کمپرسی سازی| اتاق تخلیه

کمپرسی سازی| اتاق تخلیه | احمدی خیبر


کمپرسی سازی در انواع متنوع برای بارهای سنگین، نیمه سنگین و سبک برای حمل کالا به فضاهایی در قسمت عقب واگن نیاز دارند تا حمل را به درستی انجام دهند. و بسته به نوع محصولی که در واگن بارگیری می‌شود، اتاق ها با ویژگی های متفاوتی ساخته می‌شوند. بار می‌تواند مصالح ساختمانی یا محصولات کشاورزی باشد.

اتاق های احمدی خیبر با داشتن ویژگی های منحصر به فرد، بسته به کاربری خاص خود می‌توانند تفاوت های کوچک و بزرگی داشته باشند. و این نام کاربری به درخواست راننده با توجه به شغل راننده در نظر گرفته می‌شود. اتاق کمپرسی ها ها اغلب در نیسان ها و کامیون های کوچک نصب می‌شوند و انواع کالا مانند بستنی و فرآورده های گوشتی و یا … را با آنها حمل می‌کنند. این تفاوت ها معمولا در ضخامت ورق ها و نوع کفپوش اتاق ها لحاظ می‌شود.

فهرست عناوین

کمپرسی  سازی و انواع اتاق های حمل بار در شرکت ما

ویژگی اتاق های حمل بار و اتاقک های کمپرسی

مختصات اتاقک هایی که شرکت ما در زمینه کمپرسور می‌سازد:

ایمنی و نکاتی که باید در هنگام کار با کمپرسور رعایت کنید.

اتاق کمپسور های دارای تخلیه و انواع استفاده از ان

قطعات اسنفاده شده در اتاق های کمپرسی به چه صورتی است؟

نتیجه گیری و سوالات متداول از شرکت ما در زمینه کمپرسور

فهرست تصاویر

اتاق کمپرسور 1 با بهترین ساختار

اتاق کمپرسور 2 اتاق های تخلیه

اتاق کمپرسور 3 انواع اتاقک

عنوان کمپرسی سازی
نویسنده هانیه ربیعی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه ها 1526
مدت زمان مطالعه 15 دقیقه

کمپرسی سازی و انواع اتاق های حمل بار در شرکت ما

در واقع تخلیه اتاق یا عدم تخلیه آن به دو عامل بستگی دارد. کنترلر را سفارش دهید و به آن نیاز دارید. به عنوان مثال، یک کامیون بستنی هرگز نیازی به تخلیه ندارد، اما کامیون های مواد ساختمانی اغلب این ویژگی را دارند.

به طور کلی استفاده از کامیون ها به دسته های زیر تقسیم می‌شود و هر کدام بسته به نیاز کالای حمل شده، اتاق کمپرسی های آن ممکن است دارای تخلیه کننده باشند یا نداشته باشند.

حمل و نقل انواع مواد غذایی، انتقال انواع نوشیدنی، انتقال انواع حیوانات زنده، انتقال تیرآهن و انواع صنایع متالورژی، انتقال انواع محصولات شیمیایی، جابجایی وسایل منزل. برای دیدن نمونه به اتاق کمپرسور 1رجوع کنید.

ویژگی اتاق های حمل بار و اتاقک های کمپرسی

یکی از مهم ترین ویژگی ها در ساخت و انتخاب اتاقک کامیون، مصالح به کار رفته در ساخت آن است. تیم ahmadikheybar کمپرس با سالها سابقه درخشان از فولادهای باکیفیت مانند فولاد مبارکه اصفهان برای کمپرسی سازی و اتاق های کامیون استفاده می‌کند. در کنار مصالح، ساخت و ساز در کنار اصول و استانداردها باعث دوام اتاق ها می‌شود.

قیمت اتاق تخلیه بر اساس کیفیت مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن و آپشن های اضافی که بنا به درخواست راننده و با توجه به نیاز ساخته می‌شود می‌باشد.

اسکلت و تیرها از فولاد خم درجه یک ساخته شده و کیفیت بالایی دارند. ورق کف بنا به درخواست کارفرما با ضخامت های مختلف ساخته می‌شود و جک ها نیز بر اساس نیاز کارفرما و بالاترین استانداردها ساخته و پرداخت می‌شوند.

رنگ آمیزی این اتاق کمپرسی ها با استفاده از پرایمر اپوکسی و رنگ بالای آن با کمک مواد اولیه مرغوب انجام می‌شود.

جوشکاری این اتاق ها با جدید ترین و ابتدایی ترین تکنولوژی با سیستم co2 انجام می‌شود تا این محصول با بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار گیرد.

تجهیزات اضافی نیز بنا به نیاز و درخواست مشتری در خودرو نصب می‌شود. مانند: گلگیر و جعبه ابزار، استفاده از مصالح مرغوب و درجه یک در محصولات.

به عنوان مثال: اتاق های احمدی خیبر با افتخار اعلام می‌کند که مشتری می‌تواند همه چیز را برای کمپرسی سازی سفارش دهد. به عنوان مثال، می‌توانید فولاد مورد استفاده برای پمپ ها و جک ها را انتخاب کنید و تمام موارد انتخاب شده در سند اتاق کامیون گنجانده شده است.

اتاق کمپرسور 1 با بهترین ساختار

کمپرسی سازی| بهترین ساختار

کمپرسی سازی| بهترین ساختار | احمدی خیبر

مختصات اتاقک هایی که شرکت ما در زمینه کمپرسور می‌سازد:

کامیون 19 تن با ابعاد:

طول 4100

عرض 2500

ارتفاع 1300 می‌باشد.

شاسی خم شده از فولاد درجه یک، فولاد مبارکه اصفهان خم 8 میله ساخته شده است. ورق عرشه فولادی 8 میل مبارکه اصفهان

تیغه دیوار از فولاد 5 میل فولاد مبارکه اصفهان ساخته شده است

نصب جک سطح 1 و پمپ فشار قوی 9 پیستونی 350 بار است. اینجا اتاق کمپرسور 2را نمایش می‌دهد.

ایمنی و نکاتی که باید در هنگام کار با کمپرسور رعایت کنید.

اگر اطمینان ندارید که اتاق کمپرسی و انواع آن محدود نیست، به هیچ عنوان زیر اتاق نروید. اگر قصد استفاده از این خودرو را دارید باید به پایه آن که به طور ایمن قرار گرفته است توجه کنید. پایه آن باید بین شاسی و فریم پایین باشد. اگر قصد دارید این ماشین را گریس بزنید باید از روغن های مخصوص استفاده شود.

Ahmadikheybar به شما می‌گوید اگر قصد دارید کل مدار هیدرولیک را روغن کاری کنید باید از روغن های با کیفیت استفاده کنید. سیلندر را با فشار زیاد نشویید. همچنین به هیچ عنوان محفظه تخلیه را خالی نگذارید و لوله کشی ماشین را چک کنید. برای اطمینان از ایمنی لوله های کمپرسی سازی  اگر قطعات آسیب دیده یا پوسیده شده اند، باید آنها را تعویض کنید.

اتاق کمپرسور 2 اتاق های تخلیه

کمپرسی سازی| اتاق های تخلیه

کمپرسی سازی| اتاق های تخلیه | احمدی خیبر

هنگام گریس زدن دامپر باید تمام نقاط را چرب کنید، سطح روغن در مخزن هیدرولیک را بررسی کنید. هنگام کار با کمپرسی و انواع آن باید ارتفاع و ابعاد کمپرسی را در نظر بگیرید. مطمئن شوید که بار یکنواخت است و از حمل بارهای جانبی خود داری کنید. هنگام تخلیه، باید قسمت عقب تریلر را بررسی کنید، به طوری که هیچ کس در منطقه تخلیه نیست.

توجه داشته باشید که کمپرسی در هنگام تخلیه اتاق کمپرسی حرکت نکند از قرار دادن قطعات کمکی در پایین محفظه فشرده سازی خودداری کنید. لطفاً توجه داشته باشید که برای تخلیه تریلر اوج باید دستورالعمل ها را دنبال کنید. تا سیستم هیدرولیک و خودرو آسیبی نبینند. مهمترین چیز این است که راننده نباید در خطر باشد.

اتاق کمپسور های دارای تخلیه و انواع استفاده از ان

اتاق تخلیه و انواع آن برای حمل و نقل کالاهای حجیم مانند به شن، سنگ و موارد دیگر اشاره و استفاده می‌شود. تریلرهای دامپ یکی از پرفروش ترین تریلرهای کشورمان هستند و کاربردهای زیادی دارند. معادن زیادی در ایران وجود دارد و استفاده از کمپرسی سازی های تخلیه کننده برای حمل مواد آنها افزایش یافته است.

امروزه تریلرهای کمپرسی در دو نوع ساخته می‌شوند و از نظر ابعاد و اندازه متفاوت هستند. دامپ تراک ها نیز در مدل های معمولی، ساید دامپینگ، دامپینگ پایین ساخته می‌شوند که هر کدام برای کاربردهای متفاوتی استفاده می‌شوند. تریلرهای دامپ کناری برای جاهایی که امکان بلند کردن تیپر وجود ندارد و از تریلرهای دامپ پایین ahmadikheybar در صنعت راه سازی استفاده می‌شود و برای پخش خاک، ماسه و سایر مواد استفاده می‌شود.

طول بارگیری این تریلر نیز متفاوت است. تریلرهای دامپ محصولی استراتژیک و بسیار مهم هستند که در شرایط مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای دیدن نمونه به اتاق کمپرسور 3مراجعه کنید.

اتاق کمپرسی های دارای تخلیه و انواع آن برای حمل و نقل محصولات فله ای مانند شکر، گندم، حبوبات، جو و گندم استفاده می‌شود و در زمان برداشت غلات بسیار مفید است. کمپرسی می‌تواند بار را به سرعت و به راحتی تخلیه کند و امکان بارگیری آن به راحتی وجود دارد. تریلر کمپرسی در فرآیندهای ساختمانی، راهسازی و امور عمرانی کاربرد دارد و تریلرهای کمپرسی از نظر ظرفیت حمل با یکدیگر متفاوت هستند. برای حمل و نقل مواد معدنی یا غیر معدنی مانند پوکه معدنی، ماسه بادی، ماسه، زغال سنگ، قیر طبیعی، خاک رس، آسفالت، خاک نسوز، مواد خام سیمان، جوشکاری کوره و غیره استفاده می‌شود.

قطعات اسنفاده شده در اتاق های کمپرسی به چه صورتی است؟

اتاق کمپرسی و انواع آن از قطعات های مختلفی تشکیل شده اند. شیلنگ های تحت فشار، اهرم های کنترل، پمپ و شیرهای هدایت کننده، پمپ های دورانی، مخزن روغن،  پمپ با محور مستقیم و مستقیم، شیر پنوماتیکی متوقف کننده، کویلینگ ها و شیلنگ، و غیره از قطعات تریلر کمپرسی می‌باشد. جک های کمپرسی تریلی در شرکت احمدی خیبر عایق بندی عالی، وزن پایین، حجم روغنی کم، تعمیر و نگه داری مناسبی دارد و همانطور که بیان شد با مواد پلی اورتان با کیفیت عایق بندی شده است.

اتاق کمپرسور 3 انواع اتاقک

کمپرسی سازی| انواع اتاقک

کمپرسی سازی| انواع اتاقک | احمدی خیبر

نتیجه گیری و سوالات متداول از شرکت ما در زمینه کمپرسور

اتاق کمپرسی ها ماشین های هستند که توانایی دارند خیلی چیزها را جابجا کنند. اتاق های تخلیه در آنها به هم متصل هستند. کمپرسی و انواع آن در کمپرسی یا کامیون بزرگ یا نیسان ها نصب می‌شود. برخی از مدل های تخلیه برای حمل و نقل بین المللی مورد استفاده قرار می‌گیرند، زیرا برخی از مدل های تخلیه دارای کیفیت و ظرفیت بالایی هستند و قابلیت دارند. کالا را با خیال راحت و مطمئن به مقصد برسانید. از جمله خودروهایی که در آنها دوربین تخلیه نصب شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله رجوع کنید.

سوالات متداول

ایا در شرکت شما، تجهیزات اضافی بر روی کمپرسور نصب می‌شود؟ بله

قیمت اتاق ها بر چه اساسی هستند؟ بر اساس ساختار و کیفیت موادی که در ان استفاده شده

ایا همه اتاق کمپرسی ها دارای دارای ویژگی تخلیه هستند؟ خیر

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *