انواع اتاق کمپرسی - ساخت اتاق کمپرسی

انواع اتاق کمپرسی - ساخت اتاق کمپرسی - احمدی خیبر


ساخت اتاق کمپرسی، خرید کمپرسور و تجهیزات جانبی آنها در سالهای اخیر پیشرفت زیادی داشته است. مشتریان دیگر نیازی به خرید موتورهای الکتریکی، استارترها و پس کولرهای جداگانه ندارند. امروزه می‌توان آنها را به عنوان راه حل های کلید در دست و بسته های کاملاً یکپارچه خریداری کرد. در حالی که فرآیند نصب ساده تر است، مکان و طراحی اتاق کمپرسور هنوز نیاز به کمی‌کار دارد. در زیر به پنج نکته کلیدی در طراحی اتاق کمپرسور خواهیم پرداخت. زباله کش ها کاربرد فراوانی دارند. با تمس با احمدی خیبر اتاق کمپرسی خود را بسازید.

فهرست عناوین

محل قرارگیری سیستم کمپرسور ها به چه صورت است

فضای کافی و دسترسی به وسایل کمکی در کمپرسر ها

تهویه اتاق کمپرسر ها به چه صورت انجام می‌شود

اتاق کمپرسور ها در کجا و چگونه باید نصب بشوند؟

نحوه قرار دادن و طراحی کمپرسور به چه صورت است

فونداسیون اتاق های کمپرسی باید به چه صورت باشد

هوا در اتاق های کمپرسی باید به چه صورت باشد

تهویه اتاق در اتاق های کمپرسی به چه صورت است

فرمول اندازه گیری در اتاق های کمپرسی به چه صورت است

نتیجه از صحبت و گفت و گوی بالا به شرح زیر است

سوالات مهم و کلیدی در مورد متن بالا چگونه است

فهرست تصاویر

اتاق کمپرسر 1 فضای کافی و تهویه اتاق

اتاق کمپرسر 2 طراحی و فونداسیون

اتاق کمپرسر 3 تهویه و فرمول اندازه گیری

محل قرارگیری سیستم کمپرسور ها به چه صورت است

ساخت اتاق کمپرسی  در قرارگیری نقش دارد. سیستم هوای فشرده شما باید در یک مکان خاص و متمرکز قرار گیرد. قرار گرفتن سیستم نزدیکتر به نقطه استفاده به صرفه جویی در فضا کمک می‌کند. با استفاده از لوله کشی کوتاه تر برای به حداقل رساندن افت فشار، کارایی انرژی را افزایش می‌دهد. اغلب، قرار دادن یک سیستم کمپرسور به یافتن یک سطح کف مسطح با ظرفیت وزن کافی بستگی دارد.در آدرس ahmadikheybar در مورد سیستم کمپرسور ها بیشتر مطالعه کنید. از نمونه اتاق کمپرسر 1 فضای کافی و تهویه اتاق بازدید کنید.

عنوان ساخت اتاق کمپرسی
نویسنده ابوالفضل ملک محمدی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه 1514 کلمه
میزان مطالعه 15 دقیقه

فضای کافی و دسترسی به وسایل کمکی در کمپرسر ها

زباله کش باید از فضای کافی برخوردار باشد. نصب باید مسیریابی بهینه سیستم توزیع برق را به ویژه برای تاسیسات بزرگ با لوله های طولانی تضمین کند. محل نصب را نزدیک تجهیزات کمکی مانند پمپ ها، فن ها و سیستم های خنک کننده قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که فضای کافی برای سرویس و نگهداری وجود دارد.

تهویه اتاق کمپرسر ها به چه صورت انجام می‌شود

کمپرسورها گرمای زیادی تولید می‌کنند، بنابراین تهویه برای حفظ دمای قابل قبول در تاسیسات شما بسیار مهم است. برای اینکه اتاق کمپرسور تهویه مناسبی داشته باشد. زباله کش باید تهویه مناسب را دارا باشد. باید هوا از بیرون ساختمان با استفاده از مجاری با اندازه مناسب به داخل کشیده شود. محاسبات تغییر هوا بر اساس اندازه کمپرسور و خنک شدن آن با هوا یا آب است. برای جزئیات در مورد روش صحیح اگزوز، مقدار و جریان، با سازنده کمپرسور خود مشورت کنید. با تماس با احمدی خیبر در مورد تهویه خود را آگاه کنید.

تهویه اتاق - ساخت اتاق کمپرسی

تهویه اتاق – ساخت اتاق کمپرسی – احمدی خیبر

اتاق کمپرسر 1 فضای کافی و تهویه اتاق

اتاق کمپرسور ها در کجا و چگونه باید نصب بشوند؟

قانون اصلی نصب اول از همه ترتیب یک کمپرسور مرکزی واحد است. تجربه نشان می‌دهد که بدون توجه به صنعت، تمرکز مطلوب است. ساخت اتاق کمپرسی نقش مهمی‌در نصب آن دارد. از جمله، اقتصاد عملکرد بهتر، سیستم های هوای فشرده با طراحی بهتر، خدمات و کاربر پسند بودن است. محافظت در برابر دسترسی غیرمجاز، کنترل مناسب صدا و کنترل آسان تر تاسیسات تهویه را ارائه می‌دهد.

برای نصب کمپرسور می‌توان از یک منطقه مجزا از ساختمان که برای مقاصد دیگر استفاده می‌شود استفاده کرد. برخی از خطرات و ناراحتی ها باید در چنین تاسیساتی در نظر گرفته شوند. مانند: اختلالات صوتی یا الزامات تهویه کمپرسور، خطرات فیزیکی است. خطرات گرمای بیش از حد، زهکشی تراکم، محیط های خطرناک است. زباله کش از جمله اتاق های مهم محسول می‌شود. از نمونه اتاق کمپرسر 2 طراحی و فونداسیون بازدید کنید.

نحوه قرار دادن و طراحی کمپرسور به چه صورت است

تجهیزات هوای فشرده باید در تاسیسات بزرگ با لوله کشی طولانی برای تسهیل سیم کشی سیستم های توزیع نصب شوند. قرار دادن واحدهای هوای فشرده در نزدیکی تجهیزات کمکی است. مانند پمپ ها و فن ها خدمات و نگهداری را تسهیل می‌کند. حتی مکانی نزدیک به دیگ بخار می‌تواند مفید باشد.

ساختمان باید مجهز به تجهیزات بالابری با قابلیت حمل سنگین ترین اجزای واحد کمپرسور معمولاً موتور الکتریکی و لیفتراک باشد. ساخت اتاق کمپرسی در طراحی آن نقش مهم و کاربردی دارد. همچنین باید فضای کافی برای نصب کمپرسورهای اضافی برای توسعه آینده داشته باشد. همچنین ارتفاع فاصله باید به اندازه ای باشد! که در صورت لزوم امکان بلند کردن موتور یا موارد مشابه را فراهم کند.

فونداسیون اتاق های کمپرسی باید به چه صورت باشد

معمولاً تنها چیزی که برای ساخت یک واحد کمپرسور نیاز است یک کف مسطح با ظرفیت باربری کافی است. ویژگی های ضد لرزش در اکثر موارد در کارخانه یکپارچه شده است. برای نصب های جدید، استفاده از یک براکت در هر واحد کمپرسور برای تمیز کردن کف معمول است. زباله کش از فونداسیون خاصی استفاده می‌کند. کمپرسورهای رفت و برگشتی و گریز از مرکز بزرگ ممکن است! نیاز به یک پایه دال بتنی متصل به سنگ بستر یا یک پی خاک جامد داشته باشند. برای نصب کمپرسورهای پیشرفته و کامل، تاثیر ارتعاشات خارجی به حداقل کاهش یافته است. در سیستم هایی با کمپرسورهای گریز از مرکز، ممکن است لازم باشد ارتعاش پایه اتاق کمپرسور کاهش یابد.

طراحی اتاق - ساخت اتاق کمپرسی

طراحی اتاق – ساخت اتاق کمپرسی – احمدی خیبر

اتاق کمپرسر 2 طراحی و فونداسیون

هوا در اتاق های کمپرسی باید به چه صورت باشد

ساخت اتاق کمپرسی در هوا آن نقش مهمی‌دارد. ورودی هوا برای کمپرسور معمولاً در دهانه محفظه صدا خفه کن قرار می‌گیرد. اما می‌تواند تا حد امکان دورتر قرار گیرد که هوا تا حد امکان تمیز باشد. آلودگی گاز ناشی از اگزوز خودرو در صورت مخلوط شدن با هوای استنشاقی می‌تواند کشنده باشد. پیش فیلترها فیلترهای سیکلون، پانلی یا تسمه چرخشی در تاسیساتی است.

با غلظت گرد و غبار بالا در هوای محیط استفاده می‌شود. زباله کش باید از هوای مناسب در اتاق برخوردار باشد. در این مورد، طراحی باید افت فشار ناشی از پیش فیلتر را در نظر بگیرد. مصرف سرماخوردگی نیز مفید است. از نمونه اتاق کمپرسر 3 تهویه و فرمول اندازه گیری بازدید کنید. در آدرس ahmadikheybar در مورد هوا در اتاق کمپرسی مطالعه کنید.

تهویه اتاق در اتاق های کمپرسی به چه صورت است

تمام کمپرسورهای موجود در اتاق کمپرسور گرما تولید می‌کنند. میزان تهویه با توجه به اندازه کمپرسور و خنک شدن آن با هوا یا آب تعیین می‌شود. هوای تهویه کمپرسور هوا خنک تقریباً 100 درصد انرژی مصرف شده توسط موتور الکتریکی به صورت گرما را شامل می‌شود. ساخت اتاق کمپرسی در تهویه آن نقش مهمی‌دارد.

هوای تهویه کمپرسور آب خنک تقریباً 10 درصد انرژی مصرف شده توسط موتور الکتریکی را تشکیل می‌دهد. برای حفظ دمای اتاق کمپرسور در سطوح قابل قبول، حرارت باید حذف شود. سازنده کمپرسور باید جزئیات جریان تهویه مورد نیاز را ارائه دهد. یک راه بهتر برای حل مشکل گرمایش، بازیابی انرژی حرارتی تلف شده و استفاده از آن در محل است.

فرمول اندازه گیری در اتاق های کمپرسی به چه صورت است

هوای تهویه باید از بیرون تهیه شود، بهتر است از لوله های بلند استفاده نکنید. زباله کش از فرمول خاصی برای اندازه گیری استفاده می‌شود. همچنین ورودی باید تا حد امکان پایین باشد بدون خطر تجمع برف در زمستان. فن های تهویه باید در بالای یک دیوار انتهایی اتاق کمپرسور و ورودی هوا در دیوار مقابل نصب شوند.

سرعت هوا در دهانه های تهویه نباید از 4 متر بر ثانیه تجاوز کند. در این مورد، یک فن با کنترل ترموستاتیک مناسب ترین است. اندازه این فن ها باید به گونه ای باشد! که افت فشار در معابر، شیرهای دیواری خارجی و غیره را کنترل کند. ساخت اتاق کمپرسی در اندازه گیری آن نقش مهمی‌دارد. با تماس با احمدی خیبر در مورد فرمول اندازه گیری بیشتر آگاه شوید.

فرمول اندازه گیری - ساخت اتاق کمپرسی

فرمول اندازه گیری – ساخت اتاق کمپرسی – احمدی خیبر

اتاق کمپرسر 3 تهویه و فرمول اندازه گیری

نتیجه از صحبت و گفت و گوی بالا به شرح زیر است

مکانی که بزرگترین قسمت سیستم هوای فشرده در آن قرار دارد، اتاق کمپرسور نامیده می‌شود. این می‌تواند اتاقی باشد که برای مقاصد دیگر طراحی و مورد استفاده قرار می‌گیرد. می‌تواند با در نظر گرفتن خود کمپرسور ایجاد شود. در هر صورت، اتاق باید الزامات خاصی را برآورده کند تا از مزایای نصب کمپرسور استفاده کامل کند. در آدرس ahmadikheybar در مورد  اتاق کمپرسی بیشتر آگاه شوید. زباله کش نقش مهمی‌در اتاق های کمپرسی را دارا می‌باشد.

سوالات مهم و کلیدی در مورد متن بالا چگونه است

1- هوا در اتاق کمپرسی باید چگونه باشد؟

هوای ورودی به کمپرسور باید تمیز و عاری از آلودگی جامد و گاز باشد.

2- تهویه اتاق کمپرسی باید چگونه باشد؟

کمپرسورها گرمای زیادی تولید می‌کنند، بنابراین تهویه برای حفظ دمای قابل قبول در تاسیسات شما بسیار مهم است.

3- محل قرارگیری سیستم کمپرسر ها کجا است؟

سیستم هوای فشرده شما باید در یک مکان خاص و متمرکز قرار گیرد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *