زباله کش |کامیونت زباله

زباله کش |کامیونت زباله| احمدی خیبر


اتاق کمپرسی محل تخلیه عقب ماشین است که برای بارگیری محموله های مختلف استفاده می‌شود. کامیون ها انواع مختلفی دارند، اما هر کامیون برای حمل بار خاصی طراحی شده است. خودروهایی که مسافت زیادی را بین شهرها یا داخل شهرها طی می‌کنند تا بارهای سنگین را حمل کنند تا کالا را به مقصد برسانند. کمپرسی عقب ماشین است که برای بارگیری کالاهای مختلف استفاده می‌شود.

در مورد ساخت این اتاق ها باید بدانید که این اتاق ها بر اساس استانداردهای خاصی ساخته شده اند. بیشتر این اتاق ها شبیه به هم هستند، اما برخی از کامیون ها به جای اتاق پشت تریلر، اتاقی مخصوص حمل زباله دارند. این کامیون های زباله کش برای جمع اوری زباله می‌باشد که در شرکت احمدی خیبر در انواع متنوع ساخته می‌شود.

فهرست عناوین

کامیون های زباله و اتاق  کمپرسی های انها و سیستم نظارت ان

زباله  کش و پارامتر های عملیات کامیون زباله چیست؟

لودر های عقب و جلو مخصوص حمل زباله و نحوه کارکرد آن ها:

اتاق  کمپرسی و حمل انواع زباله در کامیون های احمدی  خیبر

کامیون هیبربد، کامیونی برای حمل زباله و نحوه کار ان

لودر های جانبی دستی نیمه اتوماتیک و اتوماتیک حمل زباله

نتیجه گیری درباره کامیون های حمل زباله و لودر ها

سوالات متداول از کامیونت های مخصوص زباله از ما

فهرست تصاویر

لودر 1 در انواع متنوع

لودر 2 جانبی برای حمل زباله

لودر 3 اتوماتیک برای زباله

عنوان اتاق کمپرسی
نویسنده هانیه ربیعی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه ها 1542
مدت زمان مطالعه 15 دقیقه

کامیون های زباله و اتاق کمپرسی های انها و سیستم نظارت ان

تخلیه غیرقانونی ددور از محل دفن زباله و زباله جامد خانگی برخی از مشکلات اصلی در جمع آوری، مدیریت زباله و حمل و نقل ناکارآمد زباله است.

به همین دلیل است که قبل از هر چیز، سیستم های کامیون حمل زباله بر ردیابی حرکت و مکان  کامیون و نظارت بر عملکرد تجهیزات متصل خود متمرکز است.

احمدی خیبر به شما می‌گوید که سیستم نظارت کامیون زباله امکان نظارت بر سطح زباله در بدنه کامیون زباله کش، ردیابی مکان‌های بارگیری و تخلیه SHW (ضایعات) را با استفاده از داده‌های بار محور و مختصات GPS، همچنین به شناسایی و جلوگیری از هرگونه تلاش برای تخلیه غیرمجاز زباله که درلودر 1مشاهده می‌کنید، 24 ساعته هفته و به صورت آنلاین کمک می‌کند.

علاوه بر این، سیستم تله‌ماتیک کامیون زباله، پارامترهای اصلی عملکرد کامیون – مسیر، سرعت، RPM، مصرف سوخت، سلامت موتور را ثبت می‌کند. داده ها برای تشخیص عملکرد ناکارآمد یا حتی مخرب کامیون استفاده می شود، به عنوان مثال. سرعت زیاد، دور آرام، ترمز های شدید، سوخت و غیره.

زباله کش و پارامتر های عملیات کامیون زباله چیست؟

موقعیت GPS کامیون زباله، مسیر، مسافت پیموده شده، سرعت، سطح پر شدن بدنه کامیون حمل زباله، بار محور کامیون، هشدارهای بیش از حد بار در هر محور، مکان ها و زمان بارگیری و تخلیه زباله، تشخیص و هشدار در تخلیه بار دور از محل دفن زباله یا ژئوزون، مصرف سوخت آنی و کل در حالت “آلات”، “بهینه”، “بیش از حد” کارکرد موتور، حجم سوخت در باک، تشخیص پر شدن مخزن سوخت و سرقت سوخت از باک اتاق کمپرسی، کل زمان کارکرد و تقسیم بر حالت‌های “Idling”، “Optimal”، “Overload” یک موتور، سلامت موتور، DTC، نقص در ECU و اجزای کامیون

لودر 1 حمل زباله در انواع متنوع

زباله کش |حمل زباله

زباله کش |حمل زباله| احمدی خیبر

لودر های عقب و جلو مخصوص حمل زباله و نحوه کارکرد آن ها:

این روزها انواع مختلفی از ماشین های حمل زباله وجود دارد. در TrucksNL طیف گسترده ای از کامیون های زباله وجود دارد. به طور کلی، چهار نوع تخلیه وجود دارد: لودر عقب، لودر بالا، لودر جلو و لودر جانبی. البته کامیون های ahmadikheybar هر نوع برای انواع مختلف جمع آوری زباله مناسب است.

لودرهای عقب: این نوع اتاق کمپرسی حمل زباله در هلند رایج ترین است. می‌تواند تا دو سطل زباله را از طریق لودر پشت کامیون تخلیه کند. بدنه بارگیری این کامیون زباله با سیستم انعکاس کار می‌کند، بنابراین در صورت پر شدن می‌توان آن را به سرعت تخلیه کرد.

بالا لودرها: از تاپ لودرها برای تخلیه ظروف زیرزمینی استفاده می‌شود. یک جرثقیل سوار بر کامیون به کامیون زباله متصل است که می‌تواند ظروف را از زمین بیرون بکشد.

لودرهای جلو: لودر جلو دارای یک چنگال در یک بازو در جلو زباله کش است. این بدان معنی است که تنها یک مرد زباله گرد، راننده، مورد نیاز است. عیب آن این است که کانتینر باید همیشه جلوی کامیون باشد.

لودرهای جانبی: لودرهای جانبی ساخت ahmadikheybar معمولاً در مناطق کمتر شهری استفاده می‌شوند. این به کامیون اجازه می‌دهد در حالی که کاملاً بار است به حرکت خود ادامه دهد.

انواع دیگر زباله‌ها مانند زباله‌های حجیم، زباله‌های ریز شل در خیابان‌ها و کیسه‌های پلاستیکی نیز کامیون‌های حمل زباله برای آنها ساخته شده است. اینجا لودر 2 را مشاهده می‌کنید.

اتاق کمپرسی و حمل انواع زباله در کامیون های احمدی خیبر

زباله های حجیم: این به یک کامیون زباله با یک جرثقیل یا مکانیزم فشار نیاز دارد. فشرده ساز بسیار مفید است زیرا زباله های حجیم بلافاصله در فضای بارگیری فشرده می‌شوند. نقطه ضعف کمپکتور این است که کامیون زباله باید به صورت دستی بارگیری شود.

زباله های کوچک شل: زباله های کوچک شل معمولاً در خیابان مانند قوطی ها، کیسه های چیپس، بطری های نوشیدنی و غیره یافت می‌شوند. برای تمیز کردن این زباله‌ها، می‌توان از یک کامیون زباله با شلنگی استفاده کرد که مانند یک جاروبرقی کار می‌کند. شیلنگ به بالای زباله کش متصل است و اغلب برای جاروبرقی ظروف زیرزمینی نیز استفاده می‌شود.

کیسه های پلاستیکی: کیسه های پلاستیکی حجم زیادی دارند. بنابراین همیشه از ماشین های حمل زباله با مکانیزم های پرس برای فشرده سازی کیسه ها استفاده می‌شود.

لودر 2 جانبی برای حمل زباله

زباله کش |انواع کامیون زباله

زباله کش |انواع کامیون زباله| احمدی خیبر

کامیون هیبربد، کامیونی برای حمل زباله و نحوه کار ان

سازندگان کامیون و شوراها مدتی است که کامیون های زباله سازگار با محیط زیست را توسعه داده اند. به عنوان مثال، دو کامیون زباله هیبریدی قبلاً در سال 2019 در روتردام کار می‌کردند.

یک کامیون زباله کش هیبریدی نه تنها با موتور احتراق داخلی، بلکه با موتور الکتریکی و باتری نیز کار می‌کند. سپس باتری در حین رانندگی شارژ می‌شود. این به این دلیل اتفاق می‌افتد که موتور احتراقی یک دینام را به حرکت در می‌آورد.

کامیون های حمل زباله هیبریدی مزیت ایجاد صدای کمتر را دارند. این برای جمع آوری زباله در صبح زود بسیار مفید است. علاوه بر این، کامیون های حمل زباله هیبریدی 15 تا 30 درصد سوخت کمتری مصرف می‌کنند و 20 درصد CO2 کمتری منتشر می‌کنند.

تا قرون وسطی، هرکس زباله های خود را پاک می‌کرد یا در خیابان می ریخت. سپس یک گاری که توسط اسب ها کشیده شده بود آمد تا آن را بردارد. امروزه جمع آوری زباله در هلند توسط کامیون های حمل زباله موتوری انجام می‌شود. برای نمونه به لودر 3 رجوع کنید.

لودر های جانبی دستی نیمه اتوماتیک و اتوماتیک حمل زباله

لودرهای جانبی دستی/خودکار (M/ASL)، MSL های سنتی مجهز به بازویی برای جمع آوری خودکار و همچنین پکرهای مداوم در حال کار هستند. این اجازه می‌دهد تا از نظر عملکردی مشابه عملکرد یک ASL باشد، در حالی که در مواردی که جمع آوری خودکار امکان پذیر نیست، مانند جمع آوری اقلام بزرگ، امکان تخلیه دستی زباله در قیف اتاق کمپرسی را فراهم می‌کند. علاوه بر این، M/ASL مسیر ارتقای ارزان ‌تری را برای کسانی که می‌خواهند MSLهای قبلی را برای جمع‌آوری خودکار بدون پرداخت هزینه برای ASL‌های جدیدتر و گران‌تر نگه دارند، فراهم می‌کند.

لودرهای جانبی نیمه اتوماتیک:

لودرهای جانبی نیمه خودکار MSLهایی هستند که مجهز به مکانیزم خودکار برای بلند کردن و تخلیه ظروف زباله در قیف هستند. تفاوت اصلی بین لودرهای جانبی نیمه خودکار و ASL در این است که در حالی که هنوز فقط به یک نفر برای کار نیاز دارند، او باید از کابین خارج شود تا کانتینرها را به صورت دستی به قیف بارگیری در کنار کامیون  زباله کش آورده و آنها را رها کند.

لودر 3 اتوماتیک برای زباله

زباله کش |اتوماتیک برای زباله

زباله کش |اتوماتیک برای زباله| احمدی خیبر

نتیجه گیری درباره کامیون های حمل زباله و لودر ها

کامیون زباله کامیونی است که به طور ویژه برای جمع آوری زباله های جامد شهری و انتقال آن به یک مرکز تصفیه زباله جامد مانند محل دفن زباله، مرکز بازیافت یا ایستگاه انتقال طراحی شده است. در استرالیا معمولاً به آنها کامیون زباله یا کامیون زباله می‌گویند، در حالی که در بریتانیا از کامیون زباله زباله یا کامیون زباله استفاده می شود.

نام‌های رایج دیگر برای این نوع کامیون عبارتند از: زباله کش، گاری زباله، کامیون آشغال، واگن بن یا بن ون در جاهای دیگر. نام‌های فنی شامل خودروی جمع‌آوری زباله و خودروی جمع‌آوری زباله (RCV) است.

یک لودر جانبی خودکار تنها به یک اپراتور نیاز دارد، در حالی که یک کامیون زباله بارگیری عقب سنتی ممکن است به دو یا سه نفر نیاز داشته باشد و دارای مزیت اضافی کاهش صدمات حین کار به دلیل بلند کردن مکرر سنگین است. با توجه به این مزایا، ASL ها نسبت به مجموعه دستی سنتی محبوب تر شده اند. معمولاً یک لودر جانبی خودکار از گاری‌های چرخدار استاندارد سازگار با بالابر خودکار کامیون استفاده می‌کند.  به این مقاله رجوع کنید.

سوالات متداول از کامیونت های مخصوص زباله از ما

  1. چگونه از ahmadikheybar لودر زباله مورد نظر را سفارش دهیم؟ درخواست خود را سایت ثبت کنید.
  2. کدام لودر دارای چنگال از جلو دارد؟ لودر جلو
  3. زباله های حجیم به چه کامیونی نیاز دارد؟ کامیون با جرثقیل یا مکانیزم

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *