قیمت کمپرسی اصفهان - کمپرس سازی

قیمت کمپرسی اصفهان - کمپرس سازی - احمدی خیبر


کارگاه تریلی سازی دراصفهان در مقاله کمپرس سازی ،اکنون، در سال 91، 12 سال پس از قرن 21 گذشته، شگفت انگیز است که خودرویی با فناوری بسیار ابتدایی هنوز در حال ساخت است. داستان امروز ماجرای کمپرسی مرسدس بنز است. رانندگان بزرگراه به کامیون های “10 چرخ 2624 پوزه کوتاه” نیز می گویند. لوازم یدکی کامیون مرسدس بنز نامی آشنا برای فروشگاه های قطعات خودرو است.

فهرست مطالب مقاله درباره ماشین و کامیون های کمپرسی

فهرست مطالب مقاله درباره ماشین و کامیون های کمپرسی

درباره مرسدس بنز میلر در مقاله کارگاه کامیون سازی دراصفهان

تاریخچه مرسدس بنز میلر (کامیون های قدیمی مرسدس بنز)

قطعات یدکی کامیون های مرسدس شامل جلوپنجره و چراغ های برجسته تر است.

مشخصات فنی کامیون ها (Mylar) چیست؟

مرسدس بنز میرا در ایران و کارگاه تریلی دراصفهان

سهولت در یافتن قطعات یدکی کامیون مرسدس بنز

انواع کلاس های کامیون و تحلیل کارگاه تریلی دراصفهان

کاویان 219 از مدل های کارگاه تریلی سازی اصفهان

یکی دیگر از کامیون های سنگین Volvo FHatch 500

کامیون مبتنی بر کاربر و کارگاه تریلی و کامیون سازی دراصفهان

کامیون سیلو: کامیونی که بار آن در مخازنی برای حمل مواد جامد.

نتیجه گیری مطالب و مقاله کارگاه های تریلی سازی دراصفهان

سوالات متدوال مقاله کمپرس سازی

فهرست تصاویر

کامیون کمپرسی اصفهان 1 – تریلی

کامیون کمپرسی اصفهان 2 – کامیون اصفهان

کامیون کمپرسی اصفهان 3 – کارگاه کمپرسی

درباره مرسدس بنز میلر در مقاله کارگاه تریلی سازی دراصفهان

پیکان با همه عظمت و محبوبیتش 35 سال بیشتر عمر نکرد. بالاخره تولید را متوقف کردند. اما 48 سال بعد، این غول همچنان خط تولید خودرو دیزل در ایران را ترک کرد. به نظر نمی رسد که او اکنون نمی خواهد متوقف شود. صنعت خودروی ایران در بحث ارزان و خوب گیر کرده است و به نظر نمی رسد که هنوز واقعاً خودش را بالا ببرد. استفاده از فناوری های قدیمی، عدم سرمایه گذاری گسترده در تحقیق و توسعه، نگرش به صنعت خودرو در کشورهای در حال گذار و عدم برنامه ریزی بلندمدت همچنان این سیستم را آزار می دهد. همچنین می توانید مقاله ویژگی های تریلی کمرشکن را مطالعه نمایید.

عنوان کارگاه تریلی سازی دراصفهان
نویسنده سهرابی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1946
زمان مطالعه 19 دقیقه

تاریخچه مرسدس بنز میلر (کامیون های قدیمی مرسدس بنز)

 ماشین آنقدر قدیمی است که عکس های اصلی سیاه و سفید هستند. مرسدس بنز آلمان اولین نسخه خود را در سال 1896 تولید کرد. در سال 1959، دوره جدید تولید انبوه شرکت با محصولی به نام Kurzhauber آغاز شد. محدوده بین 7.4 تا 18 تن قرار می گیرد. استفاده از آخرین تکنولوژی و طراحی چشمگیر باعث می شود کارگاه تریلی سازی دراصفهان این خودرو فراتر از انتظارات مشتریان باشد. نسخه های زیادی از این خودرو تولید شد. از وانت تا اتوبوس و آمبولانس.

مرسدس بنزهای فوق در صنایع آتش نشانی، راه و ساختمان سازی و ارتش استفاده می شوند. علاوه بر راحتی راننده و مهمتر از همه سهولت استفاده، قدرت زیاد موتور باعث موفقیت قابل توجهی در محدوده جدید شده است. کامیون کمپرسی اصفهان 1 را مشاهده کنید.

 قطعات یدکی کامیون های مرسدس شامل جلوپنجره و چراغ های برجسته تر است.

بین سالهای 67 و 68 پس از میلاد، با تغییر چهره جزئی روبرو شد. علاوه بر این، شیشه جلو پهن تر است تا دید راننده را بهبود بخشد. صادرات در مقیاس بزرگ در اوایل دهه 1970 آغاز شد. یکی از دلایل محبوبیت این خودرو در بازارهای جهانی مکانیسم نگهداری ساده آن است. از اواسط دهه 1970 تا اوایل دهه 1980 مرسدس بنز در آلمان نسخه سنگین این مدل را با ظرفیت بار 12 تا 26 تن معرفی کرد. در آن زمان تقاضای زیادی برای این خودرو در آمریکای جنوبی، عربستان سعودی و آفریقا وجود داشت.

این مدل ساده و سبک وزن به نام LP608 نیز بین سال های 1965 تا 1984 در خط تولید قرار داشت. به این مدل کابین مکعب می گویند. ایرانی ها معمولا آن را خاور 608 می نامند. ظرفیت آن بین 6 تا 11 تن برآورد شده است.

کمپرسی - کارگاه تریلی سازی دراصفهان

کمپرسی – کارگاه تریلی سازی دراصفهان – احمدی خیبر

کامیون کمپرسی اصفهان 1 – تریلی

مشخصات فنی کامیون ها (Mylar) چیست؟

 2624 تولید شده توسط خودرو دیزل در ایران با کد OEM355 از یک موتور 11.5 لیتری (11580 سی سی) در چینش شش خطی بهره می برد. سرعت نهایی این مدل 98 کیلومتر در ساعت است. کارگاه تریلی سازی دراصفهان ظرفیت کامل باک این خودرو 200 لیتر گازوئیل است. تلاش زیادی شده است تا میزان آلایندگی خودرو در حد نرمال باشد، با این حال، شرکت خودروسازی ایرانی استاندارد آلایندگی یورو 2خود را معرفی کرده است.  طول، عرض و ارتفاع کمپرسی های استاندارد مرسدس بنز به ترتیب 8330، 2456 و 2945 میلی متر است. وزن خالص خالی آن 6000 325 کیلوگرم است. بار مجاز در محور جلو 7000 کیلوگرم و در محور عقب 13000 کیلوگرم است. معمولا قدرت این خودروها مشخص نیست اما می گویند یک دامپر سالم باید 220 اسب بخار قدرت تولید کند.

مرسدس بنز میرا در ایران و کارگاه تریلی سازی دراصفهان

شرکت ایرانیان خودرو دیزل با نام اصلی خاور در سال 1338 شروع به کار کرد. وی از سال 1343 تولید کامیون و وانت مرسدس بنز را در دستور کار قرار داد. در سال 1357 گروه ایرانیان خودرو سهام عمده خاور را در اختیار گرفت و آن را به یکی از زیرمجموعه های خود تبدیل کرد. محفظه های بار در جای دیگری ساخته می شوند و قطعات یدکی کامیون های مرسدس بنز از تامین کنندگان داخلی تامین می شود.

تامین کنندگان داخلی در حال حاضر تولید قطعات کامیون های مرسدس بنز را آغاز کرده اند و رونق بازار قطعات داخلی تا حدودی به دلیل قدیمی بودن کامیون ها بوده است. کامیون های کمپرسی مرسدس بنز در میان رقبای جدید چینی و کره جنوبی ظاهر شده اند و به گفته مدیر اجرایی، فروش سال گذشته خوب بوده است.

سهولت در یافتن قطعات یدکی کامیون مرسدس بنز

 این کامیون محبوب ایرانی را به یک همراه قدیمی در جاده تبدیل کرده است. کمپرس سازی کامیون (به فرانسوی: Camion) (به انگلیسی: Truck or Lorry) وسیله نقلیه موتوری حمل بار است که قسمت بارگیری آن پیوسته به تراکتور متصل است. کارگاه تریلی سازی دراصفهان از کامیون ها بیشتر برای حمل بار و اجسام سنگین استفاده می شود و به عنوان ماشین آتش نشانی نیز استفاده می شود. کامیون ها قادر به حمل 6 تن یا بیشتر هستند.

انواع کلاس های کامیون و تحلیل کارگاه تریلی سازی دراصفهان

انواع مختلفی از کامیون ها وجود دارد. این خودروهای سنگین معمولاً برای رانندگی به گواهینامه رانندگی بیش از شش تن نیاز دارند. بر اساس محور و وزن کامیون (شرق): کامیون های کوچک، کمی بزرگتر از وانت، با دو محور و شش چرخ و می توان گفت دارای بارهای بین سه تا هشت تن هستند.

مثال: ایسوزو 6 تن توجه: برای کامیون های زیر 6 تن 2 پایه کافی است 6 تن به بالا 1 پایه لازم است.

نکته: همچنین بین خاور و تکس طبقه بندی به نام 911 وجود دارد که از نام مرسدس بنز 911 گرفته شده است. البته بیشتر بین رانندگان و اپراتورها رایج است و نمی توان آن را به صورت مجزا در نظر گرفت. تک وسیله نقلیه: کامیون شش چرخ دو محور، عموماً 19 تن، با میانگین بار مجاز 10-12 تن. گواهی اولیه مورد نیاز است. کامیون کمپرسی اصفهان 2 را دقت نمایید.

کاویان 219 از مدل های کارگاه تریلی سازی دراصفهان

کوپلینگ: کامیون‌هایی با سه محور و معمولاً ده چرخ (هشت مدل چرخ نیز وجود دارد) کوپلینگ‌های دامپر معمولاً 6×4 هستند اما کامیون‌ها عمدتاً 6×2 هستند و می‌توانند محور سوم صعودی داشته باشند، معمولاً با وزن 28 تن در کارت، میانگین 15 تن است. ظرفیت حمل مجاز آنها

مثال: Volvo FM 460

تراکتور/تریلر: تریلر هجده چرخ نیز نامیده می شود (تریلرهای هجده چرخ معمولاً برای کمپرسی ها و تخت های مسطح استفاده می شوند). این دسته از کامیون ها برای بارهای بزرگ و سنگین تر استفاده می شود، لازم به ذکر است که تریلرهای تک و دوتایی وجود دارد (نمونه هایی با محورهای بیشتر نیز موجود است) در غیر این صورت سر جفت حداقل 6*4 خاص می باشد. بله وزن مجاز آنها بسته به نوع تریلر و محورهای آن بین 34 تا 44 تن متغیر است.

تریلی سازی - کارگاه تریلی سازی دراصفهان

تریلی سازی – کمپرس سازی – احمدی خیبر

کامیون کمپرسی اصفهان 2 – کامیون اصفهان

یکی دیگر از کامیون های سنگین Volvo FHatch 500

Backplane: Backplane زیرمجموعه ای از تریلرها است با این تفاوت که تریلر آن مستحکم تر است و حالت خاصی برای حمل بارهای سنگین و ماشین آلات راهسازی دارد.

کالسکه ها: کالسکه ها جفت یا مجهز به محورهای بیشتری هستند. کارگاه تریلی سازی دراصفهان آنها برای جابجایی بارهای بسیار سنگین (صدها تن یا بیشتر) و تردد مانند کامیون های بسیار بزرگ استفاده می شوند. کارگاه تریلی سازی دراصفهان معمولاً به تنهایی پیش نمی روند و حتی در مواقعی که می توانند وارد شهرها نمی شوند و از مسیرها و جاده های خاکی عبور نمی کنند. تریلرهای آنها دارای محورهای زیادی هستند و می توانند بیش از صد چرخ داشته باشند. اینها قطارهای جاده ای هستند… در ایران ماک R 600 و کنورث معمولاً به عنوان کامیون بوژی استفاده می شوند، در حالی که سایرین مانند Volvo FH، Mann و Mercedes احتمالاً از تعداد انگشتان دست بیشتر نیستند. .

کامیون مبتنی بر کاربر و کارگاه تریلی سازی دراصفهان

کامیون با اتاق: کامیون با حداکثر ارتفاع دیوار مقاومت در برابر نگهداری بار 1.5 متر بالاتر از کف اتاق است.

کامیون‌های مقید: کامیون‌هایی با حداکثر ارتفاع دیوار مقاومت در برابر نگهداری بار 80 سانتی‌متر بالاتر از کف انبار بار.

کامیون تیغه ای: کامیونی که بار آن توسط تیغه های طولی به دو نیم برابر تقسیم می شود.

کامیون تخت: کامیونی بدون دیوار در قسمت بار. این کامیون بیشتر برای حمل وسایل راهسازی و وسایل نقلیه سنگین استفاده می شود. کامیون سقف دار: کامیونی با کالسکه سرپوشیده به عنوان قسمت بار.

کامیون یخچال دار: کامیون سقف دار که در قسمت بار خود تجهیزات خنک کننده دارد.

ماشین مخزن (تانک بار): محموله به صورت مخزن بسته می شود و برای حمل و نقل مایعات مختلف از آن استفاده می شود. کامیون کمپرسی اصفهان 3 را مشاهده نمایید.

کامیون سیلو: کامیونی که بار آن در مخازنی برای حمل مواد جامد.

 مختلف چکش خوار (به صورت فله) مانند سیمانی که برای ساخت بتن استفاده می شود محصور می شود. کامیون میکسر: کامیون با مخزن و میکسر بسته. از این کامیون برای مخلوط کردن اجزای بتن و انتقال آن به محل استفاده استفاده می شود. این کامیون دارای مخزن چرخشی است تا قبل از رسیدن به مقصد خشک نشود.

کارگاه تریلی سازی دراصفهان کامیون کمپرسی: کامیون با اتاق که توسط کمپرسور تخلیه می شود.

کامیون: دو نوع است. این نوع خودروهای سنگین عموماً به گواهینامه رانندگی درجه دو یا بالاتر نیاز دارند

کامیون: وسیله نقلیه موتوری باربری است که دارای کابین و محفظه بار روی یک شاسی به صورت دو واگن مستقل است و مجموع وزن و ظرفیت حمل وسیله نقلیه از 3.5 تن تا کمتر از 5 تن است.

تریلی کمپرسی - کارگاه تریلی سازی دراصفهان

تریلی کمپرسی – کمپرس سازی – احمدی خیبر

کامیون کمپرسی اصفهان 3 – کارگاه کمپرسی

نتیجه گیری مطالب و مقاله کارگاه تریلی سازی دراصفهان

لری: وسیله نقلیه موتوری وسیله ای است باری با دو محفظه مجزا، کابین و محفظه بار، روی یک شاسی، با وزن کل وسیله نقلیه و ظرفیت حمل آن از 5 تن تا کمتر از 6 تن. شایان ذکر است که کلمه خاور برگرفته از نام اولین تولید کننده کامیون در ایران متعلق به گروه صنعتی خاور یا شرکت ایرانی خودرو دیزل است که محصولات آن نیز به همین نام شناخته می شوند.

تراکتور: وسیله نقلیه ای که تریلر یا نیمه تریلر را می کشد و آن را به حرکت وا می دارد. از تراکتور برای حمل انواع کانتینر، پالت، کنگ و … استفاده می شود.

سوالات متدوال مقاله کمپرس سازی

  1. کاربرد کامیون سیلوا را ذکر کنید؟

کامیونی برای حمل مواد جامد

  1. کامیون ایسوز پایه 2 برای چه وزنی مناسب است؟

برای زیر 6 تن

  1. کارگاه تریلی سازی دراصفهان شروع فعالیت خودرو دیزل از چه سالی است؟

خودرو دیزل از سال 1338 فعالیت خود را شروع کرد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *