کمپرسی قدیمی- کمپرس سازی

کمپرسی قدیمی- کمپرس سازی- احمدی خیبر


کمپرس سازی تریلر با توجه به مشخصات آن شامل: ساختارشاسی، ابعاد، نوع محور و… ساخته می­شود. هر تریلر متناسب با کاربرد منحصربه فرد خود به کار می رود. از محل ایمن تا ظرفیت مخزن سوخت و محل قرارگیری، هر واحد برای Genset شما طراحی شده است.

فهرست عناوین

کامیون های کمپرسی در چه جاهایی استفاده می شود؟

عواملی که در کمپرس­سازی تاثیرگذار و مهم میباشند

شکل و اندازه جعبه ها چطور محاسبه و ساخته می شود؟

هزینه تریلی­کمپرسی چقدر برآورد می شود و به چه عواملی بستگی دارد؟

عواملی که می تواند بر هزینه تریلی­کمپرسی اثر بگذارد

نتیجه گیری در رابطه با کمپرس­ و هزینه تریلی­

سوالات متداول در رابطه با کمپرس­ و هزینه تریلی­

فهرست تصاویر

کارگاه کمپرسی 1- اتاق های کمپرسی

کارگاه کمپرسی 2تخلیه بار

کارگاه کمپرسی 3 تریلرهای کمپرسی

کامیون های کمپرسی در چه جاهایی استفاده می شود؟

به تریلی هایی که کامیون آنها دارای اتاق می باشد تریلی­های کمپرسی می گویند. همچنین قسمتی هم جهت تخلیه بار تعبیه شده است. کامیون کمپرسی کلاسی از وسایل نقلیه است که برای انتقال مواد بین مکان‌ها طراحی شده‌اند. شرکت ها از آنها در ساخت و ساز، معدن، چوب بری و بسیاری از صنایع دیگر که نیاز به جابجایی بارهای سنگین دارند استفاده می کنند. همچنین می توانید کمپرسی سازی را در این مقاله بخوانید.

یکی از ویژگی های کمپرسی ها بارگیری سریع و همین طور تخلیه بار پرسرعت می توان اشاره کرد. همچنین استفاده از جک های بالابر نقش کلیدی در تخلیه بار دارد. که انواع جک ها در احمدی خیبر می توانید ببینید. نمونه ای از اتاق ها را در زیرکارگاه کمپرسی 1 ببینید.

عنوان کمپرس سازی
نویسنده فراست پور
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1637
مدت زمان مطالعه 16 دقیقه

عواملی که در کمپرس سازی تاثیرگذار و مهم می­باشند

از ویژگی ها و مشخصات می­توان موارد زیر را نام برد:

  • ظرفیت 24 تن
  • کف ورق فولادی 6 میل و مستحکم
  • ابعاد تریلی های کمپرسی
  • تریلی کمپرسی وزنی برابر با 8000 کیلوگرم
  • دیواره، ورق مستحکم فولادی 4/5 میل با تیرک مورب
  • تاج جلو، ورق 4/5 فولادی مستحکم با تیرک طولی
  • باز شدن درب عقب تریلی از طرفین و از بالا
  • سه عدد محور 9 تن محلور آلمانی
  • سیستم کمک فنر ویژه تنظیم ارتفاع تریلر
  • سیستم برق که دارای 7 کلید 15 پل و خط برق 24 ولت چراغ های بغل وعقب با مهر استاندارد جهانی

انواع اتاق کمپرسی- کمپرس سازی

انواع اتاق کمپرسی- کمپرس سازی- احمدی خیبر

کارگاه کمپرسی 1- اتاق های کمپرسی

شکل و اندازه جعبه ها چطور محاسبه و ساخته می شود؟

کامیون کمپرسی وسیله نقلیه­ای است که برای جابجایی بارهای سنگین طراحی شده است. بنابراین شکل و اندازه جعبه احتمالاً عامل اصلی هنگام انتخاب وسیله نقلیه است. فقط اندازه و شکل صحیح به راننده شما اجازه می­دهد تا بهترین تجربه کاری ممکن را داشته باشد.

در کمپرس سازی اندازه انتخاب شده بستگی به چیزی دارد که قصد حمل آن را دارید. بارهای طولانی مانند کنده­های برش نخورده به بدنه و جعبه مناسب نیاز دارند. بنابراین، بدنه کامیون­های کمپرسی از 8 فوت تا 20 فوت متغیر است و بدنه­های بلندتر متعلق به کامیون­های کمپرسی سنگین است. انواع بدنه های مورد نیاز در احمدی خیبر است.

از شکل جعبه نیز نباید غافل شوید. اگر در درجه اول مواد شل را حمل می­کنید، احتمالاً بهتر است جعبه­ای با مشخصات منحنی انتخاب کنید. منحنی به مواد کمک می­کند تا هنگام تخلیه به راحتی از جعبه واژگون شده خارج شود. از طرف دیگر، اگر اولویت شما حمل تا حد امکان در هر بار است، از جعبه­ای با نیمرخ مربع استفاده کنید. اگرچه این گزینه‌های ایده‌آل هستند، استفاده از کامیون کمپرسی برای انواع بارهای مختلف معمول است، بنابراین پروفایل جعبه را که بهترین می‌دانید انتخاب کنید.

هزینه تریلی کمپرسی چقدر برآورد می شود و به چه عواملی بستگی دارد؟

اما یک کامیون کمپرسی چقدر برای شرکت شما هزینه خواهد داشت؟ به طور کلی، هزینه متوسط کامیون کمپرسی بسته به سن، اندازه موتور و وزن بارگیری بین 6000 تا 160000 دلار متغیر است. به طور خاص، قیمت کامیون کمپرسی با محدوده اقتصادی از 60000 تا 100000 دلار جدید و 6000 تا 20000 دلار پیش مالک متغیر است.

در مقابل یک مدل میان رده به طور متوسط 120 تا 160 هزار دلار جدید و 20 هزار تا 40 هزار دلار قیمت دارد. بنابراین، بسته به شرایط آن، اگر می‌دانید به دنبال چه هستید، می‌توانید با انتخاب یک مدل دست دوم به جای مدل جدید، ارزش بیشتری کسب کنید. مدل های دست دوم را در ahmadikheyba ببینید.

مدل­های کامیون کمپرسی بسیار بزرگتر با کارهای سنگین و سنگین بارهای زیادی را حمل می­کنند. ما معمولاً این­ها را در برنامه­های تخصصی استخراج می­یابیم. اگر به کمپرسی­ها با جزئیات بیشتری نگاه کنیم، متوجه می­شویم که دو دسته اصلی وجود دارد. یک نمونه از آن را در تصویر زیر کارگاه کمپرسی 2نظاره نمایید.

  • مدل‌هایی که برای استفاده در جاده‌ها طراحی شده‌اند، معمولاً این مدل‌ها در کارگاه‌های ساخت‌وساز کمپرس سازی و حمل‌ونقل از راه دور کار می‌کنند.
  • مدل‌های بهینه‌سازی شده برای برنامه‌های خارج از جاده – برنامه‌های معمولی شامل ورود به سیستم و استخراج است.

علاوه بر این، ما همچنین متوجه می‌شویم که تریلی‌های کمپرسی بسته به کاربردشان محدوده اندازه بدنه بالایی دارند. در کمپرس سازی وسایل نقلیه متوسط ​​دارای بدنه 12 فوت هستند، در حالی که مدل های سنگین دارای بدنه 18 فوت هستند. با این حال، خودروهای بزرگتر دارای محورهای اضافی برای کمک به تحمل بار بزرگتر خودرو هستند. این نکته را هنگام محاسبه هزینه­های نگهداری خودرو در نظر بگیرید.

تریلی‌های کمپرسی بسته به کاربردشان جعبه‌هایی با اندازه‌های متفاوت دارند. وسایل نقلیه در جاده دارای جعبه­های کم هستند تا مانع از سربار شوند. در مقابل، خودروهای خارج از جاده اغلب جعبه های بسیار بالاتری دارند. بنابراین، هنگام تصمیم گیری برای خرید، مشخصات جعبه را در ahmadikheybar مشاهده کنید.

اتاق حمل بار- کمپرس سازی

اتاق حمل بار- کمپرس سازی- احمدی خیبر

کارگاه کمپرسی 2تخلیه بار

عواملی که می تواند بر هزینه تریلی کمپرسی اثر بگذارد

در این بخش، عوامل مختلفی که قیمت تریلی کمپرسی شما را تعیین می­کنند را در نظر می­گیریم. با این حال، قبل از شروع، شما باید در مورد هدف اصلی خودرو تصمیم بگیرید. سپس، در نظر بگیرید که آیا به یک کمپرسی متوسط یا سنگین نیاز دارید. نمونه ای از آن را در زیر کارگاه کمپرسی 3می­بینید.

آیا آنها مواد سست مانند خاک، ماسه یا شن یا مواد حجیم تر مانند سنگ یا کنده را جابجا خواهند کرد؟ شما همچنین باید تصمیم بگیرید که در چه شرایطی به وسیله نقلیه نیاز دارید. ارزش یک تریلی پیش‌دستی قبلاً کاهش یافته است. بنابراین، می­توانید با انتخاب یکی از این موارد در هزینه خود صرفه جویی کنید. علاوه بر این، نیازی به نگرانی در مورد خرید مدل دست دوم وجود ندارد.

معمولاً هنوز عمر قابل توجهی در موتور باقی مانده است. ممکن است مجبور شوید بعداً در زندگی آن هزینه بیشتری برای تعمیر و نگهداری بپردازید. اما، تا زمانی که همه چیز به درستی کار کند، انتظار می­رود که یک کامیون کمپرسی چند فرورفتگی داشته باشد. علاوه بر این، اگر به دنبال مدل­های بازسازی شده به جای یک تریلی کمپرسی کاملاً جدید باشید، می­توانید هزینه تریلی کمپرسی معقول و دست دوم را نیز پیدا کنید. و معمولاً در صورت خرید از یک فروشنده معتبر، ضمانت نامه دارند.

  • محورها

محورها به همراه چرخ­ها و لاستیک­ها از تریلی کمپرسی در حین استفاده پشتیبانی می­کنند. بنابراین، منطقی است که رتبه محور را در نظر بگیرید. علاوه بر این، موادی که قصد حمل آن را دارید تا حد زیادی درجه­بندی را تعیین می­کند. ممکن است برنامه­ریزی کنید که به طور مداوم مقادیر زیادی مواد متراکم و سنگین مانند خاک و ماسه را حمل کنید. در این صورت، به محورهای عقب با وزن 40000 پوند و حدود 20000 پوند در جلو نیاز دارید. در مقایسه، یک کامیون کمپرسی با وزن متوسط به امتیاز محوری حدود 25000 پوند در عقب و 1300 پوند در جلو نیاز دارد. پس چند هزار پوند بده یا بگیر!

بسیار مهم است که قبل از انتخاب تریلی کمپرسی، وزن هر بار را تقریباً ارزیابی کنید. اگر اشتباه قضاوت کنید و جعبه را بیش از حد بارگذاری کنید، می­توانید مشکلات زیادی ایجاد کنید. شما خودرو را ناامن می­کنید، طول عمر آن را به شدت کاهش می­دهید، هزینه­ تریلی کمپرسی و تعمیر آن را افزایش می­دهید. مهم­تر از آن، جان راننده و اطرافیان را به خطر می­اندازید. همچنین انواع تریلر را در احمدی خیبر ببینید.

  • سایر ملاحظات (مکانیکی)

این دو عامل احتمالاً مهمترین عامل برای ایمن نگه داشتن تریلی کمپرسی شما و امکان عملکرد مؤثر آن هستند. اما، نگرش های دیگر را هم باید در نظر گرفت.

خودرو از چه نوع ترمزهایی استفاده می­کند؟ اگرچه اکثر انواع کارآمد هستند و برای مدت طولانی دوام می‌آورند، اما باید قوانین مناسب و کدهای صنعتی را که در آن کار می‌کنید رعایت کنید.

کمپرسی- کمپرس سازی

کمپرسی- کمپرس سازی- احمدی خیبر

کارگاه کمپرسی 3 تریلرهای کمپرسی

نتیجه گیری در رابطه با کمپرس­ سازی و هزینه تریلی کمپرسی

با توجه به کالا و بار شما ابعاد و اندازه جعبه تغییر می­یابد. همچنین به ساختار مکانیکی آن باید توجه لازم شود. و نکات ایمنی مورد نظر را رعایت نمایید که محصول شما سالم به مقصد برسد. یکی از نکات مهم تخلیه سریع بار و بارگیری سریع می باشد که در سایت ahmadikheybar به خوبی انجام می شود.

سوالات متداول در رابطه با کمپرس سازی و هزینه تریلی کمپرسی

  1. مصارف استفاده از تریلی کمپرسی در کجا می باشد؟

حمل بارهای سنگین مانند شن، ماسه، سنگ، موادغذایی، ذغال سنگ، و… کاربرد دارد. همچنین جهت حمل بارهای بین المللی و شهری و بین شهری هم استفاده می شود.

  1. ابعاد و اندازه جعبه ها چطور بررسی می شود؟

با توجه به کالایی که قصد حمل آن را دارید، در کمپرس سازی اندازه موردنظر انتخاب می شود. بنابراین بدنه تریلی های کمپرسی از 8 فوت تا 20 فوت متغیر می باشد.

  1. هزینه تریلی کمپرسی بر چه اساسی می باشد؟

مدل های­تریلی­های کمپرسی بسیار بزرگتر جهت حمل بارهای سنگین تر تعبیه شده اند. و هزینه تریلی کمپرسی با توجه به آن متفاوت است. اگر در کمپرسی ها دقت داشته باشید، میبینید به دو دسته تقسیم می شوند. شامل:

  • مدل هایی که در جاده ها استفاده می شود.
  • مدل هایی که برای خارج از جاده برنامه ریزی شده اند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *