انواع کمپرسی- اتاق کمپرسی

انواع کمپرسی- اتاق کمپرسی- احمدی خیبر


اتاق کمپرسی مدل­های متفاوتی دارد که بر روی ماشین­های بزرگ نصب می­شود. کمپرسی­ها ماشین­های بزرگی می­باشند که می­توانند مواد بسیاری را حمل کنند. به دلیل آن که کمپرسی­ها ظرفیت و کیفیت زیادی دارند جهت حمل کالاهای بین المللی استفاده می­شود. جنس این اتاق­ها از آهن و فولاد می­باشد. از این اتاق­ها برای حمل مواد و دیگر کالاها بهره می­برند. شما می­توانید از سالم رسیدن بار خود اطمینان کافی را داشته باشید. مقابل گرما و سرما از بار شما محافظت میشه. ابعاد و اندازه این اتاق­ها متفاوت می­باشند و همچنین سبک هستند. با اطمینان می­توانید کالای خود را به احمدی خیبر بسپارید.

فهرست عناوین

ساخت انواع اتاق های کمپرسی که ساخته می شود

اتاق های کمپرسی را بر روی چه ماشین هایی میتوان نصب کرد؟

با انواع مدل های کمپرسی و اتاق های آنان آشنا شوید

جهت خرید کمپرسی و کمپرسی های دست دوم به موارد زیر توجه نمایید

نتیجه گیری در رابطه با خرید کمپرسی های دست دوم

سوالات متداول در رابطه با کمپرسی های دست دوم

فهرست تصاویر

کابین کمپرسی 1 مدل های متنوع کمپرسی

کابین کمپرسی 2 بالابر اتاق

کابین کمپرسی 3 کمپرسی

ساخت انواع اتاق کمپرسی که ساخته می شود

  • اتاق حمل اسباب نظامی
  • حمل مصالح ساختمانی
  • کابری خاص
  • تراک میکسر باربری بتون
  • دوجداره حمل کالا
  • تریلی کمپرسی باربری گندم
  • دوجداره حمل مرغ و گوشت
  • دوجداره حمل موادغذایی
  • تریلی کفی
  • تانکر مواد نفتی
  • مخزن آب­پاش
  • تریلی با کاربری متفاوت( نمونه ای از ماشین زباله کش را می توانید ببینید.)
  • کانتینر چرخدار
  • کانتینر مسقف 20 و 40 فوت حمل کالا
  • اتاق زباله­کش بالا تخلیه و ساده
  • بازوهای غلتان
  • ساخت اتاق کمپرسی نیم کانتینربغل­بازشو
  • نیم کانتینر فله کش
  • ساخت انواع سازه فلزی برحسب سفارش

ساخت هر کدام از این اتاق ها دلیل خاص خود را دارد. همچنین جنس آن ها متفاوت از یکدیگر می باشد.

عنوان اتاق کمپرسی
نویسنده فراست پور
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1526
مدت زمان مطالعه 10 دقیقه

اتاق کمپرسی را بر روی چه ماشین هایی می­توان نصب کرد؟

معمولا این اتاق ها برای ماشین های بزرگ که ظرفیت جابجایی زیادی دارند، طراحی می شوند. در صورتی که کالای مورد نظر به خارج از کشور منتقل می شود، باید از کیفیت و ظرفیت ماشین مطمئن شویم. این نوع ماشین ها شامل: کامیونت، نیسان، تریلر، کامیون می باشند. در ادامه نمونه ای از آن را کابین کمپرسی 1مشاهده می کنید.

با انواع مدل های کمپرسی و اتاق های آنان آشنا شوید

کامیون کمپرسی یکی از مفیدترین کامیون های حمل مواد می­باشد. برای جابجایی شن و ماسه یا سایر مصالح ساختمانی و معدنی حتما به یکی از این کامیون ها نیاز دارید. در کمپرسی ها و اتاق کمپرسی ها به دلیل استفاده از قطعات هیدرولیک امکان بالا بردن قاب پشتی وجود دارد و با برگشت کامیون تمام محتویات پشت آن روی زمین پرتاب می شود. این کامیون ها در سایزهای مختلف تولید می شوند. در ادامه در سایت ahmadikheybar با مدل های کمپرسی آشنا شوید.

نوعی کابین- اتاق کمپرسی

نوعی کابین- اتاق کمپرسی- احمدی خیبر

کابین کمپرسی 1 مدل های متنوع کمپرسی

انواع کمپرسی

کمپرسی ها از نظر کارکرد، ظاهر و مشخصات فنی به دو دسته استاندارد و خارج از بزرگراه تقسیم می­شوند. هر کدام از این کمپرسی­ها ویژگی های خاص خود را دارند که شامل موارد زیر می شود:

کامیون کمپرسی استاندارد

این نوع اتاق کمپرسی برای حمل مواد و بار در جاده ها مناسب هستند که از انعطاف پذیری بالایی نیز برخوردارند. این کامیون ها ابعاد کوچکی دارند و قدرت مانور بالایی دارند. برای تولید کمپرسی های استاندارد از یک یا دو محور متحرک نیز استفاده می شود.

سرعت بالا و قدرت موتور بالا از ویژگی های اصلی این کامیون ها است. برخی کمپرسی های 4 محوره دارای موتورهای 420 اسب بخاری هستند. این نوع کمپرسی می تواند تا 18 تن بار را در جاده حمل کند.

کامیون کمپرسی خارج از بزرگراه

نوع دیگری از کامیون کمپرسی که فقط برای حمل ماسه، خاک و سایر مصالح ساختمانی، مواد معدنی، عملیات حفاری یا بار در جاده های ناهموار استفاده می شود. این کامیون ها از نظر ظاهری بزرگ هستند و همین ویژگی آنها را برای جاده های ناهموار مناسب می کند. می توانید بهترین انتخاب را در احمدی خیبر انجام دهید.

وزن کمپرسی های خارج از بزرگراه بین 25 تا 272 تن و قدرت موتور آنها بین 350 تا 3227 اسب بخار است. این کامیون ها سرعت پایینی دارند که معمولا بین 45 تا 70 کیلومتر در ساعت است. از دیگر ویژگی های این نوع کمپرسی می توان به قدرت مانور پایین اشاره کرد.  مانند نمونه ای که در تصویر کابین کمپرسی 2میبینید.

قطعات کامیون کمپرسی

این کامیون ها نیز مانند سایر کامیون ها از قطعات مختلفی تشکیل شده اند. از قطعات مهم این خودروی سنگین می توان به اتاق کمپرسی، کالسکه مواد، شاسی، سیستم هیدرولیک، لاستیک ها (شامل لاستیک های جلو، جفت و تک)، فنرها و ترمزهای خلاء اشاره کرد.

ارتفاع کامیون کمپرسی

با توجه به اینکه کمپرسی ها انواع مختلفی دارند ارتفاع، حجم و اندازه آنها نیز با یکدیگر متفاوت است. همچنین ارتفاع از سطح زمین یا ارتفاع از کف تا لبه دو معیار برای بررسی این نوع خودرو می باشد. به عنوان مثال، ارتفاع یک کامیون 6 چرخ از زمین تا لبه بین 1.45 تا 1.65 متر است. در حالی که ارتفاع یک کمپرسی 40 فوتی می تواند حدود 1.7 تا 1.8 متر باشد. همچنین می­توانید نمونه­هایی از آن را در ahmadikheybar ببینید.

اتاق بالابر- اتاق کمپرسی

اتاق بالابر- اتاق کمپرسی- احمدی خیبر

کابین کمپرسی 2 بالابر اتاق

ارتفاع یکی از معیارهای مهم برای اندازه گیری ظرفیت بار یک کامیون کمپرسی است. با این حال، هر چه ارتفاع کامیون بیشتر باشد، ظرفیت حمل مواد بیشتر خواهد شد. این طراحی بر اساس قدرت موتور کامیون است.

جهت خرید کمپرسی و اتاق کمپرسی دست دوم به موارد زیر توجه نمایید

نوع کمپرسی مورد نیاز خود را برای کار انتخاب کنید. اگر در جاده ها استفاده می شود و در سایت های ساختمانی نسبتاً هموار کار می­کنید، مدل سنگین را انتخاب نکنید. با این حال، اگر قصد دارید آن را خارج از جاده در صنایعی مانند معدن، جنگلداری یا نفت قرار دهید، پس به یک ماشین سنگین نیاز دارید. مانند  نمونه ای که در تصویرکابین کمپرسی 3 میبینید.

فروشنده پیدا کن

فروشنده معتبری را پیدا کنید که بداند در مورد چه چیزی صحبت می­کنند و بهترین منافع شما را در اولویت اول خود دارد. به هر حال، آنها می­خواهند که شما دوباره از آنها خرید کنید، بنابراین یک مشتری راضی ضروری است. فروشنده ای را انتخاب کنید که در مورد نیازهای شما بپرسد تا اینکه خودرو چه کاری می­تواند انجام دهد.

آنها متخصص هستند و معمولاً می­توانند تقریباً هر بار نیازهای شما را با یک کامیون مناسب مطابقت دهند. نمایندگی­هایی که با توجه به نیازهای شما کار می­کنند، بهترین ارزش را برای پول به شما ارائه می­دهند. اگر این کار را نکردند، به فروشنده دیگری بروید. بنابراین لازم است دقت کافی را در خرید اتاق کمپرسی دست دوم داشته باشید.

کامیون را بازرسی کنید

فراموش نکنید که قبل از خرید کامیون کمپرسی را بررسی کنید. شما قصد دارید پول زیادی را برای این قطعه از تجهیزات خرج کنید، و می خواهید مطمئن شوید که یک کالای نازک نمی­خرید. در صورت لزوم، شخصی را که می­داند چه کار می­کند را برای بازرسی کامیون کمپرسی و خرید اتاق کمپرسی دست دوم ببرید.

فراموش نکنید که آن را برای یک تست رانندگی کوتاه ببرید. آن را با سرعت­های مختلف و در زمین­های مختلف ممکن است برانید. طوری رانندگی کنید که گویی یکی از اپراتورهای شما در حال استفاده از آن است. نمی‌توانیم بیشتر تأکید کنیم که کنترل‌ها و هیدرولیک دو موردی هستند که باید همانطور که انتظار می‌رود، بدون ایراد کار کنند. هنگامی که از اینکه همه چیز درست است، خوشحال شدید، روی خط نقطه چین امضا کنید و خرید را تکمیل نمایید.

مذاکره کنید

اگر قبلاً هرگز از مدل­های کوناگون استفاده نکرده­اید و قصد خرید یک مدل اتاق کمپرسی دست دوم را دارید، ممکن است چیز زیادی برای مقایسه آن نداشته باشید. در این صورت، سعی کنید ابتدا یک کامیون کمپرسی جدید را آزمایش کنید تا یک مقایسه پایه ایجاد کنید. سپس متوجه خواهید شد که آیا در فرمان، صدا و لرزش مشکلی وجود دارد یا خیر. اگر ایرادی پیدا کردید و می­دانید که جبران آن چقدر هزینه دارد، در موقعیت بسیار بهتری برای مذاکره با فروشنده هستید. ما می توانیم در اینجا ahmadikheybar به شما کمک کنیم.

خرید اتاق دست دوم- اتاق کمپرسی

خرید اتاق دست دوم- اتاق کمپرسی- احمدی خیبر

کابین کمپرسی 3 کمپرسی

نتیجه گیری در رابطه با خرید اتاق کمپرسی دست دوم

احتمالا متوجه شده اید که اتاق های کمپرسی جهت حمل مواد و کالاهای سنگین به کار می رود. و شما با اطمینان خاطر باید کالای خود را به شرکت معتبری بسپارید، زیرا که سالم رسیدن و امنیت کالا از ویژگی های مهم شرکت احمدی خیبر می باشد.

اما قبل از اقدام به خرید اتاق کمپرسی دست دوم باید همه موارد گفته شده را رعایت نمایید. تا ضرر نکنید. و خدایی ناکرده از خرید خود پشیمان نشوید.

سوالات متداول در رابطه با اتاق کمپرسی دست دوم

  1. چند مدل کابین کمپرسی ساخته می شود؟
  2. اتاق حمل اسباب نظامی
  3. حمل مصالح ساختمانی
  4. کابری خاص
  5. تراک میکسر باربری بتون
  6. دوجداره حمل کالا
  7. مصارف اتاق های کمپرسی چه می باشد؟

حمل موادغذایی، شن و ماسه، سنگ، زغال سنگ، مرغ و جوجه

  1. جهت خرید اتاق کمپرسی دست دوم چه مواردی باید رعایت شود؟

فروشنده پیدا کردن، مذاکره کردن، قطعات کامیون، ارتفاع کامیون و…

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *