زباله کش اگر قصد دارید خط بازیافت لاستیک را به عنوان یک شرکت.

تابعه برای تولید محصولات جانبی از مواد بازیافتی احداث کنید، می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید و مشاوره و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. برای این کار ابتدا باید تعیین کنید که چند کیلوگرم مواد لاستیکی وارد دستگاه می شود و در هر ساعت کار چقدر مواد بازیافتی حذف می شود. از آنجایی که برخی از شرکت ها تمایل دارند لاستیک را به صورت پودر نرم برای شما بخرند، باید راهی برای ساخت محصول جانبی نیز مشخص کنید. مجموعه دامون مابانا تمامی این اطلاعات را در اختیار متقاضیان قرار خواهد داد. اگر می‌خواهید لاستیک‌ها را در دسته‌های بزرگ بازیافت کنید، زمان بیشتری طول می‌کشد؛ زیرا ماشین‌های بازیافت لاستیک این کار را در زمان تعیین شده انجام می‌دهند.

مشخصات و قیمت دستگاه بازیافت لاستیک دامونجی 

زباله کش این تجهیزات با تولید بی نظیر یک تن لاستیک در ساعت یا 400 کیلوگرم پودر و محصول نهایی درش ساعت یکی از بهترین گزینه ها برای بازیافت لاستیک خودرو می باشد. این دستگاه توانایی تولید مداوم لاستیک های 250-300 کیلوگرم در ساعت را در سه شیفت بدون زمان توقف دارد.

ماشین های بازیافت لاستیک مبتنی بر دیمون به طور خودکار کار می کنند، شما نیازی به استفاده از منابع انسانی برای بازیافت لاستیک ندارید.

زباله کش - کمپرس سازی

زباله کش – کمپرس سازی – احمدی خیبر

با این تجهیزات می توان مقدار زیادی از مواد لاستیکی را خرد و آسیاب کرد.

در صورت آسیب دیدن دستگاه بر اثر استفاده مکرر، گارانتی اصالت کالا و گارانتی محصول که توسط سری دیمون موبانا به خریداران داده می شود، این مشکل را برطرف می کند.

زباله کش بر این اساس سری دیمون سعی می کند بهترین برند و بهترین کیفیت را از بین تمامی تجهیزات انتخاب کند تا مصرف کنندگان بتوانند از ماشین آلات بازیافت لاستیک با طول عمر بیشتر استفاده کنند. علاوه بر این طیف محصولات تضمین شده و با قیمت بسیار مناسب نسبت به بازار به شما ارائه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان حوزه تماس بگیرید و مشاوره لازم را دریافت کنید.

ماشین ایسوزو - زباله کش

ماشین ایسوزو – زباله کش – احمدی خیبر

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *