انواع کمپرسی-کمپرس سازی

انواع کمپرسی-کمپرس سازی-احمدی خیبر


کمپرس سازی یکی از صنایعی است که در ایران وجود دارد. در این مقاله قصد داریم به بررسی نمونه هایی از انواع تریلر ها بپردازیم. تریلربه معادل و برگرفته از کلمه Trailer در انگلیسی است. انواع لودر قابلیت جدا سازی از تراکتور (سر کامیون)را دارد. با ظرفیت حمل بیش از 15 تن کالا در دسته گاری ها قرار می‌گیرند. زباله کش ها نیز جزو تریلر ها و کمپرس ها قرار دارد. شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر به سایت ahmadikheybar مراجعه کنید و اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید.

فهرست عناوین

بررسی تریلر ها در انواع کشور ها در این مقاله:

انواع تریلر ها کدام است و به چند دسته تقسیم می‌شوند؟

برخی از این نوع تریلرها را می‌توان مانند زیر معرفی کرد:

معرفی 16 مدل از انواع تریلر برای شما عزیزان:

تریلی کفی چیست و چه کاردبری در حمل و باربری دارد؟

آشنایی با کمپرس حمل و نقل یا تریلر چادری

آشنایی با ویژگی های تریلی و کمپرسی یخچال دار:

نتیجه گیری ای که می‌توان از این مقاله کرد چیست؟

سوالات متداولی که در این مقاله برای کاربران پیش می‌آید؟

فهرست تصاویر

انواع‌تریلر 1تریلر کفی

انواع‌تریلر 2تریلی یخچال دار

انواع‌تریلر 3 زباله‌کش

بررسی تریلر ها در انواع کشور ها در این مقاله:

عنوان کمپرس سازی
نویسنده زهرا صناعیان
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1452 کلمه
مدت زمان مطالعه 14 دقیقه

در همه کشورها، تریلر یکی از پرمصرف ترین وسایل حمل و نقل جاده ای است. امروزه محموله های مختلف اعم از نفت و فرآورده های شیمیایی گرفته. تا مواد غذایی و کالاهای مصرفی توسط انواع لودر مانند تریلر تخت، کمپرسی، تانکر، چادر و … حمل می‌شود. انواع تریلر دارای وزن و حجم متفاوتی هستند که به شرح هر کدام می‌پردازیم.

تفاوت این تریلرها در چیست؟ هر نوع تریلر برای چه نوع محموله ای مناسب است؟ وزن هر تریلر چقدر است؟! اینها سوالاتی است که بسیاری از صاحبان بار، حمل و نقل‌ها، کمپرس سازی، تازه واردان به صنعت حمل ونقل و… تحویل با آن مواجه هستند. وی در این مقاله ضمن معرفی انواع تریلر به تمامی این سوالات نیز پاسخ داد.

لازم به ذکر است که اندازه طول، عرض، ارتفاع، حجم و … تقریبی است. یعنی تریلرهای تولید شده توسط هر شرکت ممکن است کمی بالاتر یا کمتر از این باشد. در اینجا اندازه های متوسط ​​آورده شده است.

انواع تریلر ها کدام است و به چند دسته تقسیم می‌شوند؟

دسته بندی های مختلفی برای انواع تریلر وجود دارد. زباله کش جز دسته های باربر ها قرار دارد. گاهی اوقات انواع تریلرها بر اساس نوع عملکرد آنها نامگذاری می‌شوند. یکی از انواع طبقه بندی مربوط به زمان فعال شدن آن و تعداد محورها و لاستیک های تریلر است. که می‌توان روی این مدل 198 قرار داد. به عنوان مثال، یک تریلر تک محور، یک جفت محور و سه محور برای 15 بار مختلف استفاده می‌شود. همچنین، شاید رایج ترین نامی که از این تریلر شنیده اید، تریلر 18 چرخ باشد. این نوع تریلر نیز با توجه به ترکیب و مقدار روغنی که دارد نامگذاری شده است. برای اطلاعات بیشتر راجب کمپرس سازی می‌توانید به سایت احمدی خیبر مراجعه کنید.

برخی از این نوع تریلرها را می‌توان مانند زیر معرفی کرد:

چرخ دستی یخچال دار، واگن برقی حمل و نقل، واگن برقی کف، تریلی حمل و نقل شیشه ای و غیره. توجه داشته باشید که هر یک از این تریلرها ممکن است از نظر تعداد محورها و لاستیک ها متفاوت باشند. یعنی این که عامل تعیین کننده در طبقه بندی این نوع تریلرها کابین آنهاست. این بدان معناست که می توان از گاری یخچال دار 18 یا 10 چرخ برای حمل کالا استفاده کرد. در قسمت زیر با 16 مدل تریلر که برای حمل بارهای مختلف استفاده می‌شود. که یکی از آن ها زباله کش است در خدمت شما هستیم.

معرفی 3 مدل از انواع تریلر برای شما عزیزان:

در حمل و نقل جاده ای قسمت زیادی از بار توسط انواع تریلر جابجا می‌شود. به تدریج با پیشرفت تکنولوژی و رشد نیازهای بشر، خانواده این تانک های غول پیکر نیز در حال رشد است. در ادامه نام انواع تریلر، کاربرد و ابعاد آنها را ارائه خواهیم داد. با خواندن این مقاله می‌توانید تریلر مناسب خود را جهت ساخت اتاق کمپرس و سفارش آن به کمپرس سازی ahmadikheybar انتخاب کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد ساخت اتاق کمپرسی به مقاله …. مراجعه کنید.

تریلی کفی چیست و چه کاردبری در حمل و باربری دارد؟

کمپرس کفی ساده ترین و متداول ترین نوع کامیون کمپرسی است. که علیرغم تنوع محدود قادر به حمل و نقل طیف وسیعی از کالاها می‌باشد. واگن برقی روی زمین یک لودر ناپایدار بدون دیوار نگهدارنده است. این ویژگی امکان دسترسی به تمام سطوح لازم برای بارگیری را فراهم می‌کند. مشاهده عکس نمونه انواع‌تریلر 1تریلر کفی

تریلر کفی-کمپرس سازی

تریلر کفی-کمپرس سازی-احمدی خیبر

انواع‌تریلر 1تریلر کفی

تریلرهای کف دارای کف پوشیده شده از چوب چند لایه با روکش ضد آب و ضد خش هستند. در ساخت قطعات گاری کف از فلزات بادوام و مستحکمی مانند فولاد استفاده می‌شود. به همین دلیل گاری کفی قابلیت تحمل بارهای سنگین را دارد.

زباله کش از این نوع کمپرسی نیست.

کاربرد تریلر کفی:

بارهای سنگین با حجم بالا

حمل و نقل با ارتفاع غیر استاندارد

انواع مختلف آهن مانند میلگرد، تیرآهن و پروفیل فولادی. در مقاله حمل و نقل آهن به مزیت های حمل و نقل جاده ای آهنی و مشکلات مربوط به آن پرداختیم که خواندن آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

آشنایی با کمپرس حمل و نقل یا تریلر چادری

این نوع کمپرس غیر ثابت دارای دیواره های کوتاه و میله های فلزی محافظ است که با چادر پلیمری پوشانده شده است. کمپرس سازی احمدی خیبر اتاق های این نوع تریلر را می‌سازد. از آنجایی که اغلب برای حمل بارهای گمرکی از انواع گاری چادری استفاده می‌شود، به آنها کامیون ترانزیت نیز می‌گویند.

انواع تریلرترانزیت

تریلرهای چادری معمولاً دارای دو یا سه محور هستند.

دو نوع چادر تریلر وجود دارد: ثابت و کشویی.

دهانه چادر برای بارگیری از هر نوع می‌تواند از کنار یا از پشت بام باشد. به عبارت دیگر چادرهای تریلر را می‌توان به 4 گروه طبقه بندی کرد:

زباله کش ها در این نوع دسته از تریلر ها قرار ندارند چون زباله ها در خارج از کشور برده نمیشوند و نمی‌توان با چادر آنها را پوشاند.

تریلر سقف کشویی دو محوره و چادر جانبی

تریلر سقف کشویی سه محوره و چادر جانبی

سقف دو محور و چادر کناره های ثابت

سقف سه محوره و چادر کناره های ثابت

کاردبرد های تریلی ترانزیت:

کالاهای بسته بندی شده در کارتن و جعبه

کالاهای بسته بندی شده در بسته های چوبی و فلزی

کیسه های بزرگ

بارهای عمده بدون بسته بندی

برای اطلاعات بیشتر برای سفارش کمپرس سازی، می‌توانید به سایت احمدی خیبر مراجعه کنید.

آشنایی با ویژگی های تریلی و کمپرسی یخچال دار:

نوعی تریلی سقفی با بدنه عایق و مجهز به سیستم خنک کننده می‌باشد. گاری های یخچال دار برای حمل و نقل فاسدشدنی و کالا استفاده می‌شود. از این گاری ها برای حمل مواد غذایی استفاده می‌شود که در مقاله کامیونت مواد غذایی توضیح دادیم.

(عکس از انواع‌تریلر 2تریلی یخچال دار)

کمپرس یخچالدار-کمپرس سازی

کمپرس یخچالدار-کمپرس سازی-احمدی خیبر

انواع‌تریلر 2تریلی یخچال دار

کاربرد تریلی برقی یخچال دار:

مواد غذایی

میوه ها و سبزیجات

مواد پروتئینی

اقلام یخ زده (مانند بستنی)

مواد دارویی و شیمیایی

زباله ها را در این کمپرسی قرار نمی‌گیرند. زیرا فاسد نمی‌شوند. بنابر زباله ها را با زباله کش از این سمت شهر به خارج از شهر منتقل می‌کنند.

نتیجه گیری ای که می‌توان از این مقاله کرد چیست؟

در این مطلب چند نوع از انواع تریلر را معرفی کرده ایم که امیدواریم برای شما مفید باشد. موضوع شناخت انواع تریلر در اینجا به پایان نمیرسد و شما می‌توانید. در مقاله های قبلی و بعدی به بررسی بقیه انواع تریلی ها بپردازید. اما باید گفت که این خانواده غول پیکر همچنان به رشد و پیشرفت خود ادامه می‌دهد. زباله کش ( مشاهده عکس نمونه انواع‌تریلر 3 زباله‌کش )جز دسته های بیان شده نبود. در مقاله های بعدی و قبلی می‌توانید درباره این نوع کمپرسی مطالعه بفرمایید.

زباله کش-کمپرس سازی

زباله کش-کمپرس سازی-احمدی خیبر

انواع‌تریلر 3 زباله‌کش

سازندگان پیشرو تریلر و کمپرس سازان در جهان به طور مداوم در حال نوآوری هستند. و تریلرهای جدیدی را با کاربردهای ترکیبی به بازار می‌آورند. مثلاً کانتینری که کمپرسور هم می‌سازد یا تریلر کناری با چادر بدون سقف. اگر در مورد کمپرس سازی سوالی دارید می‌توانید در قسمت سوالات متداول سوال خود را پیدا کنید.

سوالات متداولی که در این مقاله برای کاربران پیش می‌آید؟

  1. تریلر هایی که خودرو ها رو جا به جا می‌کنند چه نام دارند؟

به این تریلر ها ترلر خودروبر می‌گویند.

  1. زباله کش در کجاها قرار دارند؟

شهرداری ها این کمپرس ها را در سطح شهر قرار دادند  تا با جمع آوری زباله ها و بیرون بردن آن از سطح شهر به پاکیزگی شهر کمک کنند.

  1. در چه سایتی می‌توان به مقاله های بیشتر دسترسی داشت؟

در سایت ahmadikheybar  می‌توان به مقاله های بیشتر دسترسی داشت.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *