اتاقک ماشین حمل زباله-اتاق کمپرسی

اتاقک ماشین حمل زباله-اتاق کمپرسی-احمدی خیبر


اتاق کمپرسی یا کامیون های حمل زباله جزء ضروری شهر هستند. آنها به حذف زباله ها و تمیز نگه داشتن خیابان های ما کمک می کنند. اما بیشتر مردم نمی دانند این وسایل نقلیه چگونه کار می کنند. ما در این مقاله نگاهی به قطعات هر قسمت از کامیون زباله می اندازیم. برای مطالعه بیشتر به سایر مقالات در سایت ahmadikheybar و هچمنین از خدمات و فعالیت این شرکت مطلع شوید. شرکت احمدی خیبر با دو ده فعالیت در زمینه ساخت انواع کامیون‌ها و زباله کش  ها فعالیت خوبی دارد.

فهرست مطالب

ایا می دانید کامیون حمل زباله از چه قطعاتی تشکیل شده است؟

قطعات پایه در کامیون های حمل زباله چیست ؟

بررسی دیگر قسمت های کامیون های حمل زباله شهری

رعایت ایمنی در کامیون حمل زباله چگونه است ؟

بررسی قطعات و نحوه کارکرد آن در کامیون زباله

در مورد دیگر قطعات کامیون حمل زباله بیشتر بخوانید.

نتیجه نهایی از ساخت کامیون های حمل زباله شهری

سوالات متداول در زمینه کاربری کامیون‌ های حمل زباله

فهرست تصاویر

کامیون زباله 1-کامیون حمل زباله مدرن

کامیون زباله 2-فشرده سازی زباله

کامیون زباله 3-کامیون حمل زباله

آیا می دانید کامیون حمل زباله از چه قطعاتی تشکیل شده است؟

کامیون‌های حمل زباله از واگن‌های ساده جمع‌آوری زباله به ماشین‌های گران‌قیمتی تبدیل شده‌اند که فناوری پیچیده‌ای دارند. کامیون‌های حمل زباله مدرن در سبک‌های مختلفی تولید می شوند. که هر کدام برای جمع آوری زباله در شرایط خاصی طراحی شده اند. سیستم‌های مکانیکی و قطعات ویژه یک کامیون زباله چیزی است که به آن اجازه می‌دهد تا این هدف را انجام دهد. به تصویر کامیون زباله 1 مراجعه شود.

عنوان اتاق کمپرسی
نویسنده محسنی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه 1500 کلمه
زمان مطالعه 15 دقیقه

قطعات پایه در کامیون های حمل زباله چیست ؟

در قلب هر کامیون زباله کش، عناصر اصلی رانندگی آن قرار دارد. اینها قطعات مشترک همه کامیون ها از جمله قاب، موتور و چرخ ها هستند. از آنجایی که یک کامیون زباله برای حمل بارهای سنگین در حالت پر طراحی شده است. همه این عناصر باید کار سنگینی داشته باشند. اکثر کامیون‌های حمل زباله دارای موتورهای دیزلی و گیربکس هستند. که اتاق کمپرسی گشتاور بسیار پایینی را در اختیار دارند. این به معنای حداکثر سرعت محدود اما توانایی حمل و نقل بهتر و دوام کلی است

کامیون‌های حمل زباله همچنین دارای کابینی هستند که راننده می‌توانند در حالی که کامیون در حرکت است بنشینند. کابین شامل بسیاری از کنترل‌های کامیون است، از جمله همه آنهایی که برای رانندگی معمولی استفاده می‌شوند. هرچند ممکن است کنترل‌های دیگری برای راحتی در قسمت بیرونی خودرو قرار داده شوند.

کامیون زباله-اتاق کمپرسی

کامیون زباله-اتاق کمپرسی-احمدی خیبر

کامیون زباله 1-کامیون حمل زباله مدرن

بررسی دیگر قسمت های کامیون زباله کش موجود شهری

کامیون‌های حمل زباله، زباله‌ها را در ظرفی جمع‌آوری می‌کنند که معمولاً بیشتر جرم وسیله نقلیه را تشکیل می‌دهد که به قیف معروف است. قیف‌ها ممکن است از یک فضای باز و بزرگ یا مجموعه ای از محفظه‌ها برای جمع آوری انواع مختلف زباله تشکیل شده باشند. در مواردی که از تیغه بسته‌بندی استفاده می‌شود، می‌توان به قیف کامیون‌های زباله به عنوان فشرده‌کننده نیز اشاره کرد. تیغه بسته بندی برای فشرده سازی سطل زباله به منظور ایجاد فضای بیشتری در داخل قیف اتاق کمپرسی استفاده می شود.

تیغه‌های بسته بندی از طریق یک سیستم هیدرولیک که قادر به اعمال فشار زیادی بر سطل زباله است، کنترل می شود. برخی از کامیون‌های حمل زباله مدرن می‌توانند از تیغه‌های بسته‌بندی خود در حین رانندگی استفاده کنند. به طوری که زباله‌ها فشرده می‌شوند و فضای بیشتری برای اضافه کردن آن‌ها باقی می‌ماند. با مراجعه به سایت ahmadikheybar کامیون زباله خود را سفارش دهید. به تصویر کامیون زباله 2 مراجعه شود.

رعایت ایمنی در کامیون حمل زباله چگونه است ؟

به دلیل نیاز به قدرتمند بودن، تیغه بسته بندی داخل زباله کش خطرناک ترین قسمت یک کامیون زباله است. به همین دلیل زباله جمع کن به طور معمول در لیست خطرناک ترین مشاغل قرار می گیرد. اگرچه اکثر کامیون‌های حمل زباله دارای یک سری ویژگی‌های ایمنی هستند. و شرکت‌های مدیریت زباله از کارگران خود می‌خواهند از روش‌هایی پیروی کنند که برای محافظت از رفاه خودشان طراحی شده‌اند. اما اگر کارگری در داخل قیف کامیون زباله گرفتار شود، می تواند منجر به مرگ یا تکه تکه شدن آنها می‌شود.

تیغه بسته بندی اتاق کمپرسی فعال می شود. این نوع حوادث می تواند ناشی از سهل انگاری یا خطای مکانیکی باشد. در برخی موارد مستند، افراد بی خانمانی که در سطل زباله خوابیده بودند در قیف کامیون ریخته شده اند. مواقع دیگر، کارگران هنگام تلاش برای بیرون آوردن اشیایی که ممکن است در تیغه بسته‌بندی کامیون گیر کند، مجروح می‌شوند.

معرفی یک شرکت طراحی و ساخت انواع کمپرسی ها

شرکت احمدی خیبر با ارائه خدمات مشاوره در زمینه خرید و طراحی می تواند به شما برای تهیه کامیون مناسب کمک کند. ساخت کامیون زباله کش و جک از دیگر فعالیت های این شرکت است. این شرکت با داشتن نیروهای متخصص و ماهر باعث جلب اعتماد شما خواهد شد. به تصویر کامیون زباله 3 مراجعه شود.

بررسی قطعات و نحوه کارکرد آن در کامیون زباله

صفحه تخلیه

صفحه تخلیه انتهای جلوی کامیون زباله است ، جایی که تمام زباله‌ها را در آن می‌ریزد. این شکاف‌ها به یک سیستم تسمه نقاله متصل هستند که زباله‌های شما را پس از جمع‌آوری در کشتی حمل می‌کند. این کمربند با زاویه‌ای حرکت می کند تا وقتی کارتان تمام شد، بتواند تمام زباله‌های شما را در ظرفی بریزد.

درب عقب اتاق کمپرسی ماشین زباله

درب عقب، انتهای عقب کامیون است و می‌توان آن را برای ریختن محتویات کانتینر بالا برد. هدف اصلی این منطقه، امکان ریختن آسان سطل های زباله در پشت کامیون است. چرخ‌های عقب در دو طرف پشت این ناحیه قرار دارند. و چرخ‌های بیشتری در جلو توسط موتوری که زیر پای شما قرار دارد به حرکت در می‌آیند.

بارگذاری کامیون زباله-اتاق کمپرسی

بارگذاری کامیون زباله-اتاق کمپرسی-احمدی خیبر

کامیون زباله 2-فشرده سازی زباله

صفحه تراکم

صفحه تراکم یک صفحه بزرگ است که تمام زباله‌های ریخته شده را فشرده می‌کند. تا جای بیشتری برای زباله ها در زباله کش ایجاد شود. این کار توسط راننده یا اپراتور کامیون حمل زباله انجام می شود. که از پای خود برای فشار دادن زباله ها به داخل محفظه تراکم کننده استفاده می کند. صفحه تراکم در جلوی کامیون قرار دارد و بخشی از سفر زباله های شما را در کامیون تشکیل می دهد. بنابراین لازم نیست نگران دست زدن به قسمتی از آن باشید.

درب بازکن ظرف

درب بازکن، بازویی هیدرولیکی است که ظروف مورد استفاده مشاغل یا ساختمان‌های آپارتمانی مختلف را گرفته و آنها را باز می‌کند. این به راننده کامیون زباله کش اجازه می دهد تا ظرف را بلند کند. آن را از شکاف آن خارج کند و در کامیون خود قرار دهد.

در مورد دیگر قطعات کامیون حمل زباله بیشتر بخوانید.

بازوی نگهدارنده ظرف

بازوی نگهدارنده ظروف یک بازوی فلزی بلند است که ظروف را در کناره‌های خود در هنگام تخلیه نگه می‌دارد. به بدنه کامیون متصل می شود و به همراه درب بازکن ظروف استفاده می شود.

پوشش یک ظرف رول آف در بالا اتاق کمپرسی

روکش ظرف رول آف با رول باز روی لولاها با زاویه 90 درجه می چرخد. ​​تا کارگران بتوانند آن را با وسایل حجیم بار کنند. روکش نیز بالا و پایین می چرخد ​​تا کارگران بتوانند ظرف را تخلیه کنند.

کامیون حمل زباله-اتاق کمپرسی

کامیون حمل زباله-اتاق کمپرسی-احمدی خیبر

کامیون زباله 3-کامیون حمل زباله

بدن

بدنه قسمت اصلی کامیون است. جایی است که بیشتر بار قبل از تخلیه از جلو و در محل دفن زباله یا ایستگاه انتقال ذخیره می شود. بدنه اتاق کمپرسی دارای دو در در هر طرف است. یکی برای بارگیری و دیگری برای تخلیه زباله. راننده این درها را با کشیدن اهرم های داخل کابین کامیون باز می کند. این به او اجازه می دهد تا تریلرهایی را که مخصوص نگهداری زباله (همچنین به عنوان “وسایل نقلیه جمع آوری زباله” شناخته می شود.) طراحی شده اند، وارد و خارج کند.

هنگامی که این درها باز هستند، می توان از آنها به عنوان رمپ برای کامیون زباله کش و زباله استفاده کرد. تا کارگران به جای اینکه مجبور باشند بارهای سنگین را با دست بلند کنند. یا از وسایل مکانیکی دیگر مانند جرثقیل یا لیفتراک استفاده کنند. که در صورت عدم کارکرد صحیح ممکن است به تجهیزات آسیب برسانند، بتوانند کامیون ها را به داخل آنها برانند.

نتیجه نهایی از ساخت کامیون های حمل زباله شهری

جمع آوری زباله ممکن است به اندازه برخی مشاغل جذاب نباشد، اما مطمئناً یک شغل مهم است. کامیون زباله کش در کشورهای مختلف متفاوت است. و با بدنه ضد زنگ و محکم طراحی میشوند تا از پخش آلودگی جلوگیری شود. امیدوارم این مقاله به شما کمک کرده باشد که بفهمید داخل یک کامیون زباله چه می گذرد. شرکت احمدی خیبر با ارائه خدمات مشاوره در زمینه خرید و طراحی می تواند به شما برای تهیه کامیون مناسب کمک کند. برای دریافت این خدمات به سایت ahmadikheybar مراجعه کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر به سایر مقالات و مقاله فرایند ساخت کامیون زباله مراجعه کنید.

سوالات متداول در زمینه کاربری کامیون‌ های حمل زباله

  1. کامیون زباله از چه قطعاتی تشکیل شده است؟

صفحه تخیله و تراکم، بازوی نگه دارنده، درب بازکن ظرف و بدنه

  1. خطرناک‌ترین قسمت یک کامیون زباله چیست؟چرا؟

تیغه‌های بسته بندی داخل، به دلیل نیاز به قدرت برای فشرده سازی زباله برای جای دادن حجم بیشتری زباله

  1. کارایی تیغه‌های بسته بندی چیست؟

فشرده سازی زباله برای فضای بیشتر و بار گذاری بیشتر زباله

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *