ما از گیربکس TipMatic در این کامیون استفاده می کند که امکان تعویض دنده را بدون کاهش سرعت فراهم می کند. کامیون‌های TGX EvoLion ما جزو بهترین‌های دنیا هستند، مخصوصاً برای مسافت‌های طولانی.

5. Peterbilt 579 Ultraloft؛ بهترین کامیون برای راحتی رانندگی

عموماً افرادی که به دنبال کامیون هایی با ظاهری کلاسیک و خشن هستند، مدل های متفاوتی از شرکت Peterbilt را ترجیح می دهند. اما مدل 579 Ultraloft نه تنها طراحی میراث این شرکت را حفظ می کند، بلکه ویژگی های منحصر به فردی را برای راحتی و راحتی راننده اضافه می کند. برای این کامیون باید به فضای داخل کابین آن توجه ویژه ای داشت. کابین اصلی این کامیون بسیار جادار است و فضای زیادی را در اختیار راننده قرار می دهد.

اما جالب اینجاست که در پشت این کلبه یک تخت دو متری برای خواب راننده تعبیه شده است بهترین ماشین های تریلی کمپرسی تا بتواند در کنار جاده استراحت خوبی داشته باشد. در بیشتر قسمت های داخلی این کامیون از آلومینیوم برای ظاهری زیباتر و دوام بیشتر استفاده شده است. Peterbilt ادعا می کند که از تجربیات مختلف راننده برای طراحی فضای داخلی کامیون های خود استفاده کرده است و آن را به یکی از بهترین کامیون های سال 2020 تبدیل کرده است. بهترین کامیون کمپرسی 2 را دقت نمایید.

4. مرسدس بنز آکتروس؛ بهترین کامیون های مرسدس بنز در سال 2020

کامیون جدید Actros از شرکت بزرگ مرسدس بنز دارای ویژگی های جدید و پیشرفته تری است. یکی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌های این کامیون مربوط به طراحی بیرونی آن است. کارایی کامیون Actros افزایش یافته است و راحتی بیشتری را برای راننده فراهم می کند. مرسدس بنز می گوید مدل جدید آکتروس مصرف سوخت به میزان قابل توجهی کمتر و ایمنی بهبود یافته است. این کامیون از سیستمی به نام Active Drive Assist استفاده می کند که حالت رانندگی نیمه خودران را ایجاد می کند.

در قسمت کنترل و فرمان این کامیون از یک سیستم الکتروهیدرولیک به نام Servotwin استفاده شده است تا راننده به راحتی بتواند مسیر کامیون را تغییر دهد. همه اینها به ما اجازه می دهد تا Actros را بهترین کامیون جهان برای سال 2020 از برند مرسدس بنز بنامیم.

تریلی کمپرسی - کمپرس سازی

تریلی کمپرسی – کمپرس سازی – احمدی خیبر

بهترین کامیون کمپرسی 2 – تریلی

3. کشتی باری جدید کاسکادیا؛ دماغه عظیم و بهترین ماشین های تریلی کمپرسی

اگرچه شرکت آمریکایی Freightliner در کشور ما به اندازه بسیاری از برندهای دیگر شناخته شده نیست، اما یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کامیون در جهان به حساب می آید. جدیدترین کاسکادیا جدید این شرکت یکی از بهترین کامیون های جهان برای سال 2020 در نظر گرفته می شود. این کامیون در هشت کلاس وزنی مختلف عرضه می شود و به دلیل طراحی آیرودینامیکی خود به عنوان یکی از بهترین کامیون های جدید از نظر مصرف سوخت لقب گرفته است.

بهترین ماشین های تریلی کمپرسی این خودرو از دو موتور DD15 و DD13، با گیربکس DT12، عملکرد قوی استفاده می کند. Cascadia جدید Freightliner، با طراحی دماغه و ظاهر کلاسیک خود، یک انتخاب عالی برای کسانی است که به ظاهر زیبای کامیون خود و همچنین قدرت اهمیت می دهند.

2. Weststar 5700XE؛ باشکوه و قدرتمند به لحاظ ساخت و تولید

هنگام انتخاب سخت‌ترین و بادوام‌ترین کامیون دنیا، یکی از اولین نام‌هایی که به ذهن خطور می‌کند وسترن استار است. کامیون های این برند همیشه ظاهری قوی داشته اند و مدل جدید 5700XE نیز از این قاعده مستثنی نیست. سپر و جلوپنجره چهار تکه جلوی این کامیون از فولاد ساخته شده است که علاوه بر کشش بالا، زیبایی خاصی را ایجاد کرده است. مدل‌های مختلف وسترن استار 5700XE از موتورهای DD13 یا DD15 یا DD16 استفاده می‌کنند که با گیربکس‌های Detroit DT12 یا Eaton Fuller (دستی) جفت شده‌اند. بهترین کامیون کمپرسی 3 را مطالعه کنید.

1. Volvo VNL؛ بهترین کامیون های سال 2020 دربهترین ماشین های تریلی کمپرسی

در نهایت به بهترین کامیون های جهان در سال 2020 می رسیم. ولوو بار دیگر با ساخت کامیون های VNL، تخصص بی نظیر خود را در طراحی خودروهای سنگین به نمایش گذاشته است. بهترین ماشین های تریلی کمپرسی این کامیون در پنج مدل مختلف عرضه می شود و برای جاده های آمریکای شمالی طراحی شده است. بزرگترین مدل این کامیون VNL 860 نام دارد و از نظر ظاهری بسیار جذاب است و با جلوپنجره پهن و دماغه کشیده اش از نظر زیبایی اصلا کم ندارد.

برای مسیرهای کوتاه تر، مدل VNL 300 توصیه می شود. تمامی مدل های این کامیون دارای عملکرد بالا و بهترین مصرف سوخت هستند. سیستم جریان هوا و سیستم روشنایی این کامیون ارتقا یافته است تا کاملاً متناسب با بهترین کامیون های جهان باشد.

بهترین ماشین های تریلی کمپرسی - کمپرس سازی

بهترین ماشین های تریلی کمپرسی – کمپرس سازی – احمدی خیبر

بهترین کامیون کمپرسی 3 – کامیون کمپرسی

نتیجه گیری مقاله و مطالب بهترین ماشین های تریلی کمپرسی

اکنون که بهترین کامیون‌های سال 2020 را می‌شناسیم، فکر می‌کنید چه چیزی این کامیون را متمایز می‌کند؟ همچنین اگر مدل های دیگری از بهترین کامیون های جدید را می شناسید، حتما آنها را به ما و مخاطبان پرشین موتورز معرفی کنید. منتظر نظر شما در این زمینه هستیم.

سوالات متداول مقاله در خصوص و با مضمون ساخت انواع کمپرس سازی

بهترین کامیون سال 2020 کدام است؟

وولو بار کامیون vln

از با دوام ترین و سخت ترین کامیون ها کدام است؟

وسترن استار

بهترین کامیون ساخت فرانسه چیست؟

رنو سری 10

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *