کمپرس سازی - قیمت تریلی کمپرس دراصفهان

کمپرس سازی - قیمت تریلی کمپرس دراصفهان - احمدی خیبر


تریلی کمپرس در مقاله کمپرس سازی منابع در واحدهای کمکی (APU). )، توربوشارژرها و میکروتوربین ها. علاوه بر عملکرد آیرودینامیکی برتر در محدوده وسیع، سرعت عملیاتی افزایش یافته همچنین انتشار صوتی کمپرسورهای گریز از مرکز کوچک را به یک جنبه طراحی حیاتی تبدیل می کند. بنابراین، این کار یک کارزار آزمایشی برای توصیف رفتار آکوستیک کمپرسورها با هدف کمی کردن ویژگی‌های اصلی نویز ناشی از جریان تحت طراحی و شرایط عملیاتی موج نزدیک ارائه می‌کند.

فهرست مطالب و سر تیتر های مقاله

سنسورها طیف نقطه عملیاتی طراحی تحت سلطه نویز تونال است.

برای عملیات نزدیک به موج، پوشش پوشش تأثیر مثبتی بر انتشار آکوستیک دارد.

تریلی های کمپرس توربین ها ارتباط طولانی و جذابی با توسعه تکنولوژیکی.

پرکاربردترین این توربین های کوچک توسعه یافته کمپرسور.

تأثیر آن بر ویژگی‌های صوتی حوزه‌ای از تحقیقات فعال است.

لوله بازکنی تفاوت دیگر پارامترهای مورد استفاده تریلی و کامیون کمپرس.

اندازه گیری نویز خارجی توسط ایوانز و وارد [4]، سان و همکاران انجام شد.

Gaudet و همکاران [12] از مجموعه ای تریلی های کمپرس از حسگرهای فشار.

نویز تابشی خارجی نه تنها به نویز تولید شده توسط جریان وابسته است.

ادبیات کمی در مورد اثرات صوتی درمان های پوشش تریلر کمپرس وجود دارد.

چکیده مطالب و مقاله کمپرس سازی و تریلی های کمپرسی اصفهان.

سوالات متدوال مقاله کامیون کمپرس

فهرست تصاویر

کامیون کمپرسی 1 – تریلی

کامیون کمپرسی 2 – کمپرس اصفهانی

کامیون کمپرسی 3 – کمپرس اصفهان

سنسورها طیف نقطه عملیاتی طراحی تحت سلطه نویز تونال است.

علاوه بر این، این فعالیت برای تعیین تأثیر عملیات پوشش پورت و سرعت عملیاتی بر انتشارات صوتی کمپرسور گسترش یافت. در این کار، از یک روش اندازه‌گیری نویز درون مجرای برای تعیین کمیت نویز تولید شده در کمپرسور با اندازه‌گیری نوسانات فشار در نزدیکی ورودی هوا و دیفیوزر استفاده می‌شود، در حالی که انتشار نویز تولید شده به داخل کانال توسط مجموعه‌ای از پیزوالکتریک محاسبه می‌شود.

از آنجایی که تغییر در قدرت صدا متناسب با قدرت پنجم یا ششم تغییر در سرعت نوک روتور است، انتشار صدای این کمپرسور گریز از مرکز کوچک با سرعت بالا برای موفقیت محصول حیاتی است. انتظار می‌رود این ماشین‌ها آیرودینامیک خوبی را در یک پوشش عملکرد گسترده ارائه دهند و در عین حال انتشار آکوستیک را کاهش دهند.

برای عملیات نزدیک به موج، پوشش تأثیر مثبتی بر انتشار آکوستیک دارد.

تریلی کمپرس در حالی که محتوای نویز پهن باند ویژگی اصلی طیف عملیاتی موج نزدیک است. اگرچه حفره پوشاننده سوراخ شده به طور قابل توجهی سطح صدای کلی کمپرسور را که تحت شرایط طراحی کار می کند تغییر نمی دهد، اما نویز تونال تولید می کند.  و آن را تا حدود 10 دسی بل تا فرکانس عبور تیغه کاهش می دهد. علاوه بر این، ویژگی های پهنای باند متفاوتی نیز مشاهده شد که با درمان پوشش کاهش یافت. کامیون کمپرسی 1 را مشاهده کنید. کفی سازی تریلی را مطالعه نمایید.

عنوان تریلی کمپرسی
نویسنده سهرابی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1585
زمان مطالعه 15 دقیقه

تریلی کمپرس توربین ها ارتباط طولانی و جذابی با توسعه تکنولوژیکی.

جامعه صنعتی انسانی دارند. توان خروجی ویژه این توربین‌ها در طول زمان افزایش یافته است و به دلیل ترکیبی از تکنیک‌های کنترلی نوآورانه، مواد تخصصی و طراحی‌های آیرودینامیکی پیچیده، توربین‌های کوچک‌تر با سرعت بالا به طور فزاینده‌ای توسعه یافته‌اند. سانتریفیوژها، به ویژه کمپرسورها، برای اندازه‌های کوچکتر مناسب‌تر هستند، بنابراین توربین‌های کوچک با سرعت بالا تحت تسلط پیکربندی‌های گریز از مرکز هستند. این ماشین ها را می توان در طیف وسیعی از کاربردها از جمله هلیکوپتر، پهپاد، میکرو توربین، توربوشارژر، جاروبرقی، سشوار و حتی پمپ های قلب مصنوعی یافت.

تریلی کمپرس - کمپرس سازی

تریلی کمپرس – کمپرس سازی – احمدی خیبر

کامیون کمپرسی 1 – تریلی

 پرکاربردترین این توربین های کوچک توسعه یافته کمپرسور.

توربوشارژر پورت خودرو (PS) است. بنابراین نویز ایجاد شده در این کمپرسور در این کار بررسی شد. پوشش پوشش اسپین روکش پورت یک روش کنترل غیرفعال جریان پرکاربرد برای به تاخیر انداختن شروع موج است. افزایش در ناحیه عملیاتی پایدار کمپرسور با گردش سیال با تکانه کم که عبور پره ها به ورودی کمپرسور را از طریق حفره های پوشاننده سوراخ دار مسدود می کند تریلی کمپرس به دست می آید [1]، [2]، [3]. اگرچه استفاده از فیرینگ‌های قابل حمل پایداری آیرودینامیکی را افزایش می‌دهد.

تأثیر آن بر ویژگی‌های صوتی حوزه‌ای از تحقیقات فعال است.

ادبیات مربوط به خواص صوتی کمپرسورها را می توان تا حد زیادی به اندازه گیری نویز داخلی یا مجرای و اندازه گیری نویز خارجی یا تابشی تقسیم کرد. نویز داخلی با قرار دادن مبدل‌های فشار دینامیکی در کمپرسور و/یا لوله‌کشی در تماس مستقیم با جریان داخلی اندازه‌گیری می‌شود، در حالی که اندازه‌گیری‌های نویز خارجی از مکان‌هایی در میدان دور و/یا میدان نزدیک یا میدان نزدیک استفاده می‌کنند.

لوله بازکنی تفاوت دیگر پارامترهای مورد استفاده تریلی کمپرس.

برای تعیین کمیت نویز منتشر شده توسط سیستم است. سطح فشار صدا (SPL) و سطح شدت صدا (SIL). اولی یک عبارت اسکالر است که مجموع نویز را در یک مکان خاص نشان می دهد، در حالی که دومی یک بردار است که جهت گیری آن می تواند برای گرفتن نویز ناشی از یک جهت خاص استفاده شود. سطوح فشار صدا را می توان با استفاده از یک سنسور اندازه گیری کرد و مستعد مشکلات ناشی از بازتاب ها و اشکال الگوی هندسی است. تعیین سطح شدت صدا به دو یا چند سنسور نیاز دارد و به دلیل جهت گیری قوی، در طول هندسه ثابت می ماند.

اندازه گیری نویز خارجی توسط ایوانز و وارد، سان و همکاران انجام شد.

[5]، [6]، تنگ و هومکو [7]، سان و همکاران. [8]، لی و همکاران. [9] و پای و همکاران. [10] و [11] SPL نویز میدان دور تابشی یا نویز سوراخ مجرای کمپرسورهای توربوشارژر را با استفاده از یک میکروفون میدان آزاد اندازه‌گیری کردند. اندازه گیری صدای داخلی یا مجرای در Gaudet و همکاران مشاهده شده است. [12]، تیکوجا و همکاران. [13]، Raitor و Neise [14]، Broatch و همکاران. [15]، Torgrosa و همکاران. [16] و سان و همکاران.

[8]. تروکون [17] و ایوانز و وارد [4] نیز نقشه های کمپرس سازی نویز درون لوله ای را ارائه کردند تریلی کمپرس که توافق بین اندازه گیری های نویز داخلی و خارجی را نشان می دهد. تیکوها و همکاران [13] از یک روش صوتی دو پورت برای تعیین SPL نویز تولید شده توسط کمپرسور استفاده کردند.  کامیون کمپرسی 2 را دقت نمایید

Gaudet و همکاران [12] از مجموعه ای تریلی کمپرس از حسگرهای فشار.

در لوله های ورودی و خروجی برای تجزیه امواج فشار داخل لوله ها برای تعیین SIL استفاده کرد. Broch و همکاران متعاقباً از رویکرد مشابهی استفاده کردند. [15]، [18] و Torregrosa و همکاران. [16]، [19] استحکام روش تجزیه فشار مبتنی بر شکل دهی پرتو را نسبت به روش های سنتی دو پورت و تک سنسور نشان دادند. نویسندگان [16]، [19] همچنین همبستگی خوبی بین اندازه‌گیری‌های نویز داخلی و خارجی نشان می‌دهند.

اگرچه اندازه‌گیری‌های نویز خارجی به دلیل غیرتهاجمی بودن نسبتاً آسان تنظیم می‌شوند، اما برای به دست آوردن نتایج دقیق نیاز به شرایط نامنظم دارند. در مقابل، اندازه‌گیری‌های نویز داخلی به دلیل ماهیت تهاجمی آن‌ها نسبتاً چالش برانگیز هستند، اما تحت تأثیر شرایط بهم ریختگی قرار نمی‌گیرند.

کامیون کمپرسی - قیمت تریلی کمپرس دراصفهان

کامیون کمپرسی – قیمت تریلی کمپرس دراصفهان – احمدی خیبر

کامیون کمپرسی 2 – کمپرس اصفهانی

نویز تابشی خارجی نه تنها به نویز تولید شده توسط جریان وابسته است.

تریلی کمپرس ویژگی های تونال عبارتند از تون توالی چرخشی (RO)1 یا بیپ [14] و فرکانس عبور تیغه (BPF)2، در حالی که نویز پهن باند به عنوان نویز “خس خس” onomatopoeic شناسایی می شود [4]، [7]، [20]. آره. ] در محدوده موج صفحه مشاهده شده است و یک نویز تمیز کردن نوک (TCN) در خارج از محدوده موج صفحه وجود دارد [13]. به نظر می رسد برخی از نویسندگان [21]، [22] این دو ویژگی پهنای باند را در یک پهنای باند مشترک ترکیب می کنند، اما به نظر می رسد که آنها دو پدیده متفاوت باشند. نویز فرکانس پایین تر را می توان در محدوده 1-4 کیلوهرتز تشخیص داد، در حالی که TCN معمولا در فرکانس های بالاتر قبل از کمپرسور BPF رخ می دهد. کامیون کمپرسی 3 را توجه نمایید.

کمی در مورد اثرات صوتی درمان های پوشش تریلی کمپرس وجود دارد.

و دیدگاه غالب [23]، [24] این است که درمان های پوششی با افزایش انتشار نویز کلی، طیف صدای کمپرسور را بدتر می کند. چن و یین [23]، [24] «مسائل نویز»، به ویژه BPF را دلیل استفاده محدود از روش‌های پوشش روی کمپرسورهای مورد استفاده در توربوشارژرهای خودروهای سواری ذکر می‌کنند، اما هیچ مدرکی برای این ادعاها ارائه نمی‌کنند.

تریلی کمپرس - کمپرس سازی

تریلی کمپرس – کمپرس سازی – احمدی خیبر

کامیون کمپرسی 3 – کمپرس اصفهان

چکیده مطالب و مقاله کمپرس سازی و تریلی های کمپرسی اصفهان.

با پیشرفت در سازه‌ها، مواد و روش‌های محاسباتی، طراحی‌های توربوماشین‌ها کارآمدتر شده‌اند و توان ویژه و قابلیت اطمینان بالاتر را با وزن و هزینه کمتر ممکن می‌سازند. در همان توان خروجی، سرعت چرخش توربین افزایش می‌یابد در حالی که اندازه کلی دستگاه کاهش می‌یابد، که منجر به وجود گسترده توربین‌های کوچک پرسرعت، به ویژه در هلیکوپترها، وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین (UAV)، قدرت کمپرسور گریز از مرکز می‌شود.

سوالات متدوال مقاله تریلی کمپرس

  1. سنسور های طیف عملیاتی چیست؟

تعیین تأثیر عملیات سرعت عملیاتی بر نوسانات انتشارات صوتی کمپرسور و پوشش پورت و گسترش

  1. برای تعیین کمیت نویز چه سطحی بررسی می شود؟

سطح شدت صدا و سطح فشار صدا (SPL)

  1. سطوح فشار با چه چیزی بررسی می شود؟

توسط سنسور ها

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *