کمپرسی سازی با انواع اتاق در شرکت های ساختمانی با اهدافی مانند انتقال محصولات و کالا های مختلف تولید می‌شود. بهترین ساختار  با ساندویچ پنل ساخته می‌شود. اتاق های بار یکی از پرکاربرد ترین پیش ساخته ها هستند. این دوربین ها را می‌توان در کامیون یا نیسان نصب کرد.  و برای حمل و نقل و توزیع کالا در سراسر کشور استفاده می‌شود. ساخت اتاق کمپرسی امروزه به یکی از مهم ترین مشاغل تبدیل شده است که احمدی خیبر در این مقاله شما را با انواه ان اشنا می‌کند.

فهرست عناوین

نحوه و چگونگی ساخت اتاق های حمل بار با ساتدویچ پنل

تراکم و مزایای استفاده از ساندویچ پانل در ساخت آن

مزایا و معایب کامیون ها و ساخت اتاق های حمل بار

قوانین مهم و کلیدی برای تغییر کاربری و ساخت اتاق

کمپرسی  سازی و تحویل انواع بار با کامیون های باربری

نتیجه گیری در زمینه ساخت اتاق های کمپرسور

سوالات متداول از  ساخت و انواع کمپرسور ها در مجموعه ما

فهرست تصاویر

کمپرسور 1 ساخت اتاق

کمپرسور 2 استفاده از بهترین ساختار

کمپرسور 3 انواع اتاق حمل بار

عنوان کمپرسی سازی
نویسنده هانیه ربیعی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه ها 1507
مدت زمان مطالعه 15 دقیقه

نحوه و چگونگی ساخت اتاق های حمل بار با ساتدویچ پنل

از ساندویچ پانل ها در کمپرسی سازی برای ساخت انواع اتاق های بارگیری استفاده می‌شود. به این ترتیب دیوارهای حائل و سقف توسط ساندویچ پانل به ضخامت 4 سانتی متر شکل می‌گیرد.

ساندویچ پانل برای ساخت اتاق بار، پانل های از پیش رنگ شده هستند (شامل رنگ کوره ای با ضخامت 25 میکرون در بالا و رنگ پرایمر ضخامت 6 میکرون در پایین). در لایه میانی آن فوم پلی اورتان  جنس فوم عایق ساندویچ پانل می‌باشد.  که بهترین و شناخته شده ترین فوم ساندویچ پانل می‌باشد کف بار نیز از آهن راه راه ساخته شده است. برای دیدن نمونه به کمپرسور 1 رجوع کنید.

ahmadikheybar پیشنهاد می‌کند برای ساخت اتاق کمپرسی از دو لایه درب استفاده کنید.  که هر کدام دارای سه لوله و یک قفل به ضخامت 18 میلی متر است.

ساندویچ پانل برای ساخت اتاق ، پانل های از پیش رنگ شده هستند.  (شامل رنگ کوره ای با ضخامت 25 میکرون و رنگ پرایمر ضخامت 6 میکرون در پایین). فوم عایق ساندویچ پانل در لایه میانی در ساخت اتاق تراکم  فوم پلی اورتان می‌باشد . که شناخته شده ترین و بهترین فوم ساندویچ پانل می‌باشد.  در مورد درب اتاق بار نیز باید توجه داشت که دارای دو لایه درب در کمپرسی سازی است.  که هر کدام دارای یک قفل به ضخامتی 18 میلی متر  و سه لوله می‌باشد.

درب عقب در  کمپرسور از چوب چند لایه با دو لایه ورق آلو زینک ساخته شده است. همچنین از نظر عایق بودن نیز قابل ذکر  است که دارای عایق پی وی سی با لاستیک مخصوص می‌باشد.

تراکم و مزایای استفاده از ساندویچ پانل در ساخت آن

همان طور که می‌دانید ساندویچ پانل بهترین عایق در صنعت ساختمان محسوب می‌شود.  و  در دو نوع ساندویچ پانل سقف و دیوار  تولید می‌شود. با توجه به  کاربرد  و یژگی ساندویچ پانل در ساخت اتاق کمپرسی می‌توان از انواع ورق های فلزی  و فوم های عایق استفاده کرد.

اتاق های بار که برای کاربرد های مختلف ساخته می‌شوند باید دارای مقاومت و عایق بالایی در برابر هوا باشند. به همین دلیل استفاده از ساندویچ پانل توجه بسیاری از تولید کنند گان را جلب کرده است. استفاده از ساندویچ پانل برای ساخت زباله علاوه بر مزایایی که دارد می‌تواند تاثیر به سزایی در عمر مفید محصول داشته باشد.

کمپرسور 1 ساخت اتاق

از ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی در ساخت اتاق تخلیه برای تولید اتاق های بار استفاده شده است.  که عایق خوبی برای دیوارها و سقف در کمپرسی سازی است و مقاومت اتاق بار  را بسیار افزایش می‌دهد.

همان طور که می دانید لایه ساندویچ پانل عایق فوم است و برای این پانل ها از فوم های مختلفی استفاده می‌شود.  که مشخصه اصلی آن عایق بودن خوب در برابر شرایط جوی و رطوبت است که باعث می‌شود نوشیدنی ها در دمای مناسب نگهداری شوند. مانند اتاق های حمل بار نوشابه یا لبنیات ها و محصولات گوشتی

مزایا و معایب کامیون ها و ساخت اتاق های حمل بار

در این قسمت سعی داریم با مزایا و معایب استفاده از این FAW بپردازیم. بدون شک بسیاری از افراد با پایان عمر کامیون و کمپرسی سازی  خود و خرابی آن مشکل دارند. خوشبختانه این مشکل برای کامیون های FAW و ساخت سالن دراپ آنها تعریف نشده است. زیرا کامیون های FAW با بهترین قطعات و تجهیزات اولیه ساخته می‌شوند. اینجا کمپرسور 2را مشاهده می‌کنید.

لازم به ذکر است که محصولات دارای قطعات و لوازم جانبی زیادی می‌باشند. در نتیجه، در صورت یافتن ایرادات جدی، می‌توانید به راحتی کامیون های FAW را تعمیر کنید.  هر مشارکتی مزایا و معایب خاصی دارد. امکانات به کار  رفته در ساخت اتاق کمپرسی  این محصول و تلفیق آن با مشخصات فنی کامیون فاو.  محبوبیت این محصول را دوچندان کرده است.

علاوه بر لیست بلند بالا از مزایای کامیون FAW، انواع این محصول دارای معایبی نیز می‌باشد. داشتن بازار کارکرده ضعیف بزرگترین ضعف این کامیون است. وقتی مردم کارهای زیادی روی این کامیون انجام می‌دهند و به آن آسیب می رسانند. در این مقاله با ما همراه باشید.

کمپرسور 2 استفاده از بهترین ساختار

آن را به عنوان کالای دست دوم می فروشند. این مشکل می تواند کیفیت و قدرت کامیون شما و تصوری که مردم از این محصول دارند را تغییر دهد. پس اگر شما نیز به دنبال خرید و ساخت اتاق کمپرسی فاو هستید، بهتر است به شایعات پیرامون آن توجه نکنید.

قوانین مهم و کلیدی برای تغییر کاربری و ساخت اتاق

یکی از مهم ترین قوانین برای تغییر کاربری کامیون داشتن مدارک کامل است. گاهی اوقات به دلیل سهل انگاری یا آتش سوزی ممکن است برخی از اسناد از کامیون گم شود. در این موارد مالک HGV باید نسبت به بازیابی مدارک مفقود شده کامیون خود اقدام کند، زیرا در صورت تکمیل نشدن مدارک تغییر کاربری، تغییر کاربری کامیون غیرممکن خواهد بود.

یکی دیگر از قوانین تغییر کاربری کامیون و ساخت اتاق کمپرسی در مجموعه احمدی خیبر که بسیار مهم است، انتخاب فضای عقب مناسب است. همان طور که در قسمت قبل توضیح دادیم برای انتخاب ربع عقبی مناسب است. علاوه بر بررسی سایز آن باید به متریال ربع عقب نیز توجه کنیم. پس از دریافت مدارک کامل تغییر کاربری، لازم است برای آخرین مرحله به مراکز معاینه فنی مراجعه کنید.

تا کارشناسان کیفیت اتاق پشت را تایید کنند. پیشنهاد می ‌شود برای خرید اتاق پشتی مبالغ بالا تری پرداخت کنید . تا به راحتی مورد تایید کارشناسان مراکز معاینه فنی قرار گیرد تا بتوانید از آن برای انجام کار خود  در ساخت اتاق کمپرسی استفاده کنید.

تغییر وضعیت هر نوع وسیله نقلیه سنگین و متوسط تنها با اخذ مجوز از اداره راهنمایی و رانندگی امکان پذیر است. اما نگران نباشید، فقط برای تغییر کاربری اتاق کمپرسی، HGV و نیسان با کارشناسان ahmadikheybar ما تماس بگیرید. کارهای مربوط به تغییر کاربری ماشین خود را در کمترین زمان ممکن و با کمترین قیمت انجام دهید.  برای مشاهده به کمپرسور 3 مراجعه کنید.

کمپرسی سازی و تحویل انواع بار با کامیون های باربری

برای تحویل، کامیون ها همیشه بهترین گزینه هستند زیرا وسایل حمل و نقل بزرگ و همه کاره هستند. آنها به راحتی می توانند مسافت های طولانی را طی کنند و به راحتی توسط تغییرات آب و هوایی به خطر نمی افتند. به ویژه در مناطق چالش برانگیز جهان که در آن باران های شدید، سیل و برف مکرر  وجود دارد.

اگر شرایط آب و هوایی سخت شود، تنها شرکت هایی که کامیون های بادوام دارند می توانند به مشتریان خود تحویل دهند.

کمپرسور 3 انواع اتاق حمل بار

برای ساخت اتاق کمپرسی در این زمینه می توانید به ahmadikheybar اعتماد کنید. اما مهم نیست که کسب و کار در کجای جهان واقع شده است.کامیون ها به عنوان وسایل نقلیه شرکتی هوشمندانه ترین سرمایه گذاری برای اطمینان از تحویل با کیفیت بالا، بهره وری و خدمات مشتری باقی می‌مانند.  برای ساخت انواع فضا های بار  از ساندویچ پانل استفاده می‌شود. بنابراین دیوار ها و سقف اتاق بار از پانل های دیواری ساندویچی به ضخامت 4 سانتی متر ساخته شده است.

نتیجه گیری در زمینه ساخت اتاق های کمپرسور

کمپکتور های مجموعه احمدی ‌خیبر در ساختمان‌ ها و یا برای حمل شن و ماسه و غیره کاربرد دارند. ساختار این اتاق ها به گونه ای است که دارای سکوی عقب هستند که با بلند کردن قسمت جلویی آن تخلیه می‌شود.

این وسایل نقلیه به غیر از حمل و نقل می توانند کارهای مختلفی مانند حمل بتن تا ارتفاع معین، بلند کردن بارهای سنگین و … را انجام دهند. ساندویچ پانل یکی از پرکاربرد ترین مواد امروزه در تراکم است که از ورق هایی مانند آلومینیوم، آلوزینک، گالوانیزه و … ایجاد می‌شود.

سوالات متداول از  ساخت و انواع کمپرسور ها در مجموعه ما

  1. برای ساخت اتاق های بارگیری از چه موادی استفاده می‌شود؟ ساندویچ پنل
  2. درب عقب در کمپرسور از چه چیزی استفاده می‌شود؟ دو لایه چوب
  3. فوم عایق ساندویچ پانل در لایه میانی آن از چه فومی است؟ پلی اورتان

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *