حمل زباله در اصفهان -مشخصات فنی دستگاه ها

حمل زباله در اصفهان -مشخصات فنی دستگاه ها- احمدی خیبر


مشخصات فنی دستگاه ها  در قیر پاش ها که جالب است بدانید. سمپاش های آسفالت به عنوان توزیع کننده آسفالت شناخته می شوند. به پاشش کنترل شده آسفالت بر روی سطوح قبل از اجرای آسفالت مخلوط گرم کمک می کنند. این است مشخصات فنی دستگاه ها و  چه ساخت جاده های جدید و چه در تعمیر پروژه ها!  این ماشین ها بخشی جدایی ناپذیر از ناوگان هر پیمانکار جاده ای هستند. شما همیشه مشخصات فنی دستگاه ها باکیفیتی می خواهید که در صورت نیاز وجود داشته باشد. بتوانید کارها را با تلاش کمتر انجام دهید. از آنجایی که در این کار از قیر استفاده می شود . ماده ای حساس است.

حمل زباله در اصفهان  1 با اتاق های کمپرسی

حمل زباله با کمپرسی -مشخصات فنی دستگاه ها

حمل زباله با کمپرسی – مشخصات فنی دستگاه ها- احمدی خیبر

نام نویسنده امیر رضا محضب
تاریخ 10/4/1402
موضوع مشخصات فنی دستگاه ها

ابزار مهم در مشخصات فنی دستگاه ها  و کپرسی ها در اصفهان

باید در انتخاب مشخصات فنی دستگاه ها باید دقت زیادی کرد. آسفالت خواص متفاوتی دارد و پیمانکاران باتجربه راه می دانند که باید با احتیاط با آن برخورد کرد. مدیریت ضعیف می تواند منجر به حوادث و ضایعات شود.  بنابراین، انتخاب هر وسیله ای مهم است. شرکت های زیادی در هند وجود دارند که دستگاه های قیرپاش را ارائه و می فروشند. اما مهمترین سوال این است: چه کسی بهتر است، چه کسی رقابتی تر است یا محصولات چه کسی قابل اعتماد است؟ پاسخ این سوال فقط با درک اولیه ماشین آلات، فرآیندهای ساخت و آزمایشی که شرکت استفاده می کند و نظرات مشتریان که شرکت طی سال ها دریافت کرده است قابل پاسخگویی است.

بررسی باید عملکرد محصول + بازخورد از کاربران واقعی و پشتیبانی خدمات در رابطه با مشخصات فنی دستگاه ها ارائه شده توسط شرکت به خریدار در طول استفاده از دستگاه باشد.  یک توزیع کننده خوب آسفالت چه مشخصات فنی دستگاه ها هایی باید داشته باشد؟ یکی از اساسی ترین ویژگی ها و عملکردهای این تجهیزات این است که قیر را در مخازن ذخیره می کند، در صورت نیاز آن را گرم می کند و سپس قیر را به مقدار کنترل شده روی سطح پاش می کند در حالی که وسیله نقلیه ای که کل دستگاه روی آن نصب شده است به آرامی حرکت می کند تا سمپاشی موثر انجام شود.

نکتاتی راجب عرضه  مستقیم شاسی های سمپاش و اوتاق های کمپرسی

. قوطی های اسپری آسفالت کامل باید بر روی تخت کامیون نصب شود که پس از اتمام فرآیند سمپاشی می توان آن را از یک مکان به مکان دیگر حمل کرد.  تولید کننده آسفالت پاش شاسی سمپاش: شاسی سمپاش بر اساس شاسی کامیون که محل نصب سمپاش آسفالت است ساخته می شود. این بود نکته دیگری در رابطه با مشخصات فنی دستگاه ها که جالب است بدانید .  عرض شاسی سمپاش را با توجه به عرض مشخصات فنی دستگاه ها  کامیون تعیین کنید. سپس مخزن اصلی و واحد اسپری روی شاسی سوار می شوند. شاسی مشخصات فنی دستگاه ها  را می توان در محل مشتری یا در کارخانه ما بر روی خودروی مشتری نصب کرد.

بدنه مخزن یکی از قطعات مهم است. هدف از مخزن نگه داشتن قیر و حرارت دادن آن در صورت نیاز است. مخزن از ورق MS 5 میلی متری ساخته شده و با دقت جوش داده می شود تا از هرگونه نشتی جلوگیری شود. یک تخته پشم شیشه به ضخامت 50 میلی متر بالای مخزن آب گذاشته شده است. تلفات حرارتی کمتر یعنی مصرف سوخت کمتر برای گرم کردن قیر داخل مخزن اسپری = سود بیشتر. پانل بیرونی مخزن از ورق گالوانیزه است. ورق گالوانیزه از نظر مقاومت در برابر خوردگی امتیاز بالاتری نسبت به ورق MS معمولی دارد. مخزن از کلاف های داخلی برای گرم کردن قیر داخل تشکیل شده است.

حمل زباله در اصفهان  2 با انواع روش ها

کمپرسی در اصفهان- نکات فنی دستگاه ها -

کمپرسی در اصفهان- نکات فنی دستگاه ها -احمدی خیبر

نکاتی راجب تولید کننده گان دسگاه های سمپاش و قیر پاش

بدنه مخزن دارای منهول هایی برای پر کردن آب به داخل بدنه مخزن است. مخزن را می توان از پهلو نیز پر کرد زیرا یک خروس سه طرفه در یک طرف دستگاه وجود دارد. این دستگاه مشخصات فنی دستگاه ها به دماسنج دستی و الکترونیکی می باشد. یک نردبان برای دسترسی آسان به بالای مخزن و یک خروس تخلیه نیز در نظر گرفته شده است.  واحد مشعل: بسیاری از تولیدکنندگان دستگاه های سمپاش آسفالت تمایل به نادیده گرفتن یا استفاده از این جزء دارند. واحد یکی از عناصر مهم در مشخصات فنی دستگاه ها است. باید از بهترین کیفیت ممکن برخوردار باشد. این مشعل روغن فشار قوی باید بتواند محتویات مخزن روغن را به سرعت گرم کند.

این دستگاه همچنین دارای یک مشعل کوچک دستی است. در شرایط بسیار سرد که احتمال گرفتگی آسفالت زیاد است یا در شرایطی که برخی از خطوط پاشش به درستی یا به اندازه کافی تمیز نشده اند مفید است. موتور: این مشخصات فنی دستگاه ها موتور دیزل تک مرحله ای دو سیلندر هوا خنک است. این 25 اسب بخار توسط Kirloskar قدرت دارد. موتور پمپ آسفالت و کمپرسور هوا را به حرکت در می آورد. این بود یکی دیگر از مشخصات فنی دستگاه ها. مصرف سوخت آن حدود 3-4 لیتر در ساعت است. با توجه به قیمت یک دستگاه آسفالت پاش، اطلس از قطعات شناخته شده با مشخصات فنی دستگاه ها استفاده می کند.

بپمپ آسفالت یک پمپ دنده ای با ظرفیت 380-450 لیتر در دقیقه است. بنابراین با توجه به سمپاشی و همچنین پر شدن سریع مخزن بسیار کارآمد است. کمپرسور هوا دو سیلندر و برند معروفی است. برای باز و بسته شدن دریچه های پنوماتیک و همچنین مکانیسم های.

عرضه استاندارد انواع قیر پاش و کمپرسی در اصفهان

تمیز کردن تحت فشار با استفاده از هوا و گازوئیل استفاده می شود. سیستم اسپری : سیستم اسپری از میله اسپری و قسمت های کمکی آن تشکیل شده است که به باز و بسته شدن نازل ها کمک می کند. این بود یکی دیگر از مشخصات فنی دستگاه هاپ عرض استاندارد بوم قیرپاش اطلس 2.4 متر است. رونق ها اکنون بسته شده اند. وقتی بوم باز می شود، عرض بوم 4.2 متر است و می تواند 4 اسپری کندسمپاش های آسفالت به عنوان توزیع کننده آسفالت شناخته می شوند و به پاشش کنترل شده آسفالت بر روی سطوح قبل از اجرای آسفالت مخلوط گرم کمک می کنند.

نتیجه مقاله مشخصات فنی دست گاه ها و سوالت شما در این باره

چه ساخت جاده های جدید و چه در تعمیر پروژه ها، این ماشین ها بخشی جدایی ناپذیر از ناوگان هر پیمانکار جاده ای هستند. شما همیشه مشخصات فنی دستگاه ها زباکیفیتی می خواهید که در صورت نیاز وجود داشته باشد تا بتوانید کارها را با تلاش کمتر انجام دهید.  از آنجایی که در این کار از قیر استفاده می شود که ماده ای حساس است، باید در انتخاب تجهیزات دقت زیادی کرد. آسفالت خواص متفاوتی دارد و پیمانکاران باتجربه راه می دانند که باید با احتیاط با آن برخورد کرد. مدیریت ضعیف می تواند منجر به حوادث و ضایعات شود.. امید واریم از مقاله ما در رایطه با قیر پاش راضی بوده باشید با احمدی خیبر ahmadikheyba .

حمل زباله در اصفهان  3 توست ما در اصفهان

حمل زباله در تمام نقاط - مشخصات فنی دستگاه ها

حمل زباله در تمام نقاط – مشخصات فنی دستگاه ها- احمدی خیبر

عرض شاسی به چه صورت است ؟

عرض شاسی سمپاش را با توجه به عرض شاسی کامیون تعیین کنید

مدیریت ضعیف چه مشکلاتی به بار می‌اورد ؟

مدیریت ضعیف می تواند منجر به حوادث

از کجا میتوان مشخصات فنی دستگاه ها را تشخیص داد ؟

از راهنما ها از فروشنده ها و …

 

 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *