زباله کش |بار گیری از بغل زباله

زباله کش |بار گیری از بغل زباله احمدی خیبر


زباله کش یکی از کامیون های کمپرسی می‌باشد. که با هدف جمع اوری زباله های خانگی، صنعتی، ساختمانی و … تولید و عرضه می‌شوند. کامیون زباله نوعی کمپرسور است که برای انتقال زباله به محل دفن با چرخ بلند و به پهلو استفاده می‌شود. به دلیل تحرک، تریلرها را کامیون زباله لاستیکی نیز می‌نامند. اما به دلیل تفاوت در نحوه حمل و نقل و میزان زباله قابل حمل، بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. کمپرس سازی در مجموعه احمدی خیبر در انواع متنوع با ساختاری درجه یک، با کیفیت بالا عرضه و تولید می‌شود.

فهرست عناوین

ساخت دستگاه های زباله  کش و اتاقک های مخصوص آنها

کامیون حمل زباله با چرخه تراکم خودکار با ویژگی های آن:

ویژگی های برجسته سیستم های تجهیزات زباله  کش به چه گونه است؟

سیستم های ردیابی در فشرده سازهای حمل و نقل زباله

یکی از مهمترین نکاتی که در ساخت زباله دانی باید رعایت شود:

انواع کمپرس  سازی و روش های انتقال زباله و فشرده سازی آنها:

نتیجه گیری و سوالات متداول در زمینه کمپرس  سازی

فهرست تصاویر

کابین زباله 1 حمل انواع زباله

کابین زباله 2 انواع کابین ها

کابین زباله 3 فشرده سازی زباله ها

عنوان زباله کش
نویسنده هانیه ربیعی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه ها 1558
مدت زمان مطالعه 15 دقیقه

ساخت دستگاه های زباله کش و اتاقک های مخصوص آن ها

از کار های کمپرسی زباله کش لودر عقب می‌توان به جمع آوری زباله های مسکونی در کنار خیابان اشاره کرد. و همچنین کمک به پاکسازی زباله های متوسط از محل های ساخت یا پس از طوفان در منطقه شما است. کامیون از نوع جمع آوری پایین به این معنی می‌باشد که کارکنان مجبور نیستند زباله های سنگین را بالای سر خود بلند کنند.

کارکنان می‌توانند به راحتی و به سرعت  در مناطق مسکونی زباله ها را جمع آوری کنند. این  کمپرس سازی جمع کننده زباله همه کاره را می ‌توان به بازوی هیدرولیک نیز مجهز کرد. تا سطل های زباله متوسط  تا کوچک را در اتاق جمع آوری خالی کند. کامیون های جدید دارای ظرفیتی بزرگ برای ذخیره سازی، کابین راحت و مصرف سوخت هستند. از این طریق می‌توان فهمید که چرا آنها در صنعت جمع آوری زباله بسیار مورد محبوبیت وتوجه هستند. برای دیدن به کابین زباله 1 رجوع کنید.

کامیون حمل زباله با چرخه تراکم خودکار با ویژگی های آن:

عملیات فشرده سازی با یک دکمه فشار الکتریکی آغاز می‌شود. و مکانیزم فشرده سازی به طور مداوم تا زمان خاموش شدن کار می‌کند. این امر باعث کاهش زمان فشرده سازی و ایمنی اپراتورها می‌شود. یکپارچه سازی در زباله کش زمانی امکان پذیر است که وسیله نقلیه با مجوز جمع آوری زباله درب منزل آماده رفتن. از مکانی به مکان دیگر باشد و در زمان تراکم صرفه جویی شود. از طریق شیرهای سنجش فشار متوالی، کنترل چرخه تراکم را  برای اطمینان از فشرده سازی بهینه انجام می‌شود.

کمپرسورهای ahmadikheybar به گونه ای طراحی شده که کمپرسور پرتابل یک واحد یکپارچه متشکل از یک کمپرسور، بدنه کانتینری است. روی یک قاب با غلتک نصب شده و برای حمل و نقل توسط واحد هوک لودر مخصوص طراحی شده است. برای تخلیه که زباله های متراکم شده به سمت تخلیه زمین/ کارخانه فرآوری هدایت شده است.

زباله کش حمل انواع زباله

زباله کش حمل انواع زباله| احمدی خیبر

کابین زباله 1 حمل انواع زباله

کمپرس سازی های قابل حمل به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در گوشه و کنار خیابان (Dhallows) برای دریافت زباله‌ هستند.زباله های جامد از گاری‌ های دستی (تقریباً 5-6 چرخ دستی) / 2-3 سه چرخه) در یک سطل نصب می‌شوند. آن را تخلیه و به صورت هیدرولیکی در داخل فشرده کنید.

چیدمان فوق تجهیزات جمع آوری زباله برای جمع آوری زباله جامد یک راه حل بهداشتی و مکانیزه برای سیستم جمع آوری موجود (Dhallows) مورد استفاده در دهلی است. برای مشاهده به کابین زباله 2 مراجعه فرمایید.

ویژگی های برجسته سیستم های تجهیزات زباله کش به چه گونه است؟

در روش‌ سنتی نگهداری زباله، زباله‌ها قبل از جمع‌آوری و ایجاد بوی نامطبوع، برای مدت طولانی در سطل‌ها می‌مانند. با کامیون ها و تجهیزات مدیریت زباله های جامد موثر، مانند زباله های فشرده شده و کمپرسی های قابل حمل. و با نگهداری در ظروف در بسته بو را به حداقل می‌رساند.

در فصل بارندگی، آب به داخل جعبه‌های ذخیره‌ سازی نفوذ می‌کند و اطراف جعبه‌های ذخیره ‌سازی به محلی برای پرورش پشه‌ها و مگس‌ها تبدیل می‌شود. و خطری برای افرادی که در نزدیکی مرکز های جمع ‌آوری زباله کار می‌کنند، ایجاد می‌کند.

کمپرس سازی قابل حمل  به عنوان یک دستگاه مدیریت مواد زائد جامد موثر که در یک منطقه سرپوشیده نصب شده. و از باران محافظت می‌شود. تراکم و ساخت اتاقک ها در مجتمع احمدی خیبر، شیرابه تولید شده. هنگام تراکم زباله ها در این سازه های متراکم کننده در ممکن است مدیریت شود. و اجازه تولید مثل مگس ها و پشه ها را ندهد. زباله ها باید به صورت بهداشتی  و تمی زبه محل دفع انتقال داده  6 شوند.

زباله کش |انواع کابین ها

زباله کش |انواع کابین ها| احمدی خیبر

کابین زباله 2 انواع کابین ها

این  مراکز های زباله جامد برای نصب در مناطقی که مقدار زیادی زباله تولید ماندگاری دارند. هتل های بزرگ، بازار سبزیجات،  غذاخوری ها و رستوران ها، و مراکز خرید مناسب هستند.

یک زباله کش هوک لودر برای بسته به مسیر منتهی به منطقه تخلیه/کارخانه فرآوری کافی است. راه اندازی کامیون زباله یک راه خوب و موثر برای پیاده سازی و اجرای سیستم تجهیزات تصفیه زباله به صورت جامد شهری است.

سیستم های ردیابی در فشرده سازهای حمل و نقل زباله

برخی از مسائل عمده در مدیریت زباله، تخلیه غیرقانونی زباله های جامد خانگی درمکان ممنوعه و جمع آوری زباله است. به همین دلیل است که سیستم های نظارت کامیون زباله در درجه اول بر ردیابی مکان کامیون متمرکز شده اند. همچنین  نظارت بر عملکرد تجهیزات متصل شده آن (تیغه ها، صفحات و غیره) تمرکز می‌کنند.

سیستم نظارت کامیون زباله امکان نظارت بر سطح زباله در بدنه کامیون ها را دارد. ردیابی مکان های بارگیری در کمپرس سازی، تخلیه ضایعات با استفاده از داده های بارگرا و مختصات GPS انجام می‌شود.همچنین شناسایی و جلوگیری از هرگونه اقدام غیرمجاز برای تخلیه زباله 24 ساعته به صورت انلاین اماده خدمت رسانی هستیم.

سیستم تله‌ ماتیک کامیون زباله، پارامترهای عملکرد کلیدی کامیون- مسیر، سرعت،مصرف سوخت، سلامت موتور را ثبت می‌کند. از این داده برای تشخیص مانورهای ناکارآمد یا حتی مخرب کامیون مانند بارگیری، سرعت بالا، ترمز، سرقت روغن استفاده می‌شود. اینجا کابین زباله 3 را نشان می‌دهد.

یکی از مهمترین نکاتی که در ساخت زباله دانی باید رعایت شود:

زباله ها را می‌توان از ماشین حمل زباله به جاده پرتاب کرد.

برخی از کامیون‌های حمل زباله دارای طراحی باز هستند که زباله کش ‌ها را از پشت کامیون به جاده می‌ریزد. یک تخت کامیون باز ممکن است کار کارگران شهرداری را برای ریختن اقلام به داخل کامیون آسان‌تر کند، اما می‌تواند منجر به عدم تعادل عقب شود و خطر ریزش زباله از کامیون کمپرسی را افزایش دهد. اما این عیب در کامیون های ahmadikheybar برطرف شده است.

ریزش آوار در جاده خطر تصادف ایجاد می کند. گاهی اوقات زباله ها مستقیماً روی وسیله نقلیه پشت تریلر زباله فرود می آیند و دید راننده را مسدود می کنند یا به وسیله نقلیه آسیب می رسانند.

در زمان‌های دیگر، زباله‌ها می‌توانند در جاده بنشینند و موانعی ایجاد کنند که رانندگان باید در اطراف آن حرکت کنند. بنابراین کامیون های حمل زباله باید مجهز به وسایل حفاظتی برای جلوگیری از ریزش زباله و کاهش خطرات احتمالی باشند.

انواع کمپرس سازی و روش های انتقال زباله و فشرده سازی آنها:

توزیع، بار جانبی، بارگیری از پشت

بارگیری از جلو: به دلیل حجم زیاد زباله در مناطق تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد، نوع دیگری از ضایعات هاپر است که مکانیزمی دارد که سطل زباله را از جلوی کامیون بلند کرده و داخل هایپر می‌ریزد.

کامیون کناری نیز قابلیت جداسازی زباله ها را دارد و دارای محفظه های متعدد در هایپر خود می‌باشد.

متداول ترین نوع کامیون زباله در مناطق مسکونی، کامیون حمل زباله دمی است. این کامیون ها دارای بالابر هیدرولیکی هستند که زباله ها را بلند کرده و داخل کامیون می‌ریزد.

کمپرس سازی ها مجهز به یک روبنا هستند که برای جمع‌آوری و جمع‌آوری زباله‌های جهانی از سطل‌های روی بدنه و انتقال آن به مراکز بزرگ‌تر دفع زباله طراحی شده است.

زباله کش |فشرده سازی زباله ها|

زباله کش |فشرده سازی زباله ها| احمدی خیبر

کابین زباله 3 فشرده سازی زباله ها

حجم روبنا 16 متر مکعب

ظرفیت درب عقب 1.8 متر مکعب است

شکل سینه: گرد

ضخامت کف جعبه: 4 میلی متر

ضخامت پانل جانبی: 5 میلی متر

ضخامت سقف: 4 میلی متر

تراکم زباله 6:1 است.

نتیجه گیری و سوالات متداول در زمینه کمپرس سازی

کامیون های حمل زباله عمدتاً برای سرویس بهداشتی شهری و کارخانه ها و خانگی برای حمل انواع زباله مناسب هستند. این می‌تواند زباله هایی که بارگیری شده را  خرد و فشرده  کند تا تراکم آن را افزایش دهد. وهمچنین حجم آن را کاهش دهد و در نتیجه کارایی جمع آوری زباله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. این اتاق‌های جمع‌آوری زباله در نوع خود ساده‌ترین هستند. بنابراین هدف اصلی آن‌ها جمع‌آوری مقادیر کمی زباله‌های عمومی و خصوصی است. انتقال آنها به محل‌های دفن زباله و دفع مراکز بازیافت است. شرکت احمدی خیبر به یکی از بهترین شرکت ها در تولید انواع کمپرسورهای مدرن و جدید تبدیل شده است.برای اطلاعات بیشتر می توانید به این مقاله مراجعه کنید.

سوالات متداول

انواع کامیون های حمل زباله را نام ببرید؟ توزیع، بار جانبی، بارگیری از پشت

تخصص کامیون های حمل زباله چیست؟ جمع اوری زباله ها

چگونه می‌توانیم درخواست ساخت اتاق های حمل  زباله داشته باشیم؟ با ثبت درخواست خود در شرکت ahmadikheybar

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *