کمپرسی سازی در انواع متنوع در شرکت احمدی خیبر درحال ساخت و ساز می‌باشد. محفظه بار نیسان به جعبه ای گفته می‌شود که روی شاسی نیسان قرار می‌گیرد. به دلیل خواصی مانند استحکام بالا و وزن سبک، برای حمل و نقل کالاهای تولیدی، مواد غذایی، مواد و ماشین آلات استفاده می‌شود. این نوع اتاق به اندازه یک شاسی نیسان است که روی آن قرار می‌گیرد و از این اتاق برای جابجایی بارهای کوچک، بین شهری و روزمره استفاده می‌شود.

این محفظه ها سبک و ضد باکتری هستند. دیوارها، سقف و کف محفظه بار نیسان ماموت یکپارچه شده اند و باعث کاهش اتلاف انرژی می‌شوند. زمانی که اتاق کمپرسی آسیب دیده است، می‌توان آن را با رزین مخصوص تعمیر کرد. ماموت با کیفیت و ایمنی را با ساندویچ پانل ها در ساخت جایگاه بارنیسان ترکیب کند. کابین یا صندوق عقب نیسان فضایی که در عقب خودرو است که برای جابجایی روزانه و حمل وسایل در هر اندازه استفاده می‌شود.

فهرست عناوین

انواع کمپرسی  سازی های ماموت و مشخصات آن ها

اتاق های حمل بار و مشخصات ماموت برای جا به جایی

ویژ گی و اهمیت کمپرسی  سازی برای نیسان ها

ساختار و مزایای استفاده از اتاق های حمل نصب شده بر روی نیسان

قفسه های سقفی نیسان چیست و چه مزیت هایی دارد؟

نتیجه گیری از اتاق های حمل بار مخصوص نیسان

سوالات متداول از اتاق های حمل بار از ما

فهرست تصاویر

حمل بار 1 با استفاده از کمپرسی ها

حمل بار 2 اتاق نیسانی

حمل بار 3 نیسان و اتاقک

عنوان کمپرسی سازی
نویسنده هانیه ربیعی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه 1529
مدت زمان مطالعه 15 دقیقه

انواع کمپرسی سازی های ماموت و مشخصات آن ها

کامیون های کشتی: از این نوع کامیون ها برای حمل محموله هایی استفاده می‌شود که حمل و نقل آن دشوار است، مانند قایق.

کامیون یخچال دار: کامیون با یخچال. غذا و کالاها را در دمای معینی نگه می‌دارد. کامیون میکسر. برای حمل سیمان از کامیون های میکسر استفاده می‌شود. جعبه بار نیسان از ساندویچ پانل با عایق پلی اورتان ساخته شده است. ضخامت آن 25 میکرون است.

عایق آن از نوع پی وی سی می‌باشد که قابلیت افزایش حجم و کاهش وزن چشمگیر را دارد. ابعاد داخلی اتاق کمپرسی 2370 میلی متر طول، 1700 میلی متر عرض و 1400 میلی متر ارتفاع است. کامیون خود را به جعبه نصب شده بر روی کامیون.

این صندوقچه قابلیت حمل غذا را دارد. ابعاد داخلی محفظه بار کامیون شما 1850 میلی متر ارتفاع، 3140 میلی متر طول و 1920 میلی متر عرض است.

انواع آن شامل اجناس فلزی، اجناس فلزی چوبی، مشبک فلزی، آسانسور، تانکر، یخچال، سقف چادری، سقف فلزی و … می باشد. این اتاق باید اندازه استاندارد را انتخاب کند. اندازه استاندارد به طول شاسی آن اشاره دارد. شرکت ahmadikheybar وزن کمپرسی سازی ها، وسیله نقلیه حدود 10 تن است و اجازه رانندگی در خارج از شهر را دارد.

برای حمل و نقل کالاهایی که نیاز به بسته بندی ندارند استفاده می‌شود. آنها حجیم هستند، مانند حمل و نقل اتومبیل و تجهیزات سنگین. اندازه تریلر 10-10-60 متر طول و 40-2-50 متر عرض دارد. ارتفاع (1/40-1/70) است. محفظه بار کامیون یکی از وسایل نقلیه ای است که برای حمل کالا استفاده می‌شود. اینجا حمل بار 1رجوع کنید.

 اتاق های حمل بار و مشخصات ماموت برای جا به جایی

اتاق حمل های  بزرگ اتاقی است که برای تحویل و جابجایی محموله استفاده می‌شود. این اتاق اتاق کمپرسی ها توسط شرکت های مختلفی تولید و به فروش می‌رسند.احمدی خیبر یکی از شرکت های تولید کننده انبار بار و یکی از بهترین شرکت ها در زمینه ساخت و نصب انواع انبار بار می‌باشد.

این اتاقک های نصب شده بر روی شاسی های مختلف کامیون برای حمل و نقل کالاهای تولیدی مناسب هستند. این اتاق ها دارای ویژگی های سبک وزن، استحکام بالا، عایق بودن سرما و گرما و … می‌باشند که از نگهدارنده ماموت برای جابجایی کالا در داخل و خارج شهر استفاده می‌شود. انبار باربری ماموت برای خودروهای زیر موجود است. اتاق های کمپرسی سازی به گونه ای است که  از عایق‌های پلی‌اورتان آلمانی استفاده می‌کند، ساندویچ پانل‌های دو طرفه از پیش روکش شده، ضخامت دیواره‌های جانبی و سقف 4 سانتی‌متر، کف ورق آهنی آجدار/آهن صاف/چوب با پوشش عایق خارجی، و درب عقب دوبل است.

برگ، هر کدام با 2 یا 3 لولا و یک قفل، 2 نگهدارنده درب پشتی، پروفیل های آلومینیومی بیرونی و داخلی اتاق، شاسی مخصوص وجود دارد، اتاق دارای سیستم روشنایی، تجهیزات سفارشی برای محفظه های بار بزرگ: درب های جانبی 190*90 / 170 * 90 / 165 * 90 / 150 * 90 گلگیر 2.4 سانتی متری ، جعبه ابزار بزرگ 480 * 450 * 1000 میلی متر ، جعبه ابزار کوچک 450 * 450 * 510 میلی متر

حمل بار 1 با استفاده از کمپرسی ها

 ویژ گی و اهمیت کمپرسی سازی برای نیسان ها

از محصولات دسته بندی سقف دار برای خودروهای حمل بار، کاربری مسقف فلزی است. دارای دو نوع بدنه صاف و کرکره ای موجود است که، جنس کف و بدنه مقاومی دارد. اگر وسایل و اثاثیه منزل شما نیاز به حمل و نقل با استانداردهای ویژه و ایمنی کامل دارد از وانت نیسان با کاربردی مسقف و شایان تراک استفاده نمایید. اهمیت متریال و کیفیت ساخت اتاق حمل بار در کیفیت باربری بسیار اهمیت دارد که باید این مورد را در نظر داشته باشید.

برای حفاظت از کالاها و وسایل حساس در جا به جایی و حمل و نقل حتما از کاربری سقف دار استفاده می‌شود. می‌تواند هم به صورت جداگانه برروی شاسی خودرو این اتاق کمپرسی ها نصب شود و هم به صورت باربندی بر روی لگن فابریک خودرو که در عقب قرار دارد، جای می‌گیرد. نصب کاربری سقف دار نیسان به دو صورت است.

محفظه بار یک اتاق مجزا برای حمل و نقل و جابجایی لوازم است. از فضای عقب نیسان استفاده بهینه می‌شود. یکی از بهترین موارد در نیسان با سقف فلزی اتاق بار ساندویچ پانل است. محفظه بار ساندویچ پانل ویژگی های زیادی دارد و می‌توان گفت مزایای استفاده از آن بسیار زیاد است. استحکام و مقاومت بالا، وزن سبک و عایق بندی خوب محفظه های بار با سقف ساندویچ پانل باعث محبوبیت و استفاده در اکثر بارهای بار شده است. برای خرید اتاق کمپرسی های خودرو نیسان با سقف فلزی ساندویچ پانل با متخصص  ahmadikheybar تماس بگیرید. اینجاحمل بار 2 را نمایش می‌دهد.

ساختار و مزایای استفاده از اتاق های حمل نصب شده بر روی نیسان

برای ساختار آن از مواد عایق Pvc استفاده شده است و از سیستم نورپردازی خاصی در ساختمان استفاده کردند. پروفیل های خارجی و داخلی آن از آلومینیوم ساخته شده است، ضخامت دیوارهای جانبی و سقف آن حدود 10 سانتی متر است.

درب پشتی از پانل ساندویچ 80 میلی متری استفاده می‌کند. به اتاقی سوار بر شاسی نیسان و می‌تواند کالا را در مسیرهای شهری و بین شهری حمل کند و همچنین امحفظه کم وزن و ضد باکتری است.

طول اتاق ماشین شاسی باید با توجه به اندازه استاندارد انتخاب شود و این کمپرسی سازی ها دارای اتاقی برای جابجایی کلیه تجهیزات منزل، اداری و صنعتی.

طول محفظه خارجی 237 میلی متر، عرض است و1700 میلی متر و ارتفاع 1400 میلی متر. و توانایی جلوگیری از ضایعات را دارد، سقف و کف و دیوارهای آن یک تکه است.

حمل بار 2 اتاق نیسانی

قفسه های سقفی نیسان چیست و چه مزیت هایی دارد؟

استریم لودر نیسان یک لودر چند منظوره برای مواد در ارتفاع بالا می‌باشد. این نوع کریر بدون سقف بوده و در طرح ها و مدل های مختلف موجود می‌باشد. در واقع مشتری با توجه به نیاز خود می‌تواند اتاق کمپرسی مورد نظر خود را از گروه احمدی خیبر سفارش دهد. ما با تجهیزات حرفه ای و تیم حرفه ای کاربردی ترین و بادوام ترین روبان ها را در اختیار مشتریان قرار می‌دهیم.

نیسان از نظر انواع موتور به سه نوع بنزینی تک سوختی، گازوئیلی تک سوختی (دیزلی) و دوگانه سوز تقسیم می‌شود. نیسان از نظر کاربری به اتاق های روبازیا بدون سقف، اتاق های بسته یا سرپوشیده، کمپرسور، تانکر نفت، یخچال و … تقسیم می‌شود. اینجا حمل بار 3 را مشاهده می‌کنید.

نتیجه گیری از اتاق های حمل بار مخصوص نیسان

دو نوع کابین نیسان وجود دارد: سرپوشیده و بدون پوشش. بسته به نوع کسب و کار و نیاز، هر فردی می‌تواند یک اتاق کمپرسی سرپوشیده یا بدون سرپوش را روی خودروی خود نصب کند. قیمت اتاق های پس از تحویل با توجه به امکانات و کیفیت اتاق متفاوت است. ahmadikheybar  یکی از تولید کنندگان قوی در زمینه بک روم و بار می‌باشد که با هدف جلب رضایت مشتریان، بهترین، زیباترین و باکیفیت ترین کانتینرهای فلزی را به بازار عرضه می‌کند.

حمل بار 3 نیسان و اتاقک

نیسان در واقع نام شرکت خودروسازی ژاپنی نیسان است و نام بازاریابی آن نیسان جونیور است اما در ایران نیسان را به عنوان کامیونی که برای حمل کالا استفاده می‌شود می‌شناسند و سالهاست که اتاق کمپرسی حمل و نقل جاده ای بوده است.

سوالات متداول از اتاق های حمل بار از ما

موارد مهم در ساخت سقف فلزی نیسان چیست؟

در ساخت انواع سقف های فلزی نیسان باید از زیبایی، استحکام و سبکی انتظار داشت.

قیمت اتاق بار سقفی چند است؟

موارد زیادی مانند نوع و جنس آن

عایق کمپرسی های ماموت از چیست؟ از عایق پی وی سی ساخته شده است

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *