تریلی های اتاقک دار و اتاق کمپرسی

تریلی های اتاقک دار و اتاق کمپرسی - احمدی خیبر


اتاق کمپرسی در مقاله کمپرس سازی در رابطه با اتاقک هایی است که این اتاقک ها که بر روی کامیون ها نصب می شوند، برای حمل کالاهای نهایی در مسیرهای شهری و بین شهری ایده آل هستند و سبک وزن، مقاوم در برابر آب و هوا، استحکام بالا، مقاوم در برابر سرما و عایق حرارتی هستند.

محفظه بار از پانل های ساندویچ از پیش زنگ زده و عایق پلی یورتان ساخته شده است، کف آن از ورق های آهنی ساخته شده است و فضای داخلی اتاق دارای سیستم روشنایی است..درب عقب این اتاق دارای دو لولا است. که هر کدام دارای 3 لولا به ضخامت 8 میلی متر از چوب چند لایه، دو طرف گالوانیزه و عایق پی وی سی با لاستیک مخصوص می باشد.

فهرست مطالب در مورد اتاق های کمپرسی در اصفهان

فهرست مطالب در مورد اتاق های کمپرسی در اصفهان

مقاله اتاقک کمپرسی مطالعه میکنید که انبار بار چیست؟

سردخانه چیست و چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

ساختار اتاق سرد در مقاله اتاقک کمپرسی بررسی می شود.

با توجه به شرایط یک کامیون مناسب انتخاب کنید.

در انتخاب وسیله نقلیه مناسب برای حمل کالا بایدبه نکات زیر توجه کرد:

طیف کمپرسی‌های پریما و پریما Lx مجهز به گزینه کاهش توپی هستند.

در اتاق  های کمپرسی شاسی هود جلویی دربالای پلت فرم کامیون کمپرسی قرار دارد.

ویژگی رقابتی کامیون تخلیه کننده کابین تهویه مطبوع کاملاً معلق آن است.

هر ماه نزدیک به 75 وسیله نقلیه در «کاپیتان» به فروش می‌رسد.

در مقاله اتاقک کمپرسی مقاله هایی با طرفیت بالاتر تولید می شود.

طیف کامیون های تخلیه کننده ناهموار است.

نتیجه گیری از مقاله اتاق های کمپرسی و توضیحات مربوط.

فهرست تصاویر

کامیون های کمپرسی 1 – اتاق های کمپرسی

کامیون های کمپرسی 2 – اتاقک های کمپرسی

کامیون های کمپرسی 3 – اتاق کامیون های کمپرسی

مقاله اتاق کمپرسی مطالعه میکنید که انبار بار چیست؟

  • کالسکه های اختصاصی را اتاق کالسکه می نامند.
  • انبارهای مختلف بار
  • محموله (فایبرگلاس)
  • محفظه بار در یخچال، اتاق نوشابه
  • یخچال وانت نیسان

این سازه دارای ابعاد خارجی 2 متر در 3 متر و 2 سانتی متر و ابعاد داخلی 1 متر و 90 در 3 متر می باشد.

  • ساختار نگهدارنده محموله
  • انبارهای مختلف بار
    • نگهدارنده کامیون
    • محفظه بار کامیون
    • اتاق بار نیسان
    • اتاق مخابرات و دستگاه خودپرداز
    • اتاق حمل نوشابه
    • محموله رستوران سیار
    • اتاق مرغ
  • -بار بند
  • سردخانه ماهرسانت
عنوان اتاق کمپرسی
نویسنده سهرابی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1670
زمان مطالعه 17 دقیقه

 

سردخانه چیست و چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

همانطور که در محفظه بار اشاره کردیم، سردخانه نیز جعبه ای است که بر روی شاسی خودرو برای حمل محصولاتی که نیاز به خنک شدن دارند نصب شده است.اتاق های سرد باید عملکردهای خاصی داشته باشند؛ مثلاً باید عایق باشند تا اتلاف انرژی به حداقل برسد یا به معنای در دسترس بودن، عایق باشند.و نباید هیچ گونه آلودگی یا هوا وارد شود. اندازه این اتاق به نوع شاسی خودرو و نیاز مشتری بستگی دارد. سپس کامیون های کمپرسی 1 را مطالعه می کنید.

ساختار اتاق سرد در مقاله اتاق کمپرسی بررسی می شود.

محفظه بار از پانل های ساندویچ از پیش زنگ زده و عایق پلی یورتان ساخته شده است، کف آن از ورق های آهنی ساخته شده است. و فضای داخلی اتاق دارای سیستم روشنایی است. درب عقب این اتاق دارای دو لولا هر کدام 3 لولا به ضخامت 8 میلی متر از چوب چند لایه و دو طرف گالوانیزه و عایق پی وی سی با لاستیک مخصوص می باشد.

اتاقک های تریلی و اتاق کمپرسی

اتاقک های تریلی و اتاق کمپرسی – احمدی خیبر

کامیون های کمپرسی 1 – اتاق کمپرسی

 

با توجه به شرایط یک کامیون مناسب انتخاب کنید.

زمانی که با حمل و نقل بار سر و کار دارید. یکی از مهم ترین عوامل در کاهش قیمت حمل و نقل و افزایش سرعت، انتخاب وسیله نقلیه برای جابجایی و حمل اثاثیه منزل یا اداری است.

3-نوع اتومبیل زیر معمولاً برای نرده و بار اتومبیل استفاده می شود:

  1. باربری با استفاده از وسایل نقلیه سبک: وانت – وانت پراید – وانت نیسان
  2. باربری با استفاده از ماشین آلات نیمه سنگین: کامیون – خاور – هیوندای – ایسوزو – کامیون اتاق کمپرسی
  3. کالسکه با ماشین آلات سنگین : واگن برقی – حمل – کف ده تن – کف – حمل یخچال – 20 تن – چادر سه محور – کف – کمپرسور – تانکر بنزین و…

یکی از ویژگی های یک شرکت بارگیری خوب و با کیفیت، دادن مشاوره های لازم و دقیق به مشتریان برای انتخاب کامیون مناسب برای کاهش قیمت نهایی باربری و اطمینان از سرعت و ایمنی بارگیری است.

کمپرس سازی

در انتخاب وسیله نقلیه مناسب برای حمل کالا بایدبه نکات زیر توجه کرد:

  • نوع بار و تجهیزات
  • مسافت طی شده برای حمل بار
  • تحویل در تهران یا شهرستان
  • زمان در نظر گرفته شده برای حمل و نقل کالا
  • مسیر و نوع جاده بین نقاط شروع و پایان
  • و..
  • اتاق کمپرسی

طیف کمپرسی‌های پریما و پریما Lx مجهز به گزینه کاهش توپی هستند.

کامیون‌های کمپرسی برای کاربردهای مختلف از حمل و نقل زغال سنگ، برداشتن بار روباره گرفته تا کاربردهای معدن مناسب هستند.» تاتا موتورز برای ایجاد تصویر برند خود در کامیون‌های کمپرسی به طیف وسیعی از برنامه‌های پشتیبانی محصول خود تکیه خواهد کرد. آقای کائول گفت: “ما طیف گسترده ای از خدمات از جمله پشتیبانی 24×7 در محل را از طریق ون های خدمات سیار و آموزش های گسترده راننده. و مکانیک ارائه می دهیم. همچنین اطمینان می دهیم که از طریق گسترده ترین نمایندگی های خود و شبکه ایستگاه های خدمات مجاز تاتا (TASS) خدمات را ارائه می دهد. خدمات سریع در سراسر هند کارگاه اختصاصی کانتینر ما در محل مجهز به ابزار لازم، قطعات متحرک سریع است.

در اتاق کمپرسی شاسی هود جلویی دربالای پلت فرم کامیون کمپرسی قرار دارد.

ما محصولاتی با وزن ناخالص 16-25-31 تن، محموله های 10-18-26 تن و پیکربندی بدنه 14-16 سانتی متر ارائه می دهیم. برای 31 تن GVW، محصولات دو بدنه بین 19-22 سانتی متر را ارائه می دهیم. سری U” کامیون‌های کمپرسی. کامیون‌ها دارای محفظه‌ها و بدنه‌های سفارشی کارخانه‌ای هستند که مطابق با الزامات اپراتور معدن یا حمل‌کننده فلز آبی ساخته شده‌اند. علاوه بر این، ما همچنین شاسی هود جلویی را ارائه می‌کنیم که در بالای پلت فرم کامیون کمپرسی قرار می‌گیرد. خریداران تولیدی می‌توانند بدنه و ناسل خود را در صورت درخواست نصب کنند. این محدوده معمولاً برای تازه‌واردان در صنعت معدن طراحی می‌شود. اتاق کمپرسی

ویژگی رقابتی کامیون تخلیه کننده کابین تهویه مطبوع کاملاً معلق آن است.

تفاوت قیمت بین محدوده U و نوع فیرینگ 2 میلیون روپیه است.” Surendranath، معاون رئیس جمهور Ashok Leyland، کامیون های متوسط ​​و سنگین. وی افزود: برای تامین کشش مورد نیاز، واحد 16 تا 25 تنی مجهز به موتور 180 اسب بخاری خود آشوک لیلاند است در حالی که واحد 31 تنی دارای موتور 230 اسب بخاری است. آشوک لیلاند اخیراً سری کامیون های کمپرسی “کاپیتان” خود را راه اندازی کرده است. اتاق کمپرسی این محصول برای 25-31 تن، GVW، مناسب برای استخراج زغال سنگ، برای برداشتن روباره و عملیات استخراج بزرگ بر اساس کارخانه های ثابت بزرگ است. آقای Surendranath خاطرنشان کرد. مقاله کامیون های کمپرسی 2 را مشاهده نمایید.

هر ماه نزدیک به 75 وسیله نقلیه در «کاپیتان» به فروش می‌رسد.

کابین کامیون تخلیه کننده با دم و کمک فنرهای پنوماتیکی، ضربه های زمین را هنگام حرکت در زمین های ناهموار جذب می کند. و در نتیجه خستگی راننده را کاهش می دهد و در نتیجه بهره وری را افزایش می دهد. پایداری و ایمنی مناسب برای کامیون‌هایی که بکسل و تخلیه محموله‌ها در سایت‌های فرآوری مواد معدنی موج‌دار، با تعلیق بوژی، میله‌های تثبیت‌کننده و میله‌های ضد غلتش به عنوان ویژگی‌های اضافی.

کابین های تریلی و اتاق کمپرسی

کابین های تریلی و اتاق کمپرسی – احمدی خیبر

کامیون های کمپرسی 2 – اتاقک های کمپرسی

در مقاله اتاق کمپرسی مقاله هایی با طرفیت بالاتر تولید می شود.

آقای Surendranath می‌گوید: «در حال حاضر، کمپرسی‌های «کاپیتان» از موتور «سری H» ما با قدرت 230 اسب بخار نیرو می‌گیرند. با نگاهی به سال آینده، ما وسایل نقلیه خود را با 360 اسب بخار – خانواده موتورهای “نپتون” ارتقا خواهیم داد. این ما را در ردیف سایر تولیدکنندگان خارجی با مجموعه کامیون کمپرسی با ظرفیت بالاتر قرار می دهد.» آشوک لیلاند با توجه به نیاز جدید به جابجایی مصالح و سایر محصولات فرآوری شده.

در هر اندازه، مرکز طراحی بدنه خود را ایجاد کرد. ما بدنه‌های کاملا سفارشی را به پیمانکارانی مانند Dilip Buildcon بر اساس ورودی مرکز طراحی خود عرضه می‌کنیم. این مرکز کاملاً قادر است بدنه‌هایی با مقاومت‌های کششی متفاوت بر اساس نیاز مشتری طراحی کند. اتاق کمپرسی فولاد آلیاژی با طول عمر بین 8 تا 10000 ساعت. بر اساس ورودی طراحی، سازنده بدنه تخلیه، بدنه را می‌سازد که سپس در محل ما نصب می‌شود. کامیون های کمپرسی 3 را بررسی کنید. مقاله کامیون های کمپرسی 3 را مطالعه نمایید.

طیف کامیون های تخلیه کننده ناهموار است.

به گفته آقای راجش کاول، رئیس کامیون‌های متوسط، متوسط ​​و سنگین در تاتا موتورز، “مجموعه جدید Prima LX برای برآورده کردن الزامات فعلی صنعت برای کامیون‌های کمپرسی با کارایی بالا و کارآمد سوخت طراحی شده است. محدوده LX شامل 25 تن تا 31 تن است. کامیون های تخلیه کننده تن، با گره های قدرت از 230 اسب بخار تا 280 اسب بخار، برای گسترش مزایای PRIMA به مشتریان بزرگتری که به نسبت قدرت به وزن بالاتر و کامیون های تخلیه کننده کارآمدتر نیاز دارند. توسعه یافته اند.

طیف کامیون های تخلیه کننده Prima LX. ناهموار است و دارای قدرت و ترکیب اقتصادی بی نظیری است.آقای Kaul توضیح داد: “Tata Prima 3138.K ویژه برای استخراج عمیق زغال سنگ، سنگ آهن، معادن زغال سنگ قهوه ای و حمل و نقل سنگ آهک فله در کاربردهای خارج از جاده ساخته شده است.

تریلی های کابین دار و اتاق کمپرسی

تریلی های کابین دار و اتاق کمپرسی – احمدی خیبر

کامیون های کمپرسی 3 – اتاق کامیون های کمپرسی

نتیجه گیری از مقاله اتاق کمپرسی و توضیحات مربوط.

از آنجایی که تقاضاهای معدن پراکنده تر می شود، فضای کافی برای سفارشی سازی شاسی و بدنه و حتی موتور و سیلندرهای هیدرولیک وجود دارد، همانطور که معمولاً در بازار کامیون کمپرسی اروپا پذیرفته می شود. با این حال، با تاکید سازندگان کامیون کمپرسی هند بر کاهش موجودی ها برای پایین نگه داشتن هزینه های تولید، همراه با نگرانی های مالی سرمایه گذاران کامیون که مایل به حمایت از شاسی هستند و نه یک بدنه کاملاً ساخته شده، همیشه تضاد منافع بین مشتریان و سازندگان OEM وجود دارد.

سفارشی سازی محصول بین بازرگانان. با این حال، حرکت‌های پیشرو در حالی که مشتریان راه‌حل‌های سفارشی درخواست می‌کنند، می‌تواند بازار کامیون‌های کمپرسی هند را به سطح پیشرفته ‌تری سوق دهد.

سه سوال متداول در مطلب  کمپرس سازی و نکات آن

  1. ویژگی های مهم اتاق های کمپرسی را ذکر کنید؟

مقاوم در برابر آب و هوا و سبک وزن، مقاوم در برابر عایق حرارتی و سرما و استحکام بالا.

  1. سردخانه و ویژگی اتاق های سردخانه ای را نام ببرید.

سردخانه جعبه ای است برای حمل محصولاتی که نیاز به خنک شدن دارند و بر روی شاسی خودرو نصب شده است.

  1. ساختار اتاق سردخانه را باتوجه به مطالب مقاله ذکر نمایید.

دارای چوب دو طرف گالوانیزه و چند لایه و عایق پی وی سی با لاستیک مخصوص است.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *