شاخص کمپرس سازی | اتاق کمپرسی

اتاق کمپرسی در کامیون‌های کمپرسی در اشکال و حجم‌ها با جنس‌های متفاوتی با توجه به کاربری و قدرت ماشین طراحی می‌شود. جامعه مدرن امروز بدون کامیون کمپرسی چگونه خواهد بود؟ با طراحی قدمت آن به زمان کالسکه‌های اسب‌کشی، مدت‌هاست که نقشی حیاتی در تجارت ساخت و ساز داشته است. اگرچه تاریخچه کامیون کمپرسی قبل از موتور احتراقی شروع شده است. اما نوآوری های مدرن باعث شده است که کامیون کمپرسی مفید و مورد تقاضا باشد. کامیون‌های زباله کش نیز یکی از مفیدترین این کمپرسی‌ها است. شرکت احمدی خیبر با سابقه بیست سال در زمینه کامیون های کمپرسی فعالیت دارد.

فهرست مطالب

تاریخچه منحصر به فرد کامیون های کمپرسی مدرن و تولید کنندگان

بررسی ریشه های کامیون کمپرسی و نحوه طراحی آن

دوران پس از جنگ جهانی اول و شروع کامیون کمپرسی

بهبود در روند طراحی کامیون های کمپرسی و ایجاد تنوع

کامیون کمپرسی و تحولات و پیشرفت های مدرن امروزی

برای افزایش بار اطلاعاتی در یک سنت غنی شرکت کنید

معرفی تعدادی از بهترین تولید کنندگان کامیون های کمپرسی

نقش  کامیون‌های کمپرسی در توسعه بسیاری از صنایع امروزی

پیدایش کامیون های کمپرسی ، کاربری وعملکرد در نتیجه نهایی

سوالات متداول در زمینه انواع کامیون های کمپرسی و کاربری آن ها

فهرست تصاویر

کامیون کمپرسی 1-کامیون قدیمی

کامیون کمپرسی 2-کامیون کوماتسو

کامیون کمپرسی 3-کامیون کمپرسی

تاریخچه منحصر به فرد کامیون های کمپرسی مدرن و تولید کنندگان

کامیون کمپرسی یکی از ابزارهای مهم در یک سایت ساختمانی برای استخراج معادن، تخریب، مدیریت زباله و محوطه سازی است. آنها به یکی از ویژگی های زندگی روزمره تبدیل شده اند، اما آیا می دانستید که کامیون کمپرسی تاریخچه ای جذاب دارد که به اروپا در دهه 1800 می رسد؟

عنوان اتاق کمپرسی
نویسنده محسنی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1643 کلمه
مدت زمان مطالعه 16 دقیقه

در واقع، نزدیک به 50  تولید کننده در سراسر جهان برای رفع نیازهای صنعت کار می کنند. در ادامه به طور گسترده‌تری به تاریخچه می‌پردازیم و برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایر مقالات سایت ahmadikheybar مراجعه کنید.

بررسی ریشه های کامیون کمپرسی و نحوه طراحی آن

طرح پایه کامیون کمپرسی در اواخر دهه 1890 توسط یک مهندس بریتانیایی به نام جان آیزاک طراحی شده است. و شرکت Thornycroft تولیدی خود را راه اندازی کرد. و یکی از اولین کامیون های بخار دارای اتاق کمپرسی را ایجاد کرد.

طراحی ساده بود و دارای گاری بود که می توانست به پشت کالسکه های روزانه وصل شود. وقتی راننده گاری را جدا می کرد، به عقب متمایل می شد و به راحتی موادی را که جابجا می شد رها می کرد و می ریخت.

در طول سال‌ها، نسخه‌های تکراری ایجاد شد و در سال 1896، Thornycroft اصلاحی را ایجاد کرد که شامل یک بدنه تخلیه کننده 6 یارد مکعبی بود که به صورت دستی از گیره جدا می‌شد و برای کمک به مدیریت زباله و زباله کش ایجاد می‌شد.

در ایالات متحده، یک نسخه موتوری مشابه توسط شرکت هایی مانند  The Fruehauf Trailer Corporation، Galion Buggy Co و Lauth-

Juergens در اوایل دهه 1900 در حال توسعه بود. تخت‌های هیدرولیک خیلی زود توسط Wood Hoist Co معرفی شدند. که انقلابی در صنعت خودروسازی ایجاد کرد و گام‌های بزرگی را به سمت مدل‌های کمپرسی‌هایی که امروزه استفاده می‌کنیم، برداشتند. به تصویرکامیون کمپرسی 1مراجعه کنید.

دوران پس از جنگ جهانی اول و شروع کامیون کمپرسی و زباله کش

هنگامی که تلاش های جنگ جهانی اول افزایش یافت، تقاضا برای کامیون های کمپرسی به طور قابل توجهی افزایش یافت. و تولیدکنندگان خودرو آمریکایی شکوفا شدند. آگوست فروهاف، از Fruehauf Trailer Corporation، برای استفاده از نیمه تریلر خود با ارتش قراردادی برنده شد. و مدل‌های مشابه برای پاکسازی سریع زباله‌ها، حمل و نقل مواد و سلاح‌ها و موارد دیگر استفاده شد.

بعدها، طرح‌های هیدرولیک در جنگ جهانی دوم مورد استفاده قرار گرفت که دارای پایه حلقه‌ای برای مسلسل ضد هوایی بود. اتاق کمپرسی کامیون‌ها در سال‌های بعد، دارای تخته‌های جانبی، صندلی‌ها و بوم‌های بار شدند. تا وسیله نقلیه را به عنوان حمل‌ونقل پرسنل یا محموله در زمانی که در کارکرد اولیه خود استفاده می‌شد، تبدیل کنند.

کامیون قدیمی-اتاق کمپرسی

کامیون قدیمی-اتاق کمپرسی-احمدی خیبر

کامیون کمپرسی 1-کامیون قدیمی

بهبود در روند طراحی کامیون های کمپرسی و ایجاد تنوع

تنوع در اندازه تنها چیزی نیست که مسیر تاریخ کامیون کمپرسی را پس از جنگ تغییر داد. در دهه 1920، وینچ ها و دروازه های بالابر نیز هیدرولیک شدند. در طول دهه های بعدی، کامیون های کمپرسی و زباله کش بیشتر تکامل یافتند. کامیون‌های سوپردامپ دارای یک محور باربر هستند که قابل بلند شدن است. و به آنها امکان می‌دهد محموله‌ای بزرگ‌تر از استانداردهای معمولی را حمل کنند. علاوه بر این، کامیون‌های کمپرسی انتقالی می‌توانند یک تریلر کمپرسی اضافی را که دارای موتور خاص خود است، بکشند.

همچنین تغییر قابلیت تخلیه عقب در برخی از کامیون ها باعث شده در شرایط خاص کاربرد بیشتری داشته باشند. به عنوان مثال، برخی از تریلرهای تخلیه دارای ویژگی تخلیه پایین هستند. که بار را از طریق دروازه تخلیه زیر اتاق کمپرسی تریلر تخلیه می کند. کامیون‌های کمپرسی کناری محتویات داخل خود را به سمت راست یا چپ تریلر می‌ریزند.

کامیون‌های رول آف به جای باری که در آن وجود دارد، بستر کمپرسی را از چارچوب وسیله نقلیه تخلیه می‌کنند. علاوه بر این، افزودن تیغه‌های گاوآهن به برخی از کامیون‌های کمپرسی و پر کردن بسترها با عوامل ذوب یخ، آنها را در زمستان مفید می‌سازد. این وسایل نقلیه تخصصی در فصل زمستان برف را شخم می‌زند. و کلرید کلسیم را در جاده‌های یخ زده پخش می‌کند. به تصویر کامیون کمپرسی 2 مراجعه کنید.

اتاق کمپرسی و تحولات و پیشرفت های مدرن امروزی

در اواسط قرن، چندین تولید کننده آمریکایی در حال ساخت انواع کمپرسی های خود بودند. در دهه 1950، زمانی که تجهیزات سنگین شروع به ظهور کردند کارخانه سازنده Faun کامیون‌های کمپرسی پایینی را معرفی کرد. که بار خود را با باز کردن دروازه‌های کف تخت تخلیه می‌کردند و می‌توانستند مقدار باورنکردنی بار را حمل کنند.

شرکت‌هایی مانند کوماتسو، اقلیدس و تورناروکرز کامیون‌هایی مهندسی بودند که بار و اسب بخار را افزایش دادند. و ویژگی‌هایی مانند چرخش با زاویه بالا با بدنه اتاق کمپرسی صاف شیبدار، فاصله بین دو محور کوتاه را ارائه کردند.

در سال 1956، رئیس جمهور دوایت آیزنهاور قانون بزرگراه بین ایالتی را امضا کرد. قانونی که سیستم بزرگراه ملی ما را ایجاد کرد. با انجام آن پروژه های ساختمانی بزرگ، فروش کامیون کمپرسی به رشد خود ادامه داد. و به بخشی جدایی ناپذیر از صنعت در حال توسعه آمریکا تبدیل شد. اکنون، صنعت کامیون کمپرسی بخش با ارزشی است که نقشی حیاتی در توسعه و نگهداری جوامع در سراسر کشور ایفا می‌کند. اندازه بازار جهانی کامیون کمپرسی و زباله کش در سال 2018، 39.97 میلیارد دلار برآورد شد. و تا اوایل سال 2020 به رشد خود ادامه می دهد.

کامیون کوماتسو-اتاق کمپرسی

کامیون کوماتسو-اتاق کمپرسی-احمدی خیبر

کامیون کمپرسی 2-کامیون کوماتسو

برای افزایش بار اطلاعاتی در یک سنت غنی شرکت کنید

تجهیزات کامیون احمدی خیبر بیش از 20 سال است که بدنه‌های کمپرسی را با افتخار تولید و نصب کرده است. اگر در حال گسترش ناوگان خود هستید یا به دنبال سرمایه گذاری در اولین کامیون کمپرسی خود هستید، همین امروز با تیم ما در سایت ahmadikheybar تماس بگیرید. همچنین می توانید برای مطالعه بیشتر به سایر مقالات و مقاله زباله بر مکانیزه مراجعه کنید.

معرفی تعدادی از بهترین تولید کنندگان کامیون های کمپرسی

از زمانی که شرکت Thornycroft بریتانیا واگن های حمل زباله را با دستگاه تخلیه کننده تغییر شکل داد. بسیاری از شرکت ها در تاریخچه کامیون کمپرسی نقش داشته اند. Freuhaufو Galion آمریکایی پس از موتوری شدن وسایل نقلیه به صفوف تولیدکنندگان کامیون کمپرسی پیوستند. گالیون که در حال حاضر کامیون‌های کمپرسی می‌سازد، قدیمی‌ترین خودرویی است که امروزه هنوز در تجارت شناخته شده است. به کامیون کمپرسی 3 مراجعه کنید.

اگر به دنبال بهترین تولید کننده کامیون کمپرسی و زباله کش هستید، تعداد زیادی برای انتخاب وجود دارد. 5 مورد برتر از نام‌های شناخته شده از سراسر جهان در حمل و نقل، ساخت و ساز و فناوری است. با شروع از شرکت های آمریکایی، آنها عبارتند از:

  • باربری (کامیون دایملر آمریکای شمالی)
  • کنورث
  • هیتاچی
  • اسکانیا
  • ولوو
نقش  کامیون‌های کمپرسی در توسعه بسیاری از صنایع امروزی

فروش کامیون‌های کمپرسی به دلیل افزایش فعالیت‌های ساختمانی و افزایش هزینه‌های دولت برای بزرگراه ها به رشد خود ادامه می‌دهد. کامیون‌های کمپرسی صلب و زباله کش ها بخشی از تجهیزات با ارزش هستند که شاهد فروش مجدد خواهند بود. و ارقام فروش تا سال 2020 به 89.3 میلیارد دلار می‌رسد. مطمئناً کامیون‌های کمپرسی نقش بزرگی در توسعه بسیاری از صنایع مانند ساختمان‌های بلند داشته‌اند. و توسعه صنعتی دیگر، و بسیاری از وظایف را کارآمدتر می کند.

کمپرسی های امروزی مصرف سوخت بیشتری دارند، فضای بار و قابلیت بارگیری بیشتری دارند. تولید کنندگان کامیون کمپرسی مختلفی با نمایندگی ها در سراسر کشور وجود دارد.  Peterbilt، Freightliner، Kenworth، Tata، Volvo، Wesco، Inernational، Hino Motors، Ltd  و بسیاری دیگر.

کامیون کمپرسی-اتاق کمپرسی

کامیون کمپرسی-اتاق کمپرسی-احمدی خیبر

کامیون کمپرسی 3-کامیون کمپرسی

پیدایش اتاق کمپرسی در کامیون های کمپرسی ونتیجه نهایی

کامیون کمپرسی که همچنین به عنوان  تریلر کمپرسی یا به اختصار کمپرسی شناخته می شود. برای حمل مواد (خاک ، شن ، یا زبالههای تخریب) برای ساخت و ساز و همچنین زغال سنگ استفاده می‌شود. یک کمپرسی معمولی مجهز به یک تخت جعبه باز است که در عقب لولا شده و مجهز به قوچ‌های هیدرولیک است. برای بلند کردن، قسمت جلو اجازه می دهد تا مواد موجود در تخت در محل تحویل بر روی زمین پشت کامیون قرار گیرد (“ریخته شود”). عملکرد کامیون زباله کش نیز به همین صورت است.

شرکت احمدی خیبر خدمات مختلفی در زمینه ماشین های سنگین ارائه می دهد که می توانید. با مراجعه به سایت ahmadikheybar از این خدمات بهرمند شوید.

سوالات متداول در زمینه انواع کامیون های کمپرسی و کاربری آن ها
  1. طرح پایه کامیون کمپرسی توسط چه کسی و در کدام دهه انجام شد؟

اواخر دهه 1890 توسط یک مهندس بریتانیایی به نام جان آیزاک طراحی شد.

  1. پنج شرکت برتر در زمینه تولید کامیون کمپرسی کدام است؟

باربری (کامیون دایملر آمریکای شمالی)، کنورث، هیتاچی، اسکانیا، ولوو

  1. کامیون‌های سوپردامپ چگونه است؟

یک محور باربر هستند که قابل بلند شدن است. و به آنها امکان می‌دهد محموله‌ای بزرگ‌تر از استانداردهای معمولی را حمل کنند. علاوه بر این، کامیون‌های کمپرسی انتقالی می‌توانند یک تریلر کمپرسی اضافی را که دارای موتور خاص خود است، بکشند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *