ساخت اتاق کمپرسی| اتاق های حمل

ساخت اتاق کمپرسی| اتاق های حمل ا احمدی خیبر


ساخت اتاق کمپرسی امروزه با توجه به بزرگتر شدن و پیشرفت بیشتر صنایع و شهرها، نیاز روز افزونی به حمل و نقل سنگین احساس می‌شود. ساخت این کمپرسور ها به یکی از محبوب ترین محصولات تبدیل شده است و مشتریان زیادی دارد. محفظه تخلیه برای حمل و تخلیه بار استفاده می‌شود که با استفاده از دستگاه های فشرده سازی یا کمپرسور انجام می‌شود.

شرکت های ساختمانی سازه های فشرده با انواع کانتینر را به منظور حمل و نقل محصولات و کالاهای مختلف تولید می‌کنند. بهترین آنها با ساندویچ پانل ساخته می شوند. اتاق کمپرسی ها را می‌توان بر روی کامیون ها یا خودروهای نیسان نصب کرد و برای حمل و نقل و توزیع کالا در سراسر کشور استفاده کرد. مجموعه احمدی خیبر یکی از شرکت هایی می‌باشد که در ساخت انواع اتاق حمل با کاربری های متنوع فعالیت می‌کند.

فهرست عناوین

ساخت  اتاق  کمپرسی و کاربرد های آن در صنعت های مختلف

اتاق های حمل کمپرسی در کجا ها استفاده می‌شود؟

هدف از تریلر های کمپرسی چیست و چه قطعاتی دارد؟

نکاتی که باید برای ساخت اتاق های کمپرسور بدانیم

ساخت اتاق های کمپرسی برای کامیون و مزایای استفاده از آن

نتیجه گیری در زمینه ساخت اتاق های کمپرسی برای کامیون ها

سوالات متداول در زمینه اتاقک های کمپرسی و استفاده از ان

فهرست تصاویر

کابین های کمپرسور 1 با بهترین ساختار

کابین های کمپرسور 2 و ساخت انواع ان

کابین های کمپرسور 3 تخلیه جانبی

عنوان ساخت اتاق کمپرسی
نویسنده هانیه ربیعی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه 1571
مدت زمان مطالعه 15 دقیقه

ساخت اتاق کمپرسی و کاربرد های آن در صنعت های مختلف

کامیون های تخلیه کننده و انواع آن بر روی کمپرسی ها یا کامیون های بزرگ سوار و نصب می‌شوند. برخی از انواع اتاق های بارگیری و تخلیه بار برای حمل و نقل بین المللی مورد استفاده قرار می‌گیرند. زیرا برخی از انواع اتاق های بارگیری از کیفیت بالا، ظرفیت بالا و قابلیت های قوی برخوردار هستند. شما می‌توانید با کامیون کمپرسی های ahmadikheybar کالا را با خیال راحت و مطمئن به مقصد برسانید. اتاق های کمپرسور و انواع آنها در مواد مختلف از فولاد موجود و ساخته می‌شود. اتاق کمپرسی برای حمل غذا و سایر مواد استفاده می‌شود.

کمپرسی بهترین انتخاب برای حمل و نقل است که از اتاق ها برای حمل کالا بین شهرها استفاده می‌شود. این محفظه ها استحکام و مقاومت بالایی دارند و به خوبی عایق بندی شده اند. برای دیدن نمونه به کابین های کمپرسور 1 رجوع کنید.این اتاق های کمپرسی و انواع آن در حجم های مختلفی ساخته می‌شود. که هر کدام بر روی ماشین های دامپینگ با قدرت های متفاوت نصب می‌شوند. یک جعبه کمپرسی که روی یک وسیله نقلیه ده چرخ قرار می‌گیرد، حجم متفاوتی. نسبت به جعبه نوک دار روی یک وسیله نقلیه شش چرخ دارد.

ساخت اتاق کمپرسی و انواع ان شامل اتاق های حمل مصالح ساختمانی، سردخانه های حمل مرغ و گوشت. اتاق های دوجداره حمل و نقل مواد غذایی، اتاق های حمل زباله، اتاق های خاک شویی، اتاق های تفکیک گندم. اتاق های آتش نشانی، کامیون میکسر بتن، مخزن حمل مواد نفتی، اتاق ویژه نظامی می‌شود. همانطور که گفتیم اتاق های ذکر شده برای مقاصد خاص هستند. کمپرسی ها و انواع آن برای حمل ایمن کالا و مواد غذایی تولید می‌شوند، بر روی خودروهای مختلف نصب می‌شوند. و دارای سیستم روشنایی در محفظه بار می‌باشند.

ساخت اتاق کمپرسی| اتاقک های ان

ساخت اتاق کمپرسی| اتاقک های ا احمدی خیبر

کابین های کمپرسور 1 با بهترین ساختار

اتاق های حمل کمپرسی در کجا ها استفاده می‌شود؟

اتاق کمپرسی ها برای حمل و نقل کالاهای حجیم مانند ماسه و سنگ استفاده می‌شود. تریلر کمپرسی یکی از پرفروش ترین محصولات در ایران بوده و پرکاربرد می‌باشد. به دلیل وجود معادن زیاد در ایران، کمپرسی ها بیشتر برای حمل مواد مورد استفاده قرار می‌گیرند.  برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به این مقاله در سایت احمدی خیبر رجوع کنید.

تخلیه جانبی، تخلیه از پایین و تخلیه معمولی نمونه هایی از تریلرهای کمپرسی هستند. در جاهایی که کامیون های تخلیه کننده قابل بلند نیستند، از تریلرهای تخلیه جانبی استفاده می‎‌شود. اتاق کمپرسی های تریلر های تخلیه در راهسازی برای پخش شن، خاک و سایر مواد استفاده می‌شود. این نوع تریلر طول بارگیری متفاوتی دارد. تریلر تخلیه آسان و سریع تخلیه می‌شود و به راحتی بارگیری می‌شود.

ریل های تخلیه بار که بار را حمل می‌کنند از نظر قدرت متفاوت هستند. برای حمل و نقل مواد غیر معدنی و معدنی مانند: زغال سنگ، آسفالت، خاک رس، جوش، مواد اولیه سیمان و غیره برای ساخت و ساز، راه سازی و امور عمرانی استفاده می‌شود. اینجا کابین های کمپرسور 2 را نمایش می‌دهد.

هدف از تریلر های کمپرسی چیست و چه قطعاتی دارد؟

در ساخت اتاق کمپرسی از تجهیزات و قطعات مختلفی استفاده می‌شود. این قطعات عبارتند از: مخازن، پمپ ها و شیرهای پیلوت، پمپ های شفت مستقیم، پمپ های دوار، شیلنگ های تحت فشار. میله های کنترل، کویل ها.

جک های تریلر کمپکتور سبک وزن هستند، حجم روغن کاهش یافته، به خوبی عایق هستند. و نگهداری و تعمیر آن آسان است. از جک های فشرده سازی برای فشرده سازی بدنه در شرایط آب و هوایی مختلف استفاده می‌شود. جک تریلر تراکمی می‌تواند کار فشرده سازی را با توجه به بار مشخص شده انجام دهد.

در صورت تجاوز از وزن تعیین شده  در اتاق کمپرسی، سایر قطعات و جک آسیب می‌بینند. ساختار محفظه تخلیه از مخزن سوخت، چفت، دیواره داخلی، آرمیچر دیوار جلو، پوشش بالا، جک و سایر قطعات تشکیل شده است. در ahmadikheybar درباره آنها بیشتر بدانید.

ساخت اتاق کمپرسی| ساخت انواع ان

ساخت اتاق کمپرسی| ساخت انواع ان ا احمدی خیبر

کابین های کمپرسور 2 و ساخت انواع ان

نکاتی که باید برای ساخت اتاق های کمپرسور بدانیم

برای اینکه بدانیم چه اتاقی و با چه امکاناتی بسازیم لازم است چند نکته را بدانیم. اول اینکه نوع وسیله نقلیه باری باید مشخص شود. این بدان معنی است که بدانید وسیله نقلیه مورد استفاده برای حمل و نقل سبک، نیمه سنگین یا سنگین است. خودروهایی مانند وانت به عنوان خودروهای سبک طبقه بندی می‌شوند. اتاق کمپرسی های انواع کامیون و تراکتور در رده ماشین آلات نیمه سنگین دسته بندی می‌شوند. و تریلرها و کمپرسی ها در رده ماشین آلات سنگین قرار خواهند گرفت.

نوع وسیله نقلیه حامل کالا، اندازه و حتی هدف محفظه بار را تعیین می‌کند. هنگام خرید و ساخت کامیون، هنگام تکمیل مدارک، باید اتاق مورد نیاز خود را سفارش دهید. زیرا نوع کاربری مورد نیاز شما باید با حالت ذکر شده در کارت ماشین شما مطابقت داشته باشد. دوم، ما باید نوع محموله ای را که باید جابجا می‌شود، بدانیم. بدیهی است که بسته به نوع ساخت اتاق کمپرسی، نوع محموله متفاوت خواهد بود. برای مشاهده به ککابین های کمپرسور 3 مراجعه کنید.

به عنوان مثال، بسته به حجم، اسباب کشی برای ون یا کامیون مناسب است. اما برای حمل خودرو های سواری باید از وسایل نقلیه سنگین استفاده کرد. سومین موضوعی که باید برای انواع محموله در نظر گرفت مسافت سفر است. یعنی خط کار چرخ دستی باید مشخص شود. برای مسافت های طولانی به مواد بادوام تری نیاز است. همچنین اگر مسافت طولانی باشد، ممکن است نیاز به نصب تجهیزات خاصی در اتاق بار داشته باشیم.

نکته دیگری که با توجه به بعد مسافت باید در نظر گرفت نوع مسیر برای حمل با اتاق کمپرسی است. مثلا جاده خاکی است یا آسفالت؟ هوا در راه چطور است؟

ساخت اتاق های کمپرسی برای کامیون و مزایای استفاده از آن

شایان ذکر است که کمپرسی های ما دارای مزایای ویژه ای برای رقابت با همتایان خود هستند. یکی از مهمترین نقاط قوت این کامیون، شرکت تولیدی آن، شرکت ایرانیان احمدی خیبر است. شرکت ما دارای بزرگترین و بهترین شبکه خدمات پس از فروش و ساخت در کشور می‌باشد. یکی از ویژگی های این کامیون ها کیفیت بالای موتور و گیربکس است.

ساخت اتاق کمپرسی| کابین های حمل

ساخت اتاق کمپرسی| کابین های حمل ا احمدی خیبر

کابین های کمپرسور 3 تخلیه جانبی

همچنین یافتن لوازم جانبی اتاق یدکی در بازار را آسان می‌کند. همچنین شباهت قطعات استفاده شده در ساخت اتاق کمپرسی آن را با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد. این کامیون پرطرفدار داخلی با کابینی مدرن دارای ویژگی های بسیاری است که توجه مصرف کنندگان را به خود جلب می‌کند. از طرفی ابعاد خوبی دارد و می‌توان آن را خودروی کوچکی دانست. این اندازه مناسب یک مزیت است که این کامیون را برای حمل و نقل کالا در سطح شهر عالی می‌کند.

نتیجه گیری در زمینه ساخت اتاق های کمپرسی برای کامیون ها

جستجو و ارسال سریع‌ تر اتاق‌ های زباله باید بتوانند سخت‌ترین کارها را انجام دهند و استحکام و دوام کافی برای تحمل بارهای بزرگ را فراهم کنند. طراحی مناسب این اتاق کمپرسی ها امکان ذخیره سازی بهتر محموله را در عقب کامیون کمپرسی و در عین حال تحمل وزن بار فراهم می‌کند.

خانه کمپرسی بدنه آلومینیومی برای کاربردهای مختلفی مانند حمل و نقل مواد فرآیندی، ماسه، قیر و زغال سنگ مناسب است. این اتاق ها به دلیل کیفیت بالا می‌توانند سالیان سال بدون هیچ مشکلی مورد استفاده قرار گیرند. از اتاق های کمپرسور برای حمل و نقل کالا بین شهرها استفاده می‌‌شود. انواع خانه های کمپرسی با توجه به نوع کالا و کالا تعیین می‌شود. کمپرسور های ahmadikheybar دارای ظرفیت و کیفیت بالایی هستند. با کمپرسور های ما کالای شما با خیال راحت و مطمئن به مقصد می‌رسد.

سوالات متداول در زمینه اتاقک های کمپرسی و استفاده از ان

سه نوع از تریلر های کمپرسی را نام ببرید؟ تخلیه جانبی، تخلیه از پایین و تخلیه معمولی

چرا باید از اتاق های کمپرسی استفاده کنیم؟ به دلیل استحکام و مقاومت بالا برای حمل مواد بسیار مناسبند.

قطعات به کار رفته در کمپرسور ها چیست؟ مخازن، پمپ ها و شیرهای پیلوت، پمپ ها و …

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *