کامیون کمپرسی-ساخت اتاق کمپرسی

کامیون کمپرسی - ساخت اتاق کمپرسی - احمدی خیبر


ساخت اتاق کمپرسی با کیفیت بالا و استاندارد بین المللی تلاش گروه خیبر می‌باشد. زیرا اگر این تولید طبق استاندارد انجام نشود. ممکن است هنگام بارگیری محصولات و بار ها و حمل از خودرو از اتاق بیفتند. و ممکن است بار در اطراف پراکنده شود. این گروه تولیدی در تلاش است تا محفظه های مطمئن برای مشتریان با کیفیت عالی و استانداردهای جهانی تولید کند. اتاق کمپرسی یکی از تولیدی های این گروه تولیدی می‌باشد. در این مقاله به معرفی برخی از این کمپرسی ها و نحوه چگونگی نصب اتاق بر روی آن ها می‌پردازیم.

فهرست عناوین

کامیون کمپرسی اهواز چه نوع کمپرسی ای می‌باشد؟

نصب اتاق بر روی کامیون های آمیکو و ویژگی های آن:

نصب اتاق بر روی کامیون های آمیکو و ویژگی های آن:

چگونگی ساخت اتاق برای کمپرسی های ولوو برای مشتریان:

نصب اتاق بر روی کامیون های بیبن و ویژگی های آن:

واگن های کامیون های بیبن به چند دسته تقسیم بندی می‌شود؟

مزایای کامیون های بیبن و بررسی تک تک آن ها:

نتیجه گیری ای که می‌توان برای مقاله جاری گرفت

سوالات متداول مربوط به مقاله انواع کامیون ها و نصب اتاق:

فهرست تصاویر

انواع کامیون ها 1کامیون آمیکو

انواع کامیون ها 2کامیون ولوو

انواع کامیون ها 3 کامیون بیبن

کامیون کمپرسی اهواز چه نوع کمپرسی ای می‌باشد؟

  • این کمپرسی به سبک آلمانی تقلید می‌کند و حجم آن به سفارش مشتری بستگی دارد.
  • جک های استفاده شده در این محفظه آنتن بلبرینگ بوقلمون از نظر ساخت و قابلیت دشارژ بالا آلیاژی زیادی دارند.
  • پمپش یک پمپ 9 پیستونی از برند ترکیه ای است که حجم بالایی روغن را برای بالا بردن محفظه پمپ می‌کند. ساخت اتاق کمپرسی به این روش بسیار عالی می‌باشد.
  • این کامیون یک شیر فشار با ضریب ایمنی زیاد دارد که فشار روغن را بعد از تخلیه قطع و آن را کنترل می‌کند. این کار باعث زیاد شدن طول عمر جک و جلوگیری از وارد شدن فشار اضافی به جک می‌شود. هنگام حرکت در سراشیبی، حالت های سریع و آهسته دارد. تا به راننده کمک کند تا با بارهای چسبناک مانند آسفالت کنار بیاید.
  • شیلنگ لاستیکی مورد استفاده در سیستم لوله کشی هیدرولیک ظرفیت زیادی دارد و تست باربری را پشت سر گذاشته است. اتاق کمپرسی این نوع ماشین نیز ظرفیت بالایی دارد.
عنوان ساخت اتاق کمپرسی
نویسنده زهرا صناعیان
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1502 کلمه
مدت زمان مطالعه 15 دقیقه
  • صفحه مورد استفاده در این اتاق یک صفحه فولادی خم شده با ST است که در برابر سایش و ضربه مقاوم است. کلیه مراحل برش و خم، مونتاژ و جوش از نظر کنترل کیفی ارزیابی می شود.

نصب اتاق بر روی کامیون های آمیکو و ویژگی های آن:

این نوع کامیون جزو خودرو های باربری در ایران محسوب می‌شود. این نوع کامیون خط تولدی کامیون های باری را پایه گذاری کرده است. (مشاهده نمونه انواع کامیون ها 1کامیون آمیکو )

این گروه تمام تلاش خود را می‌کند تا محصولاتش کیفیت لازم را برای خدمات رسانی داشته باشد. و توانسته است وارد بازار جهانی بشود. البته همچنان نیز موفق بوده است. احمدی خیبر توانسته با کیفیت مطلوب اتاق کمپرسی های استانداری را برای این نوع کامیون بسازد و رضایت مشتری ها را جلب کند.

آنچه آمیکو را از سایر رقبا متمایز می‌کند، حداکثر سازگاری محصولات این شرکت با محیط زیست است. این شرکت با استفاده و مونتاژ قطعات شرکت های اروپایی، آمریکایی و آسیایی سعی می‌کند. خودروهای بنزینی و دیزلی خود را تا حد امکان عاری از آلودگی کند. برای اطلاعات بیشتر از این نوع کمیون می‌توانید به سایت های اصلی این گروه تولیدی سر بزنید.

تیم ahmadikheybar با ساخت اتاق های مختلف برای انواع وسایل نقلیه باربری مانند: کامیون مرسدس، اسکانیا، کامیون ولوو و همچنین ساخت اتاق کمپرسی برای کامیون های آمیکو آماده دریافت سفارشات شما متقاضیان می‌باشد. برای ثبت سفارش نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید.  می‌توانید با شماره تلفن 118 تماس بگیرید و شماره این گروه تولیدی را از این اپراتور دریافت کنید. این تیم توانسته تا الان تعداد زیادی اتاق برای کامیون های باری بسازد و به مشتریان خود تحویل دهد.

کامیون امیکو - ساخت اتاق کمپرسی

کامیون امیکو – ساخت اتاق کمپرسی – احمدی خیبر

انواع کامیون ها 1کامیون آمیکو

نصب اتاق بر روی کامیون های آمیکو و ویژگی های آن:

اتاق کامیون ولوو یکی دیگر از محصولات این گروه است. و اتاق کمپرسی آن ها به دو مدل شش چرخ و ده چرخ تولید می‌شوند. ولوو یک خودروساز سوئدی است که خودرو (عمدتاً کامیون) را در همه کشورها می‌فروشد. و کیفیت بالایی دارند. این خودروها کاملاً با هوای سرد و خشک سازگار هستند. ( مشاهده نمونه انواع کامیون ها 2کامیون ولوو )

بنابراین یکی از دلایل محبوبیت آن مقاومت بالای آن است. امروزه ولوو دومین برند بزرگ خودروهای سنگین در جهان است.ولوو تراکس یکی از شرکت های تابعه ولوو است که ماشین آلات سنگین این شرکت را تولید می‌کند. و دفتر مرکزی آن در گوتنبرگ قرار دارد. ساخت اتاق کمپرسی برای این نوع کامیون توسط شرکت و گروه تولیدی احمدی خیبر انجام می‌شود. کامیون‌های ولوو از مهم‌ترین شرکت‌های خودروسازی در جهان است که طیف وسیعی از خودروهای تجاری و نظامی را تولید می‌کند.

دو محفظه را می‌توان روی کامیون های ولوو نصب کرد:

  • اتاق کامیون سوئدی
  • اتاق کامیون مایلری

خانه کامیون سوئدی ولوو

این نوع اتاق ها دارای تعداد زیادی پل هستند که به صورت عمودی نصب می‌شوند. تعداد پل‌های قسمت کف با تعداد این پل‌ها به صورت مساوی وجود دارد زیرا در مرحله نصب به یکدیگر متصل می‌شوند. این اتاق کمپرسی به دلیل زیبایی و مناسب بودن برای کامیون‌های ولوو، متقاضیان زیادی را به خود جذب کردند. برای خواندن خدمات گروه تولیدی خیبر به مقاله انواع خدمات و ساخت اتاق کمپرسی مراجعه کنید.

کامیون ولوو-ساخت اتاق کمپرسی

کامیون ولوو-ساخت اتاق کمپرسی-احمدی خیبر

انواع کامیون ها 2کامیون ولوو

چگونگی ساخت اتاق برای کمپرسی های ولوو برای مشتریان:

در این اتاق تعداد پل ها را می‌توان با توجه به نیاز مشتری افزایش داد. ابعاد این اتاق به شرح زیر است. طول: 525 سانتی متر، عرض داخلی 230 سانتی متر به استثنای دیوارها. ارتفاع آن بنابه انتخاب مشتری به جز کف اتاق می‌تواند از 120 سانتی متر تا 145 سانتی متر متغیر باشد. ساخت اتاق کمپرسی برای این کمپرسی به گونه ای که شرح شد انجام می‌شود.

نصب اتاق بر روی کامیون های بیبن و ویژگی های آن:

شرکت تیراژ دیزل یکی از کارخانه های با سابقه در زمینه ساخت و ساز می‌باشد. (راه آهن، راهسازی، تونل و پل سازی، معدن و پالایشگاه و پتروشیمی). همچنین در زمینه تولید (ماشین آلات راهسازی، ساندویچ و …) می‌باشد.( پانل ها و سقف ها و دیوارها ). این شرکت سال ها به عنوان تامین کننده انحصاری محصولات بیبن تراک شناخته می‌شد. زیرا بیبن تراک یکی از شرکای تجاری تیلراژ دیزل است. اتاق کمپرسی توسط گروه تولیدی ahmadikheybar برای این کامیون تولید می‌شود. ( مشاهده نمونه ای از این نوع کامیون در انواع کامیون ها 3 کامیون بیبن )

از این رو تیراژ دیزل کامیون های NG80A 1927 K و NG80A 2634 K را نیز به بازار معرفی می‌کند.

کامیون بیبن - ساخت اتاق کمپرسی

کامیون بیبن – ساخت اتاق کمپرسی – احمدی خیبر

انواع کامیون ها 3 کامیون بیبن

واگن های کامیون های بیبن به چند دسته تقسیم بندی می‌شود؟

واگن ها به دو مدل دو محوره و سه محوره تشکیل می‌شوند. یعنی واگن های دو محوره با کد NG80A 1927 K و واگن های سه محوره با کد .NG80A 2634 K در این دسته ها قرار دارند. ساخت اتاق کمپرسی نسبت به این دو دسته صورت می‌گیرد.

در توضیح کوتاهی از شرکت بیبن تراک لازم به ذکر است. که این شرکت با و تحت لیسانس مرسدس بنز AG آلمان شروع به کار کرده است. از این رو محصولات تولیدی این شرکت از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار می‌باشد.

مزایای کامیون های بیبن و بررسی تک تک آن ها:

  • موتور و گیربکس قدرتمند
  • قطعات با کیفیت بالا
  • خدمات ساده و ارزان
  • دکوراسیون جدید و مجلل در اتاق
  • امکانات راحت برای رانندگان و مسافران مانند سیستم های تهویه مطبوع، تختخواب، صندلی های بادی
  • اتاق کمپرسی ایمن
  • سپرهای فلزی، چرخ‌های 24 اینچی و سایر مشخصات ترافیکی خارج از جاده و ارتفاع مناسب شاسی

گروه تولیدی احمدی خیبر مفتخر است به عنوان تولید کننده انواع اتاقک کامیون که در ایران است. سفارشات شما مشتریان عزیز را در خصوص نصب اتاقک روی کامیون های بیبن بپذیرد.

نتیجه گیری ای که می‌توان برای مقاله جاری گرفت

متقاضی گرامی شما می‌توانید هنگام سفارش تمامی امکانات مورد نظر خود را از ما سفارش دهید. تمامی محصولات ما دارای گارانتی بی قید و شرط  می‌باشد. ساخت اتاق کمپرسی با استفاده از این گروه تولیدی انجام می‌شود.

تمامی قطعات یدکی اتاق توسط خود تیم ساخته می‌‌شود. بنابراین در صورت نیاز می‌توانید از خدمات پس از فروش ما نیز استفاده کنید. همچنین می‌توانید به هر دفتر فعال ahmadikheybar برای سفارش محصول  و قطعات و خدمات پس از فروش مراجعه نمایید. و قطعات خود را تعویض کنید.

سوالات متداول مربوط به مقاله انواع کامیون ها و نصب اتاق:

  1. کامیون های اسکانیا در چه سالی به تولید رسید؟

این کامیون در سال 1900 توسط شرکتی به اسم اسکانیا که در مالمو سوئد قرار دارد تولید شد و به بازار عرضه شد.

  1. کامیون های اسکانیا چند سری دارند؟

این نوع کامیون در اتواع سری های G,S,P,R,L تولید شده که هر کدام از این ها ویژگی خاص خود را دارند.

  1. آیا سری های مختلف کامیون ها و اتاق کمپرسی آن ها کاربرد یکسانی دارد؟

خیر، هر کامیون ویژگی ها و کاربرد خاص خود را دارد. و اتاقک ها نیز طبق مصرف و کارایی های هر کامیون، مختص همان کامیون ساخته می‌شود.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *