کمپرس سازی |کامیون ایسوز 5 تن

کمپرس سازی |کامیون ایسوز 5 تن| احمدی خیبر


کمپرس سازی برای هر نوع کامیونتی متفاوت می‌باشد و بسته به انتخاب مشتری ساخته می‌شود. کامیون های ایسوز یکی از مدل های کمپرسور می‌باشد که شرکت احمدی خیبر در ساخت آن بسیار موفق عمل کرده است. یکی از کاربرد های این کامیون ها، حمل زباله می‌باشد که به به کامیون های زباله فشرده، کامیون های زباله، کامیون های Skip Loader، کامیون های زباله بارگیری خودکار، کامیون های زباله مهر و موم شده، کامیون زباله های مواد غذایی، کامیون های زباله لودر جانبی و کامیون های لودر قلاب تقسیم می‌شوند.

زباله کش رول روی رول آف ایسوزو برای جمع آوری و حمل زباله های جامد شهری طراحی شده است که به طور گسترده در محل سکونت، بیمارستان، بخش محیط زیست شهری، جمع آوری زباله و ایستگاه حمل و نقل و غیره استفاده می‌شود.

فهرست عناوین

کامیون زباله فشرده و برنامه های کاربردی آن چیست؟

مزیت های زباله  کش فشرده سازی ایسوز 5 تن:

ساختار کمپرس  سازی کامیون های ایسوز مخصوص حمل زباله

کامیون ایسوز 5 تن مناسب خود را خرید کنید:

نحوه فشرده سازی کامیون های حمل زباله ایسوز 5 تن:

کمپرس  سازی و چهار قسمت اصلی فروش اتاقک های حمل زباله:

انواع کامیون های حمل زباله و ظرفیت اتاقک های ان

اطلاعات ساخت کامیون های حمل زباله در شرکت ما:

نتیجه گیری و سوالات متداول از کامیون های زباله  کش ایسوز:
فهرست تصاویر

اتاق کمپرسی 1 کامیون ایسوز

اتاق کمپرسی 2 حمل زباله ایسوز

اتاق کمپرسی 3 کمپرسور زباله

عنوان کمپرس سازی
نویسنده هانیه ربیعی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه ها 1506
مدت زمان مطالعه 15 دقیقه

کامیون زباله فشرده و برنامه های کاربردی آن چیست؟

کامیون زباله فشرده از کامیون زباله مهر و موم شده، سیستم عامل و سیستم هیدرولیک تشکیل شده است. کمپرس سازی این کامیون های کاملا آب بندی شده و مهر و موم شده به گونه ای می‌باشد که  خود فشرده و تخلیه می‌شود. احمدی خیبر به گونه ای این اتاقک ها را طراحی می‌کند که هنگام کار، فاضلاب در جعبه فاضلاب است، بنابراین مشکل آلودگی ثانویه در فرآیند حمل زباله به طور کامل حل  و از ایجاد مزاحمت برای مردم جلوگیری شود.

قطعات اصلی قطعات وارداتی را اتخاذ می‌کنند، دارای فشار عالی، آب بندی خوب، عملکرد راحت و ایمنی و غیره است. بشکه زباله معلق و سطل زباله واژگون اختیاری هستند. شما می‌توانید برای دیدن کامیون های فشرده سازی به اتاق کمپرسی 1مراجعه فرمایید.

مزیت های زباله کش فشرده سازی ایسوز 5 تن:

  1. روش جمع آوری زباله ساده و راحت می‌باشد: تغییر ظاهر کثیف و نامنظم سطل های زباله در خیابان های شهر را از بین می‌برد
  2. دارای نسبت تراکم بالا و بارگذاری زیاد: حداکثر فشار خرد کردن تا 12 تن و ظرفیت بارگذاری برابر با دو و نیم برابر است.

که همان تناژ زباله های فشرده نشده است

  1. دارای اتوماسیون عملیات: سیستم کنترل کامپیوتری پذیرفته شده است و راننده موظف است تمام عملیات پر کردن و تخلیه را انجام دهد، که ای نوع کمپرس سازی موجب شده که نه تنها شدت کار کارگران بهداشتی را کاهش می‌دهد، اما همچنین محیط کار را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد
  2. اقتصاد خوب: هنگامی که تجهیزات ویژه کار می‌کنند، سیستم کنترل کامپیوتری به طور خودکار دریچه گاز را کنترل می‌کند.
  3. سیستم امنیتی دوگانه: سیستم عامل دارای عملکرد دوگانه کنترل کامپیوتر و کنترل دستی است که تا حد زیادی تضمین و بهبود می‌یابد.
  4. دارای مکانیسم چرخش می‌باشد: مکانیزم چرخش اختیاری با سطل زباله

اتاق کمپرسی 1 کامیون ایسوز

کمپرس سازی |کامیون ایسوز

کمپرس سازی |کامیون ایسوز| احمدی خیبر

ساختار کمپرس سازی کامیون های ایسوز مخصوص حمل زباله

شاسی این کامیون های ایسوز از عملکرد بالایی برخوردار می‌باشد.

موتور کامیون های  ISUZU، بسیار قدرتمند و عملکرد قابل اعتماد، بدون تعمیرات اساسی در 500000 کیلومتر  را دارا می‌باشد.

طراحی منطقی بوم قلاب و ساختار قفل، عملیات بلند کردن قلاب را بسیار قابل اعتمادتر می‌کند.

وسایل ایمنی این کامیون شامل شیر متعادل کننده بار، شیر مسدود کننده هیدرولیک دوگانه، شیر کنترل ایمنی و مسدود کردن ساختار کانتینر توسط وسایل هیدرولیک می‌باشد.

کمپرس های مجموعه Ahmadikhebar  دارای یک دستگاه پشتیبانی عقب می‌باشد.

ظرفیت سطل زباله  این زباله کش هوک لودر از 1 تا 22 متر مکعب می‌باشد.

طراحی ساختار قلاب و قفل معقول و کامیون قابل اعتماد تر می‌باشد.

کنترل الکتریکی اختیاری در کابین، عملکرد آسان و نگهداری آسان.

انواع مختلفی از بالابر کانتینری موجود است.

کامیون ایسوز 5 تن مناسب خود را خرید کنید:

انتخاب یک کامیون زباله فشرده 5 تنی که بیشتر با نیازهای کسب و کار شما مطابقت دارد، به دلیل چندین گزینه موجود می‌تواند بسیار دشوار باشد. با این حال، عوامل مختلفی وجود دارد که باید هنگام انتخاب کامیون زباله کش برای کسب و کار خود در نظر بگیرید. احمدی خیبر پیشنهاد می‌دهد که در هنگام خرید ظرفیت بار، قیمت خرید، نوع کامیون و زمان تحویل را در نظر بگیرید.

قبل از خرید، ظرفیت بار یک کامیون زباله فشرده 5 تنی را در نظر بگیرید. شما باید کامیونی تهیه کنید که با نیازهای جمع آوری زباله شما مطابقت داشته باشد. علاوه بر این، انتخاب کمپرس سازی که بتواند ظرفیت حمل بیشتری را تحمل کند، به خوبی توصیه می‌شود، زیرا می‌توانید قبل از رفتن به میدان تخلیه، منطقه وسیعی را پوشش دهید. همچنین، قیمت خرید کامیون زباله در هنگام انتخاب یک مورد توجه ضروری است. بودجه خاصی را که می‌خواهید برای یک کامیون زباله فشرده 5 تنی خرج کنید، تعیین کنید و بدون اینکه نیازهای تجاری خود را قربانی کنید، یکی را در بودجه خود پیدا کنید. می‌توانید برای نمونه اتاق کمپرسی 2 را مشاهده کنید.

نحوه فشرده سازی کامیون های حمل زباله ایسوز 5 تن:

کامیون زباله کش فشرده معمولاً زباله ها را با استفاده از مکانیزمی با نیروی هیدرولیکی فشرده می‌کند که از یک صفحه یا بیل متحرک استفاده می‌کند تا زباله ها را از قیف بارگیری خارج کند و آن را روی دیوار متحرک فشرده کند. در بیشتر طرح‌های تراکم‌کننده، صفحه دارای یک لبه نوک تیز است (از این رو به آن نام استاندارد صنعتی تیغه بسته‌کننده داده می‌شود) که برای اعمال فشار نقطه‌ای به زباله‌ها برای شکستن اقلام حجیم در قیف قبل از کشیده شدن به بدنه اصلی کامیون توسط ahmadikheybar طراحی شده است.

اتاق کمپرسی 2 حمل زباله ایسوز

کمپرس سازی |حمل زباله ایسوز|

کمپرس سازی |حمل زباله ایسوز| احمدی خیبر

کمپرس سازی و چهار قسمت اصلی فروش اتاقک های حمل زباله:

محفظه زباله مهر و موم شده، سیستم هیدرولیک، سیستم عامل و سیلندر بالابر، به طور کامل مهر و موم شده است. می تواند زباله ها را به صورت خودکار فشرده و تخلیه کند. فاضلاب به طور کامل در محفظه جریان می یابد تا در حین حمل و نقل مجدد آلوده نشود.

اینجا با کلیک بر روی اتاق کمپرسی 3 را نمایش می دهد.

انواع کامیون های حمل زباله و ظرفیت اتاقک های ان

پنج نوع متداول کامیون زباله وجود دارد: لودر جلو، لودر عقب، لودر جانبی، بازیافت کننده و کامیون رول. هر کدام برای نوع متفاوتی از جمع آوری زباله استفاده می‌شود. هر کدام از این کامیون های زباله کش دارای ویژگی ها و طراحی های متفاوتی هستند. که در اندازه ها و شکل های مختلف با توجه به کاربر طراحی و تولید می‌شوند.

اندازه بدنه لودر جلو، لودر عقب یا لودر جانبی بر حسب متر مکعب زباله اندازه گیری می شود. اندازه یک کامیون نورد بر حسب پوند اندازه گیری می‌شود، ظرفیت بالابری.

اطلاعات ساخت کامیون های حمل زباله در شرکت ما:

کامیون فشرده سازی زباله که ما تولید می‌کنیم یک متراکم کننده ایده آل برای عملیات پاکسازی بزرگ است. کارکرد آن ساده است و با نسبت تراکم عالی بسیار موثر است. این کامیون های زباله کش به طور ایده آل برای برنامه های شهری مناسب است که در آن مقادیر زیادی زباله صنعتی و خانگی جمع آوری می‌شود. بدنه کامیون حمل زباله در یک مکان ثابت در یک کارخانه ساخته می‌شود. قطعات جزء ماشینکاری می‌شوند و سپس به محفظه تخلیه جوش داده می‌شوند یا در مجموعه های فرعی مونتاژ می‌شوند.

به عنوان یک تولید کننده خودروهای ویژه حرفه ای در ایران، کامیون فشرده سازی زباله که ما تولید می‌کنیم از 4 تا 18 سانتی متر بر متر است. شرکت ahmadikheybar با استفاده از بهترین مواد در ساخت اتاق های کمپرسی حمل زباله، به یکی از معروف ترین شرکت ها در ساخت بهترین کمپرسور تبدیل شده است.

اتاق کمپرسی 3 کمپرسور زباله

کمپرس سازی |کمپرسور زباله

کمپرس سازی |کمپرسور زباله| احمدی خیبر

نتیجه گیری و سوالات متداول از کامیون های زباله کش ایسوز:

ماشین های حمل زباله عمدتاً برای سرویس بهداشتی شهری و کارخانه ها و معادن بزرگ برای حمل و نقل انواع زباله بخصوص برای حمل زباله های مسکونی مناسب است. این می‌تواند زباله های بارگیری شده را فشرده و خرد کند تا تراکم آن را افزایش دهد و حجم آن را کاهش دهد که جمع آوری زباله را بسیار بهبود می‌بخشد. و کارایی حمل ونقل را بالا ببرد. شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر به این مقاله مراجعه فرمایید.

سوالات متداول

  1. کامیون کمپرس زباله ایسوزو برای چه مواردی استفاده می‌شود؟ جمع آوری زباله در سطح شهر، مدرسه و بیمارستان ها، معادن و …
  2. یکی از مزایای کامیون کمپرس زباله ایسوزو چیست؟ کنترل هوشمند زیمنس PLS، بهره برداری و نگهداری آسان
  3. چگونه می‌توانیم از شرکت احمدی خیبر خرید داشته باشیم؟ می توانید به سایت ما مراجعه کنید و با تماس یا به صورت حضوری در خواست خود را ثبت کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *