کمپرسی-اتاق کمپرسی

کامیون کمپرسی-اتاق کمپرسی-احمدی خیبر


اتاق کمپرسی سازی احمدی خیبر سالهاست که در زمینه ساخت کمپرسی تریلی, کمپرسی سه محور , کمپرسی چادری , اتاق تریلی کشاورزی و طرح های سفارشی دیگر می باشند آیا در حمل و نقل و تخلیه مواد خود مشکل دارید؟یک کامیون کمپرسی همان چیزی است که شما نیاز دارید. کامیون های کمپرسی به راحتی ماسه، شن، خاک سطحی، زباله های تخریب و سایر مواد سنگین را حمل و تخلیه می کنند.

ساخت اتاق کمپرسی تخصص شرکت ahmadikheybar.ir می باشد و می توانید در مواردی به شما کمک کند اما چیزهای بیشتری برای ریختن بدنه ها به جز نقاشی خوب و برچسب زدن فانتزی وجود دارد. آنها باید به خوبی تناسب، قوی و محکم باشند. که اتاق کمپرسی احمدی خیبر میتواند شمارا در این زمینه راهنمایی کند .

فهرست تصاویر

حمل زباله 1 در اصفهان

حمل زباله 2 با محصولات ما

حمل زباله 3 با کمپرسی

انواع رنگ و پوشش کمپرسی ها و مزایای کمپرسی آلمینیومی

یک پوشش رنگ خوب و مقداری راه راه‌های فانتزی می‌تواند هر بدنی را زیبا جلوه دهد. این چیزی است که نمی توانید ببینید که واقعاً تفاوت ایجاد می کند – نوع فلزات مورد استفاده در فرآیند ساخت و ساز.در اینجا چند نکته مهم وجود دارد که قبل از انتخاب بدنه کمپرسی ترجیحی برای کامیون کمپرسی خود باید به آنها توجه کنید.بدنه های کمپرسی بیشتر از فولاد و آلومینیوم ساخته شده اند.

اتاق کمپرسی سازی ahmadikheybar.irمحصولاتی که در قالب اجناس فولادی تولید می کند بدنه های کمپرسی فولادی سنگین و کاملا بادوام هستند. با این حال، وزن آنها ممکن است قابلیت رانندگی وسیله نقلیه را کاهش دهد.از طرف دیگر بدنه‌های آلومینیومی به شما این امکان را می‌دهند که از مصرف سوخت و حمل و نقل سریع لذت ببرید زیرا سبک‌تر هستند.

اتاق کمپرسی سازی ما بزرگ ترین تولید کننده اتاق کمپرس در اصفهان میتواند در موارد زیر هم به شما کمک کند.کمپرسی سازی ما همپنین می تواند در ساخت کفی سازی به شرکت شما کمک کند. درادامه حمل زباله 1 را مشاهده نمایید.

همچنین برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد فلز مناسب برای بدنه زباله خود و قیمت اتاق کمپرس تک، باید نوع موادی را که حمل می کنید و مسافت هایی که طی می کنید در نظر بگیرد.

کامیون کمپرسی- اتاق کمپرسی

کامیون کمپرسی- اتاق کمپرسی-احمدی خیبر

حمل زباله 1 در اصفهان

انواع کمپرسی در قالب جاده ها ومیزان تحمل وزن آنها

ظرفیت بار یک کامیون کمپرسی به وزن و حجمی که می تواند تحمل کند ترجمه می شود. برای جلوگیری از فرسودگی و فرسودگی غیرضروری کامیون خود، حمل و نقل مواد با توجه به ظرفیت حمل مشخص شده بدنه های زباله بسیار مهم است.

محصولات کمپرس سازی ما علاوه بر این، کامیون‌های کمپرسی برای کاهش آسیب در جاده‌ها، محدود به تردد در بزرگراه‌ها و پل‌های خاص هستند. قبل از شروع استفاده از کامیون کمپرسی، مهم است که در جاده های منطقه خود با چنین محدودیت هایی تحقیق کنید.

حداکثر وزن مجاز در کشور برای محورهای تک محور 20000 پوند و برای محورهای پشت سر هم 34000 پوند است.

قبل از انتخاب شرکت ساخت کمپرسی تریلی ، وزن وسیله نقلیه خود را در نظر بگیرید. همچنین به کمک سابقه شرکت اتاق کمپرسی سازی ahmadikheybar.irمطمئن شوید که وزن کل کامیون و بدنه کمپرسی شما زیاده روی نمی کند، زیرا ممکن است مقدار باری را که می توانید حمل کنید محدود کند.

شرکت ما یعنی شرکت کمپرسی سازی ما سال هاست که در زمینه ساخت انواع کمپرسی با بهترین کیفیت و بهترین قیمت فعالیت داریم.

بدنه های سرویس کامیون در طرح های مختلف و دارای ویژگی های متفاوتی هستند.

کمپرسی مستطیلی سنتی دارای یک طبقه کامل است که امکان پخش حداکثری مواد شما را فراهم می کند. شرکت کمپرس سازی احمدی خیبرهمچنین مرکز ثقل پایینی را در مقایسه با سایر انواع بدن ارائه می دهد. با این حال، گوشه های آن نسبت به انواع دیگر جعبه های کمپرسی بیشتر است، که باعث می شود بیشتر در معرض فرورفتگی و خوردگی باشد.

بدنه نیمه گرد دارای شکل منحنی است که در هنگام ریختن مواد ضربه را کاهش می دهد. همچنین به دلیل بدنه سبک تر می تواند بار بیشتری را در خود نگه دارد.

انواع کمپرسی در قالب شکل و فرم و عوامل تغییر دهنده

کمپرسی های نیمه بیضوی طراحی خود را از مستطیل سنتی و بدنه نیمه گرد کامیون گرفته است.که اتاق کمپرسی سازی ما تخصص بالایی در ساخت این کمپرسی ها دارد.

اتاق کمپرس پلتفرم اساساً بدنه های مسطح هستند که می توانید برای برنامه های تخلیه از آنها استفاده کنید. اگر قصد دارید گهگاه از کامیون خود برای تخلیه استفاده کنید، این بهترین گزینه است زیرا مقرون به صرفه است و انعطاف پذیری را ارائه می دهد.حمل زباله 2 را مشاهده نمایید

اجستجوی بدنه تجاری مناسب می تواند بسیار خسته کننده باشد. نیاز به بررسی دقیق و توجه به جزئیات دارد. وقتی عوامل بالا را در نظر می گیرید، مطمئناً چیز ارزشمندی به دست خواهید آورد.کمپرس سازی ما می تواند در این موارد به شما کمک کند.

کامیون کمپرسی-اتاق کمپرسی

کامیون کمپرسی-اتاق کمپرسی-احمدی خیبر

حمل زباله 2 با محصولات ما

بدنه های کمپرسی اساساً در سه نوع مختلف وجود دارند: نیمه گرد، نیمه بیضی و مستطیل سنتی.

جعبه مستطیلی سنتی کماکان هنوز یک جایگزین جذاب در برنامه های منتخب است و اکثرا استفاده می شود.

یک کمپرسی مستطیل شکل سنتی مرکز ثقل کمتر و ارتفاع جانبی کوتاه تر را برای همان ظرفیت در مقایسه با بدنه های نیمه بیضوی نیمه گرد ارائه می دهد.  حمل زباله 3 را مشاهده نمایید.

اتاق کمپرسی سازی ما می تواند بدنه های مستطیلی سنتی نیز امکان استفاده از ساخت و ساز دو جداره را فراهم می کند. در شرایطی که کاربرد شدید است و به ظاهر بیرونی بدن مربوط می شود، یک بدنه دو طرفه آسیب قابل مشاهده به بدن را در داخل نگه می دارد.

کامیون کمپرسی-اتاق کمپرسی

کامیون کمپرسی-اتاق کمپرسی-احمدی خیبر

حمل زباله 3 با کمپرسی

اما بیشتر بدنه های مستطیلی نیاز به مهاربندی اضافی دارند. میلر می گوید در یک بدنه مربعی معمولی، از مهاربندهای جانبی عمودی یا افقی برای حمایت از کناره ها استفاده می شود.حصولات شرکت کمپرس سازی ما در کاربردهای شدید، از هر دو برای افزایش قدرت استفاده می شود. این باعث اضافه وزن می شود.

 

سوالات متعدد در قالب کمپرسی سازی ها و انواع کمپرسی ها

  1. منحنی : با بدنه نیمه گرد، فولاد در واقع به شکل نیم دایره ای در می آید.اتاق کمپرسی سازی ما ازکف منحنی بدنه نیمه گرد برای بهتر ایستادن کمپرسی استفاده می کند.

شکل منحنی به این معنی است که نیروی تولید شده توسط ماده زمانی که به بدنه می ریزد منحرف می شود، برخلاف یک طبقه صاف که مستقیماً ضربه می زند. این طراحی به اعضای متقاطع نیاز ندارد، که به بدنه سبک تر تبدیل می شود که می تواند بار بیشتری را تحمل کند.

  1. نیمه گرد :علاوه بر این، شکل بدنه نیمه گرد بر بارگیری و تخلیه تأثیر می گذارد.کمپرس سازی ما نیم دور بار را در مرکز بدن قرار می دهد. هنگامی که مواد را تخلیه می کنید، در یک توده غلیظ باقی می ماند .اگر می خواهید آن را در انبوه های کوچک نگه دارید، در مرکز بیرون می آید.
  2. پالت ها : با این حال، اگر قصد دارید تجهیزات یا پالت ها را درکفی حمل کنید، نیم دور دارای محدودیت هایی است. اگر می‌خواهید چیزی را درکفی خود قرار دهید، کف صافی ندارید.اگر کمکی در قالب راهنمایی کردن برای نصب کمپرسی برروی کفی میخواهید.کمپرس سازی ما می تواند به شما کمک کند.

مانند نیم گرد، بدنه کمپرسی نیمه بیضوی از اعضای متقاطع استفاده نمی کند.

نیروهای ضربه به روشی مشابه بدنه نیمه گرد منحرف می شوند.اگر سنگی را در آنجا قرار دهید، هرگز به چیزی مربع برخورد نمی‌کند، بنابراین مواد ضربه کامل ضربه را نمی‌پذیرد.

شکل نیمه بیضوی همچنین تعادلی را بین بدنه های مستطیلی و نیمه گرد سنتی ایجاد می کند. شما هنوز هم می توانید با آن وسایل حمل کنید اما به اندازه یک بدنه مستطیلی سنتی فضای کف برای پالت ها و تجهیزات بزرگتر ارائه نمی دهد. در کمپرس سازی وکفی سازی ها شما هنوز هم طبقات مسطح خواهید داشت.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *