کمپرسی سازی | ساخت در انواع متنوع

کمپرسی سازی | ساخت در انواع متنوع | احمدی خیبر


کمپرسی سازی با انواع مختلفی از کانتینر ها با اهدافی مثل جابجا کردن محصولات و کالاهای مختلف در شرکت های کاربری سازی ها تولید می‌شوند. بهترین آن ها، ساخت با ر ساندویچ پانل می‌باشد. اتاق های باربری یکی از پرکاربردترین پیش ساخته ها به حساب می آیند. این اتاقک ها را می توان بر روی کامیون یا نیسان نصب کرد و برای حمل و نقل و توزیع کالا در سراسر کشور استفاده کرد. ساخت اتاق کمپرسی امروزه به یکی از مشاغل مهم تبدیل شده است که در ادامه با نحوه ساخت آن ها آشنا می‌شویم. با ahmadikheybar همراه باشید.

فهرست عناوین

نحوه ساخت اتاق حمل بار با ساندویچ پانل و استفاده از آن

ساختار اتاق حمل بار با ساندویچ پانل به چه گونه ای است؟

ویژگی های ساخت  اتاق کمپرسی برای انواع کامیون و نیسان ها

کمپرسی  سازی و مزیت های استفاده از ساندویچ پانل در ساخت آن

ساخت اتاق حمل بار در انواع متنوع و چگونگی استفاده از آن

اتاق حمل یخچالی چیست و ویژگی های استفاده از آن

کمپرسی  سازی برای اتاق های حمل بار یخچالی و ساختار آن

ساخت  اتاق کمپرسی و کمپرسور هایی به نام حمل بار نوشابه

ساختار اتاق های حمل بار به چه گونه ای می‌باشد؟

اتاق های حمل بار چادری و ساختار آن ها

نتیجه گیری درباره ساخت اتاق های حمل بار و استفاده از آن

سوالات متداول از ساخت اتاق های حمل بار و ویژگی های آن ها

فهرست تصاویر

کمپرسور 1 اتاقک ها

کمپرسور 2 اتاق یخچالی

کمپرسور 3 اتاق حمل بار

عنوان کمپرسی سازی
نویسنده هانیه ربیعی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه ها 1625
مدت زمان مطالعه 15 دقیقه

نحوه ساخت اتاق حمل بار با ساندویچ پانل و استفاده از آن

اتاق حمل بار در قسمت عقب و در قسمت بار خودروهای سبک و سنگین نصب می‌شود و استحکام و سبکی آن در عین حال باعث استفاده در این کار شده است. با احمدی خیبر آشنا شوید.

ساخت اتاق کمپرسی برای انواع کامیون های سنگین، نیمه سنگین و سبک برای حمل مواد و کالاهای بارگیری شده که نیاز به مکانی برای اتصال به وسیله نقلیه دارند، ساخته می‌شوند. به این مکان های بار و بار، اتاق جابجایی بار می‌گویند. اتاق های باربری در دسته های مختلف با ابعاد مختلف وجود دارد.

در طراحی و ساخت این اتاق ها بسته به نوع اتاق بار و کاربرد آن از عناصر و مصالح مختلفی استفاده می شود تا بیشترین کارایی را داشته باشد. اینجا می‌توانید کمپرسور 1 را مشاهده کنید.

ساختار اتاق حمل بار با ساندویچ پانل به چه گونه ای است؟

در کمپرسی سازی برای ساخت انواع اتاق بار از ساندویچ پانل استفاده می‌شود. بدین ترتیب دیوارها و سقف نگهدارنده از پانل های دیواری ساندویچی به ضخامت 4 سانتی متر ساخته شده است.

صفحات ساندویچ پانل برای ساخت اتاق بارگیری صفحات از پیش رنگ شده (شامل رنگ کوره ای با ضخامت 25 میکرون در بالا و رنگ پرایمر ضخامت 6 میکرون در پایین) می‌باشد.

فوم عایق ساندویچ پانل در لایه میانی آن فوم پلی اورتان می‌باشد که بهترین و شناخته شده ترین فوم ساندویچ پانل می‌باشد. کف نگهدارنده بار نیز از آهن راه راه ساخته شده است.

برای ساخت اتاق کمپرسی  ahmadikheybar  به شما پیشنهاد می‌دهد که برای ساخت اتاق درب  از دارای دو لایه درب استفاده شود که هر کدام دارای سه لوله و یک قفل به ضخامت 18 میلی متر باشد.

صفحات ساندویچ پانل برای ساخت اتاق بارگیری صفحات از پیش رنگ شده (شامل رنگ کوره ای با ضخامت 25 میکرون در بالا و رنگ پرایمر ضخامت 6 میکرون در پایین) می‌باشد. فوم عایق ساندویچ پانل در لایه میانی در ساخت اتاق کمپرسی فوم پلی اورتان می‌باشد که بهترین و شناخته شده ترین فوم ساندویچ پانل می‌باشد. کف نگهدارنده بار نیز از آهن راه راه ساخته شده است.

در مورد درب اتاق بار نیز لازم به ذکر است که دارای دو لایه درب است که هر کدام دارای سه لوله و یک قفل به ضخامت 18 میلی متر می‌باشد.

درب محفظه بار از چوب لمینت شده با دو لایه ورق آلوزینک ساخته شده است. همچنین در مورد عایق بودن آن لازم به ذکر است که دارای عایق پی وی سی با لاستیک مخصوص می‌باشد.

کمپرسور 1 اتاقک ها

کمپرسی سازی | اتاقک آن

کمپرسی سازی | اتاقک آن | احمدی خیبر

 

ویژگی های ساخت اتاق کمپرسی برای انواع کامیون و نیسان ها

ویژگی های محفظه بار ساندویچ پانل را می‌توان در زیر ذکر کرد:

در برابر سرما و گرما عایق است.

نگهدارنده سبک است.

مقاومت خوبی در برابر رطوبت دارد.

مقاومت زیادی دارد.

در برابر فشار، وزن و سایر عوامل طبیعی از امنیت لازم برخوردار است.

کمپرسی سازی و مزیت های استفاده از ساندویچ پانل در ساخت آن

همانطور که می‌دانید ساندویچ پانل بهترین عایق در صنعت ساختمان محسوب می‌شود و در دو نوع ساندویچ پانل دیوار و سقف تولید می‌شود. بسته به کاربرد استفاده از ساندویچ پانل می‌توان از انواع فوم های عایق و ورق های فلزی استفاده کرد.

سالن های باربری که برای کاربردهای مختلف ساخته می‌شوند باید دارای استحکام و عایق بالایی در برابر سرما و گرما باشند. به همین دلیل استفاده از ساندویچ پانل در تولید اتاق بار مورد توجه بسیاری از سازندگان قرار گرفته است. برای ساخت اتاق کمپرسی استفاده از ساندویچ پانل علاوه بر مزایایی که دارد می تواند تاثیر بسزایی در طول عمر محصول داشته باشد.

ساخت اتاق حمل بار در انواع متنوع و چگونگی استفاده از آن

ساخت این اتاق ها را می‌توان با توجه به نوع کاربری به چند گروه تقسیم کرد:

  • کالاهای حساس به نگهداری
  • کالاهای حساس به حمل و نقل

این اتاق ها بر اساس نوع استفاده ساخته می‌شوند که برای کالاهای حساس به انبار بسته به نوع کالا از اتاق های مختلفی استفاده می‌شود. همانطور که گفته شد کمپرسی سازی به دلیل استفاده های متفاوت از اتاق های حمل آن مانند اتاق بار حمل جوجه، اتاق بار نوشابه و اتاق بار حمل چادری به یکی از پر کاربرد ترین ها تبدیل شده است.

اتاق حمل یخچالی چیست و ویژگی های استفاده از آن

اتاق های حمل بار یخچالی یکی از پرکاربردترین اتاق های بارگیری است. مجهز به یخچال های کوچک است و برای جابجایی انواع مواد غذایی که در دمای معمولی ممکن است فاسد شوند استفاده می‌شود. این نوع اتاق های بار را می‌توان بر روی انواع وسایل نقلیه مانند کامیون، تریلر و … نصب کرد. در اینجا کمپرسور 2 را مشاهده می‌کنید.

کمپرسی سازی برای اتاق های حمل بار یخچالی و ساختار آن

ساندویچ پانل های مورد استفاده برای این نوع اتاق ها ورق های از پیش رنگ شده با فوم پلی اورتان می‌باشد. برای عایق کاری این نوع اتاق ها و جلوگیری از ورود گرمای بیرون به داخل سازه استفاده می‌شود. علاوه بر این، از ورق آهنی آجدار برای کف استفاده می‌شود که ترکیب این مواد  دراتاق های سرد را به کارآمدترین سازه ها تبدیل کرده است. احمدی خیبرir با ارائه خدمات در زمینه ساخت و ساز کمپرسور های حمل بار به یکی از بهترین ها تبدیل شده است.

کمپرسور 2 اتاق یخچالی

کمپرسی سازی | حمل بار یخچالی

کمپرسی سازی | حمل بار یخچالی | احمدی خیبر

ساخت اتاق کمپرسی و کمپرسور هایی به نام حمل بار نوشابه

مکانی که از نام این اتاق بار پیداست برای نگهداری نوشابه استفاده می‌شود. اما استفاده از این اتاق تنها به نگهداری نوشابه محدود نمی‌شود، بلکه آب معدنی، دلستر، دوغ و نوشیدنی های دیگر در آنجا نگهداری می‌شود که آنها را در قفسه های مخصوص داخل اتاق قرار می‌دهند و کرکره های دو طرف را می بندند. که به خوبی و در مناسب در داخل اتاق نگهداری می‌شوند و نمی‌ریزند.

ساختار اتاق های حمل بار به چه گونه ای می‌باشد؟

در ساخت اتاق کمپرسی برای تولید اتاق های حمل بار از یک ساندویچ پانل دیواری و یک ساندویچ پانل سقفی استفاده شده است که عایق مناسبی برای دیوارها و سقف این اتاق است که استحکام اتاق بار را بسیار بالا می‌برد.

همانطور که می دانید لایه ساندویچ پانل عایق فوم است و برای این پانل ها از فوم های مختلفی استفاده می‌شود که ویژگی اصلی آنها عایق بودن خوب در برابر شرایط جوی و رطوبت است که باعث می‌شود نوشیدنی ها را در دمای مناسب در این اتاق ها نگه دارید و تازگی آنها را حفظ کنید. در اینجا می‌توانید کمپرسور 3 را مشاهده کنید.

اتاق های حمل بار چادری و ساختار آن ها

این نوع محفظه ها مجهز به چادرهای مستحکم بوده و عموماً برای حمل بارهای با آسیب پذیری بالا و یا بارهایی که از نظر قیمت دارای ارزش بالایی هستند استفاده می‌شود

ساختار داخلی این اتاق های بارگیری از پانل های ساندویچ دو ورق با عایق فوم پلی یورتان ساخته و طراحی شده است.

کمپرسور 3 اتاق حمل بار

کمپرسی سازی| اتاق حمل بار

کمپرسی سازی| اتاق حمل بار | احمدی خیبر

نتیجه گیری درباره ساخت اتاق های حمل بار و استفاده از آن

کامیون های کمپرسی در اندازه ها و پیکربندی های مختلف برای کاربردهای مختلف تولید می‌شوند. این کامیون ها را می توان بر اساس ظرفیت یا وزن باری که می‌توانند حمل کنند و بر اساس تعداد محورها دسته بندی کرد. ساخت اتاق بار با ساندویچ پانل یکی از بهترین انتخاب هاست که از این اتاق های بار برای حمل بارهای حجیم و سبک برای انواع متنوع ساخته می‌شود که نسبت به نوع حمل آن ها ساخت آن انجام می‌شود.  مجموعه احمدی خیبر با داشتن مجوز رسمی از اتحادیه، به یکی از معتبر ترین کمپرسی سازی ها تبدیل شده است.

سوالات متداول از ساخت اتاق های حمل بار و ویژگی های آن ها

1.قیمت های ساخت اتاق های حمل بار بر چه اساسی می‌باشد؟

قیمت ساخت اتاق بار به عواملی مانند: نوع فوم و ساندویچ پانل، ابعاد اتاق بار، نوع اتاق بار و شرایط فعلی بازار بستگی دارد.

2.چگونه می توانیم از شرکت شما در خواست ساخت اتاقک های کمپرسی بدهیم؟

با مراجعه به سایت ahmadikheybar و ثبت نوع اتاقک برای ساخت و اطلاعات شما، می توانید به ما در خواست ساخت بدهید.

3.چرا از ساندویچ پانل برای ساخت اتاق ها استفاده می‌شود؟

مقاومت بالایی در برابر  انواع ضربات و سبک وزن بوده و نصب و حمل و نقل آن آسان

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *