کمپرس سازی در اصفهان - کمپرس سازی

کمپرس سازی در اصفهان - کمپرس سازی - احمدی خیبر


کمپرس سازی در اصفهان در مقاله کمپرس سازی چکیده با توجه به پیشرفت در فناوری اطلاعات و ارتباطات، شهرهای هوشمند به چشم اندازی جذاب تبدیل شده اند. فناوری سنجش شهری یکی از پایه‌های ضروری برای تحقیق، توسعه و پیاده‌سازی شهر هوشمند است. حسگر خودرو یک فناوری جدید سنجش شهری است که حسگرهایی را بر روی وسایل نقلیه مانند اتوبوس، تاکسی یا کامیون حمل زباله نصب می‌کند و از تحرک آنها برای کمک به انجام وظایف سنجش شهری استفاده می‌کند.

فهرست سر تیتر های مقاله سایت احمدی خیبر کمپرس سازی در اصفهان

کمپرس سازی اصفهان دراین مقاله، ما Cruisers، یک پلت فرم سنجش خودرو.

جمع آوری این داده ها به شیوه ای کارآمد و مقرون به صرفه،

حسگر خودرو را می توان با استفاده از حسگر حرکت خودرو درنظر گرفت.

کمپرس در اصفهان در نویسندگان نشان می‌دهد که تنها دانستن سرعت

کمپرس سازی اصفهان سوم، بر اساس پلت فرم پیشنهادی سنجش خودرو،

در بخش‌های 4 و 5، به ترتیب پیاده‌سازی و ارزیابی عملکردرا ارائه می‌کنیم.

در این بخش، ارزیابی عملکرد برای اعتبار سنجی پلت فرم پیشنهادی انجام میشود

چکیده مقاله کمپرس سازی در اصفهان

سوالات متدوال مقاله احمدی خیبر کمپرس سازی و کمپرس سازی در اصفهان

فهرست تصاویر

کمپرسی 1 – کمپرسور

کمپرسی 2 – تریلی

کمپرسی 3 – کامیون

کمپرس سازی در اصفهان دراین مقاله، ما Cruisers، یک پلت فرم سنجش خودرو.

برای شهرهای هوشمند را بر اساس ایده‌های زیر معرفی می‌کنیم: الف) وسایل نقلیه جمع‌آوری زباله برای حمل حسگرها، ب) شبکه‌های ارتباط سلولی برای انتقال داده‌های حسی به سرورها، و ج) سرورهای پراکسی تبدیل فرمت داده های ادراک به فرمت مورد نظر، مانند نرخ نمونه، فاصله مکانی یا میخانه معرفی کنید

شهر هوشمند یک چشم انداز در حال تکامل برای بهبود کیفیت زندگی ساکنان با استفاده از فناوری های اطلاعات و ارتباطات پیشرفته است [4]. در شهرهای هوشمند، انواع مختلفی از داده‌ها جمع‌آوری و پردازش می‌شوند تا اطلاعات مفیدی تولید کنند که الهام‌بخش بسیاری از کاربردهای جدید در مدیریت شهری، طراحی شهری، پیش‌بینی روند شهری و بهبود خدمات شهری است [5]. این داده ها از اطلاعات محیطی، مانند کیفیت هوا و شدت اشعه ماوراء بنفش (UV)، تا اطلاعات اشیاء، از جمله جریان ترافیک و کیفیت سطح جاده، تا اطلاعات انسانی، مانند تراکم سرنشینان، متغیر است. کمپرسی 1 را دقت نمایید. . همچنین می توانید مقاله قیمت اتاق حمل زباله را مطالعه نمایید.

عنوان کمپرس سازی در اصفهان
نویسنده سهرابی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1587
زمان مطالعه 15 دقیقه

 جمع آوری این داده ها به شیوه ای کارآمد و مقرون به صرفه،

هدف اساسی تحقیق، توسعه و پیاده سازی شهر هوشمند است. برای جمع‌آوری داده‌های شهر، حسگرهای ثابت از پیش نصب‌شده، حسگر تلفن‌های هوشمند و حواس شرکت‌کنندگان در حال بررسی هستند [6]. با این حال، زمانی که کل شهر هدف سنجش است، تضمین پوشش یک شهر با این روش ها دشوار است. این به این دلیل است که تعداد حسگرهایی که می توانند توزیع شوند محدود است و تعداد بازیگران مورد نیاز برای دستیابی به آن بسیار زیاد خواهد بود.

کمپرس سازی در اصفهان اخیراً، تلاش‌های تحقیقاتی گسترده‌ای به سنجش خودرو اختصاص داده شده است، که از تحرک وسایل نقلیه برای دستیابی به یک منطقه حسگر گسترده با سنسورهای نسبتاً کمی، مشابه ایده استفاده از تلفن‌های هوشمند برای سنجش تلفن همراه استفاده می‌کند. به خصوص در سنجش خودرو، از وسیله نقلیه به عنوان میزبان سنسورها استفاده می شود. هنگام پرسه زدن خودروی میزبان در شهر، حسگرها داده ها را جمع آوری می کنند.

کمپرس سازی در اصفهان - کمپرس سازی

کمپرس سازی در اصفهان – کمپرس سازی – احمدی خیبر

کمپرسی 1 – کمپرسور

حسگر خودرو را می توان با استفاده از حسگر حرکت خودرو درنظر گرفت.

علاوه بر این، سنجش خودرو دارای مزایای زیر است. اول اینکه سنسورها می توانند با باتری خودرو تغذیه شوند که تا زمانی که موتور خودرو روشن است دائماً شارژ می شود و در بیشتر موارد منبع تغذیه عملاً تمام نشدنی است. دوم، وسایل نقلیه می توانند حسگرهایی را حمل کنند که غیرعملی هستند، یعنی خیلی سنگین یا خیلی بزرگ برای یکپارچه شدن یا اتصال به یک تلفن هوشمند. بنابراین، در مقایسه با حسگر موبایل مبتنی بر تلفن هوشمند، انتظار می‌رود که حسگر خودرو وظایف حسی متنوع‌تری را انجام دهد.

با این حال، بیشتر کارهای سنجش خودرو موجود بر روی خود سیستم حمل و نقل متمرکز است. به عنوان مثال، [7] تخمین شرایط ترافیکی را بر اساس داده‌های مکان (GPS) جمع‌آوری‌شده توسط حسگرهای نصب شده در تاکسی‌ها در شانگهای، چین مورد مطالعه قرار داد و نشان داد که دقت تخمین معقولی را می‌توان حتی بر اساس فاصله نمونه‌گیری چند دقیقه‌ای به دست آورد.

کمپرس سازی در اصفهان در نویسندگان نشان می‌دهد که تنها دانستن سرعت

 یک وسیله نقلیه برای پیش‌بینی موقعیت آن کافی است، تا زمانی که مکان خانه راننده در دسترس باشد. علاوه بر سیستم ترافیک، متوجه شدیم که با نصب سنسورهای دیگر در خودرو، می‌توان داده‌های مختلفی را از طریق تحرک وسیله نقلیه حامل به دست آورد، مانند شرایط سطح جاده (درک شده با دوربین)، غلظت PM2.5 و شاخص UV، درک عمیق تری از شهری که در آن زندگی می کنیم به ما می دهد. برخی از کارهای تحقیقاتی اولیه در این راستا انجام شده است. به عنوان مثال، نویسندگان [9] یک سیستم حسگر خودرو را برای تشخیص گیلاس های گلدار در کنار جاده و یافتن موقعیت دید خوب گیلاس های گلدار با مشارکت کاربر پیشنهاد کردند.

اگرچه مطالعات موجود کاربرد حسگر خودرو را در سناریوهای خاص مختلف نشان داده است، هنوز کمبود تحقیق در مورد پلت فرم‌های حسگر خودرو با تضمین‌های کیفیت خدمات خاص (QoS) و تطبیق‌پذیری کاربرد در ادبیات وجود دارد.

انتظار می‌رود چنین پلت‌فرم‌های سنجش خودرو پایه‌ای.

برای تحقیق و توسعه شهر هوشمند آینده باشد. در این مقاله، مفاهیم و طبقه‌بندی‌های اساسی سنجش خودرو را معرفی می‌کنیم و کروزر، یک پلت‌فرم سنجش خودرو را پیشنهاد می‌کنیم که هدف آن ایجاد ستون فقرات جمع‌آوری داده‌های شهر هوشمند برای پوشش و انتشار داده‌های زمان واقعی است. به طور خاص، مشارکت های این مقاله دارای چهار جنبه زیر است.

بر اساس الزامات، ما به طراحی کروزرهای خود رسیدیم که ایده‌های کلیدی زیر را در بر می‌گیرد: الف) کامیون‌های زباله که به عنوان وسایل نقلیه میزبان برای قرار دادن حسگرها استفاده می‌شوند، ب) شبکه‌های ارتباط سلولی که برای انتقال بی‌سیم داده‌های حسی به طور مستقیم به سرورها استفاده می‌شوند، و ج) پراکسی‌ها. سرور را برای تبدیل داده های حس شده به فرمت مورد نظر، مانند نرخ نمونه، فاصله زمانی یا پروتکل انتشار/اشتراک استفاده کنید. کمپرسی 2 را دقت کنید.

کمپرس سازی در اصفهان سوم، بر اساس پلت فرم پیشنهادی سنجش خودرو،

ما یک سیستم واقعی را پیاده‌سازی می‌کنیم که 66 گره حسگر خود توسعه‌یافته را روی کامیون‌های زباله در شهر فوجیساوا نصب می‌کند. حسگرهای معمولی تحرک و محیطی در گره های حسگر ادغام می شوند. پروکسی های مرتبط و سرورهای داده و برنامه های کاربردی برای نمایش داده های حسی در زمان واقعی نیز توسعه یافته اند.

در نهایت، ارزیابی عملکرد بر اساس سیستم پیاده سازی شده برای اعتبار سنجی پلت فرم پیشنهادی انجام می شود. به طور خاص، ما عملکرد مقیاس‌پذیری، تأخیر انتشار داده‌ها و پوشش را بررسی می‌کنیم. کمپرس سازی علاوه بر این، موارد استفاده برای نشان دادن استفاده از پلتفرم در توسعه اپلیکیشن شهر هوشمند ارائه شده است.

بقیه این مقاله به شرح زیر سازماندهی شده است. در بخش 2، مفاهیم اساسی در مورد سنجش خودرو را معرفی می کنیم. در بخش 3، ما طرح رزمناو را ارائه می دهیم.

کمپرس سازی در اصفهان - کمپرس سازی

کمپرس سازی در اصفهان – کمپرس سازی – احمدی خیبر

کمپرسی 2 – تریلی

 در بخش‌های 4 و 5، به ترتیب پیاده‌سازی و ارزیابی عملکردرا ارائه می‌کنیم.

بخش 6 دو مورد استفاده برای کروزر را ارائه می کند. در نهایت، این مقاله در بخش 7 به پایان می رسد. قطعه جزئی

مبانی سنجش خودرو

در این بخش، ابتدا فرآیند کلی سنجش خودرو را معرفی می‌کنیم، سپس یک طبقه‌بندی از حوزه‌های کاربردی و روش‌های سنجش ارائه می‌کنیم و در نهایت یک معیار عملکرد پوشش جدید را پیشنهاد می‌کنیم.

رزمناوها: پلتفرم سنجش خودرو برای شهرهای هوشمند

کمپرس سازی در اصفهان

در این بخش ابتدا الزامات یک پلت فرم حسگر خودرو را از دیدگاه دولت شهری محلی خلاصه می کنیم و سپس به معرفی طراحی کروزر می پردازیم.

پیاده سازی سیستم در شهر فوجیساوا

در این بخش، پیاده سازی پلت فرم سنجش خودرو پیشنهادی خود را ارائه می دهیم. سیستم پیاده سازی شده شامل 66 گره حسگر، یک سرور پروکسی و یک سرور داده نصب شده بر روی همین تعداد خودروی جمع آوری زباله در شهر فوجیساوا است.

مقطع تحصیلی

در این بخش، ارزیابی عملکرد برای اعتبار سنجی پلت فرم پیشنهادی انجام میشود

کیس استفاده از کروزر

داده های جمع آوری شده توسط کروزر برای تحقیق/توسعه برنامه های کاربردی جدید در شهر فوجیساوا استفاده شده است. در این بخش، دو مورد استفاده از این برنامه‌ها را خلاصه می‌کنیم تا مفید بودن پلتفرم را نشان دهیم. کمپرسی 3 را دقت کنید.

چکیده مقاله کمپرس سازی در اصفهان

این مقاله Cruisers، یک پلت فرم سنجش خودرو برای سنجش شهری با پوشش تضمین شده در شهرها با استفاده از وسایل نقلیه کمپرس سازی در اصفهان جمع‌آوری زباله درب به در را ارائه می‌کند. ارزیابی‌های عملکرد برای اعتبارسنجی پلت فرم پیشنهادی از نظر مقیاس‌پذیری، انتشار بی‌درنگ داده‌ها و پوشش انجام می‌شود. نتایج ارزیابی نشان می دهد که: 1) رزمناو با یک سرور پراکسی می تواند به حداقل 200 گره حسگر با نرخ نمونه برداری 100 هرتز مقیاس شود؛ 2) داده های درک را می توان چندین بار در سرور داده منتشر کرد.

کمپرس سازی در اصفهان - کمپرس سازی

کمپرس سازی در اصفهان – کمپرس سازی – احمدی خیبر

کمپرسی 3 – کامیون

سوالات متدوال مقاله احمدی خیبر کمپرس سازی و کمپرس سازی در اصفهان

  1. موضوع مقاله را مشخص کنید.

کمپرس سازی در اصفهان

  1. هدف اصلی چیست؟

پیاده سازی و توسعه  شهر هوشمند

  1. نصب سنسور چه کمکی می کند؟

می‌توان داده‌های مختلفی با نصب سنسورهای دیگر در خودرو تحرک وسیله نقلیه حامل را از طریق به دست آورد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *