کمپرسی سازی-کمپرس سازی

کمپرس سازی-احمدی خیبر


کمپرس سازی و کامیون ها در زندگی ما بسیار مفید هستند. کمپرسی ها نقش مهمی در جابجایی بسیاری از مصالح ساختمانی، راهسازی، حمل‌ونقل مواد غذایی و مواد معدنی و… ما دارند. کمپرسی سازی در اندازه های مختلف و مکانیزم های کمپرس بسته به کاربری مورد نظر کامیون موجود می‌باشد. اکثر کامیون های تولیدی کمپرسور شرکت خیبر در جاده های معمولی قابل تردد هستند. در حالی که بقیه برای استفاده محلی بسیار بزرگ هستند. همچنین این گروه تولیدی برای زباله کش نیز اتاق کمپرسی تولید می‌کنند.

فهرست عناوین

بررسی کامیون کمپرسی استاندارد و کاربرد های این نوع کمپرسی:

بررسی تریلر کمپرسی و کاربرد های این نوع کمپرسی:

بررسی ابر کمپرسی و کاربرد های این نوع کمپرسی:

بررسی کشنده کمپرسی و کاربرد های این نوع کمپرسی:

بررسی کامیون کمپرسی کمرشکن و کاربرد های این نوع کمپرسی:

بررسی کمپرسی ترانسپورتر و کاربرد های این نوع کمپرسی:

بررسی کامیون های کمپرسی ساید و کاربرد های این نوع کمپرسی:

معرفی چند تولید کننده کمپرسی سازی در سراسر دنیا:

بررسی کامیون ته تریلر و کاربرد های این نوع کمپرسی:

نتیجه ای که می‌شود از این مقاله گرفت چیست؟

سوالات متداولی و پرتکراری که ممکن است پیش بیاید:

فهرست تصاویر

کمپرسی‌سازی 1تریلر‌کمپرسی

کمپرسی‌سازی 2کشنده‌کمپرسی

کمپرسی‌سازی 3کمپرسی‌ساید

بررسی کامیون کمپرسی استاندارد و کاربرد های این نوع کمپرسی:

مدل‌های استاندارد شامل تخلیه‌کننده‌هایی هستند که مخزن سوخت آن همیشه در پشت وصل است.  فقط به آنها تخلیه‌کننده گفته می‌شود! استانداردترین ظرفیت حمل در مدل استاندارد 20 تا 25 تن است که رایج ترین مدل در ایران یعنی کامیون کمپرسی وولو می‌باشد.

این مدل ها به دلیل داشتن موتورهای قدرتمند و کشندگی بالا بسیار محبوب هستند. شرکت کمپرس سازی احمدی خیبر از این مدل تولید می‌کند . زیرا اکثر افراد این مدل را انتخاب می‌کنند. کامیون های کمپرسی خیلی راحت و بدون محدودیت ترافیکی در داخل شهر عبور و مرور می‌کنند. و از مدل های استاندارد بیشتر برای حمل و نقل مصالح و لوازم ساختمانی استفاده می‌شود.

عنوان کمپرس سازی
نویسنده زهرا صناعیان
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1541 کلمه
مدت زمان مطالعه 15 دقیقه

بررسی تریلر کمپرسی و کاربرد های این نوع کمپرسی:

این مدل از نظر اندازه بزرگتر و تکثرا سنگین تر است. پس دسترسی در دوره های محدود مجاز نیست. این کامیون بسیار محبوب است و بار های سنگین را به خوبی جا به جا می‌کند. زباله کش جز دسته این نوع تریلر نیست. کامیون های کمپرسی به خاطر اندازه بزرگ خود می‌توانند تا 35 تن بار را حمل کنند. که این مورد باعث محبوبیت آنها برای حمل بارهای سنگین می‌شود. ( مشاهده عکس نمونه از کمپرسی‌سازی 1تریلر‌کمپرسی )

امروز هم در کشور ما کامیون های کمپرسی زیاد اجازه تردد ندارند. زیرا استاندارد موجود کشور این است که 26 تن به بالا اجازه اجاره داده نمی‌شود. بنابراین، اگر می‌خواهید از کامیون کمپرسی استفاده کنید، باید از ظرفیت کمتر از آن استفاده کنید. حداکثر باری که می‌توانید در آن قرار دهید 26 تن است. کمپرس سازی های ایران زیاد از این نوع کمپرسی تولید نمی‌کنند.

تریلر کمپرسی-کمپرس سازی

تریلر کمپرسی- کمپرس سازی -احمدی خیبر

کمپرسی‌سازی 1تریلر‌کمپرسی

بررسی ابر کمپرسی و کاربرد های این نوع کمپرسی:

مدل این نوع کمپرسی از مدلش پیدا است. قدرت و سایز سوپر کمپرسی خیلی زیاد می‌باشد. البته بازدهی تو کشور ما زیاد نیست. عمدتا در کشورهای اروپایی بیشتر استفاده میشود. برای ساخت و ساز انبوه و راه سازی، ساخت و ساز و سایر زمینه ها.

این مدل کمپرسی بیش از 200 تن ظرفیت دارد و برای بارگیری آن نیازمند استفاده از بیل مکانیکی و بولدوزرهای غول پیکر است. همانطور که متوجه این مطلب شده اید زباله کش جزو این دسته از کمپرسی ها نمی‌باشد. در مقاله های دیگر گفته بودیم که کمپرسی ها مجاز به رانندگی نیستند مگر اینکه دارای بار باشند. پس افراد کامیون های کمپرسی اصلاً اجازه رانندگی ندارند و استانداردهای جاده ای را که باید رعایت کنند زیر پا می‌گذارند. برای خواندن مقاله های بیشتر می‌توانید به سایت شرکت ahmadikheybar سر بزنید.

بررسی کشنده کمپرسی و کاربرد های این نوع کمپرسی:

کشنده کمپرسی یکی از کمپرسی های استاندارد با تریلر مجزا و محورهای کانتینر متحرک است. کمپرس سازی شرکت احمدی خیبر می‌تواند این سفارش شما را به ثبت برساند. این تراکتورها می‌توانید در زمینه مصالح ساختمانی مانند حمل شن، ماسه، آسفالت، برف، خرده چوب و … استفاده کنید که در مورد استحکام این تراکتورها باید بگوییم که می‌توانند تراکتور سه محوره باشند یا بارگیری تریلر دو محور با سهولت. برای دیدن عکس از کمپرسی‌سازی 2کشنده‌کمپرسی دیدن فرمایید.

کشنده کمپرسی-کمپرس سازی

کشنده کمپرسی- کمپرس سازی -احمدی خیبر

کمپرسی‌سازی 2کشنده‌کمپرسی

بررسی کامیون کمپرسی کمرشکن و کاربرد های این نوع کمپرسی:

نوع دیگری از فشرده سازی ها مدل های شکستگی و فصلی می‌باشد. بیشترین کاربرد این کمپرسور ها مربوط به عملیات خاکبرداری است. و به عنوان زباله کش از آن استفاده نمی‌شود.

بررسی کمپرسی ترانسپورتر و کاربرد های این نوع کمپرسی:

این مدل دارای یک کمپرسی است که توسط یک تریلر مجزا یدک می کشد. ویژگی اصلی این مدل این است که تریلر جداگانه دارای محفظه بار متحرک است.این ظاهر بدون افت قدرت موتور قابل جابجایی است. کامیون های کمپرسی توانایی حمل بار بیشتری را دارند.

کمپرسی جدا شده به واسطه یک موتور الکتریکی روی کامیون سوار می‌شود. به کمک چرخ ها به طور همزمان چرخ می‌خورد ​​و در نهایت در چارچوب تریلر به حرکت در می‌آید. کمپرس سازی شرکت ahmadikheybar   تمام تلاش خود را می‌کند تا خدمات خود را با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد. و سعی دارد این مدل از کمپرسی را به نحو احسنت تولید کند. این مدل ها به شما این امکان را می‌دهند که بار کامیون دیگری را به کامیون اصلی خود اضافه کنید. و این مورد یکی از بهترین ویژگی های این کامیون ها برای حمل بار و جابه جایی بار می‌باشد.

بررسی کامیون های کمپرسی ساید و کاربرد های این نوع کمپرسی:

مدل ساید یکی از بهترین کمپرسی ها با سرعت تخلیه بالا می‎باشد. زباله کش می‌تواند از این نوع کمپرسی باشد. این مدل کمپرسی نسبت به مدل های دیگر ظرفیت بار نسبتا بالایی دارد. آنها دارای یک شیب به طرف دیگر هستند که به راحتی می‌توانند بارها را روی زمین قرار دهند. برای مشاهده عکس از کمپرسی‌سازی 3کمپرسی‌ساید دیدن فرمایید.

به علاوه، آنها ایمنی ضد نوک هستند، به این معنی که می‌توانید مطمئن باشید بار شما نریزد. البته به دلیل محدودیت حرکتی برای رانندگی در مسافت طولانی مناسب نیست. و امکان این که رانندگان به خطر بیافتند و بار آن ها آسیب ببینند بسیار زیاد است.

کمپرسی ساید-کمپرس سازی

کمپرسی ساید- کمپرس سازی -احمدی خیبر

کمپرسی‌سازی 3کمپرسی‌ساید

معرفی چند تولید کننده کمپرس سازی در سراسر دنیا:

  • کوماتسو

این شرکت یکی از شرکت های صنایع سنگین ژاپنی است. که به عنوان بزرگترین تولید کننده بولدوزر، بیل مکانیکی و لودر در جهان شناخته شده است. این شرکت که در سال 1917 در اطراف توکیو تأسیس شد. هم اکنون در زمینه کامیون کمپرسی و زباله کش فعال است.

  • کاترپیلا

کاترپیلار یکی از شرکت های صنایع سنگین آمریکایی با طیف وسیعی از محصولات می باشد. محصولات ارائه شده توسط این شرکت عبارتند از: ماشین آلات سنگین ساختمانی، موتورهای دیزلی، موتورهای گازسوز، کمپرسی و ….

  • زوملیون

یکی از شرکت های صنایع سنگین در چین است که عمدتاً در زمینه تولید خودروهای سنگین فعالیت می‌کند. سال ساخت این شرکت مربوط به سال 1992 می‌باشد. و در حال حاضر دارای 9 کارخانه تولیدی در چندین کشور مختلف می‌باشد.

  • احمدی خیبر

یکی دیگر ار شرکت هایی که در صنایع سنگین فعالیت می‌کند این شرکت است. که عمدتا در زمینه  تولید و کمپرس سازی فعالیت دارد. این شرکت در ایران است و سعی دارد بهترین کیفیت را برای تولید انواع کمپرسی بهره بگیرد.

بررسی کامیون ته تریلر و کاربرد های این نوع کمپرسی:

این نوع کامیون ها شباهت زیادی به مدل نیمه تریلر دارند. شرکت ahmadikheybar از این نوع کمپرسی نیز تولید می‌کند. ویژگی مهم آن ها این است که در انتهای مرکزی خود دارای درب تاشو هستند که به آنها اجازه می دهد. حتی در مکان های تنگ مواد را در مکان خاصی تخلیه کنند. مانند کمپرسی های زباله کش که زباله ها را در جای به خصوصی تخلیه می‌کنند. این قابلیت در مخازن هر کامیون کمپرسی نیست.

نتیجه ای که می‌شود از این مقاله گرفت چیست؟

در این مقاله سعی شد که شما را با برخی از کامیون های کمپرسی آشنا کنیم. برخی از این نوع کمپرسی ها را می‌توان همیشه در سطح شهر مشاهده کنیم. بعضی از این کامیون ها در ایران حق تردد ندارند و به سختی مجوز رسمی برای حمل بار را در ایران می‌گیرند.ما می‌توانید از برای اطلاع بیشتر از انواع کمپرسی به مقاله کمپرسی سازی مراجعه کنید.

سوالات متداولی و پرتکراری که ممکن است پیش بیاید:

  1. در چه سایتی می‌توانیم به مقاله های زباله کش دسترسی پیدا کنیم؟

در سایت معتبر احمدی خیبر می‌توانید به مقاله های بیشتری در رابطه با ماشین های حمل زباله دسترسی پیدا کنید.

  1. نکات کلیدی برای جلوگیری از تصادف کامیون کمپرسی چیست؟

اگرچه داشتن مهارت مهمترین چیز در رانندگی است. بهتر است هنگام رانندگی فاصله خوبی با وسایل نقلیه اطراف داشته باشید. همچنین به یاد داشته باشید که خودروهای بزرگ یا سنگین زمان بیشتری برای توقف نیاز دارند. و مراقب خودروهایی باشید که وارد خط شما می‎شوند.

  1. در چه شرایطی از کامیون کمپرسی استفاده می‌کنند؟

تمام ماشین‌های سنگین توسط شرکت‌های موفق و با تجربه طراحی شده‌اند. که مطمئناً تمام این زمان و هزینه را صرف تولید کامیون‌های کمپرسی کرده‌اند. که از چنین ماشین‌های بسیار کارآمدی استفاده می‌کنند. شرکت های تولید کننده کمپرسی این وسیله نقلیه را برای حمل بارهای بسیار سنگین طراحی کرده‎اند. این ماشین ها عمدتا برای جابجایی سنگ، ماسه، آجر و سایر مواد مشابه استفاده می‌شوند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *