ساخت اتاق کمپرسی | اتاقک کمپرسور

ساخت اتاق کمپرسی | اتاقک کمپرسور | احمدی خیبر


ساخت اتاق کمپرسی*  و کامیون های ایسوز و ویژگی های 1 برتر آن!

ساخت اتاق کمپرسی در سال های اخیر از محبوبیت بالایی برخوردار شده است. چرا که به دلیل استحکام و مقاوم بودن اتاقک های این کمپرسور امروزه برای حمل انواع مواد استفاده می‌شود. کامیون کمپرسی را می‌توان به عنوان وسیله نقلیه ای تعریف کرد که برای حمل و نقل انواع مختلف مواد شل مانند ماسه، شن، خاک و غیره استفاده می‌شود. این حمل و نقل ها در زمان امکان وجود اتاق  کمپرسی انجام می‌شود. شرکت احمدی خیبر با تولید انواع اتاقک های کمپرسور، جای خود را در صنعت ساخت و ساز اتاق های کمپرسی باز کرده است که در ادامه با خدمات این مجموعه آشنا می‌شویم.

فهرست عناوین

ساخت  اتاق   کمپرسی های حمل بار ایسوز و محوبیت آن ها:

مهم ترین ویژگی های ساخت کامیون های ایسوز چیست؟

ساخت انواع اتاقک های کمپرسی در سایز های متنوع:

مقایسه ساخت  اتاق   کمپرسی ایسوز با  ساخت اتاقک کمپرسور شیلر

ویژگی اتاقک های کمپرسور ایسوز در مقایسه با دیگر کمپرسور ها:

اتاق  کمپرسی ماموت و مزیت اتاق های حمل بار

ساخت  اتاقک های کمپرسی در انواع متنوع در شرکت ما

اتاق  کمپرسی انتقالی و سوپر کامیون و ظریفت بار اتاقک های آن

نتیجه گیری و سوالات متداول در زمینه اتاق  کمپرسی و ساخت آن

فهرست تصاویر

کامیون کمپرسی 1 کامیون شیلر

کامیون کمپرسی 2 کامیون ماموت

کامیون کمپرسی 3 اتاقک های آن

عنوان ساخت اتاق کمپرسی
نویسنده هانیه ربیعی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه ها 1575
مدت زمان مطالعه 15 دقیقه

ساخت اتاق کمپرسی های حمل بار ایسوز و محوبیت آن ها:

این کمپرسور ها جایگاه ویژه ای در صنعت حمل و نقل دارند. صنعت حمل و نقل بسیار گسترده است و شامل بسیاری از خطوط مختلف است. همانطور که می دانید حمل و نقل از طریق جاده، هوایی، دریایی و ریلی امکان پذیر است که هر کدام مزایا و معایبی دارند. کامیون های ایسوزو که جزو قدیمی ترین کامیون ها هستند برای حمل و نقل درون شهری مناسب هستند.  ابعاد و ظرفیت آاین اتاق  کمپرسی به گونه ای است که گردش آن در شهر مزاحمتی برای بقیه خودروها ایجاد نمی‌کند.

در اینجا می توانید کامیون کمپرسی 1 را مشاهده کنید.

مهم ترین ویژگی های ساخت کامیون های ایسوز چیست؟

به محیط زیست کمک می‌کنند:  مهمترین مزیتی که این برند نسبت به سایر برندها دارد استفاده از سوخت های فسیلی است. استفاده از سوخت های فسیلی در خودروها به حفاظت بهتر از محیط زیست کمک می‌کند و هوا را آلوده نمی‌کند

استفاده مناسب از سوخت: کامیون های ایسوزو به گونه ای طراحی شده اند که از سوخت بهینه استفاده می‌کنند. این کامیون ها اصلا پرمصرف نیستند و همین تم خریدشان را جذاب می‌کند.

طراحی زیبا و منحصر به فرد این کمپرسور: کامیون های ایسوزو علاوه بر حفاظت از محیط زیست و مصرف بهینه سوخت، دارای طراحی منحصر به فردی هم می‌باشد. اتاق  کمپرسی ایسوز ابعادی کوچک ولی به دلیل چیدمان خوب، بسیار جا دار می‌باشد.
عملکرد و سرعت بالای این کامیون ها:

شاید طراحی کامیون های باربری ایسوزو بسیار ساده باشد و ظرافت را در آن مشاهده نکنید، اما واقعیت این است که عملکرد عالی و شتاب بالا باعث رضایت رانندگان از این محصول ژاپنی می‌شود که این نوع کمپرسور ها در ahmadikheybar موجود می‌باشد.

ساخت انواع اتاقک های کمپرسی در سایز های متنوع:

ساخت اتاق کمپرسی برای ایسوز در سایز های 5 تن، 8 تن و 18 تن ساخته می‌شود.

5 تن: در کامیون های 5 تنی، شاهد 120 اسب بخار در موتور آن هستیم. نوع در نظر گرفته شده برای موتور در این کامیون یک سوپاپ خطی 4 سیلندر مجهز به توربوشارژر می‌باشد.

8 تن: قدرت کامیون های 8 تن ایسوزو 133 اسب بخار است که در نوع خود قدرتمند محسوب می‌شود. همچنین گشتاور آن 2100 نیوتن است. وجود امکاناتی مانند توربو شارژ و اینترکولر توجه بسیاری را به این مدل از کامیون های ایسوزو جلب کرده است.

18 تن: دلیل نام گذاری این نوع کامیون ها به ایسوزو این است که می‌توانند توسط اتاق  کمپرسی تا 18 تن بار را حمل کنند. این میزان ظرفیت برای بارهای با حجم و وزن زیاد است که شایان ذکر است این مدل کامیون قابلیت تردد خارج از شهر را نیز دارد. ویژگی هایی مانند کابین تاشو توانسته این کامیون را در رده های بالا و در جایگاه ویژه ای قرار دهد.

ahmadikheybar  به شما می‌گوید که قابلیت “see” گسترده و گسترده به راننده این امکان را می‎‌دهد که در حین رانندگی و سوار و خارج شدن از وسیله نقلیه بدون محدودیت باشد و اوضاع را کنترل کند.

کامیون کمپرسی 1 کامیون شیلر

ساخت اتاق کمپرسی | کامیون شیلر

ساخت اتاق کمپرسی | کامیون شیلر | احمدی خیبر

مقایسه ساخت اتاق کمپرسی ایسوز با  ساخت اتاقک کمپرسور شیلر

کامیونت ایسوزو یکی از بهترین محصولات شرکت ایسوزو می‌باشد که با هدف داخل شهر و مسافت های کوتاه طراحی و تولید می‌شوند. کامیون های ایسوزو در مقایسه با سایر کامیون ها دارای مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی هستند. کابین این کامیون ها برخلاف ظاهر کوچکشان از فضای بیشتری بهره می‌برند.

ایسوز در طراحی محصولات خود سعی کرده است تا استفاده از سوخت های فسیلی را بهینه کند، به همین منظور محصولاتی با کمترین میزان آلودگی برای محیط زیست ارائه می‌دهد. طراحی و ساختار اتاق  کمپرسی ایسوزو بسیار ساده است و هیچ ظرافتی در بدنه داخلی و خارجی آن اعمال نشده است.

ویژگی اتاقک های کمپرسور ایسوز در مقایسه با دیگر کمپرسور ها:

کامیون های ایسوزو در مدل های مختلف با تناژهای مختلف موجود می‌باشند. کامیون های 5 تن، 6 تن، 8 تن، 18 تن و جرثقیل های ایسوزو از جمله این اقلام است. امروزه در دوران پیشرفته کامیون های ایسوزو در بین رقبا اول هستند. شما می توانید با مراجعه به سایت احمدی خیبر هر روز شاهد بهره مندی از آخرین تکنولوژی در ساختار و طراحی این محصولات باشید.  شرکت ایسوزو در عرضه موتورهای دیزلی و کامیون های ایسوزو اولین در دنیای تکنولوژی و فناوری است.

همانطور که می دانید  ساخت اتاق کمپرسی هر مدل از برند ایسوزو ویژگی های مختلفی دارد. به عنوان مثال حداکثر سرعت مجاز کامیون 6 تن ایسوزو 120 کیلومتر بر ساعت است. البته در بسیاری از موارد مشخصات مدل های مختلف ایسوزو یکسان است. شتاب با کارایی بالا و قطعات یدکی فراوان از جمله مزایای کامیون های ایسوزو است. طرح استاندارد کامیون کمپرسی یک قاب کامیون است که با یک تخت جعبه باز نصب شده است که می‌تواند از طریق یک پمپ هیدرولیک واقع بین کابین و بدنه کمپرسی بلند شود. اینجا کامیون کمپرسی 2 را نمایش می‌دهد.

اتاق  کمپرسی ماموت و مزیت اتاق های حمل بار

استفاده از تکنولوژی روز در قالب ماشین آلات پیشرفته اتوماتیک و نیمه اتوماتیک.

استفاده از مواد اولیه مرغوب (فوم پلی یورتان با بالاترین دانسیته و ورق آلوزینک درجه یک) در ساخت ساندویچ پانل دیواری و سقفی، اتصالات و قفل استیل ضد زنگ

مهندسی به روز و مطابق با استانداردهای روز دنیا (طراحی شاسی بر اساس کلاس خودروهای تجاری (ون، وانت و کامیون) و استفاده از پیچ و مهره به جای جوش برای اتصال اتاق ایزوله به شاسی

سفارشی کردن اتاق ها و پاسخگویی به نیازهای منحصر به فرد هر مشتری، چه در تولید تک یا تیراژ

کامیون کمپرسی 2 کامیون ماموت

ساخت اتاق کمپرسی | کامیون ماموت

ساخت اتاق کمپرسی | کامیون ماموت | احمدی خیبر

ساخت اتاقک های کمپرسی در انواع متنوع در شرکت ما

ساخت اتاق کمپرسی با کاربری خاص

ساخت کامیون های میکسر بتن

ساخت اتاق های دوجداره

ساخت اتاق هایی با کاربری نظامی

ساخت اتاق های اسلحه نورد

ساخت ظروف نیمه باز جانبی

ساخت کانتینرهای نیمه حجیم و ..

می‌توانید برای دیدن اتاقک های کمپرسی به کامیون کمپرسی 3رجوع کنید.

اتاق  کمپرسی انتقالی و سوپر کامیون و ظریفت بار اتاقک های آن

انتقالی اساساً یک کمپرسی استاندارد است که یک تریلر جداگانه را می‌کشد که می تواند بارگیری شود. هنگامی که جعبه تخلیه اصلی خالی است، تریلر ثانویه روی جعبه تخلیه اصلی خالی می‌غلتد تا بار خود را تخلیه کند، در نتیجه ظرفیت بار را بدون از بین بردن قابلیت مانور به حداکثر می‌رساند.

سوپر کامیون: برای حل محدودیت بار در برخی از ایالت ها، کامیون کمپرسی به یک محور عقب مجهز شده است. اکسل عقب قابل جمع شدن است و فقط زمانی استفاده می‌شود که محموله بیش از حداکثر مجاز بار باشد. محور عقب برای حمل وزن اضافی محموله طراحی شده است و وزن را در سطح زمین بسیار وسیع تری توزیع می‌کند تا بتواند محدودیت بار را برآورده کند.

کامیون کمپرسی 3 اتاقک های آن

ساخت اتاق کمپرسی | اتاقک کمپرسی |

ساخت اتاق کمپرسی | اتاقک کمپرسی | احمدی خیبر

نتیجه گیری و سوالات متداول در زمینه اتاق  کمپرسی و ساخت آن

کامیون های کمپرسی در اندازه ها و پیکربندی های مختلف برای کاربردهای مختلف تولید می‌شوند. این کامیون ها را می توان بر اساس ظرفیت یا وزن باری که می‌توانند حمل کنند و بر اساس تعداد محورها دسته بندی کرد. این کامیون ها به عنوان کامیون‌ های کمپرسی یا کامیون‌های تخلیه یا فقط کامیون‌های کمپرسی نیز شناخته می‌شوند، تقریباً یک شغل اصلی دارند. مجموعه ما با داشتن افرادی با تخصص بالا و استفاده از تجهیزات درجه یک برای ساخت اتاقک های کمپرسی به یکی از معروف ترین ها تبدیل شده است. شما می توانید با خیال راحت به ahmadikheybar اعتماد کنید و در خواست های خود را به ما بسپارید.

سوالات متداول

دیگر مزایای اصلی کامیون ایسوز چیست؟

قفل مرکزی و فرمان هیدرولیکی از دیگر مزایای کامیون های باربری ایسوزو از نوع ۸ تن است

احمدی خیبر آیا در ساخت اتاقک های کمپرسی با موفق عمل کرده است؟

بله

مزیت کامیون های ایسوز چیست؟

استفاده از سوخت های فسیلی و کمک به محیط زیست

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *