کمپرس سازی در اصفهان احمدی خیبر | ahmadikheybar

کمپرس سازی در اصفهان احمدی خیبر | ahmadikheybar


اتاق کمپرسی دست دوم کامیون کمپرسی، از بخش های اتاق جلوی کامیون،شاسی و متعلقات ، اتاق کمپرسی و محور‌های عقب و جلو تشکیل می‌شود. کامیون کمپرسی، ممکن است توسط یک گروه ساختمانی یا تخریب برای جابجایی نخاله ها و  زباله‌ها یا توسط یک شرکت محوطه‌سازی برای جابجایی شن و ماسه یا خاک استفاده شود. این نوع از کامیون‌ها‌، دارای یک اتاق هستند که می‌توان آن را از قسمت جلو بالا کشید تا بار کامیون از پشت خارج شود. در کامیون ها ، سپرهای جلو و عقب و گاردهای جانبی استفاده شده برای ایمنی بسیار ارزشمند هستند.

ماشین های تخلیه سازه های متحرکی هستند که برای کامیون ها برای ذخیره، حمل و نقل و در نهایت تخلیه بار طراحی شده اند. این اتاقک ها برای کامیون های کمپرسی در طرح های مختلف، آلیاژهای فوق العاده بادوام و ویژگی های منحصر به فرد مانند درب های عقب دو طرفه یا درهای جانبی برای استفاده حرفه ای در ساخت و ساز، گودبرداری، محوطه سازی و غیره در دسترس هستند.

فهرست مطالبی که در این مقاله می خوانید !

عملکرد اتاق های کمپرسی در چه مواردی است ؟

استفاده از اتاق های کمپرسی در چه زمان هایی است ؟

انواع مختلف اتاق های کمپرسی شامل چیست ؟

شرایط خرید اتاق کمپرسی دست به چه صورت است؟

فهرست تصاویر

شکل 1: قطعات کمپرس سازی

شکل 2: کمپرس دست دو

عنوان اتاق کمپرسی دست دوم
دپارتمان اوج شید
نویسنده رعنا میرفندرسکی
تعداد کلمات 900
زمان مطالعه 9 دقیقه

عملکرد اتاق های کمپرسی در چه مواردی است ؟

اتاق کمپرسی دست دوم در اندازه‌ها، وزن‌ها و عملکردهای مختلف وجود دارند. ویژگی های اصلی آنها شامل حجم، متریال دیوار، کف و حجم است. انواع ممتاز این اتاق ها از قوی ترین و سبک ترین آلیاژها مانند آلومینیوم ساخته شده اند. هر مدل از این نوع اتاق ها برای نوع کار و کاربرد خاصی طراحی و ساخته شده است.

کمپرس سازی در اصفهان احمدی خیبر، تولید کننده توسط شرکت های مختلف در سراسر جهان دارای کیفیت متفاوتی هستند. یک پوشش رنگی خوب و برخی خطوط فانتزی می تواند هر نوع اتاقی را زیبا جلوه دهد. در واقع نوع فلز مورد استفاده در فرآیند تولید، روش مونتاژ و روش جوشکاری تفاوت واقعی آنهاست. یکی از معیارهای کلیدی برای یک اتاق زباله خوب، استحکام کششی فلزات به کار رفته در آن است. برای ساخت اتاقک کمپرسی از انواع فولاد استفاده می شود و ضخامت و جنس فولاد متفاوت است. امروزه بیشتر اتاق ها از فولاد و آلومینیوم ساخته شده اند. انواع حفره های فولادی سنگین و کاملا بادوام هستند. با این حال، وزن آنها ممکن است قابلیت رانندگی وسیله نقلیه را کاهش دهد. از طرفی بدنه آلومینیومی به دلیل وزن کم باعث صرفه جویی در مصرف سوخت می شود. در شکل 1: قطعات کمپرس سازی را مشاهده می کنید.

قطعات کمپرس سازی احمدی خیبر | ahmadikheybar

قطعات کمپرس سازی احمدی خیبر | ahmadikheybar

شکل 1: قطعات کمپرس سازی

استفاده از اتاق های کمپرسی در چه زمان هایی است ؟

جستجو و ارسال سریعتر یک اتاق زباله باید بتواند سخت ترین کارها را تحمل کند و استحکام و دوام کافی برای حمل بارهای بزرگ را با اطمینان فراهم کند. طراحی مناسب این محفظه ها امکان ذخیره سازی بهتر محموله را در عقب کامیون کمپرسی و در عین حال تحمل وزن بار فراهم می کند.

خانه های کمپرسی بدنه آلومینیومی برای کاربردهای مختلف از جمله حمل و نقل مواد فرآیندی، ماسه، آسفالت و زغال سنگ مناسب هستند. این اتاق ها به دلیل کیفیت بالا می توانند سال ها بدون هیچ مشکلی کار کنند. چندین گزینه سفارشی سازی کامیون برای اضافه کردن یک اتاق کمپرسی دست دوم  وجود دارد. یکی از معیارهای کلیدی برای استحکام کششی، فلز مورد استفاده در اتاق زباله است. بدنه سطل زباله استیل از فولاد مرغوب و دارای دو اتصال ستون شیبدار و طرح کناری صاف است که بدنه آن را سبکتر و محکمتر از بدنه اتاقهای دیگر کرده است. در شکل 2: کمپرس دست دو را مشاهده می کنید.

انواع مختلف اتاق های کمپرسی شامل چیست ؟

اساساً سه نوع مختلف اتاق زباله وجود دارد: نیم دایره، نیمه بیضی و مستطیل. اتاق‌های مستطیل شکل جایگزین جذابی برای این طرح‌های تولید اتاقک باقی می‌ماند زیرا امکان توزیع حداکثری کالاها را فراهم می‌کند. علاوه بر این، این نوع اتاق ها مرکز ثقل کمتر و ارتفاع جانبی کوتاه تری را برای همان ظرفیت در مقایسه با نیمه بیضی ها و نیمه بیضی ها ارائه می دهند. کمپرس سازی در اصفهان شکل سنتی امکان نصب درهای دو جداره را می دهند.

کمپرس دست دوم احمدی خیبر | ahmadikheybar

کمپرس دست دوم احمدی خیبر | ahmadikheybar

شکل 2: کمپرس دست دو

شرایط خرید اتاق کمپرسی دست دوم به چه صورت است؟

در همان زمان، بیشتر اتاق های ساخته شده در کمپرس سازی در اصفهان نیاز به پشتیبانی اضافی دارند. در یک اتاق مربع معمولی، از مهاربندهای جانبی عمودی یا افقی برای حمایت از کناره ها استفاده کنید. همچنین، از هر دو براکت برای افزودن استحکام و سفتی به اتاق هنگام بارگیری بار اضافی استفاده می شود که می تواند منجر به اضافه وزن نیز شود. با این حال، طبقات مسطح این اتاق ها بیشتر در معرض فرورفتگی و آسیب ناشی از ضربه مستقیم هستند. شکل و ساختار اتاق فرصت هایی را برای خوردگی و اثرات روی بدن ایجاد می کند. در نوع مستطیلی به دلیل تعداد گوشه ها و جوش های بیشتر احتمال شروع خوردگی بیشتر است. شرکت‌های بزرگ‌تر اغلب از ابزارهای شکل‌دهی فولاد برای به حداقل رساندن برش و جوشکاری حفره‌ای استفاده می‌کنند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *