شرکت های کمپرسی - بهترین شرکت های کمپرس

شرکت های کمپرسی - بهترین شرکت های کمپرس - احمدی خیبر


بهترین شرکت های کمپرس و کمپرس سازی آمریکا در سال 2021 کدامند؟ این مقاله به بررسی هر سازنده کامیون کمپرسی می پردازد. ما این برندهای کامیون را بر اساس کیفیت، قیمت، محبوبیت و سهم بازار رتبه بندی می کنیم. در اینجا لیست ما از 7 برند برتر کامیون کمپرسی برای سال 2021 است. ما آنها را از هفتم تا اول فهرست کردیم. به پایین پیمایش کنید تا متوجه شوید چه کسی این بسته را هدایت می کند. یا روی پیوند برند کلیک کنید تا به بخش آنها بروید.

ماشین قیرپاش در صنعت ساختمان و جاده چه کاربردهایی می تواند داشته باشد؟

ماشین قیرپاش یکی از ابداعات بسیار مهم در عرصه صنعت و ساختمان است که باعث بهبود فرآیندهای راهسازی و ساختمانی شده است. قیرپاش به عنوان یک تکنولوژی پرکاربرد در روسازی و پوشش سطوح، از جمله جاده‌ها، فرودگاه‌ها، و پل‌ها استفاده می‌شود. این ماشین توانایی پخش و نصب قیر را به صورت یکنواخت و دقیق بر روی سطوح مختلف را دارد، که باعث افزایش مقاومت سطوح در برابر عوامل جوی و تاثیرات زیانبار می‌شود. عملکرد قیرپاش در تغییرات دما و شرایط جوی مختلف بسیار اثبات شده است، این امر باعث ماندگاری و عمر طولانی‌تر سازه‌ها می‌شود.

استفاده از ماشین قیرپاش در پروژه‌های عظیم ساختمانی به سرعت گسترش یافته و بهبودهای چشمگیری در بهره‌وری و کیفیت اجرا به ارمغان آورده است. ماشین قیرپاش با امکانات اتوماتیک و کنترل دقیق، از تباهی‌ها و ناهمواری‌های ناشی از عوامل انسانی جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، استفاده از تکنولوژی قیرپاش منجر به افزایش سرعت اجرا و کاهش هزینه‌ها می‌شود. این ماشین با توانایی اجرای کارها در زمان‌های کوتاه، به عنوان یک ابزار حیاتی در صنعت ساختمان و راهسازی محسوب می‌شود و به بهبود عملکرد صنعت ساخت و ساز در سطح جهانی کمک می‌نماید.

فهرست تصاویر

شرکت کمپرسی 1 – کامیون کمپرسی

شرکت کمپرسی 2 – تریلی کمپرسی

شرکت کمپرسی 3 – تریلی و کامیون

7 برند بهترین شرکت های کمپرس و برتر کامیون کمپرسی در سال 2021

  1. کنورث
  2. پیتربیلت
  3. مک
  4. کشتی باری
  5. وسترن استار
  6. ولوو
  7. اینترنشنال

همچنینی می توانید مقاله کارگاه تریلی سازی  را مطالعه کنید.

عنوان بهترین شرکت های کمپرس
نویسنده سهرابی
دپارتمان اوج شید
تاریخ 1401.05.04

7. اینترنشنال یکی از هفت برند مطرح در دنیا

Navistar International Inc. (Harvester International Inc. سابق) یک شرکت هلدینگ آمریکایی است که مالک و تولید کننده کامیون‌های تجاری با مارک بین‌المللی، اتوبوس‌های آموزشی IC و تجاری، شاسی‌های برند Workhorse برای خودروهای RV و کامیون‌های پیکاپ، و معلمان و تولیدکنندگان طراح برچسب خصوصی است. موتورهای دیزلی برای بازارهای پیکاپ، ون و SUV. این شرکت همچنین قطعات و خدمات موتورهای کامیون و دیزل را ارائه می دهد.

بین المللی کامیون کمپرسی متوسط ​​و سنگین تولید می کند. اینترنشنال در چهار مدل موجود است و مطابق با نیازهای تجاری شما پیکربندی شده است.

سری فشار بالا

سری HX

ستاره دورا

ستاره شغلی بین المللی

6. ولوو یکی دیگر از بهترین شرکت های کمپرس در دنیا

ولوو تراکس یکی از پیشروترین تولیدکنندگان کامیون و موتورهای سنگین در جهان است. امروزه ولوو تراکس طیف وسیعی از خودروهای جاده ای و تجاری کلاس 8 را تولید می کند.کامیون های کمپرسی باید محکم باشند. اگر انبوهی از خاک در محل کار وجود داشته باشد، شما با ماشین می روید. اگر استخر وجود دارد، از آن عبور می کنید. و شما این کار را روز به روز انجام می دهید.

این دقیقا همان کامیونی است که ولوو ولوو VHD می سازد. اگر نمی دانستید، فکر می کردید از چدن ساخته شده بود و هزار اسب زیر کاپوتش بود. بسیار محکم، محکم و قابل اعتماد است. به عبارت دیگر، این دقیقا همان چیزی است که برای انجام کار به آن نیاز دارید.

شرکت کمپرسی - بهترین شرکت های کمپرس

شرکت کمپرسی – بهترین شرکت های کمپرس – احمدی خیبر

شرکت کمپرسی 1 – کامیون کمپرسی

کابین VHD 300 روزه محور جلو یک راه حل عالی برای زمانی است.

که الزامات بار محموله به فاصله محورها برای مطابقت با قانون پل نیاز دارد. بهترین شرکت های کمپرس این یک شاسی به راحتی قابل تنظیم، حداکثر 9 گزینه PTO و یک پمپ پیستونی یا دنده ای نصب شده در کارخانه را ارائه می دهد.کابین محور عقب VHD 300 روزه برای مکان های کاری که به پیچ های سفت تر نیاز دارند ایده آل است. کابین دید شگفت انگیزی را ارائه می دهد و به شما دید کامل تری از محل کار می دهد. پیکربندی محور عقب شعاع چرخش سوپاپ بهینه را برای کاربردهای اگزوز فراهم می کند.

کابین VNR 300 بهبودهای دقیق محیط رانندگی را برای یک کابین سبک وزن و کارآمد به ارمغان می آورد. فضای داخلی کابین به دقت سازماندهی شده است تا راننده مسیر روزانه را کارآمد، راحت و راضی نگه دارد.

5. وسترن استار هم یکی دیگر از بهترین شرکت های کمپرس

وسترن استار طیف وسیعی از خودروهای تجاری کلاس 8 را برای استفاده در داخل و خارج از جاده تولید می کند. وسترن استار در کامیون هایی که مطابق با مشخصات مشتری سفارشی شده اند تخصص دارد. هر ستاره وسترن در اندازه های مختلف جعبه خواب، با طول شاسی تا 486 اینچ، بسته به مدل، بهترین شرکت های کمپرس موجود است.

وسترن استار 6900  یک کامیون کمپرسی سنگین است. زمانی که باید بزرگترین و سخت ترین کارها را انجام دهید، تنها یک کامیون وجود دارد – وسترن استار 6900. به عنوان یک تراکتور، می تواند بیش از 500000 پوند در روز یدک بکشد. و با یک بدن می تواند 80000 حرکت کند. گزینه های موتور و گزینه های ساخت را اضافه کنید، و کامیونی خواهید داشت که به همان اندازه قدرتمند و همه کاره است.

قدرت افسانه‌ای وسترن استار و گزینه‌های فراوان، می‌توانید برای هر کاری بسازید.

مستحکم و همه کاره، وسترن استار 4700 فقط ارزش پولی خوبی ندارد. این یک کامیون عالی است. راندمان و قدرت مانور فوق العاده آن، آن را برای حمل و نقل محلی و منطقه ای به عنوان تراکتور ایده آل می کند، در حالی که قابلیت اطمینان ناهموار آن عملکردی را که برای تقریباً هر برنامه حرفه ای نیاز دارید، به شما می دهد. باور کن

وسترن استار 4800 عملکرد و دوام باورنکردنی را در بسته 109 اینچی بی بی سی ارائه می دهد، به این معنی که می توانید چنین عملکردی را در مکان های تنگ داشته باشید. با یک کابین ساده، – مهم نیست که چقدر سایت تنگ است.

تریلی کمپرسی - بهترین شرکت های کمپرس

تریلی کمپرسی – بهترین شرکت های کمپرس – احمدی خیبر

شرکت کمپرسی 2 – تریلی کمپرسی

4. کشتی های باری هم یکی از بهترین شرکت های کمپرس

Freightliner محبوب ترین و پرفروش ترین کامیون نیمه باری آمریکا است. آنها همچنین چند مدل فشرده سازی افراطی و حرفه ای می سازند.متخصصان ساخت و ساز ارزش یک تخلیه کننده قابل اعتماد و کم تعمیر و نگهداری را می دانند که تقریباً می تواند هر کاری را انجام دهد. کامیون های کمپرسی برای اطمینان از کیفیت و طول عمر، افزایش بهره وری در هر محل کار و کمک به انجام کارها به موقع و با بودجه به شدت آزمایش می شوند.

مهم نیست که چه نوع محموله‌ای را حمل می‌کنید، Freightliner کامیون‌های کمپرسی را با هر اندازه و مشخصات ارائه می‌دهد. از دید عالی گرفته تا کابین جادار و ارگونومیک، کامیون‌های کمپرسی ما به رانندگان کمک می‌کنند از محل کار تا زباله‌دان راحت و کارآمد باشند. فریت لاینر متعهد به ایجاد یک کامیون کمپرسی با کیفیت است که نیازهای شما را برآورده کند.

در حال حاضر، Freightliner مدل های کامیون کمپرسی زیر را تولید می کند:

108 SD

M2 106

114 SD

122 SD

3. یکی از بهترین شرکت های کمپرس هم مک می باشد.

شرکت مایک تراک یک شرکت آمریکایی تولید کننده کامیون و تولید کننده اتوبوس و چرخ دستی بود. این شرکت که در سال 1900 با نام برادران مک تأسیس شد، اولین کامیون خود را در سال 1907 تولید کرد و نام فعلی خود را در سال 1922 انتخاب کرد.ماک گرانیت تخلیه کننده قدرتمند، بادوام و همه کاره است که تقریباً می تواند هر کاری را انجام دهد. کمپرس سازی

کامیون کمپرسی گرانیتی و بهترین شرکت های کمپرس متوسط ​​(MHD) ماک گرانیت MHD برای دویدن کوتاهتر و چرخه های سبک تر پیکربندی شده است و وزن را بدون کاهش دوام کاهش می دهد و در پیکربندی های کلاس 7 و 8 موجود است.

2. پیتربیلت هم از دیگر شرکت های ساخت کمپرس

شرکت پیتربیلت موتور که در سال 1939 تأسیس شد، یک تولید کننده آمریکایی کامیون های سنگین و متوسط ​​است. یکی از شرکت های تابعه Paccar، که همچنین مالک شرکت کامیون های سنگین Kenworth است.برای 80 سال، Peterbilt بازار خودروهای تجاری آمریکای شمالی را با سخت ترین، مطمئن ترین و کارآمدترین محصولات این صنعت عرضه می کند. Peterbilt که مقر آن در دنتون، تگزاس است، کامیون‌های بزرگراهی، تجاری و متوسط ​​تولید می‌کند که ارزشی را به مالکان و رانندگان می‌رسانند تا به آنها افتخار کنند.

Peterbilt یک برند نمادین حمل و نقل است. لوگوی مونوگرام به سبک طراحی بیضی قرمز آنها را می توان روی لباس های کامیون، کلاه های کامیون دار و موارد دیگر یافت. Peterbilt حدود 13 درصد از بازار را در اختیار دارد. Peterbilt یک برند نمادین و محبوب کامیون است. پیتربیلت در حال حاضر چندین مدل کمپرسی حرفه ای و متوسط ​​را تولید می کند. Peterbilt 389 یک کامیون کمپرسی نمادین جاده باز است.

چکیده مقاله کمپرس سازی بررسی برند های شرکت کمپرسی

Kenworth برترین برند کامیون کمپرسی ما برای سال 2021 است. کیفیت و عملکرد کامیون های Kenworth به سختی قابل شکست است. اما همه این مارک های کامیون کمپرسی عالی هستند. هر راننده کامیون مورد علاقه شخصی خود را برای رانندگی دارد.ما دوست داریم در بخش نظرات فکر کنیم. به ما اطلاع دهید که برند مورد علاقه کامیون کمپرسی شما چیست.

کامیون های کمپرسی - بهترین شرکت های کمپرس

کامیون های کمپرسی – بهترین شرکت های کمپرس – احمدی خیبر

شرکت کمپرسی 3 – تریلی و کامیون

سوالات متدوال و کلیدی در مقاله بهترین شرکت های کمپرس کمپرسی

01 نام چند شرکت مهم کمپرس سازی؟

ولو

وسترن استار

مک

02 پیتربیلت محصول کدام شرکت است؟

پیتربیلت یک شرکت آمریکایی است.

03 از دیگر شرکت های معتبر کمپرس سازی برتر؟

اینترنشنال

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *