کمپرسی سازی | ایمنی بالا

کمپرسی سازی | ایمنی بالا | احمدی خیبر


کمپرسی سازی یکی از خدمات این مجموعه می‌باشد که در انواع مختلف ساخته می‌شوند. به طور کلی اتاق کمپرسی، اتاق هایی هستند که بر روی  کامیون ها نصب می‌شوند. ساخت اتاق کمپرسی باید به گونه ای باشد که قادر به حمل و جا به جایی انواع مواد و محصول و .. را داشته باشد. امروزه از این تریلر ها برای انوع کار ها مانند حمل زباله، مواد معدنی، حمل گوشت و.. ، مصالح ساختمانی و .. استفاده می‌شود.

فهرست عناوین

قطعات به کار برده برای ساخت اتاق های کمپرسی:

چگونگی ساخت اتاق های تریلر و ساندویچ به کار رفته در آن:

مشخصات اتاق های کمپرسی که ما برای ارائه خدمات بهتر می‌سازیم:

انواع اتاق هایی که ما می‌سازیم شامل هستند از:

ما برای ساخت اتاق ها ظرفیت وزنی تریلر را شناسایی می‌کنیم:

نکات مهم برای ساخت اتاق های حمل بار چیست؟

تعرفه برای ساخت اتاق های تریلر بر چه اساسی هستند:

ساخت اتاق برای تریلر اندازه گیری ابعاد مهم می‌باشد:

برای ساخت اتاق ترلیر نزد شرکت های معتبری بروید:

نتیجه گیری و سوالات متدوال براس ساخت اتاق بارهای کمپرسی

فهرست تصاویر

کمپرسی 1 ساخت اتاق

کمپرسی 2 اتاق حمل بار

کمپرسی 3 اتاق تریلر

عنوان کمپرسی سازی
نویسنده هانیه ربیعی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه ها 1593
مدت زمان مطالعه 15 دقیقه

قطعات به کار برده برای ساخت اتاق های کمپرسی:

برای ساخت اتاق کمپرسی و انواع آن از قطعات  و لوازم متفاوتی استفاده می‌شود. اهرم کنترل، شیلنگ های تحت فشار، مخزن روغن، پمپ و شیر هدایت کننده، پمپ دوار، پمپ شفت مستقیم، پمپ شفت غیر مستقیم، شیلنگ و سیم پیچ، شیر خاموش کننده پنوماتیک و غیره  بخشی از یک تریلر کمپرسی است. جک های تریلر کمپکتور دارای وزن کم، عایق عالی، حجم روغن کم، نگهداری مناسب و همانطور که گفته شد با مواد پلی اورتان مرغوب عایق بندی شده اند.

در کمپرسی سازی از جک های فشاری برای فشرده سازی بدنه استفاده می‌شود و در شرایط آب و هوایی مختلف قابل استفاده است. جک های به کار رفته در تریلر کمپکتور تنها با بار مشخصی می‌توانند عملیات تراکم را انجام دهند و مقدار وزنی که از مقدار مشخص شده بیشتر شود به جک و سایر قطعات آسیب می‌رساند. ساخت اتاق کمپرسی و انواع آن دارای قطعاتی مانند نردبان، بادبندهای جانبی، دیوار بند، دیوار بند جلو، تاج جلو، جک بالابر، مخزن روغن، بست، دیوار داخلی می‌باشد. در اینجا کمپرسی 1 را نمایش می‌دهد.

چگونگی ساخت اتاق های تریلر و ساندویچ به کار رفته در آن:

ساندویچ پانل به کار رفته در ساختار این اتاق ها از دو طرف عایق بوده و از پلی اورتان ساخته شده است. که مقاومت بسیار بالایی در برابر اکسیداسیون دارد، ورق مورد استفاده معمولاً آلومینیومی بوده و ظاهر کرکره ای دارد. و در نمونه های شخصی سازی شده، یک درب جانبی بزرگ برای این اتاق ها در نظر گرفته شده است.

ما برای ساخت اتاق کمپرسی در قسمت زیرین آن از ورق آهن آجدار همراه با پوشش عایق خارجی و از نورپردازی در داخل اتاق های بارگیری استفاده می‌کنیم. روی درب اتاق بار از سه لولا ساخته شده که دو لنگ دارد. همچنین از عایق پی وی سی به همراه لاستیک استفاده می‌شود.

لازم به ذکر است که در ساخت اتاق های بارگیری از فناوری کربنات کلسیم فوق ریز استفاده شده است. کربنات کلسیم یکی از مواد معدنی است که به طور گسترده در صنایع مختلف از جمله صنایع شیمیایی، پتروشیمی، پلیمری، تولید رنگ و رزین، لوله‌ها و پروفیل‌ها به عنوان پرکننده و پرکننده استفاده می‌شود.

کمپرسی 1 ساخت اتاق

کمپرسی سازی | ساخت اتاق

کمپرسی سازی | ساخت اتاق | احمدی خیبر

مشخصات اتاق های کمپرسی که ما برای ارائه خدمات بهتر می‌سازیم:

ما برای ساخت اتاق کمپرسی های بهتر از قطعات درجه یک و با کیفیت بالا استفاده می‌کنیم. برخی از ویژگی هایی که برای کمپرسی سازی در نظر می‌گیریم عبارتند از:

ما ابعاد تریلر کمپرسی را با  طول (میلیمتر): 9980 و با عرض ( میلیمتر):   2570 در نظر می‌گیریم.

ظرفیت آن باید برابر با 24 تن و وزن کمپرسی برابر با 8000 کیلوگرم باشد.

قسمت پایینی تیغه از 6 محور فولادی با مقاومت بالا ساخته شده است که با قوچ های عرضی تقویت شده است.

دیوار: فولاد با استحکام بالا 4/5 ورق تقویت شده با پایه های مورب مخصوص

تاج جلو: ورق فولادی 4/5 با مقاومت بالا تقویت شده با میلگردهای طولی

درب عقب تریلر Tipper – دو منظوره با قابلیت چرخش به سمت بالا و چرخش به طرفین

محور: سه محور 9 تنی SAF-BPW آلمان

زیرسازی: سیستم تعلیق بالون هوا و کمک فنر مخصوص برای تنظیم بالابر تریلر

سیستم برق: دارای کلید 7 و 15 قطبی با خط برق 24 ولت، چراغ های عقب و بغل و سیستم هشدار استاندارد جهانی

انواع اتاق هایی که ما می‌سازیم شامل هستند از:

ساخت اتاق کمپرسی برای حمل مصالح ساختمانی.

ساخت اتاق با کاربری نظامی

ساخت اتاق با کاربری خاص

ساخت کامیون های میکسر بتن

ساخت اتاق های دوجداره جهت حمل و نقل کالا.

ساخت اتاق حمل و نقل مرغ و جوجه.

کمپرسی سازی با کانتینرهای نیمه حجیم

انواع دیگر سازه های فلزی خودرو در صورت درخواست

ساخت اتاق های دو جداره برای حمل و نقل گوشت و مرغ

ساخت اتاق تریلر

ساخت مخزن آبپاش

برای دیدن نمونه می‌توانید به کمپرسی 2 مراجعه فرمایید.

ما برای ساخت اتاق ها ظرفیت وزنی تریلر را شناسایی می‌کنیم:

یکی دیگر از کارهایی که باید قبل از کار راهسازی انجام دهید این است که با محدودیت های ظرفیت کامیون خود آشنا شوید. یک کامیون ممکن است نتواند مقدار مواد مورد نیاز شما را برای یک پروژه در خود جای دهد. بارگیری بیش از حد کامیون شما می تواند منجر به یک سری مسائل ایمنی مختلف از جمله خطر واژگونی شود و احتمال آسیب رساندن به ماشین را افزایش دهد.

بنابراین، درک توانایی های کامیون شما می تواند تعیین کند که چه تعداد بار جداگانه برای حمل و نقل نیاز دارید. احمدی خیبر با ساخت اتاق هایی برای کمپرسی با ایمنی و ظرفیت بالا به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از اتاق کمپرسی های ما، با هر وزنی و تعداد بار بالا، محصولات، منابع و … را بدون نگرانی جا به جا کنید.

نکات مهم برای ساخت اتاق های حمل بار چیست؟

یکی از صنایع مهم کشور حمل و نقل بار بین شهری است. احمدی خیبر به شما چند نکته برای ساختن اتاق های بار برای تریلر های  خود پیشنهاد می‌دهد. زیرا به استفاده ای که می‌خواهید از اتاق ببرید باید توجه داشته باشید. به محل نگهداری وسیله نقلیه و… نگاه کنید، اگر می‌خواهید بارهای سبک را جابه جا کنید، نباید از یک باربر خیلی بزرگ استفاده کنید. علاوه بر افزایش هزینه ها با مشکلات دیگری مانند پارکینگ و نگهداری مواجه خواهید شد. بنابراین باید قبل از ساخت کاربر شارژ به چند نکته توجه کنید.

کمپرسی 2 اتاق حمل بار

کمپرسی سازی | حمل بار

کمپرسی سازی | حمل بار | احمدی خیبر |

تعرفه برای ساخت اتاق های تریلر بر چه اساسی هستند:

قیمت کمپرسی سازی بر اساس عوامل و موارد مختلفی تعیین می‌شود. تعرفه ساخت با توجه به ابعاد و اندازه سازه درخواستی شما، نوع و کیفیت مواد و مواد اولیه قابل استفاده  برای ساخت اتاق کمپرسی در نظر گرفته می‌شود.ahmadikheybar با توجه به  این موضوع که محفظه بار برای چه نوع کالایی در نظر گرفته شده است، چه مواد غذایی، دارو، مواد فاسدشدنی، قابل اشتعال، یا لوازم آرایشی قیمت را در نظر می‌گیرد. این مجموعه با تولید و استفاده از لوازم و قطعات درجه یک به یکی از معروف ترین در زمینه کمپرسی سازی تبدیل شده است. اینجا می‌توانید کمپرسی 3 را مشاهده کنید.

ساخت اتاق برای تریلر اندازه گیری ابعاد مهم می‌باشد:

از جمله نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که کلاس دو کامیون ممکن است یکسان  اما ابعاد یکسانی نداشته باشند. بنابراین، حتماً قبل از ساخت اتاق برای وسیله نقلیه خود، ابعاد آن را بررسی کنید. زیرا اگر ابعاد بار شما با وسیله نقلیه شما مطابقت نداشته باشد، ممکن است دچار حوادث جدی شوید.

برای ساخت اتاق ترلیر نزد شرکت های معتبری بروید:

نکته بسیار مهم دیگری که باید به آن توجه شود سفارش ساخت اتاق جمل بار به شرکت معتبری می‌باشد. برای سفارش انواع کمپرسی با انواع امکانات می توانید با کارشناسان شرکت ahmadikheybar مشورت کنید و یا از طریق سایت اتاق مورد نظر را را برای وسیله نقلیه خود سفارش دهید.

کمپرسی 3 اتاق تریلر

کمپرسی سازی | اتاق تریلر

کمپرسی سازی | اتاق تریلر | احمدی خیبر

نتیجه گیری و سوالات متدوال براس ساخت اتاق بارهای کمپرسی

 ساخت اتاق کمپرسی فواید و کاربرد های متفاوتی در زندگی روزمره برای شما به ارمغان می‌آورد. از تریلر های کمپرسی برای حمل مصالح ساختمانی، حمل جوجه و.. ، حمل گوشت و مرغ، حمل سازه های فلزی و.. استفاده می‌شود. این اتاق ها با توجه به نوع کالاهایی که قرار است حمل شوند، انتخاب ‌شوند که از ایمنی و کیفیت بالایی برخوردار می‌باشند.

سوالات متداول

  1. خدمات شرکت احمدی خیبر شامل چه استان هایی می‌باشد؟

ما تلاش می‌کنیم تا بهترین اتاق های کامیون کمپرسی را در هر کجا که هستید به شما ارائه دهیم. پس از سال ها کار در صنعت، نیازهای مشتریان خود را درک می کنیم. ما در تلاش هستیم تا راه حل هایی را برای آنها ارائه دهیم که به آنها در انجام وظایف روزمره خود در هنگام حمل بارهای مختلف در کامیون های کمپرسی و تریلرهای کمپرسی کمک کند.

  1. چرا باید اتاق های کمپرسی برای حمل استفاده کنیم؟

امروزه این تریلر ها در دو نوع تولید می‌شوند. در نوع اول برای زمان هایی که امکان بلند شدن کمپرسی وجود نداشته باشد و از نوع دوم برای جاده سازی و .. استفاده می‌شود. این تریلر ها از مقاومت  و استحکام بالایی برخوردار می‌باشند.

  1. چگونه می‌توانیم با ahmadikheybar در ارتباط باشیم؟

با مراجعه به سایت ما و یا تماس گرفتن با شماره می‌توانید با شرکت ما برای ساخت اتاق های کمپرسی در ارتباط باشید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *