اتاق کمپرسی |کامیون کمپرسی

اتاق کمپرسی |کامیون کمپرسی احمدی خیبر


اتاق کمپرسی به انواع کامیون های سنگین، نیمه سنگین و سبک که برای حمل و نقل کالا استفاده می‌شوند، می‌گویند. برای عملکرد صحیح نیاز به فضایی در قسمت عقب خودرو دارند. و بسته به نوع محصول بارگیری شده در خودرو، اتاق دارای ویژگی های متفاوتی است. بارها می‌توانند مصالح ساختمانی یا محصولات کشاورزی باشند. این اتاق ها با عملکردهای منحصر به فرد می‌توانند اندازه آنها با توجه به کاربرد خاص آنها متفاوت باشد.

و این نام کاربری به درخواست راننده بسته به شغل راننده در نظر گرفته می‌شود. تفاوت ها معمولاً در ضخامت ورق ها و نوع کفپوش اتاق به حساب می‌آیند. در این مقاله به کمپرس سازی در مجموعه احمدی خیبر می‌پردازیم پس با ما همراه باشید.

فهرست عناوین

اندازه و ابعاد اتاق  کمپرسی هایی که ما می‌سازیم

2 چیزی که باید در مورد کامیون خود بدانید عبارتند از:

علت واژگونی کامیون های کمپرسی ممکن است چه چیزی باشد؟

کمپرسی های اروم ترلیر و سه محور در شرکت ما

نکاتی که باید درباره استفاده از اتاق های کمپرسی رعایت کنیم

فروش و ساخت کمپرس سازی با قیمتی مناسب در شرکت ما

نتیجه گیری و سوالات متداول در زمینه ساخت کمپرسور

فهرست تصاویر

کابین کمپرسی 1 یکی از بهترین کامیون ها

کابین کمپرسی 2 با بهترین ساختار

کابین کمپرسی 3 ترلیر کامیون

عنوان اتاق کمپرسی
نویسنده هانیه ربیعی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه ها 1571
مدت زمان مطالعه 15 دقیقه

اندازه و ابعاد اتاق کمپرسی هایی که ما می‌سازیم

کمپرسی های کامیون در اندازه‌هایی از کمپرسی هایی 7 اینچی ساخته شده است. برای پیکاپ‌های وارداتی تا کمپرسی ‌های 11 اینچی، گاهی اوقات با درهای ورودی جانبی و سرسره‌ها کامل می‌شوند. برخی از کمپرسی ها با قاب چوبی معمولی، ورق‌های آلومینیومی (چوب و قلع) و برخی دیگر کاملاً ساخته شده‌اند. واحدهای چند لایه با اسکلت آلومینیومی و نمای بیرونی فایبرگلاس.

سایر تولیدکنندگان کمپینگ هایی با سقف های پاپ بالا می‌سازند که در هنگام خم شدن سقف حدود 8 تا 12 اینچ بلند می‌شوند. من کمپرس سازی هایی را دیده ام که وزن آنها کمتر از 900 پوند است. واحدهایی که وزن آنها نزدیک به 4000 پوند است. واقعیت این است که اگر هر نوع کامیونی با کار متوسط دارید، احتمالاً شخصی یک کمپر متناسب با آن می‌سازد. برای مشاهده به کابین کمپرسی 1 رجوع کنید.

2 چیزی که باید در مورد کامیون خود بدانید عبارتند از:

وزن کامیون شما از نظر قانونی چقدر مجاز است.

وزن کامیون شما واقعا چقدر است.

اولی آسان است. برای اینکه بفهمید کامیون شما از نظر قانونی مجاز است چه وزنی داشته باشد. درب راننده را باز کنید و به تیرک در یا لبه درب اتاق کمپرسی نگاه کنید. یک برچسب اطلاعاتی که توسط سازنده به تمام خودروها پیوست شده است. که تمام اطلاعات مربوط به خودرو را فهرست می‌کند. در تمامی کامیون های کمپرسی مجموعه ahmadikheybar این برچسب را مشاهده خواهید کرد.

این برچسب دارای اطلاعاتی مانند VIN (شماره اطلاعات خودرو)، ماه و سال ساخت، سال مدل (همیشه با سال ساخت یکسان نیست). اندازه و درجه بندی لاستیک، رتبه بندی محور (جلو و عقب) و GVWR ( رتبه بندی وزن ناخالص خودرو) می‌باشد. بسته به سن وسیله نقلیه شما، GVWR بر حسب کیلوگرم و پوند لیست می‌شود.

GVWR وسیله نقلیه یا کمپرس سازی شما حداکثر وزنی است که وسیله نقلیه شما برای وزن آن طراحی شده است. از جمله مسافران و بار، این عدد توسط سازنده تعیین می‌شود. و از جمله براساس ظرفیت قاب، سیستم تعلیق و ترمز خودرو شما است. اگر وسیله نقلیه شما با وزنی بیشتر از GVWR شما کار می‌کند. در حین رانندگی احتمال خراب شدن قسمتی از قاب، سیستم تعلیق یا ترمزها وجود دارد. که می‌تواند خطر بزرگی برای خود و سایر رانندگان باشد.

اتاق کمپرسی |یکی از بهترین کامیون ها

اتاق کمپرسی |یکی از بهترین کامیون ها احمدی خیبر

کابین کمپرسی 1 یکی از بهترین کامیون ها

تعیین مورد دوم می‌تواند کمی سخت تر باشد. همه تولیدکنندگان بروشورها و وب سایت هایی دارند که محصولات و اتاق کمپرسی های خود را توصیف می‌کنند. به یاد داشته باشید که همان بروشورها در سراسر آمریکای شمالی (و گاهی اوقات در سراسر جهان) تولید و توزیع می‌شوند. و توصیفی کلی از خط تولید هستند، نه خودروهای منفرد. به همین دلیل، هرگونه اشاره به وزن واقعی وسیله نقلیه معمولاً تخمینی است.و می‌تواند توسط فروشنده محلی که تخته‌های حرکتی روی کامیون قرار می‌دهد تا جذابیت آن را افزایش دهد.

علت واژگونی کامیون های کمپرسی ممکن است چه چیزی باشد؟

کالاها در کامیون کمپرسی با فشرده سازی تخلیه می‌شوند که راحت و سریع است. در مورد چنین تریلر که ممکن است واژگون شود، برخی از دلایل در زیر تجزیه و تحلیل شده است. فشرده سازی در کمپرس سازی یا تخلیه بار در انواع زمین در خاک های نرم یا سطوح شیب داراست. کالا هایی که ممکن است هنگام تخلیه به بدنه سطل تخلیه بچسبند، مانند خاک های مختلف، فشرده سازی و تخلیه بار در شرایط نامساعد جوی، راننده مهارت کنترل وسیله نقلیه را ندارد

کمپرسی های اروم ترلیر و سه محور در شرکت ما

به محصولاتی که می‌توان برای جابجایی کالاهای مختلف به صورت عمده استفاده کرد، تریلر دامپینگ می‌گویند. نمونه های دست دوم این تریلرو اتاق کمپرسی (تریلر کمپرسی سه محوره کارکرده) موجود است. و قیمت مناسب تری پاسخگوی اینگونه مشتریان می‌باشد. یک کمپرسی از چند قسمت اساسی مانند کامیون، مخزن سوخت، شاسی، سیستم ABS یا EBS و غیره تشکیل شده است. دستگاه محور ترالی بار ورودی را از ترالی تحمل کرده و از طریق چرخ ها به جاده منتقل می کند. و ترمز نیز در این قسمت یعنی محور ترالی قرار دارد. اینجا کابین کمپرسی 2 را مشاهده می‌کنید.

تیپر تریلر آروم با توجه به انواع قطعات و حجم های مختلف تولید می‌شود. و با توجه به معیارهای در نظر گرفته شده در فرآیند تولید، قیمت های متفاوتی در کمپرس سازی دارد. هر تریلر بسته به مدلش هدف متفاوتی را انجام می‌دهد. کامیون های کمپرسی دارای سه محور کاربری خاص هستند.

این تریلر برای تراکتورهای تک محوره مناسب است. همانطور که می‌دانید بهترین تریلر برای این نوع تراکتور، تریلر سه محوره است. تریلر ها قدرت رانندگی ندارند، بنابراین برای جابجایی این تریلرها از تراکتور استفاده می‌شود. بنابراین باید از بالاترین کیفیت برخوردار باشد تا با هر ویژگی کشنده بهترین کار را برای مصرف کننده انجام دهد.

ما به این نتیجه رسیدیم که Arum Trailer Tippers یکی از بهترین برندهای موجود در بازار امروز است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به مجموعه ما احمدی خیبر تماس حاصل فرمایید.

نکاتی که باید درباره استفاده از اتاق های کمپرسی رعایت کنیم

انواع کمپرس سازی ها برای بارگیری و تخلیه سریع ساخته شده اند. محموله بارگیری شده در این تریلر با استفاده از کمپرسور تخلیه می‌شود که این کار را آسانتر می‌کند. هنگام استفاده از کمپکتور، احمدی خیبر به شما می‌گوید برای کاهش احتمال بروز حادثه باید به چند نکته توجه داشت.

از تمیز کردن سیلندرها با آب تحت فشار خودداری کنید.

سطح روغن در مخزن باید به طور مداوم بررسی شود و تمام قطعات متحرک این تریلر قبل از استفاده روغن کاری شوند.

اتاق کمپرسی |با ساختار عالی

اتاق کمپرسی |با ساختار عالی احمدی خیبر

کابین کمپرسی 2 با بهترین ساختار

برای روانکاری باید از روغن مناسب استفاده کنید، برای سیستم هیدرولیک در کمپرس سازی باید از روغن مرغوب استفاده کنید.

تمام سیستم های تحویل روغن (از جمله لوله کشی ) باید بازرسی ودر صورت مشاهده آسیب یا پوسیدگی، تعویض شوند.

هنگام عبور از جاده های مختلف، ارتفاع و اندازه کمپرسی خود را بدانید و هنگام عبور از زیرگذرها و غیره بیشتر مراقب باشید.

پس از بارگیری لازم است از یکنواختی محل بارگیری اطمینان حاصل شود. و از بارگذاری هر گونه بار جانبی خودداری شود.

هنگام تخلیه اتاق کمپرسی باید اطمینان حاصل شود که درهای محل تخلیه و بار باز است و کسی از آن عبور نمی‌کند.

در هنگام تخلیه به دلیل بلند شدن بار نباید کابل و سقف و … وجود داشته باشد. و بهتر است در هنگام تخلیه تریلر جابجا نشود.

هنگام فشرده سازی باید از روی زمین فشرده شود، شیب نداشته باشد و بهتر است سطح افقی صافی داشته باشد.

در هنگام تعمیر، بازرسی و غیره و به طور کلی قبل از انجام هر کاری آن را ثابت نگه دارید. برای نمونه کابین کمپرسی 3 رجوع کنید.

فروش و ساخت کمپرس سازی با قیمتی مناسب در شرکت ما

تمامی استان های کشور شرکت ها یا کارگاه های مختلفی کامیون تریلر از جمله تریلر کمپرسی وجود دارد. و کمپرسی های تولید شده تقاضای زیادی در بازار دارند. مشتریان توجه داشته باشند که این مجموعه با چندین کارگاه و شرکت تولیدی در اصفهان همکاری می‌کند. که نوع تریلر مورد نیاز شما را تولید می‌کنند و تمامی جزئیات پس از ثبت سفارش مشخص می‌شود. برای اطلاعات بیشتر از قیمت ها به ahmadikheybar رجوع کنید.

اتاق کمپرسی |ترلیر کامیون

اتاق کمپرسی |ترلیر کامیون احمدی خیبر

کابین کمپرسی 3 ترلیر کامیون

نتیجه گیری و سوالات متداول در زمینه ساخت کمپرسور

یکی از کامیون تریلری هاایی که امروزه در جا به جایی کالا ها نقش بسیار موثری دارد. کمپرسی از نوع تریلر است که در مدل های متنوع تولید می‌شود. انواع کمپرسی در صنعت تریلی سازی تریلر های تخصصی هستند. که نقش موثری در جا به جایی و حمل  کالا به صورت بدون بسته بندیشان دارد. قبل از خرید هر گونه کامیون کمپرسی از جمله تریلر اروم بهتر است با انواع آن آشنایی و اطلاعات پیدا کرده باشید. و بر اساس نیاز خود یک تریلر خریداری کنید. دیگر مقاله ها را بخوانید.
سوالات متداول

برای خرید کمپرسور باید اول چه نکته ای در نظر بگیریم؟ بر اساس نیاز خود، تریلر مناسب خود را انتخاب کنیم

هدف از ساخت کمپرسور ها چیست؟ تخلیه و بارگیری مواد و …

چگونه می‌توانیم درخواست ساخت از مجموعه ahamadikheybar  داشته باشیم؟ با تماس و یا مراجعه به سایت ما

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *