soft drinks cargoroom 780x470 1 کمپرس سازی | اتاق کمپرسی

ساخت اتاق کمپرسی | کمپرسور نوشابه | احمدی خیبر


ساخت اتاق کمپرسی  امروزه یکی از بهترین شغل ها در زمینه کمپرسی می‌باشد. این اتاق ها در انواع متنوعی بسته به نیاز مشتری ساخته می‌شود. مانند اتاق های حمل بار نوشابه، یخچالی و … . کامیون‌های ایسوزو و کمپرسی علاوه بر دید و مانورپذیری عالی، از مصرف سوخت بهتری در مقایسه با رقبا برخوردارند، زیرا سطح مهندسی لازم برای افزایش راندمان سوخت و قابلیت اطمینان را دارند که برندهای دیگر نمی‌توانند ارائه کنند. شرکت احمدی خیبر یکی از شرکت های کمپرسی سازی می‌باشد که از بهترین متریال برای ساخت اتاق استفاده می‌کند.

فهرست عناوین

ساخت  اتاق  کمپرسی مخصوص حمل نوشابه و نحوه آن

مزیت اتاق های حمل بار نوشابه عبارت است از:

طراحی داخلی اتاق های حمل بار نوشابه چگونه است؟

ابعاد داخلی و برونی اتاق حمل بار کمپرسی نوشابه:

انتخاب یک شاسی مناسب برای ساخت  اتاق  کمپرسی:

ویژگی های مناسب برای ساخت اتاق های حمل بار:

ساختار بدنه اتاق حمل بار کمپرسی به چه صورتی است؟

کف اتاق کمپرسی و ساخت ان در شرکت ما:

نتیجه گیری از اتاق های حمل بار نوشابه و ساختار آن:

سوالات متداول از اتاق های حمل بار و ساخت کمپرسور

فهرست تصاویر

کمپکتور 1 اتاق حمل نوشابه

کمپکتور 2 اتاقک کمپرسی

کمپکتور 3 ساخت کمپرسور

عنوان ساخت اتاق کمپرسی
نویسنده هانیه ربیعی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه ها 1593
مدت زمان مطالعه 15 دقیقه

ساخت اتاق کمپرسی مخصوص حمل نوشابه و نحوه آن

اتاق های حمل نوشابه معمولاً به صورت شیب دار طراحی می‌شوند تا در حین حرکت، دست اندازها و پیچ های جاده ضربه کمتری را متحمل شوند و کیفیت محصول را حفظ کنند.

طراحی بیرونی اتاق حمل و نقل ماموت به گونه ای است که علاوه بر زیبایی و امنیت دارای کرکره هایی است که هر کدام دارای قفل می‌باشد. همچنین به دلیل استفاده از ساندویچ پانل در کمپرسی سازی، این سازه ها از دوام و طول عمر بیشتری برخوردار هستند.

ظاهر این اتاق ها به گونه ای طراحی شده است که در عین زیبایی، ایمن و بادوام است و احمدی خیبر به شما اطمینان می‌دهد ک که به راحتی می‌توانید از ایمنی آن مطمئن شوید. در دو طرف این اتاق ها کرکره هایی تعبیه شده است که برای راحتی در حمل و نقل و امنیت هر کدام قفل تعبیه شده است. اینجا کمپکتور 1 را نمایش می‌دهد.

مزیت اتاق های حمل بار نوشابه عبارت است از:

مزیت دیگری در ساخت اتاق کمپرسی حمل نوشابه که بسیار جالب و همچنین بسیار کاربردی است این است که می‌توانید از لیفتراک های موجود در محل بارگیری محصولات استفاده کنید و با رعایت ایمنی لازم در هنگام بارگیری می‌توانید به راحتی محصولات را با استفاده از لیفتراک بارگیری کنید.

یکی دیگر از مزایای این اتاق های بار، قدرت موتور است که مطمئن باشید می‌توانید از آن استفاده کنید و در این مورد هیچ نقطه ضعفی مشاهده نخواهید کرد، زیرا کامیون های 6 تا 9 تن کارکرده و پر مصرف هستند. قدرت موتور این کامیون ها بسیار خوب و قابل تقدیر است.

این نوع کمپرسی سازی ها دارای استحکام و مقاومت بالایی هستند به گونه ای که در برابر عواملی مانند سرما و گرما رفتار بسیار خوبی دارند و می‌توانند این اتاق ها را از فرسودگی و خوردگی محافظت کنند. به همین دلیل افراد زیادی از این نوع اتاق ها برای جابجایی مایعات مختلف استفاده می‌کنند.

کمپکتور 1 اتاق حمل نوشابه

ساخت اتاق کمپرسی | اتاق حمل نوشابه

ساخت اتاق کمپرسی | اتاق حمل نوشابه | احمدی خیبر

طراحی داخلی اتاق های حمل بار نوشابه چگونه است؟

درب های این محفظه ها از باکیفیت ترین آلومینیوم ساخته شده و مجهز به قفل هایی با امنیت بسیار بالاست که امنیت این نوع محفظه بار را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. ساخت اتاق کمپرسی به گونه ای است که حمل و نقل مجهز به قفسه های مخصوص است. کاربر می تواند طبق سلیقه و سلیقه خود قفسه ها را مرتب کند.

برای آستر دیوارها و سقف این اتاق ها از مصالح بسیار بادوام مانند ساندویچ پانل استفاده شده است که مقاومت و دوام را به این نوع اتاق های جابجایی بار از شیب مناسب بخشیده است. برای بارگیری محصولات از لیفتراک نیز استفاده می‌شود. وجود لیفتراک باعث سهولت بارگیری کاربر می‌شود و این یکی از مزیت های مثبت کمپرسی سازی است. برای دیدن نمونه به کمپکتور 2 رجوع کنید.

ابعاد داخلی و برونی اتاق حمل بار کمپرسی نوشابه:

طول بیرونی اتاق کمپرسی ۵،۰۰۰ میلی متر و عرض بیرونی آن ۲،۳۸۰ میلی متر می‌باشد.

ابعاد داخلی اتاق حمل بار باید طول داخلی آن ۴،۸۰۰ میلی متر وعرض داخلی آن ۲،۲۷۰ میلی متر باشد همچنین ارتفاع داخلی آن۲،۱۶۰ میلی متر و با حجم  ۲۳.۵ متر می‌باشد.

انتخاب یک شاسی مناسب برای ساخت اتاق کمپرسی:

سه عامل در انتخاب نوع کمپرسی دخالت دارد: قیمت، سرعت و ابعاد خودرو که اتوبارها را می توان به سه دسته زیر طبقه بندی کرد.

بابری با استفاده از خودروهای سبک و انواع وانت مانند پراید وانت، نیسان وانت و…

استفاده از وسایل نقلیه متوسط ​​سنگین برای حمل و نقل مانند کامیون، کامیونت، خاور و ایسوزو و ….

دسته سوم ماشین های سنگین مانند گاری ها و ترانزیت ها هستند.

در زیر به مواردی اشاره کرده ایم که می تواند در انتخاب شما برای کمپرسی سازی  کمک کند.

نوع محموله و کالا و تجهیزات

مسافتی که با وسیله نقلیه قابل حمل است.

نوع باری که در شهر یا خارج از شهر است

حجم و تعداد ابزار و تجهیزات.

زمان و مسیر از مبدا تا مقصد

کمپکتور 2 اتاقک کمپرسی

ساخت اتاق کمپرسی | اتاقک کمپرسی

ساخت اتاق کمپرسی | اتاقک کمپرسی | احمدی خیبر |

ویژگی های مناسب برای ساخت اتاق های حمل بار:

ساندویچ پانل های مورد استفاده برای ساخت دیوارهای اتاق باید عایق بندی شوند. به عبارت دیگر سرما و گرما نباید وارد اتاق شود و بر شارژ آنجا تأثیر بگذارد. به همین دلیل اغلب از پانل های پلی اورتان برای ساخت اتاق کمپرسی استفاده می‌شود. این پنل ها علاوه بر محافظت خوب در برابر گرما و سرما، سبک وزن هستند.

ahmadikheybar  به شما می‌گوید که فضاهای بار نباید خیلی سنگین باشند. وزن اقلام بار باعث افزایش وزن اتاق و در نتیجه وسیله نقلیه بار می‌شود. این امر منجر به افزایش مصرف سوخت در خودرو می شود که منجر به کاهش راندمان می‌شود.

ساندویچ پانل از بهترین عایق ها در صنعت ساختمان محسوب می‌شود و در دو نوع ساندویچ پانل دیوار و سقف تولید می‌شود. با توجه به کاربرد استفاده از ساندویچ پانل می‌توان از انواع فوم های عایق و ورق های فلزی در کمپرسی سازی استفاده کرد.

سالن های حمل بار که برای کاربردهای مختلف ساخته می‌شوند باید دارای مقاومت و عایق بالایی در برابر سرما و گرما باشند. به همین دلیل استفاده از ساندویچ پانل در تولید اتاق بار مورد توجه بسیاری از سازندگان قرار گرفته است. استفاده از ساندویچ پانل علاوه بر مزایایی که دارد می‌تواند تاثیر بسزایی در عمر مفید محصول داشته باشد. اینجا می‌توانید کمپکتور 3 را مشاهده فرمایید.

ساختار بدنه اتاق حمل بار کمپرسی به چه صورتی است؟

از ساندویچ پانل برای ساخت انواع فضاهای بار استفاده می‌شود. بنابراین دیوارها و سقف اتاق بار از پانل های دیواری ساندویچی به ضخامت 4 سانتی متر ساخته شده است.

ورق های ساندویچ پانل برای ساخت اتاق بار، ورق های از پیش رنگ شده هستند (شامل رنگ کوره ای با ضخامت 25 میکرون در بالا و رنگ پرایمر ضخامت 6 میکرون در پایین).

فوم عایق ساندویچ پانل در کمپرسی سازی لایه میانی آن فوم پلی اورتان می‌باشد که بهترین و شناخته شده ترین فوم ساندویچ پانل می‌باشد. کف اتاق بار نیز از ورق آهن راه راه ساخته شده است.

در مورد درب محفظه بار قابل ذکر است که دارای دو لایه درب می‌باشد که هر کدام دارای سه لوله و یک قفل به ضخامت 18 میلی متر می‌باشد.

درب عقب از چوب چند لایه ساخته شده است که توسط دو لایه ورق آلوزینک پوشانده شده است. همچنین از نظر عایق بودن نیز قابل ذکر است که دارای عایق پی وی سی با لاستیک مخصوص می‌باشد.

کف اتاق کمپرسی و ساخت ان در شرکت ما:

دیوارهای جلو، عقب و سقف این تالارهای حمل و نقل با ساندویچ پانل به ضخامت 4 سانتی متر و کف آن از ورق فلزی آجدار شیبدار ساخته شده است. جنس دیوارهای جداکننده پروفیل های آهنی است. علاوه بر این، این اتاق حمل و نقل مجهز به امکاناتی مانند دمپرهای دور سیم پیچ های عقب و جانبی و سیستم روشنایی داخل اتاق است که کار با این وسایل را آسان می‌کند.

یکی از نکات مثبتی که برای این اتاق‌های حمل و نقل  ahmadikheybar در نظر گرفته است، استفاده از لیفتراک برای بارگیری محصولات است که می‌تواند این روند را بسیار تسهیل کند.

کمپکتور 3 ساخت کمپرسور

ساخت اتاق کمپرسی | نحوه بدست اوردن ابعاد

ساخت اتاق کمپرسی | نحوه بدست اوردن ابعاد | احمدی خیبر |

نتیجه گیری از اتاق های حمل بار نوشابه و ساختار آن:

ساندویچ پانل یکی از پرکاربردترین مصالح امروزی در کمپرسی سازی است که از ورق هایی مانند آلومینیوم، آلوزینک، گالوانیزه و … ایجاد می‌شود. طراحی اتاق های حمل بار کمپرسور نوشابه به گونه است که دارای یک سطح شیب دار می‌باشد که از در زمان گرفتن ترمز و یا دست انداز ها از وسیله های در حال حمل مراقبت می‌کند.

اتاق های بارگیری از ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی ساخته شده اند. بسته به نوع فضای بار می‌توان از لوازم جانبی دیگری مانند: سیستم روشنایی، سیستم تبرید، قفسه های داخلی و … در ساخت آن استفاده کرد. شرکت ahmadikheybar  یکی از شرکت های ساخت اتاق کمپرسی می‌باشد که بهترین متریال برای ساخت استفاده می کند که همین امر باعث شده که مشتریان زیادی را به خود اختصاص دهد.

سوالات متداول از اتاق های حمل بار و ساخت کمپرسور

1.ایا اتاق های حمل بار نوشابه بر روی انواع شاسی قابل نصب است؟

بله

2.یکی از مزیت های اتاق حمل بار نوشابه چگونه است؟

قدرت موتور آن

3.چگونه می‌توانیم از شرکت احمدی خیبر خرید داشته باشیم؟

با مراجعه به سایت و ثبت درخواست خود

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *