کمپرسور

کمپرسور


کارل کایزر در سال 1919 کارگاه ماشین سازی خود را تأسیس کردامروزه KAESER یک تامین کننده جهانی بسیار موفقکمپرس   و سیستم های هوای فشرده است .که همیشه ریشه های خود را حفظ کرده اند . Kaeser در919 – Carl KaesSrKAESER.

کارل کایزر پدر در 27 ژوئن 1919 شرکت را به عنوان یک ماشین‌فروشی تأسیس کرد. او شروع به تولید قطعات یدکی خودروها و موتورها به ویژه دنده کرد.و بعداً به تولید تجهیزات ویژه برای صنعت شیشه سازی پرداخت. تنها در چند سال، این شرکت 150 نفر را استخدام کرد..

 

 

کمپرس سازی در اصفهان عنوان
 شادی اگاه نام نویسنده
اوجشید دپارتمان
1567 تعداد کلمات
15 دقیقه مدت زمان مطالعه

فهرست مطالب

این شرکت اولین کمپرسور رفت و برگشتی خود را کی تولید کرد؟

کاری که  کمپرس سازی  انجام میدهد به چه صورت است؟

کمپرسور های حیوانات خانگی در اصفهان به چ صورت عمل میکنند

تا کمپرس های حفاری در اصفهان به چ دلیل وارد تولیدات ما شدند

چند نمونه از افتخاراتی   که  به ان میبالیم شامل چه چیز هایی هستند

توجه ما و تولیداتمان با نیاز های روز افزون مشتری ها

دقت بالا ی دستن در کاران  کمپرس سازی برای پروسه ی تولید

تصاویر

یک نمونه کمپرس  1.

2تولیدات داخلی.

3اصفهان مرکز صنعت.

این شرکت اولین کمپرسور رفت و برگشتی خود را کی تولید کرد؟

به دلیل تقسیم آلمان پس از جنگ جهانی دوم. KAESER با بیشتر بازار اصلی تورینگن قطع شد و مجبور شد. در بازارهای جدید در جنوب و غرب آلمان فعالیت کند. تصمیمی که آینده این شرکت را رقم زد: تخصص KAESER در ساخت موتور، همراه با تقاضای شدید برای کمپرس سازی  در اقتصاد پس از جنگ، منجر به اضافه شدن کمپرس سازی  به طیف محصولات شد..

کاری که  کمپرس سازی در اصفهان انجام میدهد به چه صورت است؟

کمپرس سازی یک کمپرس سازی  هوا در ایران است است. چه برای مصارف خانگی و چه صنعتی، ما متعهد به پاسخگویی به تقاضای فزاینده برای منابع انرژی در قالب هوای فشرده با فشار مناسب تیم.سفر ما به عنوان یک کمپرس سازی  هوا در کویمباتور در سال 1979 آغاز شد و اکنون کمپرسورهای هوا را در سراسر کشور- تولید و عرضه می کنیمیک نمونه کمپرس را در شکل مشاهده میکنید   1..

محدوده تولید کننده. کمپرسور هوا cBAشامل کمپرسورهای هوای قابل حمل کوچک، کمپرسورهای هوای صنعتی متقابل سنگین، کمپرسورهای هوای پت بطری (کمپرسورهای PET)، کمپرسورهای هوای صنعتی، کمپرس سازی  هوای Borewell و کمپرسورهای هوای اسکرو است .

یک نمونه کمپرس  1.

کمپرس سازی در اصفهان

کمپرس سازی در اصفهان احمد خیبر

انواع کمپرسور هوای قابل حمل مانند کمپرسور سازی های قابل حمل روغن کاری شده. و کمپرسورهای قابل حمل بدون روغن از 0.5 اسب بخار تا 2.5 اسب بخار متغیر است. کمپرسورهای هوای قابل حمل برای رنگ آمیزی و استفاده DIY (خودتان انجام دهید) سبک و آسان هستند .کمپرسورهای هوای رفت و برگشتی با بالاترین کیفیت مواد موجود از برندهای برتر ساخته شده اند. کمپرسورهای هوای پیستونی ما برای عملیات سنگین در سخت ترین شرایط طراحی شده اند. کمپرس سازی  هوای رفت و برگشتی بین 0.5 اسب بخار تا 20 اسب بخار هستند و بیشتر کمپرسورهای هوا صنعتی هستند.

کمپرسور های حیوانات خانگی در اصفهان به چ صورت عمل میکنند

برای ایجاد ردپای خود در صنعت کشاورزی، ما شروع به تولید کمپرسورهای حفاری در  بلند کردن .آب از گمانه های عمیق ایده آل هستند. کمپرسورهای هوا BAC انواع کمپرسورهای Borewell مانند کمپرسورهای هوای مونوبلاک Borewell وکمپرسورهای هوای تک فاز Borewell را در محدوده 1HP تا 15HP تولید می کند..کمپرسورهای حیوانات خانگی ما به بسیاری از صنایع بسته بندی حیوانات خانگی در ایران خدمات می دهند. کمپرسور حیوان خانگی 15 اسب بخار و 20 اسب بخار کار می کند. کمپرسورهای هوای حیوان خانگی با قدرت بالاتر را می توان به سفارش سفارشی کرد. کمپرسورهای حیوانات خانگی می توانند تا فشار 40 بار کار کنندکمپرسورهای هوای رفت .و برگشت با بالاترین کیفیت مواد موجود از برندهای برتر ساخته شده اند. کمپرسورهای هوای پیستونی ما برای عملیات سنگین در سخت ترین شرایط طراحی شده اند. کمپرسورهای هوای رفت و برگشتی بین 0.5 اسب بخار تا 20 اسب بخار هستند. و بیشتر کمپرسورهای هوا صنعتی هستند

     تا کمپرس های حفاری در اصفهان به چ دلیل وارد تولیدات ما شدند

کمپرسورهای حیوانات خانگی ما به بسیاری از صنایع بسته بندی حیوانات خانگی در ایران  خدمات می دهند. کمپرسور حیوان خانگی 15 اسب بخار و 20 اسب بخار کار می کند. کمپرسورهای هوای حیوان خانگی با قدرت بالاتر را می توان به سفارش سفارشی کرد. کمپرسورهای حیوانات خانگی می توانند تا فشار 40 بار کار کنند.

BAC اخیراً یک کمپرسور هوای پیچی را برای بازار ایران  راه اندازی کرده است. دو مدل مختلف از کمپرسورهای اسکرو وجود دارد که یکی سرعت ثابت و دیگری سرعت متغیر است. محدوده ما از 7.5 اسب بخار تا 60 اسب بخار است .

چند نمونه از افتخاراتی   که  به ان میبالیم شامل چه چیز هایی هستند

ما با افتخار خود را تولید کننده و تامین کننده پیشرو کمپرس سازی در در اصفحان در کمپرس ساز ی در اصفهان   می نامیم. از طراحی اولیه تا مونتاژ، ما تمام جنبه های تولید کمپرسور هوا را در داخل انجام می دهیم. ما کارخانه های ریخته گری، ماشین آلات و کارخانه های مونتاژ خود را تقریباً در تمام مناطق ایران  داریم.  تکنسین های واجد شرایط به تولید و عرضه کمپرسورهای هوا با کیفیت در ایران اختصاص داده شده اند. ما در مقیاس بزرگ کارمی کنیم .و تعداد زیادی کمپرسور هوا را به صنایع و شرکت های مختلف در کویمباتور و سراسر اصفهان عرضه می کنیم. علاوه بر این، ما همچنین کمپرسورهای هوای سفارشی را برای مصارف خانگی و صنعتی کوچک در کویمباتور و سایر شهرهای بزرگ  اصفهان تولید می کنیم. واحد تولید کمپرسور هوای انعطاف پذیر ما برای توسعه مستمر طراحی شده است و تمام کمپرسورهای هوا BAC تولید شده در  ایران با تمام استانداردهای ملی کیفیت و هنجارهای کنترل آلودگی مطابقت دارند.

 توجه ما و تولیداتمان با نیاز های روز افزون مشتری ها

کمپرسور BAC از زمان آغاز به کار خود راه طولانی را پیموده است و یکی از پیشگامان تولید کمپرسور هوا در  ایران هستیم  در سال 1380، ما با ظرفیت تولید سالانه 300 کمپرسور هوای رفت و برگشتی شروع به کار کردیم؛ با بیش از 35 سال تجربه در تولید کمپرسور هوا، به یکی از تولیدکنندگان مورد اعتماد کمپرسور هوا در کویمباتور ایران  تبدیل شدیم. به لطف ارتقای زیرساخت ما و تیم متخصصان فنی، امروزه کمپرسورهای BAC به ارتفاعات استراتوسفری رسیده اند و سالانه 8000 کمپرسور رفت و برگشتی تولید می کنند. طیف وسیعی از کمپرسورهای هوای ما که در  ایران ساخته شده‌اند، کاربردهای متعددی در خانه‌ها و مشاغل دارند تا زندگی را اسان تر کند    را میبینید  2تولیدات داخلی.

 کمپرسور BAC با معرفی کمپرسورهای هوای با کیفیت، متعهد به دستیابی به استانداردهای برتر مهندسی در سطح جهانی است. تیم ما به همکنند. کمپرسور BAC طیف گسترده ای از مدل ها را ارائه می دهد و بهترین تولید کننده کمپرسور هوا در کویمباتور است. ما نه تنها کمپرسورهای هوا تولید می کنیم، بلکه زنجیره تامین عظیمی از کمپرسورهای هوا در  ایران  داریم. علاوه بر این، تیم تحقیق و توسعه ما می تواند کمپرسورهای هوا را با توجه به نیاز مشتریان طراحی و تولید کند

2تولیدات داخلی.

کمپرس سازی

کمپرسور ساز اصفهان

اندکی راجع به تاریخچه ی جهانی کمپرسور در دیگر نقاط جهان

کمپرسورهای BAC یک شرکت مطابق با ISO 9001:200 در سال 1979 توسط برادران آقای A. Radhakrishna و آقSudhakaran، یک شرکت پیشرو واقع در Coimbatore، جنوبی، تأسیس شد. با تخصص در مهندسی و فناوری مهندسی، عمودی های Bakgiam از کمپرسورها، ساخت قراردادهای مهندسی تا پمپ های تخصصی و قطعات ماشینکاری شده را شامل می شود.

در طی دهه‌ها، Bakgiaچه در داخل و چه در خارج از صنعت تمجیدهایی را به دست آورده است و این در تمام محصولاتی که نام ما را یدک می‌کشند، منعکس شده است. ما به همکاری طولانی مدت خود با مشتریان خود افتخار می کنیم. کیفیت کلیدواژه BAC است و علاوه بر رعایت استانداردهای ISO، استانداردهای داخلی سختگیرانه و رویه های کیفیت را رعایت می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که همیشه بهترین محصول ممکن را ارائه می دهیم. این کسب و کارها تحت رهبری برادران بنیانگذار اداره می شوند که در مدیریت و مهندسی بین آنها متخصص هستندا

دقت بالا ی دستن در کاران  کمپرس سازی برای پروسه ی تولید

t آزمایشگاه متالورژی پیشرفته مجهز به طیف سنج، UTM،   این آزمایشگاه دارای گواهینامه PED (دستورالعمل تجهیزات فشار) توسط TUV Nord آلمان برای ساخت قطعاتی با فشار بالا می باشد. با چنین ساخت و آزمایش با کیفیت بالا، تمام ریخته گری ها به درجه ها و ابعاد دقیق پایبند هستند و عمر اجزای کمپرسور را افزایش می دهند. تمام قطعات ریخته گری در بخش ریخته گری در  در تصویر زیل مشخص است3اصفهان مرکز صنعت. BAC، که 30000 فوت مربع را اشغال می کند ید می شود.

سوال

با معرفی کمپرسورهای هوای با کیفیت، متعهد به دستیابی به استانداردهای برتر مهندسی در چه سطحی است؟ سطح جهانی  

س ما به همکاری طولانی مدت خود با مشتریان خود افتخار می کنیم؟ از زمان آغاز به کار خود راه طولانی را پیموده است و یکی از پیشگامان تولید کمپرسور هوا در  ایران هستیم

برای ایجاد ردپای خود در صنعت کشاورزی ما چه کاری انجام دادیم؟؟؟، ما شروع به تولید کمپرسورهای حفاری در  بلند کردن آب از گمانه های عمیق ایده آل هس

سوال

با معرفی کمپرسورهای هوای با کیفیت، متعهد به دستیابی به استانداردهای برتر مهندسی در چه سطحی است؟ سطح جهانی  

س ما به همکاری طولانی مدت خود با مشتریان خود افتخار می کنیم؟ از زمان آغاز به کار خود راه طولانی را پیموده است و یکی از پیشگامان تولید کمپرسور هوا در  ایران هستیم

برای ایجاد ردپای خود در صنعت کشاورزی ما چه کاری انجام دادیم؟؟؟، ما شروع به تولید کمپرسورهای حفاری در  بلند کردن آب از گمانه های عمیق ایده آل هستند. کمپرسورهای هوا BAC انواع کمپرسورهای Borewell مانند کمپرسورهای هوای مونوبلاک Borewell و کمپرسورهای

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *