نمونه های کمپرس-اتاق کمپرسی

نمونه های کمپرس-اتاق کمپرسی-احمدی خیبر


اتاق کمپرسی قسمت عقبی ماشین که برای حمل بار است گفته میشود. دربار ای ساخت اتاقک ها باید بدانید که با استاندارد های خاصی در مسیر تولید قرار میگیرند . بسیاری از این اتاق هاشکلی  مشابه  به هم دارند اما بعضی از کامیون ها بجای اتاق دارای یخچال در عقب خود می باشند.

عملکرد این کامیون با صورتی است که از سیستم تخلیه بار کمک میگیرد. و این به این معناست  می باشد که بازوهای هیدرولیکی دارد که به کفه متصله و به وسیله پیستون ها  بلند میشوند  بار را خالی میکنند. شناخت بسیاری از ماشین های سنگین و درک بهتر از این که کدام کمپرس روی کدام ماشین سنگین نصب میشود مهم بوده و در ادامه این مطلب شمارو برای درک بهتر کمپرس سازی اماده میکنیم احمدی خیبر به شما برای درک بهتر کمک میکند.

 

عنوان اتاق کمپرسی
نویسنده امیرحسین قاسمی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1400
مدت زمان خواندن 14دقیقه

فهرست عناوین

اتاق های  کمپرسی و جنس  مقاومت بدنه آن ها

اولین کامیون کمپرسی جهان در چه سالی و کجا ساخته شد؟

کاربرد ها وعملکرد های کامیون های کمپرسی غول پیکر

ارتفاع کامیون ها و انواع  و اقسام اتاق های کمپرسی

بزرگترین کامیون کمپرسی و نصب اتاق کمپرسی و کمپرس سازی

کمپرس سازی چیست و به چه کامیون های  کمپرسی نیازمند هستیم؟

تاریخ  کمپرس سازی و اتاق کمپرسی در آمریکا و اروپا

نتیجه گیری کلی  در مورد کامیون کمپرسی و اتاق

سئوالات متدوال در مورد مقاله که شاید برای شما پیش آید

فهرست تصاویر

کامیون کمپرسی 1جک هیدرولیکی

کامیون کمپرسی 2بازوی کامیون کمپرسی.

کامیون کمپرسی 3 کامیون های شرکت باگی

اتاق های  کمپرسی و جنس  مقاومت بدنه آن ها

کامیون ها انواع گوناگونی  دارند ولی هر کدام از کامیون ها برای حمل بار هایی مخصوص خود ساخته و طراحی شده است امروز در این مقاله از ان CY Group به شرح تمامی جزیات اتاق های کامیون کمپرسی و ساده صحبت میکنیم.

اگر کمی به اطرافتان با دقت نگاه  کنید کامیون های کمپرسی بسیار زیادی را می ببینید. ماشین هایی غول پیکری که برای حمل بارهای  بسیارسنگین مسافت های زیاد  بین شهری و یا داخل  شهر را طی می کنند تا کالا ها را به مقصد برسانند. اتاق کمپرسی به قسمت پشتی ماشین که مخصوص حمل انواع بار ها  است میگویند. بسیاری ازاین اتاق ها ظاهری مشابه به هم دارند اما بعضی از کامیون ها بجای اتاق دارای یخچال در عقب خود می باشند.

این کامیون یخچالی برای حمل مواد غذایی زود مصرف در پشت خود استفاده میشود. بیشتر اتاق های کمپرسی از دو جنس آهن – فولاد ساخته می شود و یک نوع نیز امروزه بر سر زبان ها افتاده است با نام فولاد ضدسایش که در واقع باید گفت: این حقیقت ندارد. چونکه اتاق های فولادی به مرور سایده شده و وقتی عمر مفید آنها تمام شود نیاز به  تعمیر خواهید داشت. بهتر آن است که از متریال با کیفیت در ساخت اتاق باربری کامیون ها استفاده شود تا عمر مفید آن ها افزایش یابد. با ahmadikheybar همراه باشید.

اولین کامیون کمپرسی جهان در چه سالی و کجا ساخته شد؟

اولین کامیون اتاق کمپرسی که ساخته شد در سال ۱۸۹۶ و ساخت شرکت  تورنیکرافت که کامیون های بخاری تولید می‌کرد. برای اولین بار این شرکت سمت تولید کامیون هایی با ویژگی تخلیه بار رفت . مشاهیده جک هیدرولیکی در کامیون کمپرسی 1. اما امروزه دیگر مانند گذشته نیست و کامیون های کمپرسی بصورت فول امکانات  در مسیر تولید هستند مانند:

اتاقک حمل مصالح

شاسی ها

کمپرس سازی کابین

تایر

سیستم های هیدرولیکی

ترمز های خلا

دو نمونه کمپرسی - اتاق کمپرسی

دو نمونه کمپرسی – اتاق کمپرسی – احمدی خیبر

کامیون کمپرسی 1جک هیدرولیکی

 کاربرد ها وعملکرد های کامیون های کمپرسی غول پیکر

این ماشین های غول پیکر برای حمل و انتقال مواردی مانند: مواد غذایی ، شن، ماسه ، آجر، سیمان،و دیگر مواد به کار رفته است. این کامیون ها  دارای یک اتاق در پشتی برای حجم از قبل تعیین  شده ای از مواد دارند. ماشین کمپزسی یا دامپتراک در بخش حمل و نقل بین شهری یکی از بهترینها می باشد. امروزه به دلیل حجم بالای جابجایی مواد معدنی و صنعتی در جهان این کامیون ها با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.

عملکرد این کامیون ها با اتاق کمپرسی به صورتیست که از سیستم تخلیه بار کمک میگیرند. و این به این معنی می باشد  که بازوهای هیدرولیکی دارند که به کفه  متصل  هستند  و به  وسیله  پیستون ها  برای بلند  کرده و بار کمک میگیرند . مشاهده بازوی کامیون کمپرسی. در کامیون کمپرسی 2.

ارتفاع کامیون ها و انواع  و اقسام اتاق های کمپرسی

کامیون های کمپرسی انواع گوناگونی دارند و خصوصیت های آنان بنابر عملکردشان متفاوت است. اما بصورت میانگین ارتفاع معینی برای آنا در نظر گرفته شده است.  در اندازه  بندی ارتفاع  کامیون کمپرسی 2 مقدار وجود دارد. از کف زمین تا بالای اتاق و حالت دوم از کف اتاق تا لبه بالایی اتاق اندازه گیری میشود. در کامیون های شیش  تن بصورت نرمال ارتفاع کف اتاق تا لبه آن مقداری بین:45/1 تا 65/1 متر می باشد. و در کامیون های ۴۰ فوت ارتفاعی از 7/1 متر تا 8/1 متر می باشد.برای ارتباط با ما به سایت ahmadikheybar مراجعه کنید.

1-مخزن های مخصوص آبپاش

2-مخزن های حمل مواد نفتی

3-تراک میکسر حمل بتون

4-اتاقک لجن کش

5-اتاق کمپرسی مخصوص ماشین های آتش نشانی

6-اتاق رستوران سیار

7-کمپرسی سازی وحمل مصالح ساختمانی

8-اتاق حمل گندم

9-اتاق یخچالی حمل مرغ و گوشت

10-اتاق دوجداره مخصوص حمل مواد غذایی

11-اتاق مخصوص حمل جوجه

دو نمونه کامیون-اتاق کمپرسی

دو نمونه کامیون-اتاق کمپرسی-احمدی خیبر

کامیون کمپرسی 2بازوی کامیون کمپرسی.

بزرگترین کامیون کمپرسی و نصب اتاق کمپرسی و کمپرس سازی

شاید برایتان جالب باشد که بدانبد بزرگترین کمپرسی جهان 200 tرا حمل میکند. اما چه نیازی به این خودرو است .

در واقع این خودرو در ایران هیچ خاصیتی ندارد اما در کشور های اروپایی در بخش های جاده سازی کاربرد بسیار فراوان دارد. این خودرو ها که به ابر کمپرسی ها شهرت بسیار زیادی دارند جز خودرو های غول پیکر به شناخته میشوند

اغلبا  این مدل اتاق ها برای ماشین های بزرگ (غول پیکر) که ظرفیت جابجایی زیادی دارند، طراحی می شوند. در صورتی که بار به خارج از کشور انتقال می یابد، باید از کیفیت ماشین مطمئن باشیم. این نوع ماشین ها شامل: کامیونت، نیسان، تریلر، کامیون می باشند. کامیون کمپرسی 3 تصاویر مربوط به کامیون غول اسا است.

کمپرس سازی چیست و به چه کامیون های  کمپرسی نیازمند هستیم؟

ماشین های کمپرسی با انواع و پیکربندی‌های مختلفی دارند که هر یک برای استفاده های مختلفی ساخته شده است ، بنابراین انتخاب مناسب برای کاری که قرار است شماانجام دهید مهم است. در ادامه با سایت احمدی خیبر همراه باشد

استفاده های رایج شامل  کمپرسی های مفصلی برای عملیات معدنی و ساختمانی ، کمپرسی های پشت برای استفاده پی درپی با بیل مکانیکی هیدرولیک در معدن، دامپرهای سایت و تخلیه  کننده های جلویی برای استفاده در عملیات فشرده یا کم ظرفیت، کامیون های  کمپرسی  نصب  میشوند در مسیری برای عملیات هایی که نیاز به کار دارند. در زمین‌های خاکی ، شنی ، بارانی(گلی)،  ماشین های  کمپرسی راه‌اهن برای استفاده در پروژه‌های راه‌اهن، و ماشین های  کمپرسی  زیرزمینی برای استفاده پروژه‌های معدنی  زیرزمینی  سنگ  سفت و سنگ نرم و استفاده می شود.

نمونه کمپرس-اتاق کمپرسی

نمونه کمپرس-اتاق کمپرسی-احمدی خیبر

کامیون کمپرسی 3 کامیون های شرکت باگی

تاریخ  کمپرس سازی و اتاق کمپرسی در آمریکا و اروپا

اروپایی ها اولین اشخاصی بودند که در قرن نوزده از کامیون های کمپرسی استفاده کردند. Turneycraft  اولین کمپانی در دنیا  کامیونی ساخت که با مکانیزم و بخار تخلیه کار می کرد. شرکت های کوچک آمریکایی نخستین شرکت های بودند که کامیون های کمپرسی  که با موتور کار میکردند تولید کردند. مانند شرکت های فروهاف و شرکت گالیون باگی و لاوت-یورگنس

کمپرسی هیدرولیک توسط کمپانی  بالا بر جوب ساخته است.  این شرکت کمپرس سازی در جنگ جهانی اول بخاطر تقاضای زیاد هنگام جنگ محبوب  و فروششان زیاد شد. امروزه تمام کامیون های کمپرسی به شکل هیدرولیکی حرکت می کنند. و در انواع مختلف به منظور انجام یک کار خاص ساخته می شوند. ساشی یک کامیون کمپرسی نرمال با بدنه به قاب وصل شده است. کفی کمپرس ها  توسط (رم های) عمودی هیدرولیک پایین  جلو بدنه و با (اهرم) هیدرولیک افقی  ما بین بین ریلی بلند می شود. برای درخواست سفارش به سایت ahmadikheybar مراجعه کنید.

برای خواندن مقالات بیشتر در رابطه با جک هیدرولیکی کامیون  کمپرسی  کلیک کنید

نتیجه گیری کلی  در مورد کامیون کمپرسی و اتاق

 
اتاق کمپرسی کامیون ها با فشار دادن هوا به داختر از 8 بار، می‌تواند به کاهش حجم بار و افزایش ظرفیت حمل کمک کند. این فناوری، در حمل بارهای سنگین، اقتصادی و عملی است و می‌تواند به کاهش هزینه‌های حمل و نقل کمک کند. برای استفاده موثر از این فناوری، به کیفیت بالا و قابلیت اطمینان بالای کمپرسورها و اتاق‌های کمپرسی نیاز است.

با توجه به اینکه استفاده از این فناوری در صنعت حمل و نقل، به دلیل مزایای اقتصادی و عملی، افزایش یافته است. بررسی و بهبود کیفیت و قابلیت اطمینان این فناوری بسیار حائز اهمیت است.آموختیم که اتاق کمپرسی چیستو برای چه ماشین های استفاده می شود با بزرگترین کپرسی جهان اشنا شدیم . 11 دلیل تولید کامیون را اموختیم . سال ساخت اولیل کامیون را فهمیدیم و با 5 قطعه از کامیون اشنا شدیم .

سئوالات متدوال در مورد مقاله که شاید برای شما پیش آید

1-جنس اتاق معمولا از چیست؟

فولاد_آهن_فولاد ضد سایش

2- بزرگترین کمپرسی جهان چند تن را حمل میکند؟

200 تن

3_ این ماشین های غول پیکر برای حمل و انتقال چه مواردی ساخته شده است؟؟؟

مواد غذایی ، شن، ماسه ، آجر، سیمان،و دیگر مواد ساخته شده است

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *