لالا کمپرس سازی | اتاق کمپرسی

زباله کش | کمپرسور زباله| احمدی خیبر


زباله کش یکی از کامیون های کمپرسوری می‌باشد که امروزه در جوامع کاربرد بسیاری برای هر شهر و کشوری دارد. کامیون زباله یکی از انواع کامیون حمل زباله است. به آن کامیون زباله نوع لب به لب یا کامیون زباله لنگر، کامیون زباله مدیریت زباله مهر و موم شده، کامیون زباله زباله نیز گفته می‌شود.

به صورت پستی برای انتقال بلوک زباله فشرده برای ایستگاه زباله فشرده استفاده می‌شود. اتاق کمپرسی آن از فولاد کربنی مرغوب ساخته شده است و درب عقب آن توسط سیستم کنترل هایدرولیک باز و بسته می‌شود. بدنه سطل زباله توسط سیلندرهای هیدرولیک برای تخلیه زباله ها بلند می‌شود. احمدی خیبر شرکتی است که در زمینه ساخت و ساز کمپرسور فعالیت می‌کند که در ادامه با خدمات آن اشنا می‌شویم.

فهرست عناوین

نحوه کار زباله  کش فشرده سازی و اطلاعاتی درباره آن:

اتاق  کمپرسی و ویژگی های کامیون های حمل زباله

کامیون های زباله لودر جانبی خودکار  در شرکت ما:

مزایای کامیون زباله  لودر جانبی خودکار عبارت است از:

کامیون های زباله لودر از جلو خودکار  در شرکت ما:

مزایای کامیون های لودر جلوی خودکار که زباله  کش هستند:

ویژگی های کامیون لودر جلوی خودکار مخصوص حمل زباله:

کامیون های حمل زباله جلو لودر خودکار برای فروش

نکاتی درباره نگهداری از کامیون های حمل زباله خود:

نتیجه گیری از کامیون های حمل زباله و ساخت آن ها

سوالات متداول از کامیون های حمل زباله و شرکت ما

فهرست تصاویر

کامیون کمپرسی 1 مخصوص حمل زباله

کامیون کمپرسی 2 لودر جانبی

کامیون کمپرسی 3 لودر جلو خودکار

عنوان زباله کش
نویسنده هانیه ربیعی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه ها 1589
مدت زمان مطالعه 15 دقیقه

نحوه کار زباله کش فشرده سازی و اطلاعاتی درباره آن:

این کامیون زباله کش از سیستم هیدرولیک برای جمع آوری و فشرده سازی زباله ها استفاده می‌کند و آلودگی محیط زیست را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

کامیون کمپکتور زباله به طور گسترده در سازمان های بهداشتی، مدیریت شهری، منطقه معدن، منطقه املاک، منطقه مسکونی و بسیاری از مکان های دیگر که زباله ها متمرکز هستند استفاده می‌شود. ماشین های حمل زباله عمدتاً برای سرویس بهداشتی شهری و کارخانه ها و معادن بزرگ برای حمل و نقل انواع زباله بخصوص برای حمل زباله های مسکونی مناسب است.

اتاق کمپرسی کامیون‌های حمل زباله معمولاً زباله‌ها را با استفاده از مکانیزمی با نیروی هیدرولیکی فشرده می‌کنند که از یک صفحه یا بیل متحرک استفاده می‌کند تا زباله‌ها را از قیف بارگیری بیرون بیاورد و روی دیوار متحرک فشرده کند.

در بیشتر طرح‌های تراکم‌کننده، صفحه دارای یک لبه نوک تیز است (از این رو به آن نام استاندارد صنعتی تیغه بسته‌کننده داده می‌شود) که برای اعمال فشار نقطه‌ای به زباله‌ها برای شکستن اقلام حجیم در قیف قبل از کشیده شدن به بدنه اصلی کامیون طراحی شده است. اینجا کامیون کمپرسی 1 را نمایش می‌دهد.

اتاق کمپرسی و ویژگی های کامیون های حمل زباله

  1. جعبه سطل کامل هرمتیک و با استحکام بالا با مقاومت در برابر خوردگی خوب و حفاظت از محیط زیست.
  2. بارگیری خودکار زباله، درها در دو طرف جعبه سطل باز می‌شوند که آن را برای جمع آوری زباله بسیار راحت می‌کند.
  3. با عملکرد تخلیه و عملیات هیدرولیک، تخلیه زباله بسیار آسان است.
  4. عمدتا برای شهرها، خیابان ها، مدارس و سایر نقاط جمع آوری زباله استفاده می‌شود، این کامیون جدید بهداشتی است که می‌تواند از آلودگی ثانویه جلوگیری کند.

کامیون زباله کش فشرده معمولاً به نام کامیون کمپرس زباله، کامیون زباله فشرده، کامیون فشرده سازی زباله، کامیون زباله فشرده و غیره نامیده می‌شود.

کامیون کمپرسی 1 مخصوص حمل زباله

زباله کش | کامیون حمل زباله|

زباله کش | کامیون حمل زباله| احمدی خیبر

کامیون های زباله لودر جانبی خودکار  در شرکت ما:

لودر جانبی خودکار بالاترین کامیون زباله برای مسیرهای مسکونی است. با یک لودر جانبی خودکار، راننده یک بازوی مکانیکی را از داخل کامیون کنترل می‌کند. بازو زباله یا گاری بازیافت را می‌گیرد و می‌ریزد.

شرکت های مدیریت زباله نیاز به کارایی و قابلیت اطمینان در وسایل نقلیه خود دارند. یک کامیون زباله لودر کناری خودکار تمام جعبه های لازم را بررسی می‌کند. احمدی خیبر یکی از شرکت هایی است که این نوع اتاق کمپرسی ها را تولید می‌کند که در ادامه با مزایای آن آشنا می‌شویم. برای حمل زباله، خرید کامیون زباله مناسب بسیار مهم است. شما می‌توانید برای دیدن نمونه به کامیون کمپرسی 2رجوع کنید.

مزایای کامیون زباله  لودر جانبی خودکار عبارت است از:

صرفه جویی در زمان. لودر جانبی خودکار Heil DuraPack Python دارای یک چرخه بالابر 8 ثانیه ای است که در هر توقف 4 ثانیه صرفه جویی می‌کند.

کامیون های زباله کش لودر جانبی خودکار برای کارمندان ایمن تر هستند. از آنجایی که هیچ کار فیزیکی در کار نیست، احتمال آسیب دیدگی را کاهش می‌دهد. ساییدگی و پارگی کمتر روی بدن، طول عمر کلی کارمند را طولانی می‌کند.

متوجه خواهید شد که هزینه های نیروی کار کاهش می‌یابد، زیرا تنها یک اپراتور برای راه اندازی کامیون مورد نیاز است.

استفاده از این کامیون های زباله آسان است و به راحتی قابل مانور است و برای رانندگان کم تجربه مناسب است. لودر جانبی خودکار McNeilus Zero Radius™ با کمی تلاش در مسیرهای برگردان و اتومبیل های پارک شده حرکت می‌کند.

لودر جانبی خودکار به اندازه هزینه کل جمع آوری (TCC)، شاخص عملکردی که هزینه، تولید و کارایی را اندازه گیری می‌کند، امتیاز خوبی کسب می‌کند. در واقع، لودر کناری اتوماتیک دارای کمترین هزینه جمع آوری تمام اتاق کمپرسی  کامیون های زباله است که گواهی بر بهره وری آن است. لودر دستی کمکی Labrie Automizer به ویژه در این زمینه قابل توجه است.

مزیت دیگری برای لودر جانبی خودکار وجود دارد و آن قیمت است. هزینه آن کمتر از کامیون زباله لودر جلوی خودکار است.

کامیون کمپرسی 2 لودر جانبی

زباله کش |لودر جانبی حمل زباله

زباله کش |لودر جانبی حمل زباله| احمدی خیبر

کامیون های زباله لودر از جلو خودکار  در شرکت ما:

افزودن یک کامیون زباله لودر جلوی خودکار به ناوگان حمل زباله، ایمنی و صرفه جویی را در عین حفظ بهره وری فراهم می‌کند. در Route Ready، ما انتخاب گسترده ای از کامیون های زباله کش جلو لودر کارکرده با کیفیت بالا را برای فروش ارائه می‌دهیم.

می‌توانید با اطمینان  از شرکت ما ahmadykheybar  خرید کنید، زیرا کامیون‌های زباله ممتاز ما علاوه بر گارانتی اصلی OEM دارای ضمانت‌های اطمینان 30 و 60 روزه هستند. علاوه بر این، تمام کامیون های ما از مالیات مالیات غیر مستقیم فدرال معاف هستند. وسایل نقلیه حمل زباله با شرایط عالی ما اکنون آماده هستند تا بدون زمان انتظار به ناوگان شما تحویل داده شوند!

مزایای کامیون های لودر جلوی خودکار که زباله کش هستند:

فقط 4 تا 5 ثانیه از توقف چرخ تا شروع چرخ – سریعترین زمان بارگیری موجود

20 درصد راندمان سوخت بیشتر

فاصله بین دو محور کوتاه‌تر برای پیمایش در میان گیره‌ها و سایر نقاط تنگ

کاهش قابل توجه میزان آلودگی

عملکرد چشم رو به جلو برای ایمنی کلی و صدمات استرس مکرر کمتر در اپراتورها

لودر جلوی خودکار نیم/پک Heil

دلیلی وجود دارد که کامیون‌های زباله لودر جلو Heil برای چندین دهه به طور مداوم محبوب بوده‌اند. سابقه Heil از نظر قابلیت اطمینان و عملکرد در رتبه دوم قرار دارد.

اتاق کمپرسی لودرهای جلوی خودکار Heil Half/Pack دارای قوطی حمل خودکار Curotto-Can با سریعترین زمان بارگیری در بین هر وسیله نقلیه موجود در بازار هستند. اینجا کامیون کمپرسی 3 را مشاهده می‌کنید.

ویژگی های کامیون لودر جلوی خودکار مخصوص حمل زباله:

پایه ای محکم برای طول عمر و ارزش فروش مجدد

مسیرهای بسته بندی و بیرون راندن بالا

تکنولوژی حسگر قابل اعتماد

کنترل های دکمه ای روشن

صفحه نمایش یکپارچه با عیب یابی داخلی

قفل درب عقب Shur-Lock

لوله های هیدرولیک با روکش روی، جایگزینی اجزای کم

طراحی هوشمند Half/Pack’s Service تعمیر و نگهداری روتین را ساده می‌کند

کامیون کمپرسی 3 لودر جلو خودکار

زباله کش | لودر از جلو حمل زباله

زباله کش | لودر از جلو حمل زباله| احمدی خیبر

کامیون های حمل زباله جلو لودر خودکار برای فروش

در ahmadykhebar ، ما به خود افتخار می‌کنیم که کامیون‌های حمل زباله را به مشتریان ارائه می‌کنیم که فوراً آماده کار هستند. در حالی که همه کامیون‌ها با پنج سال ضمانت OEM تمدید شده مجهز هستند، ما از طریق ضمانت اطمینان مطمئن شرکتمان که انحصاری صنعت خود، آرامش خاطر را در خطوط ارائه می‌کنیم. همه کاره ترین اتاق کمپرسی های زباله مورد استفاده ما دارای گواهینامه DOT و مطابق با ایمنی هستند.

نکاتی درباره نگهداری از کامیون های حمل زباله خود:

احمدی خیبر به شما می‌گوید اگر یک کامیون زباله به درستی نگهداری شود، باید به مدت 10 تا 15 سال در بهترین شرایط کار باقی بماند. شما می‌توانید با کوشا بودن در مورد نیازهای سرویس کامیون خود به افزایش عمر آن کمک کنید. تعویض فیلترها، چرخاندن لاستیک‌ها، بررسی ترمزها و حفظ سیستم‌های الکتریکی همگی به حفظ شرایط عالی کامیون شما کمک می‌کنند. حتی یک چیز ساده مانند تمیز نگه داشتن تمام قسمت های مختلف کامیون مانند اتاق کمپرسی آن می تواند به افزایش طول عمر آن کمک کند.

نتیجه گیری از کامیون های حمل زباله و ساخت آن ها

کامیون های حمل زباله امروزه بیشترین کامیون هایی هستند که در سطح شهر دیده می‌شوند که از آلودگی و بیماری در سطح شهر جلوگیری می‌کند. این کامیون ها از یک سیستم عامل و سیستم هیدرولیکی تشکیل شده است که زباله ها را به صورت چرخشی جمع اوری و در خود فشرده سازی می‌کند. مجموعه ahmadikheybar یکی از شرکت هایی است که رد ساخت این نوع کمپرسور ها به جامعه کمک کرده و به زیبا سازی شهر و جلوگیری از بیماری کمک می‌کند.   برای اطلاعات بیشتر به این مقاله رجوع کنید.

سوالات متداول از کامیون های حمل زباله و شرکت ما

افزودن یک کامیون زباله لودر جلوی خودکار به ناوگان حمل زباله چه کمکی می‌کند؟ ایمنی ان را بالا می‌برد.

شرکت شما از چه فولادی برای ساخت اتاق ها استفاده می‌کند؟ فولاد کربنی مرغوب

کدام کامیون لودر برای کارمندان ایمنی تر است؟ کامیون لودر جانبی خودکار

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *