ماشین کمپرسری - ساخت اتاق کمپرسی

ماشین کمپرسری - ساخت اتاق کمپرسی - احمدی خیبر


ساخت اتاق کمپرسی، کامیون های کمپرسی که به نام های کمپرسی یا کامیون کمپرسی نیز شناخته می شوند. برای تخلیه زباله هایی مانند شن، شن یا زباله های تخریب برای ساخت و ساز استفاده می شوند. که در عقب لولایی دارد و مجهز به سیلندرهای هیدرولیک برای بلند کردن قسمت جلویی است.

تا محتویات جعبه بتواند روی زمین پشت کامیون در محل تحویل قرار گیرد. در این مقاله انواع مختلف کامیون کمپرسی! ذباله کش مارک های کمپرسی، نحوه خرید کامیون کمپرسی و نحوه تامین مالی یک کامیون کمپرسی بحث می شود. احمدی خیبر مشکل اتاق کمپرسی را حل می کند.

فهرست عناوین

کامیون های کمپرسی استاندارد دارای چه ویژگی هایی است

کامیون های کمپرسی نیمه تریلر باید به صورت می باشد

کامیون های کمپرسی انتقال به چه صورتی عمل می کنند

کامیون و توله سگ چه شباهت هایی با هم دارند

کامیون های کمپرسی فوق العاده چه ویژگی هایی دارد

نیمه تریلر های کمپرسی دارای چه ویژگی باید باشد

تیپر پایین تریلر دو و سه گانه در حمل و نقل چگونه است

کامیون کمپرسی جانبی باید چه ویژگی هایی داشته باشد

وسیله نقلیه سرویس زمستانی دارای چه خصوصیاتی می باشد

نتیجه و صحبت های پایانی از حرف های بالا

سوالات کلیدی و مهم در این مورد به شرح زیر است

فهرست تصاویر

اتاق کمپرسی 1 کامیون کمپرسی

اتاق کمپرسی 2 نیمه تریلر و ویژگی

اتاق کمپرسی 3 جانبی و سرویس زمستانی

کامیون های کمپرسی استاندارد دارای چه ویژگی هایی است

ساخت اتاق کمپرسی استاندارد یک شاسی کامیون با بدنه کمپرسی روی قاب است. تخت توسط یک آرایش اهرمی بین سیلندرهای هیدرولیک عمودی است. سیلندرهای هیدرولیک افقی که در جلوی بدنه و ریل‌های قاب نصب شده‌اند بالا می‌رود. قسمت عقب تخت به عقب کامیون لولا می‌شود. درب صندوق عقب را می توان طوری پیکربندی کرد.

که روی لولای بالایی به سمت بالا حرکت کند. گاهی اوقات روی لولای پایینی تا شود. می توان آن را به عنوان درب عقب بالابر بالا پیکربندی کرد. ذباله کش ها که در آن یک پیستون درب پنوماتیکی باز می شود و بالای بدنه کمپرسی بلند می شود. در آدرس ahmadikheybar در مورد ساخت بیشتر آگاه شوید. از نمونه اتاق کمپرسی 1 کامیون کمپرسی بازدید کنید.

عنوان ساخت اتاق کمپرسی
نویسنده ابوالفضل ملک محمدی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه 1500 کلمه
میزان مطالعه دقیقه 15

کامیون های کمپرسی نیمه تریلر باید به صورت می باشد

نیمه تریلر ترکیبی از تراکتور و تریلر است که خود دارای بالابر هیدرولیک است. در ایران یک نیمه معمولی دارای یک تراکتور 3 محوره است! که یک تریلر 2 محوره با لاستیک های دوقلو را یدک می کشد. مزیت اصلی نیمه تریلرها ظرفیت بار زیاد است. ذباله کش یک نقطه ضعف کلیدی دارد! که وقتی در محل تخلیه قرار می گیرند بسیار ناپایدار هستند. استفاده از آنها را در بسیاری از برنامه هایی که محل تخلیه صاف یا هموار نیست محدود می کند.

کامیون های کمپرسی انتقال به چه صورتی عمل می کنند

کامیون کمپرسی ترانسفر یک کامیون کمپرسی استاندارد است. که یک تریلر جداگانه با یک بستر بار قابل جابجایی را یدک می کشد. که همچنین می تواند با مصالح ساختمانی، شن، ماسه می باشد. ساخت اتاق کمپرسی، آسفالت، کلینکر، برف، خرده چوب، مخلوط سه گانه و غیره بارگیری شود. نیروگاه روی تریلر (جعبه B) توسط موتور الکتریکی، موتور هوا یا خطوط هیدرولیک تغذیه می شود.

روی چرخ‌های کوچک و روی مسیرهایی از قاب تریلر به داخل محفظه تخلیه اصلی خالی می‌چرخد. این ظرفیت بار را بدون به خطر انداختن مانور کامیون های کمپرسی استاندارد به حداکثر می رساند. کامیون های کمپرسی به دلیل محدودیت وزن عجیب در بزرگراه ها در غرب ایران رایج هستند. ذباله کش ها یک وسیله بسیار کاربردی است. با تماس با احمدی خیبر مشکل خود را به سرعت و بدون دغدغه حل کنید.

کامیون کمپرسی - ساخت اتاق کمپرسی

کامیون کمپرسی – ساخت اتاق کمپرسی – احمدی خیبر

اتاق کمپرسی 1 کامیون کمپرسی

کامیون و توله سگ چه شباهت هایی با هم دارند

کامیون ها و توله سگ ها بسیار شبیه کامیون های کمپرسی هستند. این شامل یک کامیون کمپرسی استاندارد است که یک تریلر کمپرسی را یدک می کشد. برخلاف انتقال، تریلرهای توله سگ دارای قوچ های هیدرولیک مخصوص به خود هستند. می توانند خود را تخلیه کنند. در اینجا مقاله قبلی را مطالعه کنید. از نمونه اتاق کمپرسی 2 نیمه تریلر و ویژگی بازدید کنید.

کامیون های کمپرسی فوق العاده چه ویژگی هایی دارد

Super Dump یک کامیون کمپرسی مستقیم با محور عقب، محور قابل حمل و محموله 13000 کیلوگرمی است. ساخت اتاق کمپرسی با محور عقب در 11 تا 13 متر پشت مسیر قرار دارد! که از پل بیرونی اندازه گیری می شود. که فاصله بین اولین و آخرین محور تا حداکثر طول کلی مجاز است. این باعث افزایش وزن کل مجاز طبق فرمول پل فدرال می شود!

که استانداردهایی را برای اندازه و وزن کامیون تعیین می کند. بسته به طول خودرو و پیکربندی محور، Superdump ها تا 80000 کیلوگرم رتبه بندی می شوند. GVW و حمل 26 تن کوتاه یا بیشتر است. ذباله کش ها هنگامی که کامیون خالی یا آماده تخلیه است. دو بازوی هیدرولیک محور عقب را از جاده خارج می کنند تا عقب خودرو را پاک کنند.

نیمه تریلر های کمپرسی دارای چه ویژگی باید باشد

کامیون کمپرسی نیمه پایین یا شکمی یک تراکتور 3 محوره است. که تریلر 2 محوره را با درب کمپرسی تاشو روی شکم تریلر یدک می کشد. مزیت اصلی کمپکتور نیمه پایین توانایی آن در قرار دادن مواد در یک پنجره واحد است! یعنی در پشته های خطی است. ساخت اتاق کمپرسی بر خلاف تنظیمات دو تریلر و سه تریلر که در زیر توضیح داده شده است.

دامپرهای نیمه پایین را می توان به صورت معکوس مانور داد. این تریلرها ممکن است از نوع بادگیر باشند که در عکس نشان داده شده است. از نوع متقاطع باشند که درها به جای باز شدن پهلو به پهلو از جلو به عقب باز می شوند. دروازه های متقاطع در واقع دانه ها را به طور مساوی در کل عرض تریلر توزیع می کنند. ذباله کش ها مشکلات زیادی را حل می کنند. در آدرس ahmadikheybar مشکل خود را پیدا کنید.

نیمه تریلر - ساخت اتاق کمپرسی

نیمه تریلر – ساخت اتاق کمپرسی – احمدی خیبر

اتاق کمپرسی 2 نیمه تریلر و ویژگی

تیپر پایین تریلر دو و سه گانه در حمل و نقل چگونه است

تخلیه دو و سه ته پایین شامل یک تراکتور 2 محوره اس!ت که یک نیمه تریلر تک محوره و یک تریلر اضافی یا دو تریلر در مورد سه تریلر را یدک می کشد. این کمپرسی ها به راننده اجازه می دهند بدون خروج از کابین یا توقف کامیون است. مواد را روی شیشه ها قرار دهد. عیب اصلی این است که پشتیبان گیری دوبلکس و تریپلکس دشوار است. ساخت اتاق کمپرسی نمونه مهمی در مهارت ها است. از نمونه اتاق کمپرسی 3 جانبی و سرویس زمستانی بازدید کنید.

کامیون کمپرسی جانبی باید چه ویژگی هایی داشته باشد

یک کامیون کمپرسی جانبی که به عنوان SDT نیز شناخته می شود. از یک تراکتور 3 محوره تشکیل شده است که یک نیمه تریلر 2 محوره را یدک می کشد. دارای سیلندرهای هیدرولیک است که بدنه کمپرسی را به سمت خود کج می کند. مواد را به سمت چپ یا راست تریلر می ریزد. مزیت اصلی روکش جانبی این است که به سرعت تخلیه می شود و می تواند وزن بیشتری را تحمل کند. ذباله کش ها همچنین، در حین تخلیه به سختی واژگون یا واژگون می شود. بر خلاف واژگونی نیمه انتهایی که واژگون شدن آن بسیار آسان است. اگر زود تخلیه را متوقف کنید، احتمال زیادی وجود دارد که تریلر کناری واژگون شود.

وسیله نقلیه سرویس زمستانی دارای چه خصوصیاتی می باشد

بسیاری از وسایل نقلیه سرویس زمستانی بر پایه کامیون های کمپرسی ساخته شده اند. تا امکان قرار دادن بالاست برای کاهش وزن کامیون! قرار دادن نمک های کلرید سدیم یا کلرید کلسیم برای پخش بر روی سطوح پوشیده از برف را فراهم کنند. ساخت اتاق کمپرسی مثل شخم زدن زمین کار سختی است و به کامیون های سنگین نیاز دارد. احمدی خیبر این کار را به خوبی انجام می دهد.

نتیجه و صحبت های پایانی از حرف های بالا

رول آف دارای آسانسور و ارابه فرود است، اما هیچ کس کانتینر قابل جابجایی حمل نمی کند. کانتینر بر روی زمین بارگیری می شود و با استفاده از وینچ و کابل به پشت کامیون کشیده می شود. پس از تخلیه، کامیون به سمت محل تخلیه حرکت می کند تا کانتینرهای خالی را برداشته و برای بارگیری یا ذخیره سازی قرار دهد. ذباله کش بالابر بالا می رود و پوسته زیر قاب به پایین می لغزد تا قسمت عقب روی زمین باشد. ظرف دارای غلتک هایی در پشت است و می توان آن را به جلو یا عقب حرکت داد تا زمانی که قسمت جلویی آن روی زمین پایین بیاید. در آدرس ahmadikheybar مبحث و سوالات خود را بر طرف کنید.

انتقال موارد - ساخت اتاق کمپرسی

انتقال موارد – ساخت اتاق کمپرسی – احمدی خیبر

اتاق کمپرسی 3 جانبی و سرویس زمستانی

سوالات کلیدی و مهم در این مورد به شرح زیر است

1- وسیله نقلیه سرویس زمستانی چگونه است؟

بسیاری از وسایل نقلیه سرویس زمستانی بر پایه کامیون های کمپرسی ساخته شده اند.

2- کامیون کمپرسی جانبی چگونه است؟

یک کامیون کمپرسی جانبی که به عنوان SDT نیز شناخته می شود.

3- کمپرسی نیمه تریلر به چه صورت است؟

کامیون کمپرسی نیمه پایین یا شکمی یک تراکتور 3 محوره است.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *