ساخت اتاق-ساخت اتاق کمپرسی

ساخت اتاق-ساخت اتاق کمپرسی-احمدی خیبر


ساخت اتاق کمپرسی با کیفیت بالا و استاندارد های جهانی یکی از مهم ترین و ضروری ترین کار های امنیتی به شمار می‌رود. به خاطر این که اگر طبق استاندارد ها این تولید صورت نگیرد، ممکن است در طول بارگیری و حمل بار ها آنها از ماشین بیافتند. و یا ممکن است بار باز شود و در اطراف پراکنده شود. از این رو گروه های تولیدی سعی داشته اند تا با کیفیت بسیار عالی و با استاندارد های جهانی اتاق کمپرسی مطمعنی را برای مشتریان خود به تولید برسانند و اطمینان مشتریان خود را جلب کنند. هر کدام از این نوع اتاق ها ویژگی های خاص خود را دارند که در این مقاله آن را به همه معرفی می‌کنیم تا همه متوجه ویژگی های هر نوع اتاق شوند. همچنین در این مقاله پی می‌بریم کدام یک از خودرو ها اتاق به آن ها متصل می‌شود.

فهرست عناوین

اتاق کامیون یا کمپرسی چیست وموارد استفاده از آن کدام اند؟

استفاده از بهترین مواد اولیه یا متریال های استاندارد برای تولید

خدمات قابل ارائه این گروه تولیدی به شما عزیزان چیست؟

نکات قابل توجه در مورد خرید اتاق های کمپرسی

طراحی و ساخت اتاقک کمپرسی متنوع با مهارت بالا

کامیون های کوچک یا کامیونت چه کاردبرد هایی دارند؟

کامیون های جفت چیست و چه کاربرد هایی دارند؟

کاربرد های اتاق های کمپرسی معمولا کدام موارد هستند؟

نتیجه ای که می‌شود درباره کمپرسی ها و انواع اتاق های آن گرفت:

سوالات متداول و پرتکرار مقاله اتاق های کمپرسی و انواع آن:

فهرست تصاویر

کمپرسی 1اتاقک کمپرسی

کمپرسی 2مرسدس بنز

کمپرسی 3کامیونت

اتاق کامیون یا کمپرسی چیست وموارد استفاده از آن کدام اند؟

به اتاق ها و محفظه هایی گفته می شود که به پشت کامیون متصل اند. با این که ممکن است کاربری های متنوعی داشته باشند اما همه آن ها دارای اتاق هستند. احمدی خیبر یکی از بهترین تولید کنندگان در ساخت اتاق کمپرسی ( مشاهده نمونه کمپرسی 1اتاقک کمپرسی ) است.

این گروه تولیدی در تلاش است تا با بهترین مواد محصولات خود را در اختیار مشتریان عزیز خود قرار دهد. کیفیت خدمات فراتر از استانداردهای صنعت و نیاز مشتریان همواره هدف اصلی این تیم بوده است. تا شما را راضی نگه دارد و شما از کار لذت ببرید. تمامی محصولات این گروه از طرح گرفته تا متریال مطابق با استانداردهای آن زمان  در بازارعرضه می‌شود.

عنوان ساخت اتاق کمپرسی
نویسنده زهرا صناعیان
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1520 کلمه
مدت زمان مطالعه 15 دقیقه

اتاقک کمپرسی-ساخت اتاق کمپرسی

اتاقک کمپرسی-ساخت اتاق کمپرسی-احمدی خیبر

کمپرسی 1اتاقک کمپرسی

استفاده از بهترین مواد اولیه یا متریال های استاندارد برای تولید

یکی از ویژگی های گروه تولیدی ahmadikheybar استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا در ساخت محصولات خود است. یکی دیگر از این ویژگی ها استفاده از مواد اولیه مرغوب یا متریال های استاندرارد برای تولید محصولات خود می‌باشد. این مواد برای طراحی و تولید اتاق کمپرسی می‌باشد. یکی یگر از این ویژگی ها استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا می‌باشد.

که دلیل بر کیفیت بالا است. استاندارد شرکت ما حفظ رضایت مشتری همواره در دستور کار ما است تا به بهترین نحو ممکن به اعتماد شما پاسخ دهیم.

خدمات قابل ارائه این گروه تولیدی به شما عزیزان چیست؟

ساخت انواع اتاق های کمپرسی برای کامیون ها و تریلر های مختلف مانند:

  • مرسدس بنز ( مشاهده نمونه ای از این مورد در کمپرسی 2مرسدس بنز )
  • اسکانیا
  • ولوو
  • آمیکو

جزو خدمات اصلی ما می‌باشد. برای سفارش می توانید به سایت احمدی خیبر مراجعه کنید. این گروه تولیدی مشاوره های لازم را جهت ساخت اتاق کمپرسی به شما می‌دهد.همچنین می‌توانید با شماره گیری اپراتور 118 شماره این گروه تولیدی را برای ثبت سفارش خود بگیرید. شما می‌توانید هر روز درهفته تماس بگیرید و سفارش خود را به ثبت برسانید. همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی سوالات و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشند.

مرسدس بنز-ساخت اتاق کمپرسی

مرسدس بنز-ساخت اتاق کمپرسی-احمدی خیبر

کمپرسی 2مرسدس بنز

نکات قابل توجه در مورد خرید اتاق های کمپرسی

برای ساخت یک اتاق کامیون با کیفیت و بادوام باید به چند نکته توجه کرد.

استفاده از مواد مرغوب مانند تخته های بادوام، رنگ بادوام پروفیل ها و قوطی های مناسب از موارد مهمی هستند. که برای تولید اتاق کمپرسی استفاده می‌شود. مهمتر از این موارد می‌توان به پلان های استاندارد، اتصالات مستحکم و نحوه اجرای مراحل ساخت اشاره کرد. که می توان گفت همه این ها بستگی به تجربه، مهارت و علم سازنده دارد.

از این نظر گروه تولیدی صنعتی نوین کمپرس یگانه دارای سابقه درخشان و کارنامه خوبی است. که رضایت مشتریان را می‌توان ثابت کرد. در صورت ثبت سفارش اتاقک کمپرسی خود می‌توانید از طریق تلفن و آنلاین با ما تماس بگیرید. تیم ما به صورت آنلاین به تمام سوالات شما پاسخ خواهد داد.

طراحی و ساخت اتاق کمپرسی متنوع با مهارت بالا

مراحل طراحی و ساخت اتاق های کمپرسی پیچیده و دارای ظریف کاری هایی می‌باشد که جزء استاندارد کار است. ما علاوه بر رعایت معیارهای طراحی، دوام بالا. مقاومت بهینه در برابر عوامل متعدد و زیبایی شناسی محصولات خود را به شما ارائه می‌دهیم. کمپرسی ها با توجه به سایز به دو دسته درون شهری و بیرون شهری تقسیم می‌شوند. کامیون های بزرگ حق تردد در سطح شهر را ندارند.

کامیون های کوچک یا کامیونت چه کاردبرد هایی دارند؟

این کامیون ها کامیون هایی هستند که از ماشین نیسان بزرگترند. ( مشاهده نمونه ای از کمپرسی 3کامیونت )  این کامیونت ها دارای اتاق کمپرسی هستند و بیشتر برای حمل بارهایی که نیاز به ظرافت بالا ندارند. و وزن آن ها کمتر از 3.5 تن می‌باشد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کامیونت-ساخت اتاق کمپرسی

کامیونت-ساخت اتاق کمپرسی-احمدی خیبر

کمپرسی 3کامیونت

کامیون های جفت چیست و چه کاربرد هایی دارند؟

اگر برای حمل و نقل های سنگین به ماشین هایی دارای اتاق های مناسب احتیاج دارید. و می‌خواهید برای خودرو خود اتاق تهیه کنید. این خودرو برای جا به جایی و حمل و نقل بارهایی با وزن بالای 15 تن استاندارد و مناسب است. گروه تولیدی ahmadikheybar به تولید و ساخت اتاق کمپرسی برای این نوع کامیون که به آن کامیون جفت می‌گویند، می‌پردازد.
ساخت اتاق های کمپرسی شامل یک سری مراحل طولانی می‌باشد. که تکنسین ها و افراد ماهر این گروه تولیدی مسئول اناج دادن این مراحل هستند. اولین مراحل یعنی  برش دادن ورق های فولادی تا ساخت بدنه و تست مقاوت در کارگاه های ما انجام می‌شود. همچنین نصب جک های کمپرسی و در آخرافزودن ویژگی های سفارشی مشتری و رنگ آمیزی هم در کارگاه انجام می‌شود.

از این رو هیچ کدام ای این مرحله ها برون سپاری نمی‌شوند. اتاق کمپرسی این گروه تولیدی دارای گواهینامه استاندارد از انجمن کاربری سازان می‌باشد. هر گونه مغایرت محصولات ما با محصولی که سفارش داده شده است، شامل گارانتی و ضمانت نامه تیم ما خواهد بود.

کاربرد های اتاق های کمپرسی معمولا کدام موارد هستند؟

  • معمولا از این اتاق ها برای حمل و نقل کالا های حجیم استفاده می‌شود. می‌توان به سنگ ها، ماسه ها و بقیه موارد مشابه اشاره کرد. تریلرهای کمپرسی دارای اتاق یکی از پر فروش ترین تریلر ها در سراسر کشور ایران هستند.
  • امروزه دو نوع ساخت اتاق کمپرسی وجود دارد و از نظر سایز و اباد متفاوت هستند. این نوع از تریلر ها نمونه هایی مثل معمولی، تخلیه از بغل، تخلیه از زیر هم نیز ساخته شده است. و از هر کدام برای کاربرد های مختلفی استفاده می‌شود. از تریلر های تخلیه از بغل اکثر مواقع برای مکان هایی استفاده می‌شود که امکان بلند شدن کمپرسی وجود ندارد.  همچنین تریلر های تخلی از زیر در بخش هایی مثل بخش جاده سازی استفاده می‌شود. برای حمل و پخش خاک، شن و …استفاده

می‌شود.

  • تریلی های کمپرسی کامیوت در فرایند های جاده سازی، ساختمان سازی و کلا امور عمرانی کاربرد دارد. اتاق کمپرسی تریلی های کمپرسی از لحاظ قدرت برای حمل بار با هم دیگر متفاوت هستند. برای حمل مواد معدنی و مواردی از این قبیل مانند: پوکه معدنی، ماسه بادی و… استفاده می‌شود.

مجموعه ahmadikheybar فعالیت تخصصی و حرفع ای خود را در زمینه طراحی و تولید ساخت اتاق های متنوع ارائه می‌کند. این اتاق ها معمولا از ورق های آلیاژ دار و پمپ های مرغوب و جک که همه آن ها دارای گارانتی هستند را با قیمت مناسب ارائه می‌کند.

نتیجه ای که می‌شود درباره کمپرسی ها و انواع اتاق های آن گرفت:

ما در این مقاله متوجه شدیم که ساخت اتاق کمپرسی

به دو روش صورت می‌گیرد. نوع این محصولات تولیدی بستگی به نوع سفارش مشتری و نوع خودروی منتخب شده دارد. شما می‌توانید برای خواندن مقاله های بیشتر در این رابطه با اتاق های کمپرسی به سایت احمدی خیبر مراجعه کنید. این گروه تولیدی تمام تلاش خود را برای ساخت یک اتاق خوب و با کیفیت می‌کند.

این شرکت یکی از بهترین شرکت ها برای تولید این اتاق ها می‌باشد. دانستیم که برای ماشین های مختلفی می‌شود اتاق کمپرسی تولید کرد. از جمله این ماشین ها کامیون، اسکانیا، ولوو و مرسدس بنز می‌باشند.

سوالات متداول و پرتکرار مقاله اتاق های کمپرسی و انواع آن:

  1. درباره زباله کش ها کدام مقاله ها را باید مطالعه کنم؟

شما می‌توانید برای خواندن مقاله هایی در رابطه با ماشین های حمل زباله به مقاله زباله کش مراجعه کنید.

  1. کامیون سپتیک چیست و چه کاربردی دارد؟

این نوع کامیون، خودرو هایی هستند که برای تخلیه سیستم های سپتیک استفاده می‌شوند. این نوع کامیون ها با استفاده از خلاء طراخی شده‌اند.‌‌نتخب

  1. اتاق کمپرسی معمولا روی کدام ماشین ها نصب می‌شود؟

این اتاق ها معمولا روی ماشین هایی مانند نیسان، کامیون، کامیونت، تریلر نصب می‌شود.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *