اتاق کمپرسی | کمپرسور

اتاق کمپرسی امروزه به دلیل حمل انواع مواد و وسیله و انواع بار به یکی از پر کاربرد ترین ها تبدیل شده است. این اتاق ها در انواع و سایز های متفاوت قابل ساخت می‌باشد. جنس به کار رفته در ساختار اتاق ها، معمولا از ساندویچ پنل ایزوله می‌باشد که از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار می‌باشد. این مدل ها بر روی انواع شاسی مانند کامیون، نیسان و … نصب می‌شود.  شرکت احمدی خیبر در زمینه کمپرس سازی در انواع متنوع فعالیت می‌کند که در ادامه خواهیم مطالعه کرد.

فهرست عناوین

ویژگی های اتاق  کمپرسی و طرز استفاده از آن:

کمپرسی  سازی و مزایای ساخت اتاقک آن عبارت است از:

کمپرسی  سازی و تحویل انواع بار با کامیون های حمل بار

اتاق  کمپرسی و 3 مزیت خرید و استفاده از کامیون های حمل بار

انتخاب یک اتاق مناسب برای کامیون های حمل بار

ویژگی های کامیون های حمل بار در احمدی  خیبر

نتیجه گیری و سوالات متداول در زمینه اتاق های کمپرسی حمل بار

فهرست تصاویر

کمپرسی حمل بار 1 دارای مدل های مختلف

کمپرسی حمل بار 2 جدید ترین مدل

کمپرسی حمل بار 3 در ابعاد متنوع

عنوان زباله کش
نویسنده هانیه ربیعی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه ها 1538
مدت زمان مطالعه 15 دقیقه

ویژگی های اتاق کمپرسی و طرز استفاده از آن:

این مدل از اتاق نیسان شاسی و یک تکه بوده و شامل لگن، کف، بند بار و سپر می‌باشد. امکان نصب تا 2 باکس در کناره های اتاق وجود دارد. این مدل کفی مسطح است ، دیگر پله ای چرخ ها یا مخزن گاز ندارد که حداکثر استفاده از فضای داخلی اتاق نیسان برای بارگیری مناسب می‌کند.

کمپرسی نوعی اتاق است که بر روی کمپرسور نصب می‌شود و برای حمل و جابجایی موادی مانند ماسه، شن، مواد معدنی و نخاله های ساختمانی استفاده می‌شود. کمپرس سازی برای حمل کالاهای تولیدی برای سفرهای درون شهری و درون شهری تعبیه شده است.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد ماموت تخلیه بار در مجموعه احمدی خیبر، تخلیه بسیار سریع و تقریباً لحظه ای محموله است، این عملیات به کمک سیستم هیدرولیک متشکل از پمپ، مخزن لوله و اتصالات در اتاق تخلیه انجام می‌شود.

کمپرسی ها به طور عمده در دو مدل سنگین {معدنی} و سبک {کشاورزی و ساختمانی} به فروش می‌رسد که بسته به محل قرارگیری اتاق ها، محور و پایه بالون و فنر با تناژهای مختلف در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. اینجا کمپرسی حمل بار 1 را نمایش می‌دهد.

کمپرس سازی و مزایای ساخت اتاقک آن عبارت است از:

1- قابلیت فشرده سازی بار انواع خودروهای دوگانه سوز، بنزینی و دیزلی تا 5 تن به صورت ساده و در کمترین زمان.

2- دارای ابعاد بزرگتر برای بارگیری بیشتر از کابین نیسان معمولی (طول کابین 20 سانتی متر و عرض کابین 6 سانتی متر بیشتر از کابین های فابریک نیسان)

3- حمل و نقل و تخلیه سریع و آسان مصالح ساختمانی، آسفالت، محموله های فله مانند غلات و کودهای شیمیایی.

4- وزن کمتر از اتاق های معمولی نیسان (40 تا 50 کیلوگرم سبک تر است)

5- مقاومت بیشتر در برابر بارهای سنگین به دلیل شاسی مقاوم با قوطی و ناودانی و صفحات سنگین که دارای دو سال گارانتی تعویض می‌باشند.

6- تغییرات ظاهری  خودرو با اتاق کمپرسی زیاد نیست (جک، شاسی و قطعات مربوطه پاک نمی شود(

7- امکان نصب دو باکس در طرفین و یک باکس پشت کابین (اتاق های بار) جهت قرار دادن جعبه ابزار، چادر، طناب و امکان نصب مخزن آب 50 لیتری به جای یکی از جعبه های جانبی.

8- شاسی نیسان رو یک تکه است (شامل اتاق، کف، لگن عقب و سپر عقب)

در این مدل کف اتاق به صورت مسطح است که از فضای داخلی اتاق نیسان برای بار استفاده کامل می‌شود.

9- به دلیل نصب گلگیر این مدل اتاق ها در کمپرس سازی، جک و شاسی در زیر اتاق دیده نمی‌شود و نیازی به تغییر کاربری گاری بار به کمپرسی نیست.

10- در این اتاق ها از شاسی دوتایی نوادانی 10 استفاده می شود که دوام اتاق و شاسی را افزایش می‌دهد و بر خلاف کمپرسورهایی که در اتاق فابریک نصب می‌شوند فشار کمتری به شاسی فابریک خودرو وارد می‌شود.

کمپرسی حمل بار 1 دارای مدل های مختلف

اتاق کمپرسی |دارای مدل های مختلف

اتاق کمپرسی |دارای مدل های مختلف| احمدی خیبر

کمپرس سازی و تحویل انواع بار با کامیون های حمل بار

برای تحویل، کامیون ها همیشه بهترین انتخاب هستند زیرا وسیله حمل و نقل بزرگ و همه کاره هستند. آنها به راحتی می‌توانند مسافت های طولانی را پشت سر بگذارند و به راحتی با تغییرات آب و هوا به خطر نمی‌افتند، به خصوص در مناطق چالش برانگیز کره زمین که در آن بارندگی های شدید، سیل و برف مکرر وجود دارد. اگر شرایط آب و هوایی سخت شود، تنها مشاغلی که کامیون های بادوام دارند می‌توانند به مشتریان خود تحویل دهند.

در این زمینه می‌توانید به ahmadikheybar اعتماد کنید. اما مهم نیست که تجارت در کجای جهان باشد، کامیون‌ها به عنوان وسایل نقلیه شرکتی همچنان هوشمندانه‌ترین سرمایه‌گذاری برای اطمینان از تحویل با کیفیت بالا، بهره‌وری و خدمات مشتری هستند. برای مشاهده به کمپرسی حمل بار 2 مراجه فرمایید.

اتاق کمپرسی و 3 مزیت خرید و استفاده از کامیون های حمل بار

  1. استفاده از آن راحت تر است. یک کامیون باری به دلیل سهولت استفاده شناخته شده است. بارگیری و تخلیه اقلام از یک تخت کامیون باز آسان تر از گرفتن آنها از داخل یک ون بار محصور است. هنگامی که یک تخت کامیون باری باز دارید، لازم نیست نگران باز کردن درها و باز نگه داشتن آنها در هنگام بارگیری یا تخلیه وسایل از آن باشید. به همین دلیل، بسیاری از کارگران در حال حرکت ترجیح می‌دهند از یک کمپرس سازی حمل بار که برای تحویل معمول و سایر وظایف کاری خود استفاده کنند.
  2. مسافت پیموده شده بهتر گاز. به طور کلی، بیشتر کامیون‌ها، به‌ویژه کامیون‌های سایز متوسط، مصرف سوخت بهتری نسبت به وانت‌های باری بسته دارند. وانت بار محصور نیز معمولاً وزن بیشتری نسبت به پیکاپ ها دارند و از موتورهای قدیمی تر استفاده می‌کنند که گاز را می جوشانند و روی مصرف سوخت متمرکز نیستند.
  3. در نهایت، اتاق کمپرسی های باری ظرفیت بیشتری را ارائه می‌دهند. هم از نظر بارگیری، هم از نظر قابلیت بکسل و هم از نظر اتاق مسافر ظرفیت بالاتری دارند. اگر مدل سنگینی را انتخاب کنید که اغلب می‌تواند هزاران پوند بیشتر از وانت باری یا انواع دیگر وسایل نقلیه بکشد، یدک کشی در کامیون بهتر است. وقتی صحبت از اتاق سرنشینان به میان می‌آید، ون‌های باری نمی‌توانند با کارایی یک کامیون برابری کنند، کامیونی که فضای پای بزرگ‌تری دارد و همچنان توانایی‌های بکسل و حمل و نقل عالی را ارائه می‌دهد.

کمپرسی حمل بار 2 جدید ترین مدل

اتاق کمپرسی |جدید ترین مدل

اتاق کمپرسی |جدید ترین مدل| احمدی خیبر

انتخاب یک اتاق مناسب برای کامیون های حمل بار

انتخاب اتاق کمپرسی های  باربری برای اضافه کردن به ناوگان شما می‌تواند کار دشواری باشد. تعدادی تولید کننده کامیون باری که با ویژگی های بسیار متفاوت وجود دارد. در واقع، دارایی های کامیون از نظر شماره یک بسیار گسترده است که می‌تواند به راحتی موارد مربوطه را با موارد نه چندان مرتبط اشتباه گرفته و تصمیم نامطلوبی بگیرد. ویژگی‌های اصلی، چه بیرونی و چه داخلی، که باید تصمیم نهایی خود را بر اساس آن قرار دهید، در زیر فهرست شده‌اند.

نمای بیرونی کامیون باری: چیزهایی که باید در نظر داشته باشید. انتخاب نمای بیرونی با کیفیت نیمی از کار انجام شده در فرآیند انتخاب است. اینجا کمپرسی حمل بار 3 نمایش می‌دهد.

ویژگی های کامیون های حمل بار در احمدی خیبر

ویژگی اساسی وسایل نقلیه باری این است که باید به گونه ای طراحی شوند که حمل و نقل آسان کالا را تسهیل کنند. این بدان معناست که آنها باید فضای کافی، درهای عقب کشویی با امکانات سطح شیب دار داشته باشند تا امکان بارگیری و تخلیه سریع و آسان اقلام سنگین را فراهم کنند.

کمپرس سازی می‌تواند مانند یک تریلر یا نیمه تریلر جعبه ای شکل باشد و همچنین می‌تواند به گونه ای طراحی شود که بتواند هر نوع کالا یا وانت های یخچالی را که برای حمل بارهای سرد استفاده می‌شود، حمل کند.از آنجایی که هدف اصلی این خودروها حمل بار است، در قسمت بار عقب پنجره ندارند. برخی از تولیدکنندگان شیشه عقب را با پنل های جامد جایگزین می‌کنند در حالی که به خریداران گزینه ای برای انتخاب پنل جامد یا پیکربندی شیشه ای ارائه می‌دهند.

کمپرسی حمل بار 3 در ابعاد متنوع

اتاق کمپرسی | در ابعاد متنوع

اتاق کمپرسی | در ابعاد متنوع| احمدی خیبر

نتیجه گیری و سوالات متداول در زمینه اتاق های کمپرسی حمل بار

این کمپرس سازی ها در مجموعه ahmadikheybar به گونه ای هستند که در ساختمان ها و یا برای حمل شن و ماسه و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. ساختار این اتاق ها به گونه است که دارای یک پلت فرم عقب هستند که با بالا بردن قسمت جلویی می‌توان بار را از طریق آن تخلیه کرد. تحسین برانگیزترین آنها عبارتند از میکسرهای بتن ترانزیت، میکسر بتن ترانزیت با تسمه نقاله، پمپ بوم بتن، بچینگ پلانت متحرک، جرثقیل سوار کامیون، و تیپ تریلر و بلکرز. این وسایل نقلیه به غیر از حمل و نقل، می‌توانند کارهای مختلفی از جمله رساندن بتن به ارتفاع معین، بلند کردن بارهای سنگین و … را انجام دهند

سوالات متداول

1.هدف استفاده از این کمپرسور ها چیست؟

حمل و نقل بار

  1. برای خرید اتاق باید به چه چیز هایی نگاه کنیم؟

فضای داخلی و بیرونی کمپرسور

3.ایا ahmadikheybar در این زمینه موفق عمل کرده است؟

بله

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *