ساخت اتاق کمپرسی امروزه به دلیل نیاز روز افزون به ان بسیار افزایش پیدا کرده است. این اتاق ها در انواع متنوع برای هر صنف کاری با ساختاری درجه یک و با کیفیت ساخته می‌شود. امروزه کامیون ها فضاهای مختلفی برای حمل هر نوع بار دارند. اتاقی برای حمل تجهیزات صنعتی، مصالح ساختمانی و حمل و نقل سایر وسایل نقلیه مانند کامیون و موتور سیکلت. شرکت احمدی خیبر یکی از شرکت هایی است که در زمینه کمپرسی سازی اماده خدمت رسانی می‌باشد.

فهرست عناوین

اهمیت و ظرفیت حمل اتاق کمپرسی ها به چه صورتی است؟

اتاق های حمل بار و هدف های استفاده از ان

نوع و طراحی اتاق های حمل بنز به چه گونه ای است؟

انواع کامیون های حمل بار لنز و پر طرفدار ترین انها

مزایا و معایب استفاده از کامیون های بنز ساخت 1921

تعرفه و قیمت خرید و یا ساخت کامیون مرسدس بنز

نتیجه گیری و سوالات متداول در زمینه کامیون بنز

فهرست تصاویر

کامیون بنز 1 یکی از پر طرفدار ترین ها

کامیون بنز 2 با بهترین ساختار

کامیون بنز 3با قدرتی بالا

عنوان ساخت اتاق کمپرسی
نویسنده هانیه ربیعی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه ها 1641
مدت زمان مطالعه 16دقیقه

اهمیت و ظرفیت حمل اتاق کمپرسی ها به چه صورتی است؟

کار دیگری که باید برای ساخت اتاق انجام دهید این است که محدودیت های ظرفیت اتاقی که می‌خواهید بسازید را بدانید. کامیون ها ممکن است نتوانند مقدار مواد مورد نیاز برای حمل را در خود جای دهند. بارگیری بیش از حد کامیون می‌تواند به نگرانی های ایمنی منجر شود، مانند خطر واژگونی، احتمال آسیب رساندن به اتاق.

بنابراین، دانستن قابلیت‌های کامیون شما می‌تواند تعیین کند که چه تعداد بار جداگانه باید حمل کنید. ahmadykheybar به شما این امکان را می‌دهد تا با کمپرسی سازی های ایمن و با ظرفیت بالا بدون نگرانی جابجا کنید. مانند محصولات، مواد زائد و غیره با هر وزن و بارهای بزرگ. اینجا می‌توانید کامیون بنز 1 را مشاهده کنید.

اتاق های حمل بار و هدف های استفاده از ان

اتاق های حمل بار اتاقی است که در قسمت عقب و بار وسایل نقلیه سبک و سنگین نصب می‌شود. مانند کامیون، وانت، باکس ون و غیره که با کمک آن مواد مختلفی از جمله مواد غذایی، پروتئین، محصولات بهداشتی. مصالح ساختمانی، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی را در داخل شهر یا بخش های بین شهری حمل می‌کنند.

اندازه اتاق ها در مقایسه با اندازه کامیون متفاوت است. مثلا کامیون و نیسان که با توجه به هدف و مدل ماشین و متراژ متفاوت است. البته نوع و کیفیت و هدف ساخت اتاق کمپرسی هم مهم است که سردخانه باشد یا اتاق معمولی. یا برای حمل مواد جامد یا مواد مایع مانند نوشیدنی یا آب (منبع)، محفظه بار باید وزن سبکی داشته باشد.به اندازه‌ای سبک باشد که وزن زیادی را تحمل کند و بتواند آن را تحمل کند.

کامیون بنز 1 یکی از پر طرفدار ترین ها

اتاقک های حمل بار با ساختار ساندویچ پانل بر روی کامیون های ایسوزو و نیسان  نصب می‌شود. که دارای سبکی، دوام، استحکام بالا و عایق حرارتی است. که بهترین انتخاب برای حمل کالا های تولیدی در مسیرهای شهری و بین شهری است. ایت محفظه بار ها از ساندویچ پانل و عایق آن از پلی اورتان ساخته شده است. با توجه به مزایای ساندویچ پانل، این کمپرسی سازی ها از این متریال متناسب با ابعاد طراحی شده اند.

نوع و طراحی اتاق های حمل بنز به چه گونه ای است؟

اگرچه طراحی و تکنولوژی این کامیون ها بسیار قدیمی است. اما از طراحی اولیه تا کنون زمان زیادی می‌گذرد. اما به دلیل مزایایی که به عنوان یک کامیون بنز 2 تجاری ارزان قیمت دارد، همچنان در ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

طراحی زاویه دار باعث می‌شود در هنگام بارگیری و کار در مناطق غیر شهری آسیب کمتری به آن وارد شود. پنجره های عریض این کامیون دید خوبی را در اختیار راننده قرار می‌دهد. بهتر است در جاده های کوهستانی پر دست انداز و ناهموار رانندگی کنید و سرعت حرکت نیز بیشتر است.

در ساخت اتاق کمپرسی های مرسدس از موتور شش سیلندر لیتری (11580 سی سی) و  با قدرت 220 اسب بخار استفاده شده است. ظرفیت مخزن سوخت این خودرو 200 لیتر گازوئیل است. سازنده این کامیون تلاش زیادی کرده است تا این خودرو مطابق با آلایندگی باشد، اما این خودرو دارای استاندارد یورو 2 است. وزن بدون بار کامیون مرسدس بنز 6325 کیلوگرم، حداکثر بار در محور جلو 7000 کیلوگرم و حداکثر بار در محور عقب 13000 کیلوگرم است.

کامیون بنز 2 با بهترین ساختار

این کامیون ها در صنعت تراورس و ساختمان سازی، صنایع نظامی و ماشین های آتش نشانی کاربرد دارند. از عوامل موفقیت آن می توان به قدرت موتور مناسب، امکانات رفاهی جدید و سهولت استفاده اشاره کرد. دلایل استفاده از کمپرسی سازی ها در بازارهای جهانی فرآیند تعمیر ساده است. در کشور ما به دلیل تولید چندین ساله، قطعات یدکی و پرسنل تعمیر و نگهداری زیادی برای این نوع کامیون ها وجود دارد. به همین دلیل فروش این خودروها همچنان در بازار خودروهای سنگین ایران رونق دارد.

انواع کامیون های حمل بار لنز و پر طرفدار ترین انها

کامیون های بنز 608: مدل ایرانی کامیون مرسدس بنز محصول سال 1376 است که پس از آن فقط مدل های کارکرده در بازار که بعضی از انها ساخت احمدی خیبر هم می‌باشد به فروش می‌رسد. این کامیون دارای حجم موتور 3782 سی سی است. دیفرانسیل استفاده شده در این کامیون دستی است. این مدل از کمپرسی سازی نسبتا کوچک می‌تواند تا سرعت 80 کیلومتر در ساعت حرکت کند.

اتاق و کامیون 6 تنی مرسدس بنز: این مدل یکی از بهترین کامیون های باری و کمپرسی بسیار قوی تر از کامیون های مرسدس است. اگر بخواهیم مشخصات فنی این مدل شاسی بلند را بررسی کنیم باید به موتور آن اشاره کنیم . که در دور موتور 2200 دور در دقیقه 240 اسب بخار قدرت می‌دهد. این کامیون دارای حجم سیلندر 11580 سی سی بوده و از شش سیلندر استفاده می‌کند.

کامیون مرسدس بنز آکتروس: این نوع یکی دیگر از گزینه های موجود است که نسبت به مدل قبلی قدرتمند تر و کامل تر است. حجم در نظر گرفته شده برای ساخت اتاق کمپرسی، در این مدل ها 50 لیتر است که فضای بزرگی برای راننده و سرنشین است. در حالی که این کامیون ها به خوبی مدل های قبلی خود فروش نداشتند، اما ویژگی های جالبی داشتند. برای مشاهده کامیون بنز 3 رجوع کنید.

مزایا و معایب استفاده از کامیون های بنز ساخت 1921

کامیون بنز 1921 با قطعات آلیاژی ساخته شده از فلزات و مواد بسیار مقاوم و فضاهای داخلی آن از فولاد قوی و مستحکم است. می‌تواند بارهای سنگین  در جاده ها و مسیرهای پرپیچ و خم را تحمل کند. باد، باران و شن روی مقاومت ماشین تاثیری ندارد. این ماشین می‌تواند برای چندین دهه خدمت کند.

واحد خنک کننده رادیاتور بسیار جذاب و قدرتمند می‌باشد، می‌توان گفت که این کمپرسی سازی ترکیبی از نسل جدید و نسل قدیم است. اکثر کشورهای صنعتی از چنین ماشین هایی برای جابجایی مواد استفاده می‌کنند.

افرادی که یک کامیون بنز مدل 1921 دارند قطعاً برای آنها پول درآورده اند و اکثر آنها تعداد آنها را به چندین نفر رسانده اند و باعث ایجاد تفاوت در وضعیت مالی راننده شده اند.

از معایب این کامیون می‌توان بگوییم که یکی از خودروهای کم ایراد و قطعات آسیب دیده کم است، خودرویی با استهلاک کمتر باید درآمد بیشتری داشته باشد.امروزه هیچ شرکتی نمی‌تواند محصولی کاملاً بی نقص تولید کند.

کامیون بنز 3با قدرتی بالا

تعرفه و قیمت خرید و یا ساخت کامیون مرسدس بنز

قیمت این خودرو متاثر از قیمت ارز، دلار و یورو است.  برای خرید و یا ساخت اتاق کمپرسی بنز، نرخ تورم و اتفاقات روزانه تاثیر به سازیی را دارد. خرید با قیمت مناسب باید از یک وب سایت اصلی یا یک سایت معتبر باشد. وب سایت های جعلی زیادی در دنیا وجود دارد که ایران نیز از این مشکل مصون نیست. شما می‌تواندی برای خرید و یا ساخت و یا گرفتن اطلاعات دقیق به سایت احمدی خیبر رجوع کنید.

به نظر می‌رسد شرکت ایرانی خودرو فروشنده کامیون های مرسدس بنز باشد.پس در چنین شرایطی بهتر است در اسرع وقت آن را خریداری کنید که ارزانتر هم باشد. دیوار، شیپور و یا سلایت مجموعه ما و بسیاری از نرم افزارهای دیگر در فروش این خودرو حضور فعال دارند. خرید از سایت اصلی برای این کمپرسی سازی دارای قیمت واقعی وضمانت عملکرد می‌باشد.

9 درصد ارزش افزوده، بیمه خودرو و مالیات بر قیمت کامیون تاثیرگذار است. نصب کولر بر روی قیمت خودرو تاثیر می‌گذارد و در صورت نبود کولر از قیمت خودرو کسر می‌شود. فروش خودرو توسط نمایندگی که شرکت ahmadikheybar  هم دارا است با عقد قرارداد و پرداخت بخشی از مبلغ تحویل امکان پذیر است.

نتیجه گیری و سوالات متداول در زمینه کامیون بنز

کامیون بنز 1921 قدرتمند  ترین کامیون سال به حساب می‌آمد و حتی وارد دنیای رقابت شد، قدرت این خودرو می‌توانست بارهای چند تنی را تحمل کند. موتور کامیون مرسدس بنز 1921 با قدرت 500 اسب بخار است که می‌تواند ده تن وزن را تحمل کند.

ساخت اتاق کمپرسی های این کامیون مرسدس 1921 خاص بود و پدر نسل بعدی خودروها به حساب می‌آمد، موتور این شرکت بر اساس تجربه به دست آمده از سخت افزار جنگ جهانی دوم بود. مهندسان و طراحان تانک های ماشین جنگی جنگ جهانی دوم وارد عرصه تولید صنعت خودرو شدند.

نمایشگاه بین المللی خودروهای سبک و سنگین همه ساله در تهران برگزار می‌شود. مرسدس بنز در این نمایشگاه حضور دارد و خودروهای سنگین به صورت مستقیم در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. برای متقاضیان ، این یک فرصت عالی برای دیدن این خودرو است. همچنین شما می‌توانید برای خرید و یا درخواست ساخت از کارشناسان مجموعه ahmadikheybar کمک بگیرید.

سوالات متداول

در  کمپرسی سازی  های مدل بنز از چه گیربکسی استفاده می‌کنند؟ گیربکس دنده ای

ترمز دیسکی این کامیون ها در کجا قرار دارد؟  روی چرخ های محوری جلو و عقب

تحمل و ظرفیت حمل این کامیون تا چقدر است؟ 10 تن

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *