زباله کش | کامیون های زباله

زباله کش | کامیون های زباله| احمدی خیبر


زباله کش یکی از انواع کمپرسی سازی ها در شرکت احمدی خیبر می‌باشد که بسته به نیاز مشتری ساخته می‌شود. احتمالاً اتاق زباله یا اتاق های حمل  را دیده اید. اتاقی که روی یک ماشین بزرگ یا ماشین کمپرسور برای حمل کالا یا مواد نصب شده است. این اتاقک ها از نظر شکل و اندازه متفاوت هستند و هر محفظه برای حمل محموله یا ماده خاصی طراحی شده است.

انتخاب نوع اتاق کمپرسی به نوع حمل مواد بستگی دارد. گاهی اوقات محصول ممکن است مواد زائد باشد که در این صورت لازم است اتاق دفع زباله نصب شود.

فهرست عناوین

ساخت کامیون های زباله  کش و اتاق های آنها

اتاق  کمپرسی های حمل زباله و عملیات فشرده سازی آن:

تشخیص نوع کارکرد کامیون زباله و بررسی دقت ان

برخی از ویژگی های برجسته سیستم های تجهیزات دفع زباله

انواع کامیون های زباله و حمل مواد زائد و پسماند:

نتیجه گیری در زمینه کامیون های حمل زباله و ردیابی ان

سوالات متداول از کامیون های حمل زباله از شرکت ما

فهرست تصاویر

کمپکتور زباله 1 ساخت انواع ان

کمپکتور زباله 2 لودر های جانبی

کمپکتور زباله 3 با بهترین امکانات

عنوان زباله کش
نویسنده هانیه ربیعی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه ها 1502
مدت زمان مطالعه 15 دقیقه

ساخت کامیون های زباله کش و اتاق های آنها

تخصص های کامیون زباله لودر عقب شامل جمع آوری زباله های مسکونی در کنار خیابان و همچنین کمک به پاکسازی زباله های کوچک و متوسط از محل های ساخت و ساز یا پس از وقوع طوفان در منطقه شما است. سطل جمع آوری پایین به این معنی است که کارگران مجبور نیستند اجسام سنگین را بالای سر خود بلند کنند.

خدمه می‌توانند به سرعت و به راحتی زباله ها را از مناطق مسکونی جمع آوری کنند. برای حمل زباله دستی، چیزی بهتر از اتاق کمپرسی های لودر عقب نیست. این جمع کننده های زباله همه کاره را می‌توان به بازوی هیدرولیک نیز مجهز کرد تا سطل های زباله کوچک تا متوسط را در جعبه جمع آوری خالی کند. جدید ترین کامیون ها دارای ظرفیت ذخیره سازی بزرگ، مصرف سوخت و کابین راحت هستند. برای دیدن نمونه به کمپکتور زباله 1 رجوع کنید.

به راحتی می توان فهمید که چرا آنها در صنعت جمع آوری زباله بسیار مورد توجه هستند. کامیون‌های فشرده‌کننده زباله، تجهیزات جمع‌آوری زباله‌های جامد هستند که برای برداشتن و تخلیه زباله از سطل‌های زباله/ظروف زباله، فشرده و انتقال به محل‌های دفن زباله/ ایستگاه‌های انتقال/کارخانه‌های پردازش طراحی شده‌اند. حجم زباله کش 8 متر مکعبی، 14 متر مکعبی و 18 متر مکعبی با دستگاه فشرده ساز زباله وجود دارد.

هر سه کمپکتور مجهز به یک سطل بالابر مشترک با قابلیت تخلیه 240 لیتر و 660 لیتر زباله هستند. و یک دستگاه کمپکتور بشکه ای 1100 لیتری 14 متر مکعبی. حجم کانتینر و 18 متر مکعب نیز مجهز به بازوی قرارگیری دامپر و تثبیت کننده است و می تواند 3500 لیتر زباله را تخلیه کند.

اتاق کمپرسی های حمل زباله و عملیات فشرده سازی آن:

عملیات فشرده سازی توسط یک دکمه الکتریکی آغاز می‌شود و مکانیزم فشرده سازی به طور مداوم تا زمانی که بسته شود کار می‌کند. این باعث کاهش زمان فشرده سازی و ایمنی اپراتور می‌شود. هنگامی که وسایل نقلیه آماده تردد از یک مکان به مکان دیگر هستند و مجوزهای جمع آوری زباله از درب به در گرفته می‌شود، می توان یکپارچه سازی انجام داد و در زمان تراکم صرفه جویی کرد.

کنترل چرخه تراکم از طریق شیر سنجش فشار مداوم برای اطمینان از فشرده سازی بهینه استفاده می‌کند.

احمدی خیبر زباله کش های خود را به گونه ای طراحی کرده است که کمپرسور قابل حمل یک واحد یکپارچه متشکل از کمپرسور و بدنه کانتینر است که بر روی یک قاب با غلتک نصب شده است و برای حمل و نقل توسط یک واحد لودر مخصوص حمل و نقل طراحی شده است. برای تخلیه زباله های فشرده به کارخانه های زمین/ فرآوری هدایت شده است.

ترتیب فوق تجهیزات جمع آوری زباله برای جمع آوری زباله جامد یک راه حل بهداشتی و مکانیزه برای سیستم جمع آوری موجود (Dhallows) در دهلی است.

کمپکتور زباله 1 ساخت انواع ان

زباله کش | ساخت متنوع از ان

زباله کش | ساخت متنوع از ان| احمدی خیبر

تشخیص نوع کارکرد کامیون زباله و بررسی دقت ان

تست دقیق اتاق کمپرسی های اتوماتیک بسیار موفقیت آمیز بوده است، به همین دلیل این تجهیزات با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا کار شما را بسیار آسان می‌کند.

به طور کلی، این کامیون ها را می‌توان به روش های مختلفی هدایت کرد و تنظیمات این دستگاه ها می‌تواند تا حدودی متفاوت باشد. ماشین‌های جمع‌آوری خودکار زباله با فناوری‌های جدید در مدل‌های کوچک و بزرگ طراحی و پیاده‌سازی شده‌اند و خوشبختانه ahmadikheybar شرایطی را فراهم کرد تا بتوان ساخت این ماشین‌ها را با بالاترین دقت پیگیری کرد.

روند تعمیر و سرویس این مدل های کامیون زباله کش با یک کامیون ساده متفاوت است و ساختاری در این تجهیزات پیاده سازی شده است که می‌تواند عملکرد مناسبی را ارائه دهد. به طور کلی، این کامیون ها از نظر نحوه اجرا و نحوه جابجایی آنها بسیار متنوع هستند و در نهایت یک سرویس کاملا حرفه ای باید مرتباً از کیفیت تجهیزات اطمینان حاصل کند.

کمپرسورهای قابل حمل برای نصب در گوشه های خیابان (Dhallows) برای جمع آوری زباله های جامد از چرخ دستی ها (تقریباً فشرده سازی) طراحی شده اند. اینجا کمپکتور زباله 2 را نمایش می‌دهد.

برخی از ویژگی های برجسته سیستم های تجهیزات دفع زباله

در روش‌های سنتی نگهداری زباله، زباله‌ها قبل از جمع‌آوری توسط  اتاق کمپرسی و ایجاد بوی نامطبوع، برای مدت طولانی در سطل‌ها می‌ماند. با ماشین آلات و تجهیزات مدیریت پسماند جامد موثر، مانند کمپرسورهای قابل حمل، زباله ها فشرده شده و در ظروف دربسته نگهداری می‌شوند که بو را به حداقل می‌رساند.

کمپکتور زباله 2 لودر های جانبی

زباله کش | حمل انواع زباله

زباله کش | حمل انواع زباله| احمدی خیبر

در فصل بارندگی، آب به داخل جعبه‌های ذخیره‌ سازی نفوذ می‌کند و اطراف جعبه‌های ذخیره‌سازی به محلی برای پرورش پشه‌ ها و مگس‌ها تبدیل می‌شود و برای کسانی که در نزدیکی مراکز جمع‌آوری زباله کار می‌کنند، خطری ایجاد می‌کند.

تراکم و ساخت اتاق کمپرسی ها در مجتمع ahmadikheybar، شیرابه تولید شده در این سازه های متراکم کننده در هنگام تراکم زباله ها ممکن است مدیریت شود و اجازه تولید مثل پشه ها و مگس ها را ندهد. زباله ها باید به صورت تمیز و بهداشتی به محل دفع منتقل شوند.

این پردازنده های زباله جامد برای نصب در مناطقی که مقدار زیادی زباله تولید می‌کنند مانند بازار سبزیجات، هتل های بزرگ، رستوران ها، غذاخوری ها و مراکز خرید مناسب هستند. کمپرسور قابل حمل، بسته به مسیر منتهی به منطقه تخلیه /کارخانه فرآوری کافی است. راه اندازی ماشین های حمل زباله و اتاق  های کمپرسی ها یک راه موثر برای پیاده سازی سیستم تجهیزات تصفیه زباله جامد شهری است. که می‌توانید برای مشاهده به کمپکتور زباله 3 رجوع کنید.

انواع کامیون های زباله و حمل مواد زائد و پسماند:

توزیع ، بار جانبی ، بارگیری از پشت، بارگیری از جلو: به دلیل حجم زیاد زباله در مناطق تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد، نوع دیگری از ضایعات هاپر است که مکانیزمی دارد که سطل زباله را از جلوی کامیون بلند کرده و داخل هایپر می‌ریزد.

کامیون و اتاق کمپرسی های ان احمدی خیبر قابلیت جداسازی زباله ها را دارد و دارای محفظه های متعدد در هایپر خود می‌باشد. تریلرهای کمپرسی عمدتاً در ساخت و ساز و محوطه سازی استفاده می‌شوند. نوع سطل زباله ای که انتخاب می‌کنید به نوع کاری که برای آن نیاز دارید بستگی دارد. برخی از تریلرها به طور خاص برای حمل خاک ساخته شده اند، در حالی که برخی دیگر برای حمل زباله، حمل تخته سنگ، صخره یا حمل درختان بزرگ طراحی شده اند.

در اینجا، می توانید با پرسیدن چند سوال، اتاق زباله مناسب خود را پیدا کنید:

  1. از این اتاق برای چه استفاده خواهید کرد؟
  2. تریلر چقدر وزن نیاز دارد؟
  3. چه اندازه ای نیاز دارید؟

نتیجه گیری در زمینه کامیون های حمل زباله و ردیابی ان

سیستم نظارت کامیون زباله امکان نظارت بر سطح زباله در بدنه کامیون ها، ردیابی مکان های بارگیری و تخلیه SHW (ضایعات) را با استفاده از مختصات GPS و همچنین شناسایی و جلوگیری از هرگونه اقدام غیرمجاز برای تخلیه کمک شایانی می‌کند. علاوه بر این، سیستم تله‌ ماتیک کامیون زباله، پارامترهای عملکرد کلیدی کامیون – مسیر، سرعت، دور در دقیقه، مصرف سوخت، سلامت موتور را ثبت می‌کند. از این داده ها برای تشخیص مانورهای ناکارآمد یا حتی مخرب اتاق کمپرسی ها مانند بارگیری، دور آرام، سرعت بالا، ترمز شدید، سرقت روغن و غیره استفاده می‌شود.

کمپکتور زباله 3 با بهترین امکانات

زباله کش | امکانات متنوع

زباله کش | امکانات متنوع| احمدی خیبر

کمپکتورها معمولاً دارای یک صفحه هیدرولیکی هستند که اقلام حجیم‌ تر را خرد می‌کند و سپس تمام زباله‌ها را روی صفحه ثابتی در محفظه فشار می‌دهد و فضای ذخیره‌سازی بیشتری را برای کمپکتور فراهم می‌کند. ahmadikheybar با داشتن کارکنان مجرب توانسته خود را به عنوان یکی از بهترین شرکت ها در زمینه ساخت اتاقک معرفی کند.

سوالات متداول از کامیون های حمل زباله از شرکت ما

ایا روند تعمیر و سرویس کردن کامیون های زباله متفاوت است؟ بله

ایا ما می‌توانیم نوع لودر نصب شده بر روی کامیون را انتخاب کنیم؟ بله

ایا کامیون ها دارای ذخیره سازی های بالایی هستند؟ بله در کامیون های جدید این ویژگی را دارا هستند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *