کمپرس سازی | حمل انواع زباله

کمپرس سازی | حمل انواع زباله | احمدی خیبر


کمپرس سازی مفصلی احتمالاً سخت ترین وسیله نقلیه تجاری ساخته شده است. این وسیله نقلیه سخت کوش به طور خاص برای حرکت در زمین های گلی و صخره ای طراحی شده است در حالی که باری بزرگتر از آنچه می توان با کامیون کمپرسی معمولی حمل کرد، حمل می‌کند. این نوع ماشین برای حمل و نقل شدید در زمین های خشن بسیار مفید است. یکی از این کمپرسور ها، زباله کش می‌باشد که برای حمل زباله از آن استفاده می‌شود. با احمدی خیبر همراه باشید تا با این نوع کمپرسور آشنا شویم.

فهرست عناوین

حمل زباله و ساخت کمپرس  سازی و اتاقک مخصوص آن

کمپرسورهای زباله کش کامیون متراکم کننده در چند حجم مختلف:

زباله  کش هایی با چرخه تراکم خودکار با ویژگی های آن:

تست دقت کامیون های حمل زباله در شرکت ما:

برخی از ویژگی‌های بارز سیستم تجهیزات  زباله  کش مدیریت پسماند:

سیستم ردیابی در کمپرس  سازی های حمل بار زباله

نتیجه گیری در زمینه کمپرسور های حمل زباله متراکم کننده

سوالات متداول از ما در ساخت اتاقک های کمپرسی

فهرست تصاویر

مکانیزه 1 حمل زباله

مکانیزه 2 کامیون های حمل بار

مکانیزه 3 فشرده سازی توسط کمپرسور

عنوان کمپرس سازی
نویسنده هانیه ربیعی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه ها 1599
مدت زمان مطالعه 16 دقیقه

حمل زباله و ساخت کمپرس سازی و اتاقک مخصوص آن

تخصص‌های کامیون زباله لودر عقب شامل وانت‌های مسکونی در کنار خیابان و کمک به تمیز کردن زباله‌های کوچک تا متوسط ​​از محل ساخت‌وساز یا پس از وقوع طوفان در منطقه شما است. سطل جمع آوری کم به این معنی است که کارگران مجبور نیستند بارهای سنگین را بالای سر خود بلند کنند. خدمه می توانند به سرعت و به راحتی زباله های یک محله مسکونی را جمع آوری کنند.

برای بارگیری دستی، هیچ چیز بهتر از طراحی لودر عقب نیست. این زباله کش های همه کاره را می‌توان به بازوهای هیدرولیک نیز مجهز کرد که سطل های کوچک و متوسط ​​را در سطل جمع آوری خالی می‌کند. جدیدترین کامیون ها ظرفیت ذخیره سازی بزرگ، مصرف سوخت و کابین راحت دارند. به راحتی می‌توان فهمید که چرا آنها در صنعت جمع آوری زباله بسیار مورد توجه هستند. اینجا مکانیزه 1 را نمایش می‌دهد.

کمپرسورهای زباله کش کامیون متراکم کننده در چند حجم مختلف:

وسایل نقلیه فشرده ساز زباله تجهیزات جمع آوری زباله جامد هستند که برای بلند کردن و تخلیه زباله از سطل های زباله / ظروف زباله، حمل و نقل فشرده به زمین تخلیه / ایستگاه های انتقال / کارخانه های پردازش طراحی شده اند. کمپرس سازی دارای متراکم کننده زباله دارای حجم ظروف 8 Cu.m،  Cu.m 14 و 18 Cu.m می‌باشد. نصب شده بر روی شاسی کامیون استاندارد شاسی کامیون 11/16/25 تن GVW.

هر سه کمپکتور مجهز به سطل بالابر جهانی هستند که قادر به تخلیه زباله از 240 لیتر و 660 لیتر هستند. و 1100 لیتر سطل ها متراکم کننده های 14 Cu.m. & 18 Cu.m. حجم کانتینر نیز با بازوها و استابلایزرهای Dumper Placer ارائه می‌شود که می‌تواند زباله ها را از 3500 لیتر تخلیه کند.

مکانیزه 1 حمل زباله

کمپرس سازی | حمل زباله

کمپرس سازی | حمل زباله | احمدی خیبر

 زباله کش هایی با چرخه تراکم خودکار با ویژگی های آن:

عملیات تراکم با یک دکمه فشاری الکتریکی شروع می‌شود و مکانیزم تراکم به طور مداوم تا زمان خاموش شدن کار می‌کند. این امر باعث کاهش زمان تراکم و ایمنی اپراتورها می‌شود.

تراکم زمانی امکان پذیر است که وسیله نقلیه از مکانی به مکان دیگر با مجوز جمع آوری زباله درب به در و صرفه جویی در زمان تراکم آماده به کار باشد.

کنترل چرخه تراکم از طریق شیرهای متوالی سنجش فشار برای اطمینان از تراکم بهینه می‌باشد.

کمپرس سازی های مجموعه احمدی خیبر به گونه ای طراحی شده است که یک کمپرسور قابل حمل یک واحد یکپارچه متشکل از یک کمپرسور و یک بدنه کانتینر است که بر روی یک قاب با غلتک نصب شده است و برای حمل و نقل توسط واحد هوک لودر مخصوص طراحی شده است که برای تخلیه زباله های متراکم شده به زمین تخلیه / کارخانه فرآوری هدایت می‌شود.

کمپرسورهای قابل حمل برای نصب در گوشه و کنار خیابان ها (Dhallows) طراحی شده اند تا زباله های جامد را از گاری دستی (تقریباً 5 تا 6 گاری دستی) / 2 تا 3 ریکشا سه چرخه) در یک زمان در یک سطل دریافت کنند، تخلیه کرده و همان را به صورت هیدرولیکی در داخل متراکم کنند.

چیدمان فوق از تجهیزات زباله کش ها برای جمع آوری زباله جامد یک راه حل بهداشتی و مکانیزه برای سیستم جمع آوری موجود (Dhallows) است که در دهلی استفاده می‌شود. در اینجا مکانیزه 2 می‌توانید کامیون حمل زباله را ببینید.

تست دقت کامیون های حمل زباله در شرکت ما:

.تست دقت ماشین زباله اتوماتیک بسیار موفق بوده است به همین دلیل از آخرین تکنولوژی روز دنیا در این دستگاه استفاده شده است که کار شما را بسیار آسان می‌کند

به طور کلی این کامیون ها از نظر سبک دویدن متنوع هستند و تنظیمات به کار رفته در این دستگاه ها نیز تا حدودی قابل تغییر است. ماشین های زباله کش اتوماتیک با تکنولوژی جدید در مدل های کوچک و بزرگ طراحی و اجرا شده اند و خوشبختانه  ahmadikheybar  شرایطی فراهم کرده که ساخت این ماشین ها با بالاترین دقت دنبال شود.

روند تعمیر و سرویس این مدل کامیون زباله با کامیون های ساده متفاوت است و ساختاری در این دستگاه پیاده سازی شده است که می‌تواند عملکرد مناسبی را ارائه دهد. به طور کلی این کامیون ها از نظر سبک اجرا و موقعیت پردازش بسیار متنوع هستند و در نهایت سرویس های بسیار حرفه ای باید مرتبا از کیفیت دستگاه اطمینان حاصل کنند.

مکانیزه 2 کامیون های حمل بار

کمپرس سازی |کامیون های حمل بار

کمپرس سازی |کامیون های حمل بار| احمدی خیبر

برخی از ویژگی‌های بارز سیستم تجهیزات  زباله کش مدیریت پسماند:

در روش مرسوم نگهداری زباله، زباله ها قبل از جمع آوری زباله توسط کمپرسورها و ایجاد بوی بد، ساعت های طولانی در سطل ها نگهداری می‌شوند. در مورد ماشین آلات و تجهیزات مدیریت پسماند جامد موثر مانند کمپرسورهای قابل حمل، زباله ها به صورت فشرده فشرده می‌شوند و در یک ظرف دربسته نگهداری می شوند و بنابراین بوی بد به حداقل می‌رسد.

در فصل بارندگی، آب وارد سطل‌های ذخیره‌سازی شده و اطراف سطل‌ها به مرکز تکثیر پشه‌ها و مگس‌ها تبدیل می‌شود و برای افرادی که در اطراف مراکز جمع‌آوری زباله کار می‌کنند، به خطر می‌افتد.

قابل حمل به عنوان ماشین آلات مدیریت پسماند جامد موثر در یک منطقه سرپوشیده نصب می‌شوند و از باران محافظت می‌شوند. کمپرس سازی و ساخت اتاقک ها در مجموعه ahmadikheybar شیرابه تولید شده در ساختار این کمپرس ها هنگام فشرده سازی زباله احتمالاً مدیریت می‌شود و اجازه پرورش پشه و مگس را نمی‌دهد. زباله ها به صورت تمیز و بهداشتی به محل تخلیه منتقل می‌شوند.

این ماشین آلات مدیریت مواد زائد جامد برای نصب در مناطقی که مقادیر زیادی زباله تولید می‌شود مانند بازارهای سبزیجات، هتل های بزرگ، رستوران ها، غذاخوری ها و مراکز خرید و غیره مناسب هستند.

یک دستگاه هوک لودر برای کار با 2 تا 3 کمپرسور قابل حمل بسته به سرب به محوطه تخلیه / کارخانه پردازش کافی است. راه اندازی به عنوان یک راه موثر برای پیاده سازی سیستم تجهیزات مدیریت پسماند جامد شهری عمل می‌کند. اینجا مکانیزه 3 را نمایش می‌دهد.

سیستم ردیابی در کمپرس سازی های حمل بار زباله

برخی از مشکلات اصلی در مدیریت زباله، تخلیه غیرقانونی زباله های جامد خانگی (SHW) در مکان های ممنوعه (دور از محل دفن زباله) و جمع آوری و حمل و نقل ناکارآمد زباله است.

به همین دلیل است که قبل از هر چیز، سیستم نظارت کامیون زباله بر ردیابی مکان کامیون و نظارت بر عملکرد تجهیزات متصل خود (تیغه، صفحه و غیره) متمرکز است.

سیستم نظارت کامیون زباله امکان نظارت بر سطح زباله در بدنه کامیون، ردیابی مکان‌های بارگیری و تخلیه SHW (ضایعات) را با استفاده از داده‌های بار محور و مختصات GPS، همچنین به شناسایی و جلوگیری از هرگونه تلاش برای تخلیه غیرمجاز زباله – 24 ساعته و 7 روز هفته و به صورت آنلاین و بیش از حد کمک می‌کند.

علاوه بر این، سیستم تله‌ماتیک کامیون زباله کش ، پارامترهای اصلی عملکرد کامیون – مسیر، سرعت، RPM، مصرف سوخت، سلامت موتور را ثبت می‌کند. داده ها برای تشخیص عملکرد ناکارآمد یا حتی مخرب کامیون استفاده می‌شود، به عنوان مثال. زیر بار، دور آرام، سرعت زیاد، ترمز شدید، سرقت سوخت و غیره

مکانیزه 3 فشرده سازی توسط کمپرسور

کمپرس سازی |فشرده سازی توسط کمپرسور

کمپرس سازی |فشرده سازی توسط کمپرسور| احمدی خیبر

نتیجه گیری در زمینه کمپرسور های حمل زباله متراکم کننده

سرویس‌های جمع‌آوری زباله اغلب از یک کامیون فشرده‌کننده برای جمع‌آوری زباله‌ها و فشرده ‌سازی آن ‌ها در یک بستر محصور در عقب آن کامیون استفاده می‌کنند. کامیون متراکم کننده به طور کلی دارای صفحه ای است که به صورت هیدرولیکی کار می کند که اقلام حجیم تر را خرد می‌کند و سپس همه زباله ها را به سمت صفحه ثابتی در بستر کامیون فشرده می کند و در نتیجه فضای ذخیره سازی بیشتری برای جمع آوری زباله های اضافی ایجاد می‌کند. شرکت احمدی خیبر با کادری مجرب برای ساخت اتاق های کمپرسی فشرده سازی به یکی از بهترین ها در ساخت اتاقک ها تبدیل شده است.

سوالات متداول از ما در ساخت اتاقک های کمپرسی

1.فولاد سنج برای چه چیزی استفاده می‌شود؟

فولاد سنج سنگین اغلب برای ایجاد نه تنها بستر کامیون و ظرف، بلکه برای ایجاد قیف و همچنین صفحه هیدرولیک که فشرده سازی را انجام می‌دهد، استفاده می‌شود.

2.ahmadikheybar  ایا انواع اتاقک های حمل زباله می‌سازد؟

بله شما می توانید برای اطلاعات بیشتر به مقاله مراجعه کنید.

3.مکانیزم تراکم تا چه زمانی کار می‌کند؟

به طور مداوم تا زمان خاموش شدن

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *