کابین کمپرسی- اتاق کمپرسی

کابین کمپرسی- اتاق کمپرسی- احمدی خیبر


اتاق کمپرسی به اتاق هایی گفته می شود که بر روی ماشین های حمل بار نصب می شود. بهترین گزینه جهت حمل­ونقل در مسیرهای شهری و بین­شهری این اتاق ها می­باشد. این اتاق ها دارای ویژگی هایی همچون مقاومت، استحکام بالا، سبکی و در مقابل سرما و گرما عایق است.

زمانی که بهترین تجهیزات را می­خواهید و برای انتخاب خود ارزش قائل هستید، میتوانید از ما ahmadikheybar خرید مطمئنی داشته باشید.

فهرست عناوین

اتاق های کمپرسی مخصوص حمل بار چیست؟ و در کجا کاربرد دارد؟

آشنایی با انواع مدل ها و ساخت اتاق­های کمپرسی

جهت استفاده درست از اتاق های کمپرسی باید مواردی را رعایت کنید

اتاق های کمپرسی در چه جاهایی کاربرد دارد و مخصوص چه محموله هایی است؟

ساخت اتاق­های کمپرسی و طرح هایی که جهت اتاق بار استفاده می شود

کفی تریلر چیست و چطور ساخته می شود و کاربردش چیست؟

کفی تریلر جهت حمل چه کالایی استفاده می شود؟

تریلر کمپرسی شامل چه قطعاتی می باشد و کابردشان چیست؟

نتیجه گیری در رابطه با ساخت اتاق­های کمپرسی و کاربردهای آن

سوالات متداول در مورد انواع اتاق های کمپرسی و جنس آن ها

 

فهرست تصاویر

مدل اتاق های کمپرسی 1انواع کابین

مدل اتاق های کمپرسی 2جهت حمل بار

مدل اتاق های کمپرسی 3 کفی تریلر

 

اتاق کمپرسی مخصوص حمل بار چیست؟ و در کجا کاربرد دارد؟

ماشین­های بزرگی که قادر هستند مواد زیادی را حمل کنند، بر روی این ماشین ها نصب می­شوند. بعضی جهت حمل­ ونقل بین المللی استفاده می­شود، زیرا دارای ظرفیت و کیفیت بالایی می­باشند. این اتاق بر روی ماشین هایی مانند: کامیون، نیسان، کامیونت و تریلر اشاره کرد. جنس های مختلفی دارد و از فولاد و آهن تولید می شود که در تصویر مدل اتاق های کمپرسی 1می­بینید. اتاق ها دارای اندازه و اشکال متفاوت می­باشند. با توجه به مواد قابل حمل، اتاق مورد نظر را در احمدی خیبر انتخاب ­نمایید. که جهت چغندر، ذرت، دانه روغنی و سویا و… بهره می­برند.

عنوان ساخت اتاق کمپرسی
نویسنده نیلوفر فراست پور
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1592
مدت زمان مطالعه 18 دقیقه

کابین کمپرسی- اتاق کمپرسی

کابین کمپرسی- اتاق کمپرسی – احمدی خیبر

مدل اتاق های کمپرسی 1انواع کابین

با کمپرسی و انواع اتاق ها جهت حمل بار آشنا شوید

جهت حمل­ ونقل موادی مانند شن و ماسه و موارد دیگر از ماشین های کمپرسی استفاده می ­کنند. با استفاده ازجک­های کمپرسی عمل تخلیه انجام می­شود. انواع آن کمپرسی تخلیه از سه طرف و تخلیه از عقب نام برد. در نوع تخلیه از عقب فقط می­تواند از عقب بار را تخلیه کند. تخلیه از سه طرف مجهز به تخلیه بار که از هر دو طرف و عقب بار را تخلیه می­کند.

زمان تخلیه از عقب، شفت نگه­دارنده کمپرسی تا نقاط اتصال،فریم­ها و تعلیق محور عقب، از لحاظ دینامیکی فشار تحمل می کنند. نکته ای که باید رعایت شود، مسائل ایمنی می­باشد. با توجه به ماشین کمپرسی و قدرت آن انواع اتاق کمپرسی با حجم های مختلفی روی آن نصب می­شود. ماشین ده­چرخ اتاق مخصوص خود را دارد و ماشین شش چرخ به همین صورت می­باشد.

انواع اتاق کمپرسی شامل: اتاقک حمل مرغ و گوشت، حمل مصالح ساختمانی، دوجداره جهت حمل مواد غذایی، کانتینرهای چرخدار، اتاق حمل گندم، اتاقک رستوران سیار. اتاق حمل زباله، اتاقک ماشین آتش نشانی، مخزن حمل مواد نفتی، جهت کاربردهای نظامی، مخزن مخصوص آبپاش، اتاق لجن­کش دسته­بندی می­شود. اتاق های حمل بار سیستم روشنایی دارند. نوعی از آن مدل اتاق های کمپرسی 2 مشاهده می­نمایید و جهت دیدن نمونه های بیشتر به سایت ahmadikheybar  مراجعه کنید.

آشنایی با انواع مدل ها و ساخت اتاق کمپرسی

  • اتاق مسقف چادری
  • اتاق مسقف فلزی
  • اتاق مبل بغل بازشو
  • حمل مرغ و جوجه یک روزه
  • اتاق حمل نوشابه
  • اتاق چوبی فلزی کامیونت
  • اتاق کمپرسی مصالح ساختمانی
  • اتاق های کمپرسی باری
  • اتاق آلومیومی داخل چوب
  • کمپرسی 6چرخ و 10 چرخ
  • ساخت اتاق کمپرسی حمل گندم
  • نیم کانتینرهای فله کش
  • اتاق زباله کش بالا ساده وتخلیه

کابین کمپرسی- اتاق کمپرسی

کابین کمپرسی- اتاق کمپرسی – احمدی خیبر

مدل اتاق های کمپرسی 2جهت حمل بار

جهت استفاده درست از اتاق های کمپرسی باید مواردی را رعایت کنید

به هیچ وجه زیر اتاقک های کمپرسی نروید. باید دقت کنید که کمپرسی به شکل ایمن قرار گرفته باشد. پایه باید بین چارچوب پایینی و شاسی قرار بگیرد. جهت روغن کاری کلیه مدار هیدرولیک، باید از روغن های با کیفیت استفاده نمایید. هرگز اتاق در حال تخلیه را رها نکنید. از انعطاف لوله ها اطمینان داشته باشید. قطعات خراب شده یا پوسیده را حتما تعویض نمایید. تمام نقاط کمپرسی را باید روغن کاری کنید.

در مخزن هیدرولیک سطح روغن را چک نمایید. در احمدی خیبر بهترین قطعات استفاده می شود. باری که حمل می کنید باید یکنواخت باشد و از حمل بارهای جانبی اجتناب نمایید. زمانی که بار را تخلیه می­کنید دقت داشته باشید کسی در محل تخلیه نباشد. زمان تخلیه درب عقب را بررسی کنید و اینکه تریلر کمپرسی حرکت نکند. کابل برق و موارد دیگر را در نظر داشته باشید. تمامی موارد گفته شده هنگام تخلیه بار باید رعایت شود تا سیستم هیدرولیک و وسیله آسیب نبیند.

اتاق کمپرسی در چه جاهایی کاربرد دارد و مخصوص چه محموله هایی است؟

از آن ها برای حمل کالاهای حجیم استفاده می شود، مانند ماسه و سنگ. در کشور ایران تریلرهای کمپرسی جزء پرفروش ترین ها هستند که کاربردهای گوناگونی دارند. به دلیل آن که در ایران معادن بسیاری وجود دارد برای حمل مواد از تریلرهای کمپرسی استفاده می کنند. اتاق­های کمپرسی ابعاد متفاوتی همچنین می توانید از قیمت اتاق کمپرسی مطلع شوید.

تخلیه از بغل، تخلیه از زیر و معمولی نمونه های تریلرهای کمپرسی می­باشند. در مکان هایی که امکان بلند شدن کمپرسی نیست، تریلر تخلیه از بغل کاربرد دارد. تریلرهای تخلیه از زیر جهت جاده­سازی استفاده می شود، که شن، خاک و مواد دیگر را پخش کنند. این نوع تریلر طول بارگیریش متفاوت می­باشد. در تریلر کمپرسی به آسانی و سریع بار تخلیه می­شود و امکان بارگیری راحت است. ت

ریلی کمپرسی جهت حمل بار از لحاظ قدرت فرق دارند. از آن­ها جهت حمل مواد غیرمعدنی و معدنی، مانند: زغال­سنگ، آسفالت، خاک­رس، جوش­کوره­خورده شده، مواد اولیه سیمان و… به کار می­رود. در پروسه ساختما سازی، جاده سازی و امور عمرانی تریلی کمپرسی کامیون کاربرد دارد.

ساخت اتاق کمپرسی و طرح هایی که جهت اتاق بار استفاده می شود

  • طرح هایی که در اتاق های کمپرسی استفاده می کنند. شامل: میلری، ساده و یوئدی است.
  • ساختن اتاق های کمپرسی با کاربرد( رمپ دار، دردوکاره، لبه اضافه، سنگ کش و…)
  • در طراحی پل های اتاق های کمپرسی از ورق خم شده استفاده می شود.
  • ساخت انواع اتاق با ورق های 4 و 6 میلیمتر، 6 و 8 میلیمتر، 8 و 10 میلیمتر
  • استفاده از تک جک و جفت جک در ساخت اتاق
  • ساخت اتاق کمپرسی با دامپتراکی با کف دوبل
  • به کار بردن پمپ ها و سیستم هیدرولیک درجه یک
  • اتاق ها از داخل کابین تحت کنترل می­باشد
  • درب عقب اتوماتیکی

کفی تریلر چیست و چطور ساخته می شود و کاربردش چیست؟

به کامیون هایی که در قسمت بار دیواره نداشته باشد، کفی تریلر می­گویند. جهت حمل خودروهای سنگین و دستگاه­های راه­سازی از این کامیون­ها استفاده می­شود. در ادامه نوعی از مدل اتاق های کمپرسی 3 را ببینید.

اگر نگاهی به جاده های کشور بندازید، انوع گوناگونی از کفی تریلر را می توانید نظاره کنید. با توجه به نوع کالا می­توان کفی تریلر متناسب با آن را انتخاب کرد، زیرا در مصرف سوخت کاهش بسیار دارد. شما می توانید در سایت ما ahmadikheybar با نمونه های آن آشنایی پیدا کنید.

کفی تریلر جهت حمل چه کالایی استفاده می شود؟

  • باربری کالاهایی که ارتفاع غیراستاندارد دارند
  • باربری کانتینرها
  • ابزارهایی که وزن زیادی دارند با حجم کم ( تیرآهن، میلگرد و…)
  • باربری انواع کامیون و خودروهای سنگین و راه سازی

کابین کمپرسی- اتاق کمپرسی

کابین کمپرسی- اتاق کمپرسی- احمدی خیبر

مدل اتاق های کمپرسی 3 کفی تریلر

تریلر کمپرسی شامل چه قطعاتی می باشد و کابردشان چیست؟

در ساخت اتاق کمپرسی از متعلقات و قطعات گوناگونی استفاده می کنند. این قطعات شامل: مخزن روغن، پمپ و شیر هدایت­کننده، پمپ با محور مستقیم، پمپ دورانی، شیلنگ­های تحت فشار، اهرم کنترل، کویلینگ­ها.

جک های تریلی کمپرسی با وزن کم، کاهش حجم روغن و عایق بندی عالی، نگهداری و تعمیر مناسبی دارد. برای کمپرس کردن پیکره بدنه از جک های کمپرسی بهره می برند که با گوناگونی شرایط آب و هوایی سازگار است. جک های تریلر کمپرسی با توجه به مقدار باری که مشخص شده است عملیات کمپرس کردن را می تواند انجام دهد. در صورتی که بیش از حد وزن تعیین شده باشد، به سایر قطعات و جک آسیب می رسد. ساخت اتاق کمپرسی از قطعاتی مانند: مخزن­روغن، چفت­وبست، دیواره داخلی، تقویتی دیواره جلو، تاج­جلو، جک بالارونده تشکیل شده است. در ادامه در احمدی خیبر با آن ها آشنا شوید.

نتیجه گیری در رابطه با ساخت اتاق های کمپرسی و کاربردهای آن

اتاق های کمپرسی برای حمل کالاهای بین شهری استفاده می شود. اتاق های کمپرسی انواع مختلفی دارد که با توجه به نوع کالا و بار تعیین می شود. آن­ها ظرفیت و کیفیت بسیاری دارند و کالای شما در امنیت و صحیح و سالم به مقصد می­رسد.

سوالات متداول در مورد انواع ساخت اتاق کمپرسی و جنس آن ها

  1. اتاق کمپرسی چطور ساخته می شود؟

اتاق های کمپرسی از آهن و فولاد تهیه می شود. این اتاق ها جهت حمل مواد غذایی و موارد دیگر استفاده می شود. بهترین گزینه برای حمل کالا اتاق های کمپرسی می باشد.

  1. چرا اتاق های کمپرسی جهت حمل بار مناسب است؟

اتاق های کمپرسی دارای اشکال و اندازه های متفاوتی می باشد. یکی از ویژگی های آن سبک بودن اتاق است، همچنین مقاومت بالایی دارند. همچنین در برابر سرما و گرما عایق می­باشند.

  1. کاربرد اتاق های کمپرسی چیست؟ با آن ها آشنا شوید.
  • حمل ماسه و سنگ
  • حمل گندم و جو
  • حمل حبوبات
  • حمل دانه های روغنی

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *