کامیون کمپرسی .ساخت اتاق کمپرسی.

کامیون کمپرسی .ساخت اتاق کمپرسی.احمدی خیبر


ساخت اتاق کمپرسی چیست ؟ یکی از مهم ترین تریلر ها که نقش مهمی در حمل و نقل مصالح ساختمانی را دارد کمپرسی باری است. اما میتوان کاربرد آنها را در جا به جایی و حمل و نقل مواد غذایی اما به ندرت دید. کمپرسی دارای مدل های مختلفی از جمله از نظر گنجایش کمپرسی و سیستم ترمز و … است. که با انواع و قیمت های مختلف مشتری های خاص خود را دارد که در این وبسایت بسیاری از آنها فروش میرود.اتاق کمپرسی به منظور جا به جایی و حمل و نقل مواد غذایی و مصالح ساختمانی و غیره ساخته شده است.

احمدی خیبر با بیش از ده سال سابقه  در ساخت اتاق کمپرسی  تریلی و کامیون با بیشترین کیفیت و بهترین قیمت ممکن به عنوان یکی از حرفه ای ترین و تخصصی ترین تولید کننده در سطح ایران شناخته میشود و با داشتن مجوز وزارت صنایع فعالیت میکند .

فهرست تصاویر

شرکت 1 حمل زباله

شرکت 2 خدمات پیشرفته

شرکت 3 تجهیزات

انواع کمپرسی در شرکت سازنده کمپرسی احمدی خیبر و خدمات پس از فروش این شرکت

: انواع اتاق های دامپتراک (سنگین کش)1

: انواع اتاق ها با ورق آلیاژی (ضد سایش)2

: چند محور سفارشی 3

:بازسازی و تعمیر4

5:ساخت کمپرسی وانت بار و نیسان و انواع تراک

6: ساخت اتاق کمپرسی در قالب فابریک خارجی و ایران

توضیحات: این شرکت سفارشات شما را در نهایتا سه هفته با هر تعداد سفاش باری با بیشترین کیفیت خود تحویل مینماید و تمام تولیدات شرکت ما جهت افزایش کیفیت و عمر اتاق کمپرسی با رعایت اصول تولید کمپرسی سازی از جمله بارگیری . تخلیه . جک و هیدرولیک . مرکز ثقل و غیره رعایت شده است . در ادامه شرکت 1را ببینید

از جمله <مسقف فلزی . مسقف چادری . نیسان . خاور . ده تن . اتاق کمپرسی یگانه و غیره> از جمله فعالیت های شرکت سازنده کمپرسی ما میباشد .

این شرکت سازنده اتاق کمپرسی دستگاه های مدرن دنیا را در ساخت محصولات خود از جمله برای خمکاری ورق و برشکاری استفاده میکند و به منظور رضایت مشتریان عزیز خدمات پس از فروش ارایه میدهد .

گروه تولیدی ساخت اتاق کمپرسی ما با بهره برداری و استفاده از علم روز متخصص های با تجربه و کار آزموده و با استفاده از مواد اولیه درجه یک مفتخر است با توسعه دادن اقتصاد خود تولیدات خودرا به مشتریان ارایه دهد .منظور از خدمات تولیدی ما در اصفهان این است که در کار خود بهترین باشد و با ارایه بهترین خدمات  و محصولات افتخار این را داشته باشد که در صنعت سازنده اتاق کمپرسی حرف اول را در اصفهان بلکه ایران بزند.

کامیون کمپرسی ساخت اتاق کمپرسی

کامیون کمپرسی ساخت اتاق کمپرسی_ احمدی خیبر

شرکت 1 حمل زباله

قیمت اتاق کمپرسی : کمپرسی سازی ahmadikheybar.ir اتاق های سفارشی شما را با بیشترین سرعت ممکن و با بهترین کیفیت بر اساس سفارشات شما تولید میکند . شرکت ahmadikheybar  از بهترین متریال ممکن و خبره ترین پرسنل ها و کارشناسان در خط تولید و در ساخت کمپرسی باری خود استفاده میکند شرکت 2 را ببینید

کامیون کمپرسی_ساخت اتاق کمپرسی

کامیون کمپرسی_ساخت کامیون کمپرسی_احمدی خیبر

شرکت 2 خدمات پیشرفته

مواردی که در خرید از شرکت های ساخت اتاق کمپرسی مد نظر داشته باشیم

داشتن یک کامیون کمپرسی قادر به داشتن تجهیزاتی است که می تواند تا 32000 پوند برای انواع کارها، اعم از ساخت و ساز یا تعمیر، در مناطق تجاری یا مسکونی حمل کند. قدرت این ماشین ها حمل و نقل موادی مانند شن، خاک، سیمان و غیره را آسان می کند.

کامیون کمپرسی وسیله نقلیه ای است که باید به مواد ایمن مجهز شده و دارای چرخه عمر بادوام باشد. برندهایی مانند دارای تجهیزات خوبی برای کار کارآمد هستند. ضمناً باید از مواد مقاومی مانند فلز ساخته شده باشند. علاوه بر این که برای بارگیری بهتر کار، حداقل 3 محور داشته باشد. در ادامه شرکت 3 را ببینید

تولید کننده  ahmadikheybar.irمختلف اتاق های کمپرسی  در ابعاد و سایز های متفاوت می باشد که میتوانید رعایت تمامی موارد را در آن ببینید.

کامیون کمپرسی_ساخت اتاق کمپرسی

کامیون کمپرسی_ساخت اتاق کمپزسی__احمدی خیبر

شرکت 3 تجهیزات

سوالات متعدد در قالب کمپرسی و مواردی که طی استفاده باید مد نظر داشته باشید

1: هنگامی که سرویس های ساخت اتاق کمپرسی را انتخاب می کنید، به یاد داشته باشید که در پشت این وسایل نقلیه تمام تجهیزاتی وجود دارد که باید به درستی نگهداری شوند و همچنین مجموعه خوبی از مارک ها وجود دارد که به تضمین کار کمک می کند.

2: کامیون کمپرسی یکی از مفیدترین کامیون های حمل مواد می باشد.ها به دلیل استفاده از قطعات هیدرولیک امکان بالا بردن قاب پشتی وجود دارد و با برگشت کامیون تمام محتویات پشت آن روی زمین پرتاب می شود.

3: نگه داشتن این وسیله نقلیه در شرایط صحیح نیز به داشتن یک کار کارآمد کمک می کند. اگر می خواهید حداکثر دید را در هر کار حفظ کنید، تمیز کردن مناسب به ویژه برای فضاهایی مانند آینه های دید عقب، شیشه جلو و آینه ضروری است. علاوه بر این، حفظ نظم در کار، با کابین تمیز و در شرایط خوب، اجتناب از آثار باقیمانده مانند روغن، گریس یا گل، به ویژه در ناحیه کنترل، مهم است.نگهداری از این ناوگان وسایل نقلیه برای انجام یک کار مناسب که مطابق با نیازهای کارگر و مشتری باشد، مهم است..

برخی از مشخصاتی که در هنگام خرید کامیون کمپرسی باید در نظر گرفت ظرفیت و مواد است. ظرفیت کمپرسی باید مطابق با شرایط محیط کار شما باشد. برای مثال اگر میخواهید مصالح زیادی را حمل کنید ، برای بر طرف کردن سفرهای متعدد به یک کمپرسی بزرگ نیاز دارید. از نظر مواد، کمپرسی سازی ها یا از فولاد یا آلومینیوم استفاده می کنند . کامیون های آلومینیومی سبک تر هستند، به این معنی که می توانید مواد بیشتری را حمل کنید زیرا وزن کمتری به بدنه اختصاص داده می شود. در حالی که فولاد سنگین تر است، دوام بیشتری دارد اما به علت سنگین بودن آن نمیشود مواد زیادی را با آن حمل کرد.

گر تصمیم به خرید یک کامیون کمپرسی دست دوم دارید، یک بازرسی کامل انجام دهید تا مطمئن شوید که شرکت های ساخت اتاق کمپرسی به شما خدمات خوبی خواهند داد. کارشناسان ما بسته به اندازه و وزن تریلر، بهترین تریلر را برای حمل و نقل توصیه می کنند.

عواملی که باعث واژگونی کمپرسی میشوند اعم هستند از :

1: مهارت کافی نداشتن راننده کمپرس باری در تخلیه بار و مصالح

2: تخلیه و کمپرس کردن در شرایط هوایی نامناسب

3: به بدنه کمپرس چسبیدن انواع بار (مثلا خاک)

4: تخلیه بار در سطوح شیب دار و سطوح نرم

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *