خرید کامیون کمپرسی- کمپرس سازی

خرید کامیون کمپرسی- کمپرس سازی- احمدی خیبر


کمپرس سازی و ساخت اتاق کمپرسی موارد مهمی است که در تولید آن ها باید به دقت کافی را داشت. جنس این اجناس از فولاد و آهن می باشد. ارتفاع اتاق کمپرسی برا اساس نوع ماشین مشخص می شود. و هر کمپرسی بر اساس توان خود می تواند بار حمل کند. بر اساس کالایی که مشتری دارد نوع کمپرسی تعیین می شود. ما در این جا جهت حمل کالایتان به شما کمک می کنیم.

فهرست عناوین

آیا با تریلی کمپرسی و قیمت کمپرسی سازی آشنایی دارید؟

درکمپرسی سازی به چه ویژگی هایی باید اشاره داشت

کارایی کامیون های کمپرسی و حمل و نقل آن ها

قیمت کمپرسی سازی به چه صورت تعیین می شود؟

پس از تعیین قیمت کمپرسی سازی و خرید تریلی چه نکاتی را رعایت کنیم

در کمپرس سازی و نگهداری از تریلی کمپرسی چه نکاتی مدنظر می باشد

جهت استفاده بهتر از کمپرسی در کمپرس سازی چه مواردی مورد اهمیت است

قطعات کاربردی کامیون های کمپرسی در کمپرس سازی ها

نتیجه گیری در رابطه با قیمت کمپرس سازی و ساخت آن ها

سوالات متداول در رابطه با ساخت کمپرسی و موارد حمل آن

فهرست تصاویر

تولید کمپرسی 1 اتاق کمپرسی

تولید کمپرسی 2 جهت نگهداری

تولید کمپرسی 3 قطعات کمپرسی

 

آیا با تریلی کمپرسی و قیمت کمپرس سازی آشنایی دارید؟

تریلی هایی که کامیون آن ها دارای اتاق می باشد تریلی کمپرسی گفته می شود. همین طور به قسمت تخلیه بار هم می گویند، که توسط دستگاه کمپرس انجام می شود. از کمپرسی استفاده های زیادی می شود. این تریلی ها جهت باربری مصالح ساختمانی، گچ و ماسه، خاک و سیمان بهره می برند. یکی از خصوصیات این تریلی ها، بارگیری سریع و تخلیه بار پرسرعت می باشد. نمونه هایی را در اینجا ahmadikheybar ببینید.

عنوان کمپرس سازی
نویسنده فراست پور
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1801
مدت زمان مطالعه 16 دقیقه

درکمپرس سازی به چه ویژگی هایی باید اشاره داشت

در ادامه با مشخصات کمپرسی آشنا می شوید:

  • انواع تریلر کمپرسی: طول (mm): 9980 عرض (mm): 2570
  • ظرفیت: 24 تن (30 متر مکعب)
  • وزن کمپرسی برابر با 8000 کیلوگرم است
  • 6 کف ورق فولادی با استحکام بالا تقویت شده با قوچ های عرضی
  • دیوار کمپرسی چیست؟: ورق فولادی 4/5 با استحکام بالا تقویت شده با میلگردهای مورب مخصوص
  • تاج جلو: 4/5 ورق فولادی با استحکام بالا تقویت شده با میلگردهای طولی
  • درب عقب تریلر کمپرسی: دو منظوره با قابلیت باز شدن به سمت بالا و لولایی به سمت بالا.
  • مونتاژ تریلر کمپرسی چیست؟: سه کامیون 9 تنی SAF-BPW آلمان
  • زیرسازی: سیستم تعلیق بالون هوا و کمک فنر مخصوص برای تنظیم ارتفاع تریلر
  • سیستم برق: دارای کلید 7 و 15 قطبی با خط برق 24 ولت، چراغ های عقب و بغل و سیستم هشدار از نوع استاندارد جهانی

همچنین مواردی بیان شده که قیمت کمپرس سازی را افزایش می دهد. مانند نمونه در تصویر زیرکه مشاهده می نمایید. تولید کمپرسی 1 نمایش می دهد.

کارایی کامیون های کمپرسی و حمل و نقل آن ها

کامیون‌ها، توانایی بهتری را برای عبور از کشور در شرایط جاده دشوار نشان می‌دهند: در زمین‌هایی با ظرفیت باربری پایین، ناهموار زمین، یا شیب های تند. طرح کنترل فرمان پذیرفته شده همچنین مانور پذیری بالاتری را در مقایسه با خودروهایی با فریم سخت دارد.  به دلیل اینکه زاویه تا شدن نیم فریم ها در هر یک از 38 تا 45 درجه است. هنگام عبور از ناهمواری های ناهموار ویژگی های کشش وسیله نقلیه را بهبود می بخشد.

این مزایا دلیلی برای این نتیجه گیری است که توسعه یک کامیون کمپرسی مفصلی تولید داخل کشور است. ما بر اساس قطعات و مجموعه ها در احمدی خیبر یک سری تولید می کنیم.

اتاق کمپرسی- کمپرسی سازی

اتاق کمپرسی- کمپرسی سازی- احمدی خیبر

تولید کمپرسی 1 اتاق کمپرسی

قیمت کمپرس سازی به چه صورت تعیین می شود؟

در ساخت کمپرسی باید توجه کنید با توجه به تریلی خود و ویژگی های آن دقت کنید. ممکن است افرادی به دنبال تریلی ارزان باشند. بنابراین امکان دارد قطعات سفارشی شده باشد. برخی از قطعه ها شامل: شلنگ تحت فشار، مخزن روغن، پمپ تریلی، اهرم کنترل، سیلندر جک کمپرسی می باشند. همچنین متداول‌ترین شکل تعلیق جلو، یک اکسل جلوی یک‌بخشی است که از طریق فنرهای برگ و کمک فنرها به فریم متصل می‌شود. در سال 1960 سیستم تعلیق جلو انفرادی معرفی شد. جهت اطلاع از قیمت به این سایت ahmadikheybar مراجعه نمایید.

پس از تعیین قیمت کمپرس سازی و خرید تریلی چه نکاتی را رعایت کنیم

چگونه از تریلی خود مراقبت کنیم:

شرکت های سازنده کمپرسی، پس از تحویل پروژه به مشتری های خود خدماتی را ارائه می دهند تا بتوانند از تریلی خود محافظت کنند. شما هر زمان که به مشکل برخوردید می توانید با احمدی خیبر تماس حاصل نمایید و مشاوره بگیرید.

این موضوع دارای اهمیت است که سیلندر تریلی های کمپرسی فقط جهت بلند کردن می باشند و هرگز به عنوان تثبیت کننده اتاق کمپرسی نباید استفاده شود. عموم افراد این نکته را رعایت نمی کنند. شما اصلا نباید زیر اتاق کمپرسی فعالیت کنید، مگر آن که از ایمن بودن آن اطمینان داشته باشید. در ادامه نمونه ای از آن را در تولید کمپرسی 2 نظاره می کنید.

برخی از مواردی دیگری که در کمپرس سازی باید رعایت شود، عبارت اند از:

  • فقط از روغن هایی استفاده کنید که چگالی بالایی دارند زیرا این روغن ها برای کامیون های کمپرسی مناسب هستند.
  • از شستن سیلندر تریلر کمپرسی با فشار بسیار زیاد آب خودداری کنید زیرا به آن آسیب می رساند
  • سعی کنید همیشه سیلندر را از پاشش جوش و سایر مواد خارجی محافظت کنید
  • برای مدارهای هیدرولیک فقط از روغن های با کیفیت بالا استفاده کنید
  • هرگز سعی نکنید مکمل های روغن گیاهی را جایگزین روغن های اصلی کنید و هرگز به فکر ترکیب و استفاده همزمان از آنها نباشید.
  • در حین جوشکاری از سیلندر به عنوان نقطه اتصال به زمین استفاده نکنید زیرا باعث از بین رفتن سیلندر می شود.

نگهداری کمپرسی- کمپرسی سازی

نگهداری کمپرسی- کمپرس سازی- احمدی خیبر

تولید کمپرسی 2 جهت نگهداری

در کمپرس سازی و نگهداری از تریلی کمپرسی چه نکاتی مدنظر می باشد

  • تریلر را برای هر گونه آسیب بررسی کنید و ببینید آیا مشکلی در آن وجود دارد یا خیر
  • سعی کنید به جای پیچ های قدیمی از پیچ های محکم یا پیچ های سالم استفاده کنید تا مشکل ساییدگی آن ها پیش نیاید.
  • هنگام استفاده از کمپرسی، سفتی پیچ های ثابت را بررسی کنید و در صورت وجود مشکل، آنها را تعمیر کنید.
  • تمام اجزای سیستم هیدرولیک را بررسی کرده و در صورت بروز هر گونه مشکل فورا آنها را تعمیر کنید
  • تمام نقاطی که نیاز به روغن کاری دارند را در کمپرسی روغن کاری کنید تا مشکلی برای آنها پیش نیاید.

جهت استفاده بهتر از کمپرسی در کمپرس سازی چه مواردی مورد اهمیت است

تخلیه بار از مواردی است که باید به صورت صحیح و اصولی انجام شود. وگرنه مشکل ایجاد می شود. امکان دارد تخلیه بار برای شما خطر ایجاد کند. بنابراین باید مواردی را رعایت که به سیستم هیدرولیک شما و یا وسیله نقلیه آسیبی وارد نشود.

  • همیشه هنگام فشرده سازی سطح زمین را تراز کنید و پس از اطمینان شروع به کار کنید.
  • تا حد امکان از قرار دادن بارهای جانبی و اضافی خودداری کنید تا چرخ دستی وزن کمتری را تحمل کند
  • قبل از تخلیه مطمئن شوید که درب عقب باز است. در ahmadikheybar میتوانید از قیمت کمپرس سازی مطلع شوید.
  • تریلر را به طور کامل نگه دارید یا اگر می توانید آن را خاموش کنید زیرا در هنگام تخلیه تریلر نباید حرکت کند.
  • کمپرسور در هنگام فشرده سازی باید کاملاً روی زمین تراز شود و شیب نداشته باشد
  • اگر سطح سیلندر شما روکش کرومی ندارد، نباید آن را بیش از 2 ساعت باز نگه دارید.
  • همچنین در ساخت تریلر کمپکتور توسط شرکت تریلر آکوفیدار یک سری نکات دیگر به گوش شما خواهد رسید. از آنها آگاه باشید. مانند نمونه تولید کمپرسی 3 مشاهده می نمایید.

قطعات کاربردی کامیون های کمپرسی در کمپرس سازی ها

فرمان

تا زمانی که فرمان برقی در اوایل دهه 1950 مورد استفاده قرار گرفت، هدایت کامیون ها با بارهای نسبتاً سنگین آنها مشکل ساز بود. فرمان همیشه توسط سیستم Ackermann انجام می شود که برای هر چرخ جلو یک کینگ پین ارائه می دهد. حداکثر زاویه گرفتگی چرخ های جلو حدود 35 درجه است. حداقل شعاع چرخش به فاصله محوری بستگی دارد.

موتورها، سوخت ها و آلاینده ها

تا دهه 1930، موتور بنزینی به طور گسترده برای کامیون ها، به ویژه در ایالات متحده استفاده می شد، اما از زمان جنگ جهانی دوم، موتور دیزل به طور فزاینده ای برای کامیون هایی که برای مسافت های طولانی استفاده می شوند، مورد توجه قرار گرفت. در سال 1950 شرکت بوئینگ یک توربین گازی را در یک کامیون نصب کرد، اما چنین طرح هایی از نظر تجاری قابل قبول نبودند. در سال 1952 موتوری با استفاده از گاز پروپان مایع معرفی شد. در حالی که موتور دیزل دارای ضرر هزینه اولیه بالا است، موتور سوزاننده پروپان دارای ضرر خروجی کمتر برای یک موتور معین است. این ها مواردی می باشند که بر قیمت کمپرس سازی تاثیرگذار است.

لاستیک ماشین

اگرچه تایرهای پنوماتیک در اوایل سال 1904 روی خودروها ظاهر شدند، کامیون‌های بزرگ تا جنگ جهانی اول به تایرهای لاستیکی سخت مجهز شدند. در دهه 1930، پنبه با مواد مصنوعی در لاشه لاستیک‌های کامیون جایگزین شد، و بعداً سیم‌های فولادی و لایه‌های فایبرگلاس ظاهر شدند. پیشرفت‌های اخیر شامل استفاده از یک تایر عریض برای حمل بار مشابه یک چرخ دوگانه است.

زنجیر چرخ برای اولین بار در سال 1904 و لاستیک های برفی در سال 1936 در دسترس قرار گرفت. برای کاهش هزینه ها، بسیاری از شرکت های حمل و نقل از لاستیک های درپوش دار استفاده می کنند که عمر لاشه را حدود دو و نیم برابر افزایش می دهد. در سال 1955 تایرهای تیوبلس در سایزهای کامیون بزرگ در دسترس قرار گرفتند.

ارتفاع کمپرسی- کمپرسی سازی

ارتفاع کمپرسی- کمپرسی سازی- احمدی خیبر

تولید کمپرسی 3 قطعات کمپرسی

نتیجه گیری در رابطه با قیمت کمپرس سازی و ساخت آن ها

ساخت اتاق کمپرسی کاری سخت و زمان بر می باشد. زیرا باید نوع ماشین و تحمل حمل بار را در نظر گرفت. اما ما در احمدی خیبر بهترین کمپرسی ها را در اختیار شما قرار می دهیم، همچنین نکاتی را در رابطه با حفظ و نگهداری بهتر به شما ارائه می دهیم.

سوالات متداول در رابطه با ساخت کمپرسی و موارد حمل آن

  1. در ساخت کمپرسی و کمپرس سازی چه مواردی لحاظ می شود؟

اتاق های کمپرسی از جنس آهن و فولاد می باشند. همچنین ظرفیت، وزن، ابعاد، ورق های به کار رفته مهم می باشد.

  1. کارایی کمپرسی ها در جاده چگونه است؟

کمپرسی ها به طریقی ساخته می شوند که در جاده های ناهموار بتوانند رفت و آمد کنند و مشکلی پیش نیاید. البته نوع فرمان و کنترل آن هم حائز اهمیت می باشد.

  1. چگونه از تریلی خود مراقبت کنیم که بر قیمت کمپرس سازی آن تاثیرگذار است
  • روغن هایی که برای کمپرسی مناسب می باشند، روغنی است که چگالی بالایی داشته باشد

سیلندر تریلی کمپرسی را هرگز با فشار زیاد آب شست و شو ندهید. شما می توانید برای دیدن اتاق کمپرسی این مقاله را مطالعه نمایید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *