تریلی های ترانزیت احمدی خیبر | ahmadikheybar

تریلی های ترانزیت احمدی خیبر | ahmadikheybar


تریلی سازی احمدی ارائه دهنده انواع تریار های ترانزیت و چادری هستند.  نوع دیگری از تریلرها، نوع تریلر ترانزیت و چادری هستند که به موتورخانه نیز معروف هستند. و بدنه و سقف آن در قسمت بار نصب می شود. معمولاً قسمت بار تریلرهای ترانزیت و چادری ضد آب و ضد ضربه است. این تریلرها به طور گسترده برای جابجایی مواد در مسافت های طولانی که نیاز به مراقبت بیشتری دارند استفاده می شود.

تریلرهای ترانزیت و تریلر چادری برای چیست؟

استفاده از ماشین ترانسفر و چادر در کمپرس سازی در اصفهان چیست؟ این نوع تریلرها به دلیل هزینه کمتر و ارزان تر بودن نسبت به سایر روش های حمل و نقل بیشتر توسط مردم انتخاب می شوند. همچنین این تریلر درب منزل شما قابل تحویل است که یکی دیگر از مزیت های عمده تریلی های حمل و نقل و چادری می باشد. به طور کلی، اگر بخواهیم مزایای جامع و جهانی حمل تریلر و چادر را ارائه دهیم، موارد زیر عبارتند از:

فهرست مطالبی که در این مقاله مطالعه می کنید چیست ؟

ترلیر های ترانزیت چه ویژگی هایی دارد ؟

2- ترانزیت های چادری تاتا موتورز و ویژگی های آن ها:

4- تریلر ترانزیت هینو موتورز و خصوصیات مهم  آن ها:

نقش مهم ترانزیت ها در بازار خودروهای تجاری !

فهرست تصاویری که در این مقاله می بینید !

شکل 1: تریلی ساری در اصفهان

شکل 2: شرکت های تولید کننده کمپرس

عنوان تریلی سازی احمدی
دپارتمان اوج شید
نویسنده رعنا میرفندرسکی
تعداد کلمات 924
زمان مطالعه 9 دقیقه

   ترلیر های ترانزیت چه ویژگی هایی دارد ؟

  1. زمان حرکت کامیون و بارگیری با توجه به شرایط ارسال کننده کالا می باشد
  2. برای اقلام و ارسال بدون شرایط نگهداری خاص
  3. سرعت بیشتری نسبت به سایر روش های حمل و نقل مانند: حمل و نقل دریایی یا ریلی دارد.

اینها برخی از مزایای تریلر و چادر حمل و نقل است که برای شما اعلام کرده ایم. در زیر تعدادی از شرکت های برتر تولید کننده چادرهای ترانزیت و ترانزیت را برای شما توضیح خواهیم داد. پس به ما همراه باشید.

1- ترانزیت چادری دایملر و ویژگی های آن ها

دایملر AG یک شرکت خودروسازی آلمانی چندملیتی است که پس از تویوتا و گروه فولکس واگن، سومین خودروساز بزرگ جهان از نظر درآمد، چهاردهمین شرکت بزرگ کامیون‌سازی از نظر تولید خودرو، و بزرگترین شرکت خودروسازی جهان است. کمپرس سازی در اصفهان احمدی خیبر یکی از پیشگامان تولید انواع تریلر ها است.

2- ترانزیت های چادری تاتا موتورز و ویژگی های آن ها:

بزرگترین شرکت آسفالت جاده خودران در هند تاتا موتورز است. این شرکت در واقع متعلق به گروه صنایع تاتا است، تاتا موتورز که در سال 1945 توسط جهانگیر راتانگی دادا بیهوی تیت ایرانی هندی تأسیس شد. تاتا موتورز در سال 2008 جگوار و لندرور را از فورد خرید، سپس با مستر اتو برای خرید هامر مذاکره کرد و در نهایت آن را به شرکت دیگری فروخت. تریلی سازی احمدی با ارائه انواع این نوع از تریلر ها پیشگام در صنعت و حمل انواع نخاله های ساختمانی است. در شکل 1: تریلی ساری در اصفهان مشاهده می کنید.

تریلی سازی احمدی احمدی خیبر | ahmadikheybar

شکل 1: تریلی ساری در اصفهان

انواع شرکت هایی که با تریلی سازی احمدی کار می کنند  !

دانگ فنگ یک شرکت خودروسازی چینی است که به عنوان بزرگترین تولید کننده خودرو و تولید کننده کامیون کمپرسی در جمهوری خلق چین شناخته می شود. شرکت دانگ فنگ موتور در سال 1968 در استان هوبئی تأسیس شد و در حال حاضر اتومبیل، اتوبوس، کامیون، تریلر در انواع مختلف: کامیون کمپرسی، تریلرهای حمل و نقل و چادر، تریلرهای کفی و وسایل نقلیه تجاری و همچنین انواع مختلف ساخت و ساز تولید و مونتاژ می کند. قطعات خودرو در حال کار هستند. در زیر، می توانید در مورد برخی از بهترین شرکت های تولید کننده تریلر و چادر حمل و نقل و تریلی سازی اصفهان بخوانید.

4- تریلر ترانزیت هینو موتورز و خصوصیات مهم  آن ها:

یک شرکت خودروسازی ژاپنی است که کامیون کمپرسی، موتورهای دیزلی، کامیون و اتوبوس تولید می کند. هینو، لکسوس و گرند هاتو به عنوان برندهای اصلی تویوتا شناخته می شوند.

5- پارکا یا داف:

پارکا یک تولید کننده آمریکایی کامیون و تریلر مانند کامیون کمپرسی، تریلر حمل و نقل و چادر است. این سومین تولید کننده کامیون، کمپرسی و وسایل نقلیه سنگین در جهان است (پس از دایملر و ولوو).

ایویکو: یک شرکت خودروسازی ایتالیایی است که انواع کامیون کمپرسی، کامیون، اتوبوس و موتورهای دیزلی را تولید می کند که دفتر مرکزی آن در تورین، ایتالیا قرار دارد.

مردان: Mann یک شرکت مهندسی و صنایع سنگین آلمانی، زیرمجموعه گروه فولکس واگن است که دفتر مرکزی آن در مونیخ قرار دارد.

– اسکانیا: یک شرکت خودروسازی و صنایع سنگین سوئدی است که کامیون‌ها، اتوبوس‌ها و همچنین موتورهای دریایی و دیزلی تولید می‌کند و دفتر مرکزی آن در Stdtelia، 30 کیلومتری جنوب استکهلم است. در شکل 2: شرکت های تولید کننده کمپرس می بینید.

تریلی سازی در اصفهان تریلی سازی در اصفهان احمدی خیبر | ahmadikheybar

تریلی سازی در اصفهان تریلی سازی در اصفهان احمدی خیبر | ahmadikheybar

شکل 2: شرکت های تولید کننده کمپرس

نقش مهم ترانزیت ها در بازار خودروهای تجاری !

امروزه کمپرس ها در تریلی سازی احمدی  نقش مهمی در بازار خودروهای تجاری و موتورهای دیزل ایفا می کند. این شرکت عمدتاً اتومبیل های سواری، وسایل نقلیه تجاری، ماشین آلات نظامی و کامیون های 3.5 تنی را به فروش می رساند MAN یکی از پیشروان در زمینه مهندسی و تولید تجهیزات کمپرس سازی در اصفهان است.این شرکت در زمینه تولید و تولید کامیون، اتوبوس، موتورهای دیزلی، توربین بخار، توربین گاز و خدمات صنعتی فعالیت می کند. در زیر، می توانید در مورد برخی از بهترین شرکت های تولید کننده تریلر و چادر حمل و نقل بخوانید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *