کامیون کمپرسی-ساخت اتاق کمپرسی

کامیون کمپرسی-ساخت اتاق کمپرسی-احمدی خیبر


ساخت اتاق کمپرسی برای هر نوع کامیونی متفاوت است. کامیون های سنگین یکی از عوامل اصلی انتشار گازهای گلخانه ای هستند. برقی‌سازی پیشرانه گزینه‌ای برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای با افزایش راندمان تبدیل انرژی است. برای ارزیابی اثرات زیست محیطی وسیله نقلیه، لازم است کل چرخه عمر در نظر گرفته شود. علاوه بر استفاده روزانه، باید تاثیر تولید و دفع را نیز لحاظ کرد. در ادامه این مقاله به بررسی کامیون های زباله یا زباله کش نیز می پردازیم. برای مطالعه و همچنین سفارش انواع کامیون می توانید از طریق شماره ما در سایت  ahmadikheybar با شرکت احمدی خیبر ارتباط بگیریند.

فهرست تصاویر

تاثیرات کامیون ها و ماشین های سنگین بر روی زندگی

ارزش کامیون های کمپرسی یا کامیون های تخلیه در زندگی

چه چیزی کامیون های کمپرسی را خاص می کند؟

چگونه یک شرکت تولیدی اولین بار کامیون کمپرسی می سازد؟

کامیون کمپرسی BADASS اتوکار، اولین کامیون کمپرسی در جهان

آیا می دانید کامیون های زباله چگونه ساخته می شوند؟

مواد مورد استفاده برای ساخت کامیون های زباله را بشناسید.

طراحی ماشین حمل زباله چگونه و در چند نوع است؟

نتیجه نهایی از ساخت کمپرسی برای کامیون حمل زباله

سوالات متداول در زمینه ساخت کمپرسی و حمل زباله

فهرست مطالب

کامیون کمپرسی 1-کامیون تخلیه

کامیون کمپرسی 2-کامیون احمدی خیبر

کامیون کمپرسی 3- کامیون حمل زباله

 

تاثیرات کامیون ها و ماشین های سنگین بر روی زندگی

این مطالعه تجزیه و تحلیل چرخه زندگی مقایسه ای یک هیبرید موازی و یک کامیون سنگین معمولی را در عملیات مسافت طولانی ارائه می دهد. با فرض یک گلایدر وسیله نقلیه یکنواخت، فقط قسمت های مختلف هر دو پیشرانه برای محاسبه بارهای زیست محیطی تولید در نظر گرفته می شود.

عنوان ساخت اتاق کمپرسی
نویسنده محسنی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1705 کلمه
زمان مطالعه 17 دقیقه

فاز استفاده با یک شبیه سازی در MATLAB/Simulink با در نظر گرفتن یک چرخه رانندگی مشخصه مدل شده است. اثر تغییر پارامتر بر مسافت پیموده شده سربه سر با تجزیه و تحلیل حساسیت بررسی شده است. نتایج این تجزیه و تحلیل نشان می‌دهد که اختلاف CO 2eq /t کیلومتر منفی است. که نشان می‌دهد خودروی هیبریدی 4.34 گرم CO 2eq / T کیلومتر در طول عمر انتشار کمتری نسبت به کامیون دیزلی دارد.

ساخت کامیون زباله کش در تجزیه و تحلیل نقطه سر به سر نیز بر مزایای پیشرانه برقی شده تاکید می‌کند. و آلاینده‌های بزرگتر تولید شده پس از طی مسافت 15800 کیلومتر (تقریباً 1.5 ماه زمان کار) جبران می کند. مختصات تقاطع، فاصله وCO 2 eq، به شدت به سوخت، آلاینده‌های تولید باتری و مشخصات رانندگی بستگی دارد. که منجر به تغییرات تقریباً تمام پارامترها می شود که افزایش فاصله سربه سر را نشان می‌دهد. به تصویر کامیون کمپرسی 1مراجعه کنید.

ارزش کامیون های کمپرسی یا کامیون های تخلیه در زندگی

در صنعت ساخت اتاق کمپرسی، کامیون‌های کمپرسی، که به عنوان کامیون‌های تخلیه نیز شناخته می‌شوند. تقریباً یک شغل اصلی دارند – حمل و نقل مواد از یک مکان به مکان دیگر. کامیون‌های کمپرسی با صنعت خدمات کامیون کمپرسی – که عمدتاً بخش ساخت و ساز را تشکیل می‌دهند. در سال 2021 تقریباً 19.1 میلیارد دلار تولید می‌کنند. نقش بزرگی در اقتصاد دارند. پیش‌بینی‌ها تا سال 2026 رشد 7 درصدی صنعت خدمات کامیون کمپرسی را پیش‌بینی می‌کنند.

هر شغلی به مواد نیاز دارد. و از کامیون‌ها اغلب برای انتقال آن مواد یا به عنوان زباله کش از یک مکان به مکان دیگر استفاده می‌شود. یکی از ویژگی هایی که کامیون کمپرسی را از یک کامیون معمولی جدا می کند، قابلیت تخلیه خودکار آن است. هنگامی که بستر کامیون به سمت بالا می‌رود مواد موجود در داخل را می توان به یکباره تخلیه کرد.

کامیون‌ها اغلب دارای یکی از موارد زیر هستند :

  • خاک
  • سنگ ریزه
  • زغال سنگ
  • شن
  • زباله های تخریب برای ساخت و ساز
  • سنگدانه بتن
  • بقایای درخت

چه چیزی کامیون های کمپرسی را خاص می کند؟

وقتی به ساخت اتاق کمپرسی و کامیون‌های کمپرسی فکر می‌کنید احتمالاً به کامیونی فکر می‌کنید که سخت، ناهموار یا قوی است. تقریباً همه کامیون‌های کمپرسی هر یک از این ویژگی‌ها را دارند. اما کارایی واقعی یک کمپرسی عمیق‌تر از آن است. کامیون کمپرسی یک اسب کار بی امان است که به طور ماهرانه برای حل بسیاری از مسائل صنعتی پیکربندی شده است. کامیون کمپرسی به طور حرفه ای برای یکپارچه سازی بدنه بدون درز از پیش مهندسی شده است. بنابراین نیازی به تغییرات ساختاری قابل توجهی ندارد.

کامیون کمپرسی-ساخت اتاق کمپرسی

کامیون کمپرسی-ساخت اتاق کمپرسی-احمدی خیبر

کامیون کمپرسی 1-کامیون تخلیه

چگونه یک شرکت تولیدی ساخت اتاق کمپرسی اولین بار کامیون کمپرسی می سازد؟

با درک نیازهای شغلی خاص مشتریان، شرکت احمدی خیبر می داند که یک اندازه برای همه مناسب نیست. مشتریان مختلف نیازهای متفاوتی دارند. ما هر کامیون را برای انجام کار خاصی که مشتریانمان به آن نیاز دارند طراحی می کنیم. هر کمپرسی که ما می سازیم مونتاژ منحصر به فردی دارد. با توجه به شغل و نیاز بهره برداران آن را در جاده نگه می دارد. کامیون کمپرسی این شرکت همچنین در زمینه کامیون زباله کش به کار خود ادامه می دهد. به تصویر کامیون کمپرسی 2 مراجعه کنید.

کامیون کمپرسی BADASS اتوکار، اولین کامیون کمپرسی در جهان

فقط یک کامیون کمپرسی BADASS وجود دارد و آن DC-64D اتوکار است. اولین کامیون کمپرسی در جهان است که با مشارکت تولیدکنندگان بدنه کمپرسی برای مهندسی موازی ویژگی‌های پایه بدنه کمپرسی ساخته شده است. و به ماموریت خود برای ارائه بالاترین سطح یکپارچگی در صنعت دست می یابد. این ادغام با تلاش ترکیبی ویژگی های کامیون مانند :

  • اکسل های فشار دهنده و برچسب نصب شده در کارخانه ساخت اتاق کمپرسی
  • براکت نصب بدنه از پیش مهندسی شده
  • مسیریابی سیستم هیدرولیک
  • سیستم الکتریکی یکپارچه سازی را مهار و کنترل می کند.
  • اعضای متقاطع عقب با طرح های پیچ و مهره ای یکپارچه

یک بدنه یکپارچه به معنای حداقل جوشکاری روی قاب کامیون است. شاسی و بدنه سفارشی شده زمان کار اپراتور را افزایش می دهد. موتورهای کم مصرف وزن کمتری نسبت به سایر موتورها دارند اما بار بیشتری را حمل می کنند. بعلاوه، دستگاه پس از درمان تک ماژول کامینز به حفظ جریان گرما کمک می کند.

آیا می دانید کامیون های زباله چگونه ساخته می شوند؟

کامیون های زباله کش از گاری های دو چرخ گرفته تا تانکرهای فولادی، در طول سال ها تکامل یافته اند. هر چه جامعه رو به جلو حرکت کرد مسائل و ارائه خدمات شهری نیز پیچیده تر شد. با رشد جامعه نیاز به دفع مواد زائد و ریختن آنها در محل دفع زباله برای حفظ نظافت ضروری‌تر شده است. اما این کامیون ها چگونه ساخته می شوند؟ برای مطالعه و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایر مقالات در این موضوع به سایت ahmadikhybar مراجعه کنید. همچنین می‌توانید برای مطالعه بیشتر در مورد نکات استفاده در کامیون زباله به مقاله نحوه کار کامیون زباله مراجعه کنید.

کامیون کمپرسی-ساخت اتاق کمپرسی

کامیون کمپرسی-ساخت اتاق کمپرسی-احمدی خیبر

کامیون کمپرسی 2-کامیون احمدی خیبر

مواد مورد استفاده برای ساخت کامیون های زباله را بشناسید.

کامیون‌های حمل زباله مدرن به طور قابل توجهی بزرگتر از چرخ دستی‌هایی هستند که قرن‌ها پیش استفاده می شد. بیشتر قسمت بدنه این کامیون ها از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. کناره ها، بالا، انتهای و کف بدنه نیز از صفحات فولادی ساخته شده اند. که به خوبی با کانال های فولادی پشتیبانی می شوند. سازندگان از صفحات فولادی با عرض های مختلف برای تنظیم موثر مناطق تنش زباله کش استفاده می کنند. ایده این است که وزن بدنه کامیون را به حداقل برسانیم تا بتواند حداکثر وزن زباله را در آن حمل کند.

جدا از بدنه، شاخک ها و بازوهای بالابر کامیون در لودر جلو با برش صفحات فولادی ضخیم ساخته می شوند. فولاد ماده اولیه ای است که برای ساخت کامیون های زباله استفاده می شود. حتی لوله های گشتاور با استفاده از واحدهای لوله فولادی ضخیم و بدون درز ساخته می شوند. گاهی اوقات از سر یا تیغه بسته بندی برای فشرده سازی زباله در کامیون زباله کش استفاده می شود. اینها نیز با استفاده از صفحات و سرسره های فولادی ساخته می شوند. با این حال، اسلایدها با استفاده از ترکیبی از مواد مختلف مانند فولاد، کفش های برنزی و پلاستیک ساخته می شوند. به تصویر کامیون کمپرسی 3 مراجعه کنید.

طراحی ماشین حمل زباله چگونه و در چند نوع است؟

کامیون های حمل زباله در پنج نوع مختلف موجود هستند. آنها یک لودر عقب ، لودر جلو ، رول آف و لودر جانبی هستند. ساخت این کامیون ها شامل چند مرحله اساسی است:

  1. ساختن پوسته بدن

در ساخت اتاق کمپرسی تمام قسمت‌های کناری، بالا، عقب و کف بدنه ابتدا بریده، خمیده می‌شوند. دو قطعه از تمام این قطعات برای جوشکاری به قسمت زیر مجموعه فرستاده می شود. پس از اتمام جوشکاری، کناره های کامیون در کناره های کف بدنه قرار می گیرند. قسمت های جلو و عقب در کنار آن اضافه شده اند تا دستگاه شبیه یک جعبه خالی به نظر برسد.

  1. نصب زیر مجموعه ها

قطعات عملیاتی کامیون در مرحله بعد جوش داده شده و نصب می شود. برخی از اجزای موجود در این فرآیند عبارتند از: تیغه های بسته بندی زباله کش، پوشش قیف، بازوهای بالابر، مکعب های گشتاور جلو و عقب، مجموعه چنگال و درب عقب.

  1. تمام کردن بدن

پس از نصب قطعات عامل، چراغ های بدنه با استفاده از سیم کشی برق متصل می شوند. موتور در پنل جلویی قرار می گیرد. اکنون کل ساختار آماده است و بدنه و شاسی به درستی اصلاح شده اند. آنها به آرامی بلند شده و در ریل های قاب کامیون پیچ می شوند.

تمام اجزای کامیون قبل از نصب از طریق بررسی کیفیت مورد بررسی قرار می گیرند.

کامیون زباله-ساخت اتاق کمپرسی

کامیون زباله-ساخت اتاق کمپرسی-احمدی خیبر

کامیون کمپرسی 3- کامیون حمل زباله

نتیجه نهایی از ساخت اتاق کمپرسی برای کامیون حمل زباله

کامیون های زباله از رایج ترین کامیون های درون شهری است. که هرروز ممکن است آن ها را در سطح شهر ببنید. این کامیون ها از مفیدترین کامیون ها برای دفع مواد زائد محلی حساب می شوند. صنعت های بزرگی روی این کامیون ها سرمایه گذاری و امروزه کامیون های هوشمندی تولید کرده اند. برای پرس و جو در مورد هر یک از کامیون های آماده برای استفاده شرکت احمدی خیبر. همین امروز با ما از طریق سایت ahmadikhybar تماس بگیرید.

سوالات متداول در زمینه ساخت کمپرسی و حمل زباله

  1. تفاوت کامیون کمپرسی با کامیون معمولی چیست؟

قابلیت تخلیه خودکار

  1. کامیون های زباله در چند نوع ساخته می شود؟

پنج نوع

  1. مراحل ساخت کامیون زباله چیست؟

ساختن پوسته بدن، نصب زیر مجموعه ها، تمام کردن بدن

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *